رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

هم اکنون، ArowN گفته است:

کلا باگ بود فقط ۶ ساعت وقتمو گذاشتم برای مرحل اول یه روز کامل نتونستم مرحله دوم رو برم

درخت آخریه باگه

کدوم درخت اخریه

                                                                                                                  Khodam

bruceWayne.png

                                                                                                                                                 :  Lovelies 

HileGar.png

Soruosh.png

AmirHAPPY.png

TAC0.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-722223
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، limit گفته است:

امیدوارم سال دیه حذف بشه🥲

ما خیلی وقته امید واریم😢

  • ناراحت 1

Carl.png

 

.Ah shit, here we go again

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-722224
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

32 دقیقه قبل، zXL گفته است:

کدوم درخت اخریه

درختی که باید بری روش بپری رو اون یکی ها

مرحله دوم

Hope, is never so lost that it cannot be found again

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-722231
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مثبت (+)

خیلی اعصاب خورد کنه و مرحله زیادی داره

WeaK.pngRurouni.png

                      449530_26بارگیری-1-.jpeg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-722418
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 دقیقه قبل، AmirWeaK گفته است:

مثبت (+)

خیلی اعصاب خورد کنه و مرحله زیادی داره

میدونم سرش فشار خوردی😂

zDez60vr9RqG1IGJ

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-722428
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من رفتم 😎😎💪💪💪

:𝑴𝒚 𝑩𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓'𝒔

0d4c-4d13-ef6d30-25police.gif

Morfy.png

Dive.png

0d4c-4d13-ef6d30-25police.gif

bebc-IMG-20260605-170531-350.jpg

𝙏𝙝𝙚 𝘾𝙝𝙚𝙖𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙁𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮 

                                             ☠ [𝙊𝙍] 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-722501
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عزیزان این کوئست ها قرار داده شده که شما سرگرم بشید اگر قرار بر این باشه بردارنش یا آسونش کنن که دیگه همه ی پلیر ها تموم میکنن و خسته میشن حتی احتمال داره سرور بای بدن.

این چند وقت من دیدم چند نفری که بای داده بودن برگشتن برای این کوئست ها پس یکم درک کنید قرار هست سرگرم بشید نه اینکه یک کار رو به زور انجام بدید.

اگر هم سوالی دارید در مورد این کوئست ها PV خودم بپرسید.

 National Guard On Top

1bf515_26file-0000000013e071f4be3ef50a6a

 

1057503-RedDragon

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-722530
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۲ در 16:48، Alonso گفته است:

اره داش🗿

Gg

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-724031
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عید تموم شد 

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-725309
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آقا ما که با هاستر های عزیز در 30دقیقه بیشتر questها و quest صلاح سریع رو سر و تهش رو جمع کردیم لطفاً ساعت مسابقه رو یکم ساده تر کنید 

ممنون

9c34-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%fdd3-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%

0e20-New-Project-31-%5B5D6A895%5D.gif

1151830-Pluribus.png

0e20-New-Project-31-%5B5D6A895%5D.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-725319
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۲ در 16:48، Alonso گفته است:

اره داش🗿

ما چه گناهی کردیم رفیقمون میترسه از دِیز هاش🦥

 

𝐍𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬, 𝐧𝐨 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐡𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬 
𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐞𝐚𝐜𝐞
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-725797
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۲ در 00:21، AliRezaART گفته است:

بیایید همگی رای مثبت دهید تا در عید ۱۴۰۵ این مسابقه سلاح سری رو حذف کنند 

جوری فشار میاره به پلیر که پلیر یا خسته میشه یا فحش میده 

جوری من تمرکز میکنم رو این مسابقه روی کار های زندگیم تمرکز نکردم 

بی‌زحمت رای مثبت دهید تا خلاص شیم .

 

@Sami @SFC @Kamyab @Danir @Routin @Roya @Neon @Mohny @BuTleR @Toofan @Ali @Fail @WeapoN @SaeedAlpha @EnDWaY @Mortezaa

دیگه مخم از کار افتاد

موافقم (+)

SaRMaN

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-726026
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پشمام از اینکه من تگ شدم

هرکار دوست دارید بکنید خوشمیگزره🥂🤣

50546-BuTleR

 

1085307-LaghZesH

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-726402
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 ساعت قبل، BuTleR گفته است:

پشمام از اینکه من تگ شدم

هرکار دوست دارید بکنید خوشمیگزره🥂🤣

عید تموم شد

  • هاها 1

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-726644
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگر قبول بشه شیرینی میدم ❤️‍🔥

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-726733
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۲ در 00:21، AliRezaART گفته است:

بیایید همگی رای مثبت دهید تا در عید ۱۴۰۵ این مسابقه سلاح سری رو حذف کنند 

جوری فشار میاره به پلیر که پلیر یا خسته میشه یا فحش میده 

جوری من تمرکز میکنم رو این مسابقه روی کار های زندگیم تمرکز نکردم 

بی‌زحمت رای مثبت دهید تا خلاص شیم .

 

@Sami @SFC @Kamyab @Danir @Routin @Roya @Neon @Mohny @BuTleR @Toofan @Ali @Fail @WeapoN @SaeedAlpha @EnDWaY @Mortezaa

دیگه مخم از کار افتاد

اقا حذفش نمی خواهد بکنید فقط باگ هاشو درست کنید خوب میشه

با این که فشار داره ولی سرگرم کنندست

ویرایش شده توسط HosseinSiGma

Every cloud has a silver lining

          imHossein.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-726879
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-726904
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، HosseinSiGma گفته است:

اقا حذفش نمی خواهد بکنید فقط باگ هاشو درست کنید خوب میشه

با این که فشار داره ولی سرگرم کنندست

باگ نمیگن بهش، قلق داره، مثل خیار ک نیاید بتونی بری

15 ساعت قبل، BuTleR گفته است:

پشمام از اینکه من تگ شدم

هرکار دوست دارید بکنید خوشمیگزره🥂🤣

خیلی عذاب می‌کشیدی اقا علیرضا😂

  • دوست دارم که 1
  • هاها 1

.ٖؒ﷽‌══════════════════════════════

  .--ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ--.

Jews.png

   𝓝𝓾𝓶𝓫𝓮𝓻 𝓸𝓷𝓮 𝓯𝓪𝓶𝓲𝓵𝔂

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-726910
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

علاوه براین کل کوستا و /eydi تکرارین و هر سال یکین یکم وقت نمیزارن این کوستارو کمی تغییر بدن برای سالای دیگه انگار سرور به یه ورشونم نیست

1009423-ore

1114194-IGN

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-727650
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۸ در 00:29، RedDragon گفته است:

عزیزان این کوئست ها قرار داده شده که شما سرگرم بشید اگر قرار بر این باشه بردارنش یا آسونش کنن که دیگه همه ی پلیر ها تموم میکنن و خسته میشن حتی احتمال داره سرور بای بدن.

این چند وقت من دیدم چند نفری که بای داده بودن برگشتن برای این کوئست ها پس یکم درک کنید قرار هست سرگرم بشید نه اینکه یک کار رو به زور انجام بدید.

اگر هم سوالی دارید در مورد این کوئست ها PV خودم بپرسید.

من بخاطر اینکه نتونستم کوئستارو برم بای دادم

  • هاها 2

UpRoaR.png

                                    C₁₀H₁₅N

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-727708
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

𝕽𝖊𝖛𝖊𝖓𝖌𝖊 𝖎𝖘 𝖆 𝖋𝖔𝖔𝖑'𝖘 𝖌𝖆𝖒𝖊

1159315-Oxyzhen

𝕴 𝖆𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙, 𝖒𝖆𝖞𝖇𝖊 𝖓𝖔𝖙 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖌𝖔𝖔𝖉, 𝖇𝖚𝖙 𝖎'𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘

𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/4/#findComment-727821
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...