رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

با شما کاملا موافقم (+)

ویرایش شده توسط Alininja
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-718704
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موفقم

+

ویرایش شده توسط Mashalireza

:My acc

Crack.png

9e2d-e75622-26gallery11.jpg

𝐌𝐨𝐧𝐞𝐲 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐩𝐨𝐰𝐞𝐫, 𝐩𝐨𝐰𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐜𝐫𝐞𝐝𝐢𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐲, 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐫𝐞𝐝𝐢𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-718707
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم (+)

           

  Be the one that nobody‌ thought you could be 

             

PermanenT

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-718721
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم (+)

Ты не была морем, зачем же ты утопила меня в себе

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-718724
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، SuiT گفته است:
در ۱۴۰۴/۱/۲ در 02:02، Olden گفته است:

به دلیل حضور پلیر های اندرویدی، Quest ها باید ساده تر باشن

مخالفم

بنظرم باید توی شرایط سخت بتونیم کارای سخت بکنیم

اگه قرار بود ب اون راحتی تمومش کنیم که همه زود تمومش میکردن میرفتن ب زندگیشون میرسیدن از هیچیشون عقب نمیفتادن و اعصاب روان ارومی داشتن.

که این ها به ضرر مجموعه بزرگ آرساکیا گیم هست

  • هاها 1

 

Danilo.png

AmuDani.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-718725
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سره مسابقه موهام سفید شد

نمیشه رفت لامصبو

سلاحه سری هم سخته ولی میشه رفت 

در کل نظرم نظره جمعه

                                                                              Soroush.png

                                                                              

                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                 UnknownS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-718767
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۲ در 00:21، SuiT گفته است:

بیایید همگی رای مثبت دهید تا در عید ۱۴۰۵ این مسابقه سلاح سری رو حذف کنند 

جوری فشار میاره به پلیر که پلیر یا خسته میشه یا فحش میده 

جوری من تمرکز میکنم رو این مسابقه روی کار های زندگیم تمرکز نکردم 

بی‌زحمت رای مثبت دهید تا خلاص شیم .

 

@Sami @SFC @Kamyab @Danir @Routin @Roya @Neon @Mohny @BuTleR @Toofan @Ali @Fail @WeapoN @SaeedAlpha @EnDWaY @Mortezaa

دیگه مخم از کار افتاد

 

 

شما سال پیش نبودید پس ندیدی 

 

 

این quest اتفاقا یکی از بهترین کارها هست برای جذب و نگه داشتن پلیر تو بازی

fb5902_24output-onlinegiftools-1-.gif

688120_25Gen-4TurboIwantthelogotobecompl

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-718783
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگر همه ساده باشند چرا باید 100 رسپکت بده؟ مخالفم


 مهم نیس چقد بالایی

                               Taaha.png

                          

                                  مهم اینه اون بالا عقابی یا  لاشخور

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-718869
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8 ساعت قبل، iAdwin گفته است:

 

 

شما سال پیش نبودید پس ندیدی 

 

 

این quest اتفاقا یکی از بهترین کارها هست برای جذب و نگه داشتن پلیر تو بازی

بله ۴سال بود از سرور خداحافظی کرده بودم و تازه اومده بودم عادت نداشتم برم

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-719012
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من سال پیش با اندروید رفتم، قلق داره فقط، سخت نیس

.ٖؒ﷽‌══════════════════════════════

  .--ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ--.

Jews.png

   𝓝𝓾𝓶𝓫𝓮𝓻 𝓸𝓷𝓮 𝓯𝓪𝓶𝓲𝓵𝔂

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-719016
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام 

عرضم به حضورتون که بله سلاح سری و ساعت مسابقه واقعا سخت و رو مخه جوری که دو روزه دارم ساعت مسابقه رو میرم اما نمیشه با شما موافقم 

 

                                                                          

TahaNoMercy.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-719032
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، UFC گفته است:

با سلام 

عرضم به حضورتون که بله سلاح سری و ساعت مسابقه واقعا سخت و رو مخه جوری که دو روزه دارم ساعت مسابقه رو میرم اما نمیشه با شما موافقم 

پول میگیرم برات میرمش

 

Danilo.png

AmuDani.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-719219
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلاح سری که چیزی نیست، حداقل امیدی هست که سلاح سری رو ببرید اما ساعت مسابقه این امکان رو نداره.

1116989-Destroyer

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-719244
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مخالفم، قرار نیست همه با انجام یه سری کارای آسون رسپکت بگیرن

:)

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-719294
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من با اندروید تا مرحله ۲ سلاح‌ سری رفتم

:𝑴𝒚 𝑩𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓'𝒔

0d4c-4d13-ef6d30-25police.gif

Morfy.png

Dive.png

0d4c-4d13-ef6d30-25police.gif

bebc-IMG-20260605-170531-350.jpg

𝙏𝙝𝙚 𝘾𝙝𝙚𝙖𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙁𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮 

                                             ☠ [𝙊𝙍] 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-719314
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اکثر افرادی که این quest رو سپری میکنند،

با تقلب و سوء استفاده از دستورات هاستری،

موفق میشوند.

(+)

ℝ𝕖𝕘𝕒𝕣𝕕𝕝𝕖𝕤𝕤 𝕠𝕗 𝕒𝕟𝕪 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥𝕤

⁦⁦⁦ಠ⁠_⁠ʖ⁠ಠ

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-719357
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۲ در 00:21، SuiT گفته است:

بیایید همگی رای مثبت دهید تا در عید ۱۴۰۵ این مسابقه سلاح سری رو حذف کنند 

جوری فشار میاره به پلیر که پلیر یا خسته میشه یا فحش میده 

جوری من تمرکز میکنم رو این مسابقه روی کار های زندگیم تمرکز نکردم 

بی‌زحمت رای مثبت دهید تا خلاص شیم .

 

@Sami @SFC @Kamyab @Danir @Routin @Roya @Neon @Mohny @BuTleR @Toofan @Ali @Fail @WeapoN @SaeedAlpha @EnDWaY @Mortezaa

دیگه مخم از کار افتاد

(+)

داداش من گیم پاک‌کردم سر این 

یکی از چشمام نمیدونم چرا تار شده انقد پا پیسی بودم

یه تعداد با هاستر میرن یه تعداد هم نام نمیبرم که تو یک گیر افتاده بود بنده خدا

یه بارم ندیدمش تو ۲

یه دفه تموم کرد 

(به وسیله ادمین ۵ سرور احتمال ۹۰ درصد)

همین دختر خانومایه عزیز.

چرا انقد مطمعنم از حرفم ؟  از ۲۴ ساعت ۶ ساعت خواب بودم و ۱۸ ساعت جلو پیسی یه شبم شام نخوردم تا ۴ ۵ اونجا‌ بودم.

 

در ۱۴۰۴/۱/۲ در 13:11، AdmBoT گفته است:

دومین ساله که سلاح سری مپش تکراریه

و اینکه درحال حاضر پروژه‌های خفن‌تری برای مپ داریم

خفن تر نگو نگو😂😂😂

سخت تر اگه بشه هر سال وقتم نمیزارم برا این بخاطر ۱۳۰ تا رسپکت فقط اندازه ۶۰ تا رسپکت (با حساب کردن Double respect در پیرمیوم) گرفتم تو این حالت ۲ تا راب بانک ام میزنی پولش در میاد.

 

در ۱۴۰۴/۱/۲ در 16:44، HeydarTURBO گفته است:

اقایون حداقل یه موضوع جدید باز کنید و اون quest های سخت رو برای بقیه هم توضیح بدید یا کمک کنید ردشون کنیم 

quest هایی مثل سلاح سری یا مسابقه

میدونی چطوری رد شی؟

مرحله اول با یک هاستری که رفته رفیق شو

مرحله دوم اون میارتت تویه یک ماشین 

مرحله سوم مپ کلیک میکنه

تبریک میگم تموم شد.

                                                                                                                  Khodam

bruceWayne.png

                                                                                                                                                 :  Lovelies 

HileGar.png

Soruosh.png

AmirHAPPY.png

TAC0.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-720357
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

10 دقیقه قبل، zXL گفته است:

خفن تر نگو نگو😂😂😂

سخت تر اگه بشه هر سال وقتم نمیزارم برا این بخاطر ۱۳۰ تا رسپکت فقط اندازه ۶۰ تا رسپکت (با حساب کردن Double respect در پیرمیوم) گرفتم تو این حالت ۲ تا راب بانک ام میزنی پولش در میاد.

مربوط به سلاح سری نیست

The only things making you unhappy are your own thoughts

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-720364
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای هالووین با هالیدی انقد راحت getgift/

برای عید خودمون eydi/ دونه برو جمع کن دونه رو خشک کن دونه رو بگیر بده فولانی از اینور مپ تا اونور مپ

با این سلاح سرری که پاره میشی

هفته اول عیدت کوفت میشه😂

اصن عالی

                                                                                                                  Khodam

bruceWayne.png

                                                                                                                                                 :  Lovelies 

HileGar.png

Soruosh.png

AmirHAPPY.png

TAC0.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-720372
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۲ در 13:11، AdmBoT گفته است:

دومین ساله که سلاح سری مپش تکراریه

و اینکه درحال حاضر پروژه‌های خفن‌تری برای مپ داریم

@Robert عزیزمون می‌گفت 

عید امسال تغییر  ویژه ای داریم ، ماهم  الان داریم حال میکنیم 

  • هاها 1

                                                         Arto.png

                                                       

                                                                       

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-720373
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، amirdii گفته است:

@Robert عزیزمون می‌گفت 

عید امسال تغییر  ویژه ای داریم ، ماهم  الان داریم حال میکنیم 

4 ساعت قبل، AdmBoT گفته است:

مربوط به سلاح سری نیست

 

The only things making you unhappy are your own thoughts

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-720504
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظرم مثبت (+)

Keep talking

Someday you’ll say something intelligent by accident

Ezraeel.png

Guyande.png

     

      

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-720506
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۲ در 00:21، AliRezaART گفته است:

بیایید همگی رای مثبت دهید تا در عید ۱۴۰۵ این مسابقه سلاح سری رو حذف کنند 

جوری فشار میاره به پلیر که پلیر یا خسته میشه یا فحش میده 

جوری من تمرکز میکنم رو این مسابقه روی کار های زندگیم تمرکز نکردم 

بی‌زحمت رای مثبت دهید تا خلاص شیم .

 

@Sami @SFC @Kamyab @Danir @Routin @Roya @Neon @Mohny @BuTleR @Toofan @Ali @Fail @WeapoN @SaeedAlpha @EnDWaY @Mortezaa

دیگه مخم از کار افتاد

انقدر که من فحش دادم سره این سلاح به هیچی فحش ندادم اخه کی اینو ساخته فقط اسمشو بگید😂 به نظرم که باید حذف شه

در ۱۴۰۴/۱/۳ در 09:40، iAdwin گفته است:

 

 

شما سال پیش نبودید پس ندیدی 

 

 

این quest اتفاقا یکی از بهترین کارها هست برای جذب و نگه داشتن پلیر تو بازی

والا بیشتر از اینکه جذاب باشه داریم فحش میدیم

do.php?imgf=967118_26990b30-25FBI.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-720538
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه من روزانه بجای اینکه سر این بپرم تو زندگیم می‌پریدم

الان تو گینس بودم بلندترین پرش جهان

  • مرسی 1

263d-084913-25GIF-20250513-044152-457.gi

Shohrat

263d-084913-25GIF-20250513-044152-457.gi                   به اونی که ارزششو نداره خوبی نکن آب دادن به گل مصنوعی فایده نداره            

                                          به چی مینازی مقصد اول آخر خاک است   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65160-deleted-quest-selah-serri/page/2/#findComment-720557
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...