رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

ساعت مسابقه سخت تره🫠

              910316_251000027737.giffd1627_25Editor-AnatomY.jpg

              910316_251000027737.gif  

 

ad7b08_25IMG-20251108-162414.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-720576
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

سلطان قلبم نفس های ایران                    رویای من مردم شاد ایران
جسم و تن و روح و دارو ندارم
فدای ایران

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-720610
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلاح سری کوئستی خلاقانه و بی نقص هست امّا با توجه به نظراتی که سایر دوستان دادند، ما بازیکنانی داریم که از نسخه اندروید استفاده می کنند و باید میزان سختی که برای این کوئست در نظر گرفته می شود شرایطی همسان داشته باشد.

در صورتی که این نکات رعایت شود و مقداری سختی آن کاسته شود قطعاً به کوئستی جالب، سرگرم کننده و دوست داشتنی تبدیل خواهد شد.

  • دوست دارم که 2
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-720621
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

11 دقیقه قبل، Meli گفته است:

سلاح سری کوئستی خلاقانه و بی نقص هست امّا با توجه به نظراتی که سایر دوستان دادند، ما بازیکنانی داریم که از نسخه اندروید استفاده می کنند و باید میزان سختی که برای این کوئست در نظر گرفته می شود شرایطی همسان داشته باشد.

در صورتی که این نکات رعایت شود و مقداری سختی آن کاسته شود قطعاً به کوئستی جالب، سرگرم کننده و دوست داشتنی تبدیل خواهد شد.

💯 

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-720631
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم موافقت میکنم این quest هیچ پلیر عادیی نمیتونه بره 

263d-084913-25GIF-20250513-044152-457.gi

Shohrat

263d-084913-25GIF-20250513-044152-457.gi                   به اونی که ارزششو نداره خوبی نکن آب دادن به گل مصنوعی فایده نداره            

                                          به چی مینازی مقصد اول آخر خاک است   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-720711
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببین ناموسن باید برش دارن نمیشه خود @Ali هم فکر کنم نتونست بره 

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-720716
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

Keep talking

Someday you’ll say something intelligent by accident

Ezraeel.png

Guyande.png

     

      

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-720734
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

والا بیشتر کسایی که ما دیدیم صلاح سری رو با کمک یک چیزیی رفتن که خودشون میدونن🫠

 

صلاح سری برای اندروید پلیر ها واقعا سخت من که خودم با Pc ام نمیتونم چه برسه به این بنده خدا ها با حذف شدنش موافقم (+)

 

MorTaL.png

 

 

فکر...

هر آدم عاقلی را دیوانه میکند):

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-720789
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

11 ساعت قبل، TaCo گفته است:

ساعت مسابقه سخت تره🫠

خب اونم به همون روش که اینو رفتی برو نمیشه؟😭

من که دارم میرم بیمارستان برا چشمم

انقد سوخت چشمم  @TaCo همون روز که تا ۷.۳۰ صبح اونجا بودیم

 

سر این اصلا وقتتون نزارید اصلا

انقد فشار خوردم داد زدم اصلا ارزش نداشت.

سلامتی روحی روانی ، سلامتی چشم اصلا حتی زندیگیتون از این واجب تره 

۱۳۰ تا رسپکت با ۲۰۰کا پول ارزش اینا نداره 

حذفم نکردن نکردنننن من دیگه پام اونجا نمیزارم 

فعلا که دلیت زدم گیمو اصن فقط راک سمپم هستش.

                                                                                                                  Khodam

bruceWayne.png

                                                                                                                                                 :  Lovelies 

HileGar.png

Soruosh.png

AmirHAPPY.png

TAC0.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-720890
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر به شدت مثبت (+) .نصف بیشتر پلیر ها نمی تونن برن سر همین دو تا کوست دیگه رو هم نمیتونن برن .

اونایی هم که میاین منفی میدین همه مثل شما هاستری یا ادمینی ندارن یا بی کار نیستن روزی 20 ساعت بازی کنن تموم کنن.

Carl.png

 

.Ah shit, here we go again

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-720930
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۳ در 18:16، AliRezaART گفته است:

بله ۴سال بود از سرور خداحافظی کرده بودم و تازه اومده بودم عادت نداشتم برم

شما رو کسی تگ کرد؟!

 

 

در هر صورت مخالفم کسانی هم که رای مثبت دادن میتونن در این مسابقه شرکت نکنن زیرا که ساعت مسابقه هم به همین اندازه سخت هست

 

 

هدف از این کار نگه داشتن پلیر تو بازی هست

  • مرسی 1

fb5902_24output-onlinegiftools-1-.gif

688120_25Gen-4TurboIwantthelogotobecompl

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-720976
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود مخالفم چون جایزش ارزش داره

                                                     ━━━━━━●─────── 

                                                    ⇆ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ↻️ 

                                          ک‍‌س‍‌ی‌چ‍ہ‌م‍‌ی‍‌دونہ‌ش‍‌ای‍‌د‌طع‍‌م‌خ‍‌وش‍‌ح‍‌ال‍‌ی‌ت‍‌ل‍‌خہ:)

:"My"account 

Hopper.png

_________________________________☠☠☠____________☠☠☠________________________________

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-720996
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود از شما خواهشمندم که در کوئست سلاح سری چکپوینت اضافه و نزدیکتر کنید چرا که خیلی سخته اگر کسی موافق بنده هست رای دهد 

PariShuN

نبوغ یک درصد الهام روح و نود و نه درصد عرق ریختن است.

a2da15_25GIF-20250815-152134-953.gif

087715_25InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-721031
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنده فقط میخواهم این کوئست کمی آسانتر شود

PariShuN

نبوغ یک درصد الهام روح و نود و نه درصد عرق ریختن است.

a2da15_25GIF-20250815-152134-953.gif

087715_25InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-721033
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 ای کاش میشد مشتی 😭

کمتر بزن چشمت نسوزه خو😞

 

تو فشاری میشی وگرنه این آسونه 😛

6 ساعت قبل، zXL گفته است:

خب اونم به همون روش که اینو رفتی برو نمیشه؟😭

من که دارم میرم بیمارستان برا چشمم

انقد سوخت چشمم  @TaCo همون روز که تا ۷.۳۰ صبح اونجا بودیم

 

سر این اصلا وقتتون نزارید اصلا

انقد فشار خوردم داد زدم اصلا ارزش نداشت.

سلامتی روحی روانی ، سلامتی چشم اصلا حتی زندیگیتون از این واجب تره 

۱۳۰ تا رسپکت با ۲۰۰کا پول ارزش اینا نداره 

حذفم نکردن نکردنننن من دیگه پام اونجا نمیزارم 

فعلا که دلیت زدم گیمو اصن فقط راک سمپم هستش.

 

              910316_251000027737.giffd1627_25Editor-AnatomY.jpg

              910316_251000027737.gif  

 

ad7b08_25IMG-20251108-162414.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-721144
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مشتی ما کارو کاسبی زدیم هرکی نمیتونه پول میگیریم براش میریم بعد بردارن؟😂😂😂

مخالفم (-)

  • مرسی 1

 National Guard On Top

1bf515_26file-0000000013e071f4be3ef50a6a

 

1057503-RedDragon

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-721498
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۲ در 00:21، AliRezaART گفته است:

بیایید همگی رای مثبت دهید تا در عید ۱۴۰۵ این مسابقه سلاح سری رو حذف کنند 

جوری فشار میاره به پلیر که پلیر یا خسته میشه یا فحش میده 

جوری من تمرکز میکنم رو این مسابقه روی کار های زندگیم تمرکز نکردم 

بی‌زحمت رای مثبت دهید تا خلاص شیم .

 

@Sami @SFC @Kamyab @Danir @Routin @Roya @Neon @Mohny @BuTleR @Toofan @Ali @Fail @WeapoN @SaeedAlpha @EnDWaY @Mortezaa

دیگه مخم از کار افتاد

واکنش دهید تا اصلاح بشه

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-721581
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

دوست داشتم زندگی ام چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد‌ . . .

 

⃟⃤

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-721628
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

15 ساعت قبل، TaCo گفته است:

 ای کاش میشد مشتی 😭

کمتر بزن چشمت نسوزه خو😞

 

تو فشاری میشی وگرنه این آسونه 😛

 

اسونه؟ خببببب اسونه پس که این طور خب شما بگو که 

در مرحله دوم بعد از یونجه ها چه ایتمی بود؟

دقت کن اولین یونجه ای که تو ایتماس بعدش

اصن شما که خیلی واردی بعد اون یونجه های اخرم بگو

                                                                                                                  Khodam

bruceWayne.png

                                                                                                                                                 :  Lovelies 

HileGar.png

Soruosh.png

AmirHAPPY.png

TAC0.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-721732
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود و با عرض احترام!

حداقل پاک هم نکنند،

نیازه راحت تر بشه!

نظر بنده مثبت (+) می باشد.

Younes.png

Fazaei.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-721894
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، limit گفته است:

امیدوارم سال دیه حذف بشه🥲

ایشالا

  • مرسی 1

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-722200
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کلا باگ بود فقط ۶ ساعت وقتمو گذاشتم برای مرحل اول یه روز کامل نتونستم مرحله دوم رو برم

درخت آخریه باگه

Hope, is never so lost that it cannot be found again

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/3/#findComment-722221
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...