رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

10 دقیقه قبل، iAdwin گفته است:

دوستان تموم شد راحت باشین

بحث سر سال دیگس

 

Carl.png

 

.Ah shit, here we go again

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-729495
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

+

من روز آخر رفتم!چون میدونستم نمیتونم تمومش کنم..... فقط بخاطر آهنگش رفتم

  • هاها 3

0853-Untitled-1.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-729655
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کوئست ها  برای Android پلیر ها باید اصلاح شوند. 

[ - ] 

 

 🪶تنهایی جنگیدن سخت است، اما اگر به حق باشی، همان تنهایی بوی آزادی می‌دهد.🕊️


 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-729700
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، HamedKhan گفته است:

کوئست ها  برای Android پلیر ها باید اصلاح شوند. 

[ - ] 

 

داداش پی سی پلیر ها هم خیلیاشون نمیتونن برن من نتونستم

1009423-ore

1114194-IGN

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-729938
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۲ در 00:44، amirdii گفته است:

آنهایی که راهشو بلدن ، هر سال 

این مرحله میرن 

آنهایی بلد نیستند ........

کاملا حرف شما درسته.منتها کسایی که میتونن این کوست رو برن درصد خیلی کمتری از پلیرا رو تشکیل میدن. نکته جالب تر این هستش که خیلی از افراد سطح بالا هم نمیتونستن این مپ رو راحت تموم کنن با اینکه سال قبل هم دقیقا این پارکور بود.
اگر ما خودمون بتونیم این مپ رو بریم, دلیل نمیشه که این کوست راحت هستش و بالعکس. شما حساب کنید که وجود این مرحله باعث میشه هیچ کدوم از اندروید پلیرا نتونن کوست های نوروزشون رو تموم کنن و این یه جورایی تبعیض بین پلیرا محسوب میشه.

ویرایش شده توسط arminvhz
  • دوست دارم که 1

Dead_soulja.png
I grew old before I grew up

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-729975
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا کوئست ها نباید انقد سخت باشه بازی برا تفریح هست بیشتر آدما با ابیوز رد کردن کوئست هارو انقد خسته کننده شده

230823_25709406-2569ce13-24ddf615-2462a6

 

Ranj.png

 

230823_25709406-2569ce13-24ddf615-2462a6

Ranj

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-730003
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، EMIN3M گفته است:

داداش پی سی پلیر ها هم خیلیاشون نمیتونن برن من نتونستم

منم نمیتونستم منتها اینه که جریان رو جالب تر میکنه که کفریت بکنه وقتتو بذاری تا آخر سر بتونی بری.. 

تمرین تمرین فشار آخر سر موفقیت

 🪶تنهایی جنگیدن سخت است، اما اگر به حق باشی، همان تنهایی بوی آزادی می‌دهد.🕊️


 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-730045
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

😐

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-730069
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم (+)🫡

ناموسا خیلی سختهههههههه😐

💥My Acc💥

Ayin

 

                                                   ✯ 𝙾𝚞𝚃𝙻𝚊𝚠𝚂 𝙸𝚜 𝙻𝚒𝚔𝚎 𝙵𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢 ✞

 

                                         36a125_25InShot-۲۰۲۵۰۴۲۵-۱۶۱۲۲۳۳۳۴.jpg

                                         eb7725_25InShot-۲۰۲۵۰۴۲۵-۱۶۱۱۱۶۷۴۵.jpg

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-730077
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 ساعت قبل، HamedKhan گفته است:

کوئست ها  برای Android پلیر ها باید اصلاح شوند. 

[ - ] 

 

داداش همون پیسیاش ام خیلییییی رفته باشن [هاستر ‌‌‌‌‌‌‌‌نبرده باشه] ۶۰نفر زیادممم گفتم. 

25 دقیقه قبل، HamedKhan گفته است:

منم نمیتونستم منتها اینه که جریان رو جالب تر میکنه که کفریت بکنه وقتتو بذاری تا آخر سر بتونی بری.. 

تمرین تمرین فشار آخر سر موفقیت

میدونی چی کارو جالب میکنه ؟ اینکه ۳۰ ساعت رو ۲ باشی اخرم ولش کنی😂

                                                                                                                  Khodam

bruceWayne.png

                                                                                                                                                 :  Lovelies 

HileGar.png

Soruosh.png

AmirHAPPY.png

TAC0.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-730079
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، zXL گفته است:

داداش همون پیسیاش ام خیلییییی رفته باشن [هاستر ‌‌‌‌‌‌‌‌نبرده باشه] ۶۰نفر زیادممم گفتم. 

دروغ نمیگم اکانت خودم رو دوستم رفت اما تو اکانت دوستم خودم با سعی تلاش( فشار) تونستم برم 

سال بعد ایشالا زنده باشیم اوکی هستش ماجرا👌

 🪶تنهایی جنگیدن سخت است، اما اگر به حق باشی، همان تنهایی بوی آزادی می‌دهد.🕊️


 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-730082
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 دقیقه قبل، HamedKhan گفته است:

دروغ نمیگم اکانت خودم رو دوستم رفت اما تو اکانت دوستم خودم با سعی تلاش( فشار) تونستم برم 

سال بعد ایشالا زنده باشیم اوکی هستش ماجرا👌

داداش من تو این دو سوال این کوستو  13 یا 14 بار کامل تموم کردم ولی بازم میگم سخته چون اگر راحت بود اینهمه پلیر توش نمیموندن. کوستا و مراحل باید برای همه معمولی و یا رو به سخت باشه. نه اینکه این همه پلیر بمونن و نتونن مراحلو برن. تازه این پارکور برای کامپیوتر طراحی شده و واسه اندروید عملا غیر ممکنه یعنی اندروید پلیرا اصلا باید قید پارکور, ساعت مسابقه و نوروز رو بزنن.

Dead_soulja.png
I grew old before I grew up

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-730100
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-730103
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

39 دقیقه قبل، arminvhz گفته است:

داداش من تو این دو سوال این کوستو  13 یا 14 بار کامل تموم کردم ولی بازم میگم سخته چون اگر راحت بود اینهمه پلیر توش نمیموندن. کوستا و مراحل باید برای همه معمولی و یا رو به سخت باشه. نه اینکه این همه پلیر بمونن و نتونن مراحلو برن. تازه این پارکور برای کامپیوتر طراحی شده و واسه اندروید عملا غیر ممکنه یعنی اندروید پلیرا اصلا باید قید پارکور, ساعت مسابقه و نوروز رو بزنن.

من خودم نصف شب بود خوابم نمی‌برد گفتم چیکار بکنم چیکار نکنم گفتم برم سلاح سری رو با گوشی امتحان بکنم همون راه مستقیم به آسانسور رو افتادم تو آب🤣😂 همونجا در اومدم گفتم کار من نیست 

ولی فک کنم هستن که با گوشی هم تموم کردن 

  • هاها 1

 🪶تنهایی جنگیدن سخت است، اما اگر به حق باشی، همان تنهایی بوی آزادی می‌دهد.🕊️


 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-730128
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خب دوستان تموم شد یک پیام برای دوستانی که میرن مدرسه

 

درستون رو خوب بخوانید ، به حرف معلم گوش دهید😂

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-730701
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۱۲ در 10:40، Swastika گفته است:

باگ نمیگن بهش، قلق داره، مثل خیار ک نیاید بتونی بری

خیلی عذاب می‌کشیدی اقا علیرضا😂

ای کثثثثثثافت😔🤣

50546-BuTleR

 

1085307-LaghZesH

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-732294
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Ali @Kamyab @Toofan

امیدوارم این موضوع خوانده باشید و زودتر رسیدگی کنید 

                                                         Arto.png

                                                       

                                                                       

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-732301
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به شدت و با قطعیت تمام موافقم.

بهتره که جایزش با Quest های دیگه تقسیم بشه که یه عدالتی هم این وسط وجود داشته باشه.

ما برای رنج کشیدن آفریده شده ایم

ولی در جستجوی لذت بردن هستیم

باید پذیرفت که تنها راه ادامه دادن

لذت بردن از رنج هایی است که میکشیم

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-737893
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...

تاپیک خوابید

 

@MohammadAli

@AliExpert

بسته بشه

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-750054
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 هفته بعد...

Hello

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/5/#findComment-772970
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...