رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-779488
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

🤣🤣

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-785402
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۳/۱۶ در 15:48، Caspian گفته است:

(+)

🩵

در ۱۴۰۴/۳/۱۸ در 14:34، Mobster گفته است:

نظرم مثبت 

 

💯💯

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-791686
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (+) می‌باشد.

1145690-Mythic

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-791704
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

😕

ℝ𝕖𝕘𝕒𝕣𝕕𝕝𝕖𝕤𝕤 𝕠𝕗 𝕒𝕟𝕪 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥𝕤

⁦⁦⁦ಠ⁠_⁠ʖ⁠ಠ

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-791755
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

9 ساعت قبل، CrooK گفته است:

😕

ناراحت نباش عزیز دلم

9 ساعت قبل، NightCore گفته است:

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (+) می‌باشد.

❤️‍🔥

9 ساعت قبل، Abbas1345 گفته است:

(+)

💘💯

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-791996
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Mohny @Kamyab @SajjiLey @Toofan

این درخواست منو اکسپت می‌کنید یا امشو بیام محلتان 

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-792359
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

+++++++++++++++++++++++++++++++

++++

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-792482
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-793819
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۳/۲۸ در 01:45، AirDroP گفته است:

درود (-) موفق باشید. 

احسنت

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-798493
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۲ در 02:02، Olden گفته است:

به دلیل حضور پلیر های اندرویدی، Quest ها باید ساده تر باشن

(+)

:My AccounT

9b0a24_25IMG-20250724-135124-466.gif

Icedragon.png

d4b423_25InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5

:Brothers

ImYassin.png

Arshiiya.png                                                                

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-798728
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کوئست باحالیه ولی باید ساده تر بشه

 

                                                                    ...ᴀʜ ꜱʜɪᴛ, ʜᴇʀᴇ ᴡᴇ ɢᴏ ᴀɢᴀɪɴ

                                                                          4e9321_25images-3-.jpg ᴄᴀʀʟ ᴊᴏʜɴꜱᴏɴ- 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-799407
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۲ در 00:08، LyKeN گفته است:

کوئست باحالیه ولی باید ساده تر بشه

برای کسایی که اندروید دارن اره 

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-801735
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، shahed24 گفته است:

(+)

:x

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-802568
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 هفته بعد...

اگر همه بیایم پشت هم دیگه در بیاییم و بقیه دوستان رای مثبت بدهند تا عید ۱۴۰۵ راحت تر بشه 

ای پیشنهاد میتونه کاری کنه اندروید پلیر ها راحت باشند و بتوانند کل کوئست هارو تموم کنند و بعضی از سیستم پلیر هام براشون سخته اینم میتونه دلیلی باشه برا راحت شدن کوئست صلاح سری 

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-836439
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود موافقم (+)

 

 

 

 

برای من باگ بود وقتی آسانسور شروع به حرکت می‌کرد و آهنگ پلی میشد dc میشدم و همونجور freeze بودم مجبور بودم q/ بدم

من سر سیب آخر موندم 

 

کجا بود؟ زیر کشتی یا بالا بخاطر همین جوایزش را دریافت نکردم

کسی هم کمک نکرد

api_host.php?action=download_public&name

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-837894
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 6 ماه بعد...

(+) 

این نیز بگذرد... 

       FiChTNeR

            9_9                             :)

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-1057696
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

با اهداء سلام و احترام،

پیشنهاد شما رد فی الحال رد می شود اما در صورتی که در ایام سال نو بروزرسانی شامل این Quest نیز باشد بازنگری یا تغییری در آن صورت خواهد گرفت.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/7/#findComment-1105538
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...