رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

مشکلات، پیشنهادات و انتقادات سیستم سرقت از بانک


ارسال‌های توصیه شده

پیشنهادم اینه که این ها رو نگه دارن 

مثلا روش هک کسی بزنه  2 گزنه باز بشه 

1- پیشنهاد ZombieRanger#

2- همین که هست

و به درخواست خودشون این را انتخواب کنند قبل راب 

 

روش c4 هم 2 نو باشه 

1- پیشنهاد CaptainMahdi#

2-پیشنهاد Godofwar# چون برای سوار شدن mav نیاز به هکر نیست

 

یه راب جدید هم بزارین 

راب از فروشگاهای برتر (نه هر فرشگاهیی ) مثلا 

فروشگاهایی که شناخته شده هست 

binco در محل Grove Street Family 

رستوران نزدیک محل Grove Street Family

و... 

ان هایی که شناخته تر هست 

 

 

در کل از تمام عوامل این تاپیک متشکرم چون وقت گذاشتن 

??از در درآمدی و من از خود به درشدم

گفتی کز این جهان به جهان دگر شدم??

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۹/۲/۱۲ در 22:20، ZombieRanger گفته است:

درود

در این تاپیک به یکی از بزرگترین مشکلات سرور یعنی سیستم ضعیف سرقت از بانک میپردازیم. قابل توجه موسس، تک تک این موارد، مشکلات سرقت از بانک هستند و در نظر گرفتن فقط یک یا دو تاشون کافی نیست، به خیلی از جزئیات دیگه اشاره نشده، این مطلب خلاصه شده ی مشکلات سرقت هست و قطعا بهتره تغییرات مهمی در این سیستم داده بشه. البته بیشتر به بزرگترین مشکل سرقت از بانک که باعث و بانی تمام این دردسر ها شده یعنی وانتد نگرفتن سارقین میپردازم. خدمت شما عرض کنم بزرگترین مشکل سیستم سرقت از بانک وجود امکان بسیار زیاد وانتد نگرفتن سارقین هست که بدون ضرر زدن به سارقین، گارد ملی یا هردو یا فاصله ی زیاد با سبک RPG گرفتن یا ایجاد مشکلات دیگه نمیشه اینکارو انجام داد. در ضمن باید بهتون یاداوری کنم که بخاطر تعداد بسیار کم سرقت، فکشن ها مجبور به سرقت گروهی شدن که البته بازم هیچ دردی رو دوا نکرده و به مشکلات لیدر ها اضافه شده. به هدف وانتد نگرفتن سارقین همیشه درگیر تغییرات پی در پی در این سیستم بوده ایم و هستیم. با هر تغییر یا سارقین ضرر کردن یا گارد ملی و یا هردو.

 

بیاید اول داستان سرقت از بانک فعلی رو با هم مرور کنیم:

سارقینی که از قبل شناسایی شده اند، جلوی گارد ملی و پلیس فدرال همزمان با هم مسلح و با ماسک میرن داخل بانک، چندین پلیس رو از همونجا در شرایط 6 به یک نفری که 15HP داره میکشن، بعدش که خیلی راحت و سریع در هارو هک کردن یا بمب کاشتن کیف هاشونو پر پول کردن و از بانک درومدن، بجای اینکه از در پشتی بانک در بیان، تلپورت میشن چندین کیلومتر اونورتر پیش ماشین های پیشرفته و پر سرعتی که از هیچ ظاهر شدن و پلاکشونم Robber هست، بعد خودشون و افرادی که جدا و بسیار دور از آنها سوار پرسرعت ترین موتور بازی هستن و کیف بانک از کیلومتر ها اونورتر بهشون تلپورت شده با هم میان پیش همدیگه در یک نقطه ی دور افتاده و غیر عمومی، کنار هم همچنان مسلح و با ماسک جمع میشن و بسیار ضایع و البته سریع پول کیف های بانک رو پخش میکنن اون هم جلوی پلیس فدرال و گارد ملی، سارقین همونجا می ایستن، میخندن و داد میزنن که ما بانکو زدیم و شکست نخوردیم!

 

با اتمام این داستان من هنوز هیچ دلیل منطقی ای که با عقل هم جور در بیاد برای وانتد نگرفتن سارقین پیدا نکردم و ده ها دلیل برای وانتد گرفتنشون دارم! وانتد نگرفتن سارقین از بزرگ ترین و غیر طبیعی ترین مشکلات سرور و به خصوص گارد ملی هست.

 

حالا با اتمام این داستان مستقیم و گلچین شده به مشکلات سیستم سرقت از بانک میپردازم:

 

1-غیرطبیعی و ضد RPG بودن: وانتد نگرفتن سارقین با وجود ده ها توجیه مختلف برای تحت تعقیب شدنشون که هرکدوم داستان خودشونو دارن از جمله شناسایی شدنشون قبل از شروع سرقت، مسلح وارد شدن به بانک با ماسک، باقی گذاشتن شاهدین، کشتن چندین پلیس از داخل بانک، جمع شدن تمامی آنها در یک نقطه ی دور افتاده، زیر نظر پلیس و تقسیم کردن پول، اعتراف به سرقت از بانک و ... . جالب اینجاست که اکثر مواقع تمامی این اعمال روبروی پلیس تحقیقات فدرال و گارد ملی اتفاق میفته! - تلپورت شدن سارقین و کیف ها - ظاهر شدن ماشین های پیشرفته از هیچ، با پلاک Robber که معلوم نیست متعلق به چه کسی هستن آیا صاحب دارن یا اجاره ای هستن؟! به هرحال در یک سرور RPG باید توسط پلیس قابل پیگیری باشن - پلیس میتونه وارد بانک بشه درحالی که سارقین با خودشون گروگان دارن و اگه گروگان هارو نادیده بگیریم پلیس هایی که حمله میکنن HP شون به 15 کاهش پیدا میکنه و زرهشون رو از دست میدن! - پلیس تحقیقات فدرال بجای تحقیق کامل بر روی سرقت فقط میاد نمونه خون رو میبره بیمارستان، مثلا مطابقت میده و سارق رو پیدا میکنه! یه راننده تاکسی یا مسئول آزمایشگاه هم میتونه همچین کاری بکنه! یکی از چیزای آزاردهنده ای که اینجا غیر طبیعی هست اینه که پس از اتمام سرقت هیچ ماموری تحقیق نمیکنه که تمامی سارقین کیا بودن و راب به فراموشی سپرده میشه! - تمامی سارقین مسلح و با ماسک مثل موز یجا جلوی پلیس وایسادن و اون پلیس حتی حق دستگیر کردن اونها به جرم نگهداری اسلحه رو نداره! - گارد ملی با اسلحه میره میچسبه به رانر تا کیف بهش تلپورت شه و بعد بزنش! و ...

*پیشنهاد من برای حل این مشکلات درست کردن یک سیستم طبیعی و نزدیک تر به زندگی واقعی هست. سرور ما سبک Role-Playing Game هست و ازش انتظار میره سرقت از بانکش به دنیای واقعی بسیار نزدیک تر از این باشه.

امکان شکست خوردن سرقت بسیار کم بشه و تمامی سارقین وانتد بگیرن.

 

2-باخت برای هر دو طرف

از یک طرف گارد ملی خیلی کم وانتد داره و ساعت ها بیکار باید منتظر سرقت باشه و در مقابله با سارقین کار بسیار سخت، حساس و وقت گیری دارن که مجبورن اون سرقت رو شکست بدن تا اندک فعالیتی گیرشون بیاد، اگه سارقین فکر میکنن زمان زندان خیلی زیاد هست یا تمامی سارقین نباید وانتد بگیرن خودشونو جای گارد ملی بزارن که ساعت ها باید انتظار یک سرقتی رو بکشن که احتمال زیاد هیچ فعالیت و سودی ازش گیر نیارن، در حالی که حتی در صورت شکست خوردن سرقت سارقین وثیقه، فرار از زندان و ... رو دارن!

از یک طرف دیگه سارقین هم مشکلات زیادی برای سرقت دارند.

- البته این شرایط با اختلاف زیادی به نفع سارقین هست.

* پیشنهاد من یک برای حل این مشکل درست کردن سیستمی هست که یک حالت برد-برد داشته باشه یعنی بیشتر مواقع سارقین به پولشون برسن و گارد ملی به وانتداش همونطوری که برای چندین سال سرور این حالت رو داشت و همه هم راضی و خوشحال تر از الان بودن!

برای چندین سال سرقت معروف به ماشین 4درب در سرور اجرا میشد، سارقین با ماشین میرفتن جلوی بانک، بعد از استفاده ی یکی از سارقین از دستور Rob/ سرقت شروع میشد و همه بلافاصله 6 ستاره میگرفتن میرفتن به نقطه پولشون رو میگرفتن و وانتدشون هم پاک نمیشد! همین که گارد ملی به وانتدش میرسید و سارقین به پولشون باعث شد همه از این سیستم بسیار ساده اما منصفانه راضی و خوشحال باشن!

 

3-مجبور کردن فکشن ها به سرقت گروهی

به دلیل کم بودن سرقت و وانتد های گارد ملی، موسس محترم مجبور شدن این قانون رو اجرا کنن که باعث ایجاد مشکلات زیادی شده. جزئیات رو خودتون میدونید.

- پیشنهاد میکنم در سیستم بعدی سرقت از بانک هیچ اجباری برای سازمان ها نباشه اما جایزه برای فکشن هایی باشه که اقدام به سرقت گروهی میکنن چون فوایدی هم داره که نباید نادیده گرفت. اگه تمامی سارقین از یک فکشن باشن بعد از اتمام سرقت به صورت اتوماتیک درصد اضافه ای پول بده و در چت بنویسه: Faction Rob Bonus $X.

 

4-عدم توازن و بالانس برای رقابتی سالم و منصفانه

اگه قراره رقابتی باشه باید منصفانه و برابر باشه اما نیست! اگه قرار باشه سارقین چون حرفه ای باشن (که در ضمن هم نیستن، شرایط کاملا به نفع اونهاست) وانتد نگیرن پس تکلیف فعالیت پلیس ها و به صورت کلی تعادل بین اونها و سارقین چی میشه؟

- گرفته شدن Armour و ست شدن HP به 15 موقع حمله به بانک توسط پلیس در حالی که اکثر مواقع 6 سارق مسلح داخل بانک هستن و همیشه با HP پر، تیم دفاع کننده هستن!

* یعنی وقتی Ram میکنیم با یه تیر کشته میشیم و اصلا فرصت نمیکنیم حتی اسلحمون رو در بیاریم.

* همزمان فقط دو پلیس میتونن وارد بانک بشن در حالی که اکثر مواقع 6 سارق مسلح داخل بانک هستن

- تلپورت شدن سارقین از داخل بانک به کیلومتر ها اونورتر که حداقل 1/4 مواقع بسیار نزدیک نقطه ی نهایی تلپورت میشن

- تلپورت شدن کیف ها

- ظاهر شدن پر سرعت، قوی و پیشرفته ترین ماشین های 4 در برای سارقین

- رانرهای مجهز به موتور NRG-500 که پرسرعت ترین موتور بازی هست، تک نفره سوارشن و باگ سرعت موتور میزنن در حالی که مقر گارد ملی هیچ موتوری نداره بلکه فقط ماشین هایی داره که بسیار کند تر از ماشین های سارقین هستن.

- ادمین ها عادت کردن به خودشون Armour، اسلحه، ماشین و ... برای سرقت بدن!

- چهار مامور از هر سازمانی در سرور آنلاین و در بازی باشن میشه سرقت زد حتی اگه PD یا FBI باشن که باعث سو استفاده از این موقعیت شده.

 

5-کم بودن سرقت و فعالیت پلیس و گارد ملی

 

6-وقت گیری بسیار زیاد

 

پیشنهاد داستان سیستم سرقت بعدی:

 

- حداقل و حداکثر تعداد مورد نیاز: 6 نفر.

- رانر حذف بشه و همه باید وارد بانک بشن.

- این یک مدل از چندین روش آینده ی سرقت از بانک باشه، در آینده ای نزدیک داستان های دیگه ای هم برای سرقت از بانک مینیویسم که البته هر روش قابلیت خوب خودشو داشته باشه و واقعا کار رهبر رو سخت کنه که با توجه به شرایط کدام روش سرقت رو انتخاب بکنه.

 

مراحل:

1- سارقین وارد بانک بشن و منتظر باشن تا لیدر سرقت رو شروع بکنه.

* اگه تمامی اعضای Crew روی حالت Rob داخل بانک، مسلح و ماسک زده باشن 30 ثانیه فرصت داشته باشن تا سرقت رو شروع کنن وگرنه مدیران مشکوک میشن و به پلیس زنگ میزنن و از احتمال سرقت خبر میدن، کسی وانتد دریافت نکنه اما پیام Call 110 برای پلیس ارسال بشه. موقعی که 30 ثانیه شروع میشه یکی از مدیران حالت Anime رو عوض بکنه و به نظر بیاد چیزی رو متوجه شده.

* در ها بلافاصله بعد از شروع قفل بشن.

2- وقتی که شروع شد سارقین باید گاز اشک آور بندازن تا همه ی شاهدین بی هوش بشن.

* 30 ثانیه فرصت داشته باشن که اینکارو کنن وگرنه آژیر بانک توسط مدیران به صدا در میاد.

* اگه ماسک نزده باشن ازشون HP کم بشه.

* پلیس حق ورود به بانک رو به دلیل وجود گروگان ها نداشته باشه تا زمانی که سارقین از بانک خارج یا مدت زیادی داخل بانک باشن.

3- بعد از هک یا منفجر کردن درها و برداشتن پول، سارقین از در زیرزمینی خارج بشن و از در پشتی بانک بیان بیرون. جایی که چند کامیون حمل پول بانک وجود داشته باشه و فقط سارقین به کلیدها دسترسی داشته باشن چون از داخل بانک برداشتن.

* سارقین وقت محدودی برای تمام کردن کارشون در داخل بانک داشته باشن (پنج دقیقه) و اگه از اون وقت بگذره پلیس حق حمله کردن به داخل با تمام قدرت رو داشته باشه. زمان باقی مانده هم برای سارقین در پایین نوشته بشه. وقتی زمان پنج دقیقه تمام شد در چت Department از طرف HQ پیام بیاد که اجازه ی Ram به بانک داده میشه. 

* پلیس ها همچنان به دلیل دسترسی سارقین مسلح به گروگان ها حق تیراندازی نداشته باشن. اما سارقین بتونن سمت پلیس ها تیراندازی کنن پس به نفع پلیسه که نزدیک سارقین نشه و البته وقتی سارقین تیراندازی میکنن پلیس نتونه وانتد بده.

4- سارقین سوار کامیون ها بشن و باید به نقطه ای دور افتاده و خارج شهر که من اسمشون میزارم: Getaway Vehicles برن، جایی که به اندازشون موتورهای Sanchez پارک شده و پس از رسیدن به اون نقطه همگی 6 ستاره ی سرقت از بانک بگیرن.

* سه دقیقه فرصت داشته باشن که با کامیون به اون نقطه برن و اگه سه دقیقه تمام شد همشون 6 ستاره بشن و پلیس حق تیراندازی بگیره.

5- حالا تمامی سارقین کیف پول بانک دریافت میکنن و باید هرکدوم با این موتور ها به نقطه ی جداگونه، دور افتاده اما نزدیک و با وقتی محدود برن و هر سارقی که به اون نقطه رسید، سرقتش تمام بشه و پول دریافت بکنه.

* وانتد سرجاش بمونه و پاک نشه.

* البته پیشنهاد میکنم که پس از صدور دستور ورود به بانک و خارج شدن سارقین، FBI وارد بانک بشه و تحقیقات کامل رو روی سرقت انجام بده و به HQ ببره و یکی یکی به تمامی سارقین وانتد بده. دستور پیشنهادی برای اضافه شدن به پلیس فدرال: Investigate/

که در این صورت پلیس فدرال میشه مسئول پیدا کردن سارقین و گارد ملی مسئول زدن اونها. GetSample حذف بشه و بجاش Investigation نوشته بشه. حقوق FBI بسیار بالا بره و برای هر تحقیق موفق و پیدا کردن هر سارق مبلغ زیادی دریافت بکنه که البته بستگی به رنک هم داشته باشه.

* اگه CollabStatus پلیس فدرال روشن باشه بقیه پلیس ها بتونن کار تحقیقات رو انجام بدن. 

* برای زدن سرقت باید حداقل سه عضو گارد ملی آنلاین باشن.

 

پیشنهادات تغییرات دیگر مربوطه:

- پیشنهاد میکنم در صورتی که هرکسی سرقتش با شکست مواجه بشه RP هایی که خرج سرقت شده بوده بهش برگردونده بشه و منهای سه بشه. یعنی اگه 20 RP خرج بشه و سرقت با شکست مواجه بشه، 17 RP برگردونده بشه.

- پیشنهاد میکنم RP مورد نیاز سرقت، برای هر مهارت فرق داشته باشه:

مهارت 1: 20

مهارت 2: 19

مهارت 3: 18

مهارت 4: 17

مهارت 5: 16

 

- پیشنهاد میکنم زمان زندانی کمتر بشه و EP مورد نیاز برای فرار از زندان به 10 کاهش پیدا بکنه.

 

لطفا پیشنهاد، انتقاد یا هرگونه نظری راجب سیستم سرقت از بانک دارید همینجا بفرستید.

بسیار عالی و بجا گفتید.کاملا با نظر شما موافقم. امیدوارم واقعا یه فکری بحالش بکنن موسس محترم @Ali

If you want to achieve greatness stop asking for permission
اگر خواهان رسیدن به بزرگی هستی منتظر اجازه اش نباش !

 

Lock_Down.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تمام فرمایشات لیدر گارد ملی صحیح هست و هیچ دلیل عقلانی تو راب واسه نگرفتن وانتد نیست و جالب از همه ی اینا اینا وقتی هم حتی یک راب خراب میشه و میرن زندان و وانتد ها میمیرن و میرن زندان و نمیتوانند فرار از زندان کنند ناراحت هم میشن از اعضای گارد ملی و میگن این نامردی. اگر قرار یکم منطق تو بازی باشه میبینید که hp ۱۵ بی منطق ترین کار هست و جالب رابی هم که خراب نمیشه رابر ها شروع به مسخره کردن میکنم می خوام بدونم اگر hp ما فول بود بازم راب زن ها جرئت راب داشتن و از این حرف ها میزدن ؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۹/۲/۱۲ در 23:28، Godofwar گفته است:

با سلام 

قبول دارم که کار NG سخت شده اما شما میگید به هانتلی ماشین پیشرفته؟ ما با ان ار جی شما با اینفرنوس به نظرتون کی میخوره؟معلومه شما راحت میتونید رانرو بزنید اما با کمی دقت و اگه افراد انلاین باشن

البته یک نظرم دارم اینکه فدرال که کارش تحقیقه سعی کنه با یک امکانات اضافه بشه که کار پیدا کردن رانر به عهده فدرال باشه

با کم بودن اچ پی موافقم اما اما 

شما میگید اچ پی ۱۵ درست اما اون گاردی که میاد holy ninja میزنه و تکی رابو فیل میکنه چی؟ شمام به ما حق بدین خو :|

برای اینکه هر دو راضی باشیم پیشنهادم اینه که گارد ملی نتونه تو راب باف بزنه اما اچ پی هاشون بیشتر بشه این ۲ پیشنهاد

پیشنهاد ۳ امم این هست که چرا اف بی ای میاد تو بانک که خودش سمپل بریزه؟ یک جوری باشه که وقتی رابر تو بانک نیست اف بی ای حق ورود داشته باشه مگه میخواد دیر بشه ۲۰ مین وقته!

با کم شدن ار پی برای وقتی خراب میشه موافقم همچنین برای فرار چون اکتیویتی گاردم بالا میره که دیگه بیکار نمونه چون بودم اکثرا انقدر بیکارن که یا میرن ماهی یا دور دور 

با همه موافقم اما در صورتی که گارد باف نزنه تو راب و اچ پی شما هم بیشتر بشه که هر ۲ راضی باشیم

مشکل از گارد ملی و فدرال و پلیس دپارتمند و اون تیری که قرار بخوره به Runner نیست

 

مشکل اینه که بعد از تقربیاً ۳سال و۶ ماه همچنان گارد ملی مشکل داره 

فدرال با  Frisk و Getsample گزارش کارشو تکمیل میکنه

پلیس دپارتمند هم چه با Abuse چه با فعالیت واقعی گزارششو تکمیل میکنه

این وسط گارد ملی مونده چطوری گزارش کار دریافت کنه که نه FW نگیره هم بتونه گزارش کار تهیه کنه

 

@ZombieRanger باید سفره حضرت عباس نذر کنیم تا این سرقت بانک به ظاهر RPG قضیش درست شه

 

 

در 17 ساعت قبل، WachDogs گفته است:

پیشنهادم اینه که این ها رو نگه دارن 

مثلا روش هک کسی بزنه  2 گزنه باز بشه 

1- پیشنهاد ZombieRanger#

2- همین که هست

و به درخواست خودشون این را انتخواب کنند قبل راب 

 

روش c4 هم 2 نو باشه 

1- پیشنهاد CaptainMahdi#

2-پیشنهاد Godofwar# چون برای سوار شدن mav نیاز به هکر نیست

 

یه راب جدید هم بزارین 

راب از فروشگاهای برتر (نه هر فرشگاهیی ) مثلا 

فروشگاهایی که شناخته شده هست 

binco در محل Grove Street Family 

رستوران نزدیک محل Grove Street Family

و... 

ان هایی که شناخته تر هست 

 

 

در کل از تمام عوامل این تاپیک متشکرم چون وقت گذاشتن 

 

یک سال پیش همچین پیشنهادی ثبت شد توی تالار پیشنهادات ولی.......

 

 

 

 

 

ویرایش شده توسط KoMaiL
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Mohny 

http://agsa.arsacia.ir/img/hla.png

http://agsa.arsacia.ir/players/bars/iNViSiBle.png

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

NighT CraZieS FamiLy

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، gamersj گفته است:

تنها کسی که به پیشنهادات رسیدگی می کنه @Mohny

منتظریم رسیدگی کنن

http://agsa.arsacia.ir/img/hla.png

http://agsa.arsacia.ir/players/bars/iNViSiBle.png

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

NighT CraZieS FamiLy

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

http://agsa.arsacia.ir/img/hla.png

http://agsa.arsacia.ir/players/bars/iNViSiBle.png

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

NighT CraZieS FamiLy

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۹/۲/۱۲ در 22:20، ZombieRanger گفته است:

درود

در این تاپیک به یکی از بزرگترین مشکلات سرور یعنی سیستم ضعیف سرقت از بانک میپردازیم. قابل توجه موسس، تک تک این موارد، مشکلات سرقت از بانک هستند و در نظر گرفتن فقط یک یا دو تاشون کافی نیست، به خیلی از جزئیات دیگه اشاره نشده، این مطلب خلاصه شده ی مشکلات سرقت هست و قطعا بهتره تغییرات مهمی در این سیستم داده بشه. البته بیشتر به بزرگترین مشکل سرقت از بانک که باعث و بانی تمام این دردسر ها شده یعنی وانتد نگرفتن سارقین میپردازم. خدمت شما عرض کنم بزرگترین مشکل سیستم سرقت از بانک وجود امکان بسیار زیاد وانتد نگرفتن سارقین هست که بدون ضرر زدن به سارقین، گارد ملی یا هردو یا فاصله ی زیاد با سبک RPG گرفتن یا ایجاد مشکلات دیگه نمیشه اینکارو انجام داد. در ضمن باید بهتون یاداوری کنم که بخاطر تعداد بسیار کم سرقت، فکشن ها مجبور به سرقت گروهی شدن که البته بازم هیچ دردی رو دوا نکرده و به مشکلات لیدر ها اضافه شده. به هدف وانتد نگرفتن سارقین همیشه درگیر تغییرات پی در پی در این سیستم بوده ایم و هستیم. با هر تغییر یا سارقین ضرر کردن یا گارد ملی و یا هردو.

 

بیاید اول داستان سرقت از بانک فعلی رو با هم مرور کنیم:

سارقینی که از قبل شناسایی شده اند، جلوی گارد ملی و پلیس فدرال همزمان با هم مسلح و با ماسک میرن داخل بانک، چندین پلیس رو از همونجا در شرایط 6 به یک نفری که 15HP داره میکشن، بعدش که خیلی راحت و سریع در هارو هک کردن یا بمب کاشتن کیف هاشونو پر پول کردن و از بانک درومدن، بجای اینکه از در پشتی بانک در بیان، تلپورت میشن چندین کیلومتر اونورتر پیش ماشین های پیشرفته و پر سرعتی که از هیچ ظاهر شدن و پلاکشونم Robber هست، بعد خودشون و افرادی که جدا و بسیار دور از آنها سوار پرسرعت ترین موتور بازی هستن و کیف بانک از کیلومتر ها اونورتر بهشون تلپورت شده با هم میان پیش همدیگه در یک نقطه ی دور افتاده و غیر عمومی، کنار هم همچنان مسلح و با ماسک جمع میشن و بسیار ضایع و البته سریع پول کیف های بانک رو پخش میکنن اون هم جلوی پلیس فدرال و گارد ملی، سارقین همونجا می ایستن، میخندن و داد میزنن که ما بانکو زدیم و شکست نخوردیم!

 

با اتمام این داستان من هنوز هیچ دلیل منطقی ای که با عقل هم جور در بیاد برای وانتد نگرفتن سارقین پیدا نکردم و ده ها دلیل برای وانتد گرفتنشون دارم! وانتد نگرفتن سارقین از بزرگ ترین و غیر طبیعی ترین مشکلات سرور و به خصوص گارد ملی هست.

 

حالا با اتمام این داستان مستقیم و گلچین شده به مشکلات سیستم سرقت از بانک میپردازم:

 

1-غیرطبیعی و ضد RPG بودن: وانتد نگرفتن سارقین با وجود ده ها توجیه مختلف برای تحت تعقیب شدنشون که هرکدوم داستان خودشونو دارن از جمله شناسایی شدنشون قبل از شروع سرقت، مسلح وارد شدن به بانک با ماسک، باقی گذاشتن شاهدین، کشتن چندین پلیس از داخل بانک، جمع شدن تمامی آنها در یک نقطه ی دور افتاده، زیر نظر پلیس و تقسیم کردن پول، اعتراف به سرقت از بانک و ... . جالب اینجاست که اکثر مواقع تمامی این اعمال روبروی پلیس تحقیقات فدرال و گارد ملی اتفاق میفته! - تلپورت شدن سارقین و کیف ها - ظاهر شدن ماشین های پیشرفته از هیچ، با پلاک Robber که معلوم نیست متعلق به چه کسی هستن آیا صاحب دارن یا اجاره ای هستن؟! به هرحال در یک سرور RPG باید توسط پلیس قابل پیگیری باشن - پلیس میتونه وارد بانک بشه درحالی که سارقین با خودشون گروگان دارن و اگه گروگان هارو نادیده بگیریم پلیس هایی که حمله میکنن HP شون به 15 کاهش پیدا میکنه و زرهشون رو از دست میدن! - پلیس تحقیقات فدرال بجای تحقیق کامل بر روی سرقت فقط میاد نمونه خون رو میبره بیمارستان، مثلا مطابقت میده و سارق رو پیدا میکنه! یه راننده تاکسی یا مسئول آزمایشگاه هم میتونه همچین کاری بکنه! یکی از چیزای آزاردهنده ای که اینجا غیر طبیعی هست اینه که پس از اتمام سرقت هیچ ماموری تحقیق نمیکنه که تمامی سارقین کیا بودن و راب به فراموشی سپرده میشه! - تمامی سارقین مسلح و با ماسک مثل موز یجا جلوی پلیس وایسادن و اون پلیس حتی حق دستگیر کردن اونها به جرم نگهداری اسلحه رو نداره! - گارد ملی با اسلحه میره میچسبه به رانر تا کیف بهش تلپورت شه و بعد بزنش! و ...

*پیشنهاد من برای حل این مشکلات درست کردن یک سیستم طبیعی و نزدیک تر به زندگی واقعی هست. سرور ما سبک Role-Playing Game هست و ازش انتظار میره سرقت از بانکش به دنیای واقعی بسیار نزدیک تر از این باشه.

امکان شکست خوردن سرقت بسیار کم بشه و تمامی سارقین وانتد بگیرن.

 

2-باخت برای هر دو طرف

از یک طرف گارد ملی خیلی کم وانتد داره و ساعت ها بیکار باید منتظر سرقت باشه و در مقابله با سارقین کار بسیار سخت، حساس و وقت گیری دارن که مجبورن اون سرقت رو شکست بدن تا اندک فعالیتی گیرشون بیاد، اگه سارقین فکر میکنن زمان زندان خیلی زیاد هست یا تمامی سارقین نباید وانتد بگیرن خودشونو جای گارد ملی بزارن که ساعت ها باید انتظار یک سرقتی رو بکشن که احتمال زیاد هیچ فعالیت و سودی ازش گیر نیارن، در حالی که حتی در صورت شکست خوردن سرقت سارقین وثیقه، فرار از زندان و ... رو دارن!

از یک طرف دیگه سارقین هم مشکلات زیادی برای سرقت دارند.

- البته این شرایط با اختلاف زیادی به نفع سارقین هست.

* پیشنهاد من یک برای حل این مشکل درست کردن سیستمی هست که یک حالت برد-برد داشته باشه یعنی بیشتر مواقع سارقین به پولشون برسن و گارد ملی به وانتداش همونطوری که برای چندین سال سرور این حالت رو داشت و همه هم راضی و خوشحال تر از الان بودن!

برای چندین سال سرقت معروف به ماشین 4درب در سرور اجرا میشد، سارقین با ماشین میرفتن جلوی بانک، بعد از استفاده ی یکی از سارقین از دستور Rob/ سرقت شروع میشد و همه بلافاصله 6 ستاره میگرفتن میرفتن به نقطه پولشون رو میگرفتن و وانتدشون هم پاک نمیشد! همین که گارد ملی به وانتدش میرسید و سارقین به پولشون باعث شد همه از این سیستم بسیار ساده اما منصفانه راضی و خوشحال باشن!

 

3-مجبور کردن فکشن ها به سرقت گروهی

به دلیل کم بودن سرقت و وانتد های گارد ملی، موسس محترم مجبور شدن این قانون رو اجرا کنن که باعث ایجاد مشکلات زیادی شده. جزئیات رو خودتون میدونید.

- پیشنهاد میکنم در سیستم بعدی سرقت از بانک هیچ اجباری برای سازمان ها نباشه اما جایزه برای فکشن هایی باشه که اقدام به سرقت گروهی میکنن چون فوایدی هم داره که نباید نادیده گرفت. اگه تمامی سارقین از یک فکشن باشن بعد از اتمام سرقت به صورت اتوماتیک درصد اضافه ای پول بده و در چت بنویسه: Faction Rob Bonus $X.

 

4-عدم توازن و بالانس برای رقابتی سالم و منصفانه

اگه قراره رقابتی باشه باید منصفانه و برابر باشه اما نیست! اگه قرار باشه سارقین چون حرفه ای باشن (که در ضمن هم نیستن، شرایط کاملا به نفع اونهاست) وانتد نگیرن پس تکلیف فعالیت پلیس ها و به صورت کلی تعادل بین اونها و سارقین چی میشه؟

- گرفته شدن Armour و ست شدن HP به 15 موقع حمله به بانک توسط پلیس در حالی که اکثر مواقع 6 سارق مسلح داخل بانک هستن و همیشه با HP پر، تیم دفاع کننده هستن!

* یعنی وقتی Ram میکنیم با یه تیر کشته میشیم و اصلا فرصت نمیکنیم حتی اسلحمون رو در بیاریم.

* همزمان فقط دو پلیس میتونن وارد بانک بشن در حالی که اکثر مواقع 6 سارق مسلح داخل بانک هستن

- تلپورت شدن سارقین از داخل بانک به کیلومتر ها اونورتر که حداقل 1/4 مواقع بسیار نزدیک نقطه ی نهایی تلپورت میشن

- تلپورت شدن کیف ها

- ظاهر شدن پر سرعت، قوی و پیشرفته ترین ماشین های 4 در برای سارقین

- رانرهای مجهز به موتور NRG-500 که پرسرعت ترین موتور بازی هست، تک نفره سوارشن و باگ سرعت موتور میزنن در حالی که مقر گارد ملی هیچ موتوری نداره بلکه فقط ماشین هایی داره که بسیار کند تر از ماشین های سارقین هستن.

- ادمین ها عادت کردن به خودشون Armour، اسلحه، ماشین و ... برای سرقت بدن!

- چهار مامور از هر سازمانی در سرور آنلاین و در بازی باشن میشه سرقت زد حتی اگه PD یا FBI باشن که باعث سو استفاده از این موقعیت شده.

 

5-کم بودن سرقت و فعالیت پلیس و گارد ملی

 

6-وقت گیری بسیار زیاد

 

پیشنهاد داستان سیستم سرقت بعدی:

 

- حداقل و حداکثر تعداد مورد نیاز: 6 نفر.

- رانر حذف بشه و همه باید وارد بانک بشن.

- این یک مدل از چندین روش آینده ی سرقت از بانک باشه، در آینده ای نزدیک داستان های دیگه ای هم برای سرقت از بانک مینیویسم که البته هر روش قابلیت خوب خودشو داشته باشه و واقعا کار رهبر رو سخت کنه که با توجه به شرایط کدام روش سرقت رو انتخاب بکنه.

 

مراحل:

1- سارقین وارد بانک بشن و منتظر باشن تا لیدر سرقت رو شروع بکنه.

* اگه تمامی اعضای Crew روی حالت Rob داخل بانک، مسلح و ماسک زده باشن 30 ثانیه فرصت داشته باشن تا سرقت رو شروع کنن وگرنه مدیران مشکوک میشن و به پلیس زنگ میزنن و از احتمال سرقت خبر میدن، کسی وانتد دریافت نکنه اما پیام Call 110 برای پلیس ارسال بشه. موقعی که 30 ثانیه شروع میشه یکی از مدیران حالت Anime رو عوض بکنه و به نظر بیاد چیزی رو متوجه شده.

* در ها بلافاصله بعد از شروع قفل بشن.

2- وقتی که شروع شد سارقین باید گاز اشک آور بندازن تا همه ی شاهدین بی هوش بشن.

* 30 ثانیه فرصت داشته باشن که اینکارو کنن وگرنه آژیر بانک توسط مدیران به صدا در میاد.

* اگه ماسک نزده باشن ازشون HP کم بشه.

* پلیس حق ورود به بانک رو به دلیل وجود گروگان ها نداشته باشه تا زمانی که سارقین از بانک خارج یا مدت زیادی داخل بانک باشن.

3- بعد از هک یا منفجر کردن درها و برداشتن پول، سارقین از در زیرزمینی خارج بشن و از در پشتی بانک بیان بیرون. جایی که چند کامیون حمل پول بانک وجود داشته باشه و فقط سارقین به کلیدها دسترسی داشته باشن چون از داخل بانک برداشتن.

* سارقین وقت محدودی برای تمام کردن کارشون در داخل بانک داشته باشن (پنج دقیقه) و اگه از اون وقت بگذره پلیس حق حمله کردن به داخل با تمام قدرت رو داشته باشه. زمان باقی مانده هم برای سارقین در پایین نوشته بشه. وقتی زمان پنج دقیقه تمام شد در چت Department از طرف HQ پیام بیاد که اجازه ی Ram به بانک داده میشه. 

* پلیس ها همچنان به دلیل دسترسی سارقین مسلح به گروگان ها حق تیراندازی نداشته باشن. اما سارقین بتونن سمت پلیس ها تیراندازی کنن پس به نفع پلیسه که نزدیک سارقین نشه و البته وقتی سارقین تیراندازی میکنن پلیس نتونه وانتد بده.

4- سارقین سوار کامیون ها بشن و باید به نقطه ای دور افتاده و خارج شهر که من اسمشون میزارم: Getaway Vehicles برن، جایی که به اندازشون موتورهای Sanchez پارک شده و پس از رسیدن به اون نقطه همگی 6 ستاره ی سرقت از بانک بگیرن.

* سه دقیقه فرصت داشته باشن که با کامیون به اون نقطه برن و اگه سه دقیقه تمام شد همشون 6 ستاره بشن و پلیس حق تیراندازی بگیره.

5- حالا تمامی سارقین کیف پول بانک دریافت میکنن و باید هرکدوم با این موتور ها به نقطه ی جداگونه، دور افتاده اما نزدیک و با وقتی محدود برن و هر سارقی که به اون نقطه رسید، سرقتش تمام بشه و پول دریافت بکنه.

* وانتد سرجاش بمونه و پاک نشه.

* البته پیشنهاد میکنم که پس از صدور دستور ورود به بانک و خارج شدن سارقین، FBI وارد بانک بشه و تحقیقات کامل رو روی سرقت انجام بده و به HQ ببره و یکی یکی به تمامی سارقین وانتد بده. دستور پیشنهادی برای اضافه شدن به پلیس فدرال: Investigate/

که در این صورت پلیس فدرال میشه مسئول پیدا کردن سارقین و گارد ملی مسئول زدن اونها. GetSample حذف بشه و بجاش Investigation نوشته بشه. حقوق FBI بسیار بالا بره و برای هر تحقیق موفق و پیدا کردن هر سارق مبلغ زیادی دریافت بکنه که البته بستگی به رنک هم داشته باشه.

* اگه CollabStatus پلیس فدرال روشن باشه بقیه پلیس ها بتونن کار تحقیقات رو انجام بدن. 

* برای زدن سرقت باید حداقل سه عضو گارد ملی آنلاین باشن.

 

پیشنهادات تغییرات دیگر مربوطه:

- پیشنهاد میکنم در صورتی که هرکسی سرقتش با شکست مواجه بشه RP هایی که خرج سرقت شده بوده بهش برگردونده بشه و منهای سه بشه. یعنی اگه 20 RP خرج بشه و سرقت با شکست مواجه بشه، 17 RP برگردونده بشه.

- پیشنهاد میکنم RP مورد نیاز سرقت، برای هر مهارت فرق داشته باشه:

مهارت 1: 20

مهارت 2: 19

مهارت 3: 18

مهارت 4: 17

مهارت 5: 16

 

- پیشنهاد میکنم زمان زندانی کمتر بشه و EP مورد نیاز برای فرار از زندان به 10 کاهش پیدا بکنه.

 

لطفا پیشنهاد، انتقاد یا هرگونه نظری راجب سیستم سرقت از بانک دارید همینجا بفرستید.

عالیه فقط درباره مقدار پول دریافتی رابر ها حرفی نزدید به نظرم بهتره پول راب خیلی بیشتر بشه و به اندازه اون پول سخت تر بشه

الان افراد راب نمیرن چون بر این باورن که زمان راب میتونیم بریم فیش و پول مطمئن تری داره

پس بهتره پول زیاد شه مثالا ۹۰ یا ۱۰۰ 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

http://agsa.arsacia.ir/img/hla.png

http://agsa.arsacia.ir/players/bars/iNViSiBle.png

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

NighT CraZieS FamiLy

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۹/۴/۷ در 12:56، Mahdiyadi گفته است:

میتونیم بریم فیش و پول مطمئن تری داره

پس بهتره پول زیاد شه مثالا ۹۰ یا ۱۰۰ 

موافق. 

❌خالی‌ میکنن‌ پشتتو‌ حتـے سایھ‌ هاا ❌

MasTeR.png

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

جالبه که تاپیک هایی که ارزششون از این تاپیک کمتره رسیدگی شد اما این پیشنهاد هنوز خیر :|

@Mohny لطفا نظرتونو بگین سپاس

Originall.png

 

 

>---------------------------------------------------------------------------------<

======================================================================================

عین مابقی روانه ایم به کام مرگ رو این ریل نامرئی ما

نتیجه ی سلیقه و میل داوریم

نه مصرع اولیم، نه بیت آخریم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۹/۲/۱۲ در 23:28، Godofwar گفته است:

با سلام 

قبول دارم که کار NG سخت شده اما شما میگید به هانتلی ماشین پیشرفته؟ ما با ان ار جی شما با اینفرنوس به نظرتون کی میخوره؟معلومه شما راحت میتونید رانرو بزنید اما با کمی دقت و اگه افراد انلاین باشن

البته یک نظرم دارم اینکه فدرال که کارش تحقیقه سعی کنه با یک امکانات اضافه بشه که کار پیدا کردن رانر به عهده فدرال باشه

با کم بودن اچ پی موافقم اما اما 

شما میگید اچ پی ۱۵ درست اما اون گاردی که میاد holy ninja میزنه و تکی رابو فیل میکنه چی؟ شمام به ما حق بدین خو :|

برای اینکه هر دو راضی باشیم پیشنهادم اینه که گارد ملی نتونه تو راب باف بزنه اما اچ پی هاشون بیشتر بشه این ۲ پیشنهاد

پیشنهاد ۳ امم این هست که چرا اف بی ای میاد تو بانک که خودش سمپل بریزه؟ یک جوری باشه که وقتی رابر تو بانک نیست اف بی ای حق ورود داشته باشه مگه میخواد دیر بشه ۲۰ مین وقته!

با کم شدن ار پی برای وقتی خراب میشه موافقم همچنین برای فرار چون اکتیویتی گاردم بالا میره که دیگه بیکار نمونه چون بودم اکثرا انقدر بیکارن که یا میرن ماهی یا دور دور 

با همه موافقم اما در صورتی که گارد باف نزنه تو راب و اچ پی شما هم بیشتر بشه که هر ۲ راضی باشیم

خب عزیز من با پیشنهاد یک شما مخالفم چون با NRG-500 میشه از سوراخ سنبه های سرور رد شد حالا این هیچ شما با NRG-500 میدونید باگ بزنید و سرعتتون و حداقل ۱۹۶ KM در ساعت کنید خب با Infernus که نمیشه باگ زد و سرعت رو زیاد کرد بعد نکته ای که وجود داره شما میدونید /joint بزنید و از موتور نیافتید و احتمال تصادف شما با در و دیوار کنه ولی با اینفرنوس با سرعت بالا به دیوار بخوری نصفه هیله ماشین میره خب به اینم فکر کن 

Do not post what you think

Don't do it 

Do not post emotional moments

Bilie Eliesh

هر چیزی که فکر میکنی رو پست نکن.

انجامش نده.

صحنه های احساسی رو پست نکن.

بیلی آیلیش 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تا آپدیت 3.5.0 صبر کنیم بلکه شاید این سیستم اجرا شد?

Originall.png

 

 

>---------------------------------------------------------------------------------<

======================================================================================

عین مابقی روانه ایم به کام مرگ رو این ریل نامرئی ما

نتیجه ی سلیقه و میل داوریم

نه مصرع اولیم، نه بیت آخریم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شاید ساله بعد بیاد :/

 

 Nichts lässt die Erde so weitläufig erscheinen, dass Freunde in einiger Entfernung die Breiten- und Längengrade erreichen

 

LastGoD.png

                                                    

Angel.png
 

ilia.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۹/۲/۱۲ در 22:20، ZombieRanger گفته است:

درود

در این تاپیک به یکی از بزرگترین مشکلات سرور یعنی سیستم ضعیف سرقت از بانک میپردازیم. قابل توجه موسس، تک تک این موارد، مشکلات سرقت از بانک هستند و در نظر گرفتن فقط یک یا دو تاشون کافی نیست، به خیلی از جزئیات دیگه اشاره نشده، این مطلب خلاصه شده ی مشکلات سرقت هست و قطعا بهتره تغییرات مهمی در این سیستم داده بشه. البته بیشتر به بزرگترین مشکل سرقت از بانک که باعث و بانی تمام این دردسر ها شده یعنی وانتد نگرفتن سارقین میپردازم. خدمت شما عرض کنم بزرگترین مشکل سیستم سرقت از بانک وجود امکان بسیار زیاد وانتد نگرفتن سارقین هست که بدون ضرر زدن به سارقین، گارد ملی یا هردو یا فاصله ی زیاد با سبک RPG گرفتن یا ایجاد مشکلات دیگه نمیشه اینکارو انجام داد. در ضمن باید بهتون یاداوری کنم که بخاطر تعداد بسیار کم سرقت، فکشن ها مجبور به سرقت گروهی شدن که البته بازم هیچ دردی رو دوا نکرده و به مشکلات لیدر ها اضافه شده. به هدف وانتد نگرفتن سارقین همیشه درگیر تغییرات پی در پی در این سیستم بوده ایم و هستیم. با هر تغییر یا سارقین ضرر کردن یا گارد ملی و یا هردو.

 

بیاید اول داستان سرقت از بانک فعلی رو با هم مرور کنیم:

سارقینی که از قبل شناسایی شده اند، جلوی گارد ملی و پلیس فدرال همزمان با هم مسلح و با ماسک میرن داخل بانک، چندین پلیس رو از همونجا در شرایط 6 به یک نفری که 15HP داره میکشن، بعدش که خیلی راحت و سریع در هارو هک کردن یا بمب کاشتن کیف هاشونو پر پول کردن و از بانک درومدن، بجای اینکه از در پشتی بانک در بیان، تلپورت میشن چندین کیلومتر اونورتر پیش ماشین های پیشرفته و پر سرعتی که از هیچ ظاهر شدن و پلاکشونم Robber هست، بعد خودشون و افرادی که جدا و بسیار دور از آنها سوار پرسرعت ترین موتور بازی هستن و کیف بانک از کیلومتر ها اونورتر بهشون تلپورت شده با هم میان پیش همدیگه در یک نقطه ی دور افتاده و غیر عمومی، کنار هم همچنان مسلح و با ماسک جمع میشن و بسیار ضایع و البته سریع پول کیف های بانک رو پخش میکنن اون هم جلوی پلیس فدرال و گارد ملی، سارقین همونجا می ایستن، میخندن و داد میزنن که ما بانکو زدیم و شکست نخوردیم!

 

با اتمام این داستان من هنوز هیچ دلیل منطقی ای که با عقل هم جور در بیاد برای وانتد نگرفتن سارقین پیدا نکردم و ده ها دلیل برای وانتد گرفتنشون دارم! وانتد نگرفتن سارقین از بزرگ ترین و غیر طبیعی ترین مشکلات سرور و به خصوص گارد ملی هست.

 

حالا با اتمام این داستان مستقیم و گلچین شده به مشکلات سیستم سرقت از بانک میپردازم:

 

1-غیرطبیعی و ضد RPG بودن: وانتد نگرفتن سارقین با وجود ده ها توجیه مختلف برای تحت تعقیب شدنشون که هرکدوم داستان خودشونو دارن از جمله شناسایی شدنشون قبل از شروع سرقت، مسلح وارد شدن به بانک با ماسک، باقی گذاشتن شاهدین، کشتن چندین پلیس از داخل بانک، جمع شدن تمامی آنها در یک نقطه ی دور افتاده، زیر نظر پلیس و تقسیم کردن پول، اعتراف به سرقت از بانک و ... . جالب اینجاست که اکثر مواقع تمامی این اعمال روبروی پلیس تحقیقات فدرال و گارد ملی اتفاق میفته! - تلپورت شدن سارقین و کیف ها - ظاهر شدن ماشین های پیشرفته از هیچ، با پلاک Robber که معلوم نیست متعلق به چه کسی هستن آیا صاحب دارن یا اجاره ای هستن؟! به هرحال در یک سرور RPG باید توسط پلیس قابل پیگیری باشن - پلیس میتونه وارد بانک بشه درحالی که سارقین با خودشون گروگان دارن و اگه گروگان هارو نادیده بگیریم پلیس هایی که حمله میکنن HP شون به 15 کاهش پیدا میکنه و زرهشون رو از دست میدن! - پلیس تحقیقات فدرال بجای تحقیق کامل بر روی سرقت فقط میاد نمونه خون رو میبره بیمارستان، مثلا مطابقت میده و سارق رو پیدا میکنه! یه راننده تاکسی یا مسئول آزمایشگاه هم میتونه همچین کاری بکنه! یکی از چیزای آزاردهنده ای که اینجا غیر طبیعی هست اینه که پس از اتمام سرقت هیچ ماموری تحقیق نمیکنه که تمامی سارقین کیا بودن و راب به فراموشی سپرده میشه! - تمامی سارقین مسلح و با ماسک مثل موز یجا جلوی پلیس وایسادن و اون پلیس حتی حق دستگیر کردن اونها به جرم نگهداری اسلحه رو نداره! - گارد ملی با اسلحه میره میچسبه به رانر تا کیف بهش تلپورت شه و بعد بزنش! و ...

*پیشنهاد من برای حل این مشکلات درست کردن یک سیستم طبیعی و نزدیک تر به زندگی واقعی هست. سرور ما سبک Role-Playing Game هست و ازش انتظار میره سرقت از بانکش به دنیای واقعی بسیار نزدیک تر از این باشه.

امکان شکست خوردن سرقت بسیار کم بشه و تمامی سارقین وانتد بگیرن.

 

2-باخت برای هر دو طرف

از یک طرف گارد ملی خیلی کم وانتد داره و ساعت ها بیکار باید منتظر سرقت باشه و در مقابله با سارقین کار بسیار سخت، حساس و وقت گیری دارن که مجبورن اون سرقت رو شکست بدن تا اندک فعالیتی گیرشون بیاد، اگه سارقین فکر میکنن زمان زندان خیلی زیاد هست یا تمامی سارقین نباید وانتد بگیرن خودشونو جای گارد ملی بزارن که ساعت ها باید انتظار یک سرقتی رو بکشن که احتمال زیاد هیچ فعالیت و سودی ازش گیر نیارن، در حالی که حتی در صورت شکست خوردن سرقت سارقین وثیقه، فرار از زندان و ... رو دارن!

از یک طرف دیگه سارقین هم مشکلات زیادی برای سرقت دارند.

- البته این شرایط با اختلاف زیادی به نفع سارقین هست.

* پیشنهاد من یک برای حل این مشکل درست کردن سیستمی هست که یک حالت برد-برد داشته باشه یعنی بیشتر مواقع سارقین به پولشون برسن و گارد ملی به وانتداش همونطوری که برای چندین سال سرور این حالت رو داشت و همه هم راضی و خوشحال تر از الان بودن!

برای چندین سال سرقت معروف به ماشین 4درب در سرور اجرا میشد، سارقین با ماشین میرفتن جلوی بانک، بعد از استفاده ی یکی از سارقین از دستور Rob/ سرقت شروع میشد و همه بلافاصله 6 ستاره میگرفتن میرفتن به نقطه پولشون رو میگرفتن و وانتدشون هم پاک نمیشد! همین که گارد ملی به وانتدش میرسید و سارقین به پولشون باعث شد همه از این سیستم بسیار ساده اما منصفانه راضی و خوشحال باشن!

 

3-مجبور کردن فکشن ها به سرقت گروهی

به دلیل کم بودن سرقت و وانتد های گارد ملی، موسس محترم مجبور شدن این قانون رو اجرا کنن که باعث ایجاد مشکلات زیادی شده. جزئیات رو خودتون میدونید.

- پیشنهاد میکنم در سیستم بعدی سرقت از بانک هیچ اجباری برای سازمان ها نباشه اما جایزه برای فکشن هایی باشه که اقدام به سرقت گروهی میکنن چون فوایدی هم داره که نباید نادیده گرفت. اگه تمامی سارقین از یک فکشن باشن بعد از اتمام سرقت به صورت اتوماتیک درصد اضافه ای پول بده و در چت بنویسه: Faction Rob Bonus $X.

 

4-عدم توازن و بالانس برای رقابتی سالم و منصفانه

اگه قراره رقابتی باشه باید منصفانه و برابر باشه اما نیست! اگه قرار باشه سارقین چون حرفه ای باشن (که در ضمن هم نیستن، شرایط کاملا به نفع اونهاست) وانتد نگیرن پس تکلیف فعالیت پلیس ها و به صورت کلی تعادل بین اونها و سارقین چی میشه؟

- گرفته شدن Armour و ست شدن HP به 15 موقع حمله به بانک توسط پلیس در حالی که اکثر مواقع 6 سارق مسلح داخل بانک هستن و همیشه با HP پر، تیم دفاع کننده هستن!

* یعنی وقتی Ram میکنیم با یه تیر کشته میشیم و اصلا فرصت نمیکنیم حتی اسلحمون رو در بیاریم.

* همزمان فقط دو پلیس میتونن وارد بانک بشن در حالی که اکثر مواقع 6 سارق مسلح داخل بانک هستن

- تلپورت شدن سارقین از داخل بانک به کیلومتر ها اونورتر که حداقل 1/4 مواقع بسیار نزدیک نقطه ی نهایی تلپورت میشن

- تلپورت شدن کیف ها

- ظاهر شدن پر سرعت، قوی و پیشرفته ترین ماشین های 4 در برای سارقین

- رانرهای مجهز به موتور NRG-500 که پرسرعت ترین موتور بازی هست، تک نفره سوارشن و باگ سرعت موتور میزنن در حالی که مقر گارد ملی هیچ موتوری نداره بلکه فقط ماشین هایی داره که بسیار کند تر از ماشین های سارقین هستن.

- ادمین ها عادت کردن به خودشون Armour، اسلحه، ماشین و ... برای سرقت بدن!

- چهار مامور از هر سازمانی در سرور آنلاین و در بازی باشن میشه سرقت زد حتی اگه PD یا FBI باشن که باعث سو استفاده از این موقعیت شده.

 

5-کم بودن سرقت و فعالیت پلیس و گارد ملی

 

6-وقت گیری بسیار زیاد

 

پیشنهاد داستان سیستم سرقت بعدی:

 

- حداقل و حداکثر تعداد مورد نیاز: 6 نفر.

- رانر حذف بشه و همه باید وارد بانک بشن.

- این یک مدل از چندین روش آینده ی سرقت از بانک باشه، در آینده ای نزدیک داستان های دیگه ای هم برای سرقت از بانک مینیویسم که البته هر روش قابلیت خوب خودشو داشته باشه و واقعا کار رهبر رو سخت کنه که با توجه به شرایط کدام روش سرقت رو انتخاب بکنه.

 

مراحل:

1- سارقین وارد بانک بشن و منتظر باشن تا لیدر سرقت رو شروع بکنه.

* اگه تمامی اعضای Crew روی حالت Rob داخل بانک، مسلح و ماسک زده باشن 30 ثانیه فرصت داشته باشن تا سرقت رو شروع کنن وگرنه مدیران مشکوک میشن و به پلیس زنگ میزنن و از احتمال سرقت خبر میدن، کسی وانتد دریافت نکنه اما پیام Call 110 برای پلیس ارسال بشه. موقعی که 30 ثانیه شروع میشه یکی از مدیران حالت Anime رو عوض بکنه و به نظر بیاد چیزی رو متوجه شده.

* در ها بلافاصله بعد از شروع قفل بشن.

2- وقتی که شروع شد سارقین باید گاز اشک آور بندازن تا همه ی شاهدین بی هوش بشن.

* 30 ثانیه فرصت داشته باشن که اینکارو کنن وگرنه آژیر بانک توسط مدیران به صدا در میاد.

* اگه ماسک نزده باشن ازشون HP کم بشه.

* پلیس حق ورود به بانک رو به دلیل وجود گروگان ها نداشته باشه تا زمانی که سارقین از بانک خارج یا مدت زیادی داخل بانک باشن.

3- بعد از هک یا منفجر کردن درها و برداشتن پول، سارقین از در زیرزمینی خارج بشن و از در پشتی بانک بیان بیرون. جایی که چند کامیون حمل پول بانک وجود داشته باشه و فقط سارقین به کلیدها دسترسی داشته باشن چون از داخل بانک برداشتن.

* سارقین وقت محدودی برای تمام کردن کارشون در داخل بانک داشته باشن (پنج دقیقه) و اگه از اون وقت بگذره پلیس حق حمله کردن به داخل با تمام قدرت رو داشته باشه. زمان باقی مانده هم برای سارقین در پایین نوشته بشه. وقتی زمان پنج دقیقه تمام شد در چت Department از طرف HQ پیام بیاد که اجازه ی Ram به بانک داده میشه. 

* پلیس ها همچنان به دلیل دسترسی سارقین مسلح به گروگان ها حق تیراندازی نداشته باشن. اما سارقین بتونن سمت پلیس ها تیراندازی کنن پس به نفع پلیسه که نزدیک سارقین نشه و البته وقتی سارقین تیراندازی میکنن پلیس نتونه وانتد بده.

4- سارقین سوار کامیون ها بشن و باید به نقطه ای دور افتاده و خارج شهر که من اسمشون میزارم: Getaway Vehicles برن، جایی که به اندازشون موتورهای Sanchez پارک شده و پس از رسیدن به اون نقطه همگی 6 ستاره ی سرقت از بانک بگیرن.

* سه دقیقه فرصت داشته باشن که با کامیون به اون نقطه برن و اگه سه دقیقه تمام شد همشون 6 ستاره بشن و پلیس حق تیراندازی بگیره.

5- حالا تمامی سارقین کیف پول بانک دریافت میکنن و باید هرکدوم با این موتور ها به نقطه ی جداگونه، دور افتاده اما نزدیک و با وقتی محدود برن و هر سارقی که به اون نقطه رسید، سرقتش تمام بشه و پول دریافت بکنه.

* وانتد سرجاش بمونه و پاک نشه.

* البته پیشنهاد میکنم که پس از صدور دستور ورود به بانک و خارج شدن سارقین، FBI وارد بانک بشه و تحقیقات کامل رو روی سرقت انجام بده و به HQ ببره و یکی یکی به تمامی سارقین وانتد بده. دستور پیشنهادی برای اضافه شدن به پلیس فدرال: Investigate/

که در این صورت پلیس فدرال میشه مسئول پیدا کردن سارقین و گارد ملی مسئول زدن اونها. GetSample حذف بشه و بجاش Investigation نوشته بشه. حقوق FBI بسیار بالا بره و برای هر تحقیق موفق و پیدا کردن هر سارق مبلغ زیادی دریافت بکنه که البته بستگی به رنک هم داشته باشه.

* اگه CollabStatus پلیس فدرال روشن باشه بقیه پلیس ها بتونن کار تحقیقات رو انجام بدن. 

* برای زدن سرقت باید حداقل سه عضو گارد ملی آنلاین باشن.

 

پیشنهادات تغییرات دیگر مربوطه:

- پیشنهاد میکنم در صورتی که هرکسی سرقتش با شکست مواجه بشه RP هایی که خرج سرقت شده بوده بهش برگردونده بشه و منهای سه بشه. یعنی اگه 20 RP خرج بشه و سرقت با شکست مواجه بشه، 17 RP برگردونده بشه.

- پیشنهاد میکنم RP مورد نیاز سرقت، برای هر مهارت فرق داشته باشه:

مهارت 1: 20

مهارت 2: 19

مهارت 3: 18

مهارت 4: 17

مهارت 5: 16

 

- پیشنهاد میکنم زمان زندانی کمتر بشه و EP مورد نیاز برای فرار از زندان به 10 کاهش پیدا بکنه.

 

لطفا پیشنهاد، انتقاد یا هرگونه نظری راجب سیستم سرقت از بانک دارید همینجا بفرستید.

اگه این پیشنهاد قبول بشه عالی میشه 

ممنون پیشنهاد عالیت?

?در دنیا جای کافی برای همه هست? 

?پس بجای اینکه جای کسی رو بگیری?

?سعی کن جای خودت رو پیدا کنی?

hla.pngArving78.pnghla.png

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 21 ساعت قبل، Original گفته است:

تا آپدیت 3.5.0 صبر کنیم بلکه شاید این سیستم اجرا شد?

فکر کنم قرار نیست بیاد

??از در درآمدی و من از خود به درشدم

گفتی کز این جهان به جهان دگر شدم??

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 17 دقیقه قبل، WaTchDogs گفته است:

فکر کنم قرار نیست بیاد

اومدن رو که میاد ولی شاید 10 سال دیگر 1 سال دیگر و یا شاید تا آخر تابستان و یا شاید تا آخر امسال

Originall.png

 

 

>---------------------------------------------------------------------------------<

======================================================================================

عین مابقی روانه ایم به کام مرگ رو این ریل نامرئی ما

نتیجه ی سلیقه و میل داوریم

نه مصرع اولیم، نه بیت آخریم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 1 دقیقه قبل، Original گفته است:

اومدن رو که میاد ولی شاید 10 سال دیگر 1 سال دیگر و یا شاید تا آخر تابستان و یا شاید تا آخر امسال

?

??از در درآمدی و من از خود به درشدم

گفتی کز این جهان به جهان دگر شدم??

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
در در ۱۳۹۹/۲/۱۲ در 10:50، ZombieRanger گفته است:

درود

در این تاپیک به یکی از بزرگترین مشکلات سرور یعنی سیستم ضعیف سرقت از بانک میپردازیم. قابل توجه موسس، تک تک این موارد، مشکلات سرقت از بانک هستند و در نظر گرفتن فقط یک یا دو تاشون کافی نیست، به خیلی از جزئیات دیگه اشاره نشده، این مطلب خلاصه شده ی مشکلات سرقت هست و قطعا بهتره تغییرات مهمی در این سیستم داده بشه. البته بیشتر به بزرگترین مشکل سرقت از بانک که باعث و بانی تمام این دردسر ها شده یعنی وانتد نگرفتن سارقین میپردازم. خدمت شما عرض کنم بزرگترین مشکل سیستم سرقت از بانک وجود امکان بسیار زیاد وانتد نگرفتن سارقین هست که بدون ضرر زدن به سارقین، گارد ملی یا هردو یا فاصله ی زیاد با سبک RPG گرفتن یا ایجاد مشکلات دیگه نمیشه اینکارو انجام داد. در ضمن باید بهتون یاداوری کنم که بخاطر تعداد بسیار کم سرقت، فکشن ها مجبور به سرقت گروهی شدن که البته بازم هیچ دردی رو دوا نکرده و به مشکلات لیدر ها اضافه شده. به هدف وانتد نگرفتن سارقین همیشه درگیر تغییرات پی در پی در این سیستم بوده ایم و هستیم. با هر تغییر یا سارقین ضرر کردن یا گارد ملی و یا هردو.

 

بیاید اول داستان سرقت از بانک فعلی رو با هم مرور کنیم:

سارقینی که از قبل شناسایی شده اند، جلوی گارد ملی و پلیس فدرال همزمان با هم مسلح و با ماسک میرن داخل بانک، چندین پلیس رو از همونجا در شرایط 6 به یک نفری که 15HP داره میکشن، بعدش که خیلی راحت و سریع در هارو هک کردن یا بمب کاشتن کیف هاشونو پر پول کردن و از بانک درومدن، بجای اینکه از در پشتی بانک در بیان، تلپورت میشن چندین کیلومتر اونورتر پیش ماشین های پیشرفته و پر سرعتی که از هیچ ظاهر شدن و پلاکشونم Robber هست، بعد خودشون و افرادی که جدا و بسیار دور از آنها سوار پرسرعت ترین موتور بازی هستن و کیف بانک از کیلومتر ها اونورتر بهشون تلپورت شده با هم میان پیش همدیگه در یک نقطه ی دور افتاده و غیر عمومی، کنار هم همچنان مسلح و با ماسک جمع میشن و بسیار ضایع و البته سریع پول کیف های بانک رو پخش میکنن اون هم جلوی پلیس فدرال و گارد ملی، سارقین همونجا می ایستن، میخندن و داد میزنن که ما بانکو زدیم و شکست نخوردیم!

 

با اتمام این داستان من هنوز هیچ دلیل منطقی ای که با عقل هم جور در بیاد برای وانتد نگرفتن سارقین پیدا نکردم و ده ها دلیل برای وانتد گرفتنشون دارم! وانتد نگرفتن سارقین از بزرگ ترین و غیر طبیعی ترین مشکلات سرور و به خصوص گارد ملی هست.

 

حالا با اتمام این داستان مستقیم و گلچین شده به مشکلات سیستم سرقت از بانک میپردازم:

 

1-غیرطبیعی و ضد RPG بودن: وانتد نگرفتن سارقین با وجود ده ها توجیه مختلف برای تحت تعقیب شدنشون که هرکدوم داستان خودشونو دارن از جمله شناسایی شدنشون قبل از شروع سرقت، مسلح وارد شدن به بانک با ماسک، باقی گذاشتن شاهدین، کشتن چندین پلیس از داخل بانک، جمع شدن تمامی آنها در یک نقطه ی دور افتاده، زیر نظر پلیس و تقسیم کردن پول، اعتراف به سرقت از بانک و ... . جالب اینجاست که اکثر مواقع تمامی این اعمال روبروی پلیس تحقیقات فدرال و گارد ملی اتفاق میفته! - تلپورت شدن سارقین و کیف ها - ظاهر شدن ماشین های پیشرفته از هیچ، با پلاک Robber که معلوم نیست متعلق به چه کسی هستن آیا صاحب دارن یا اجاره ای هستن؟! به هرحال در یک سرور RPG باید توسط پلیس قابل پیگیری باشن - پلیس میتونه وارد بانک بشه درحالی که سارقین با خودشون گروگان دارن و اگه گروگان هارو نادیده بگیریم پلیس هایی که حمله میکنن HP شون به 15 کاهش پیدا میکنه و زرهشون رو از دست میدن! - پلیس تحقیقات فدرال بجای تحقیق کامل بر روی سرقت فقط میاد نمونه خون رو میبره بیمارستان، مثلا مطابقت میده و سارق رو پیدا میکنه! یه راننده تاکسی یا مسئول آزمایشگاه هم میتونه همچین کاری بکنه! یکی از چیزای آزاردهنده ای که اینجا غیر طبیعی هست اینه که پس از اتمام سرقت هیچ ماموری تحقیق نمیکنه که تمامی سارقین کیا بودن و راب به فراموشی سپرده میشه! - تمامی سارقین مسلح و با ماسک مثل موز یجا جلوی پلیس وایسادن و اون پلیس حتی حق دستگیر کردن اونها به جرم نگهداری اسلحه رو نداره! - گارد ملی با اسلحه میره میچسبه به رانر تا کیف بهش تلپورت شه و بعد بزنش! و ...

*پیشنهاد من برای حل این مشکلات درست کردن یک سیستم طبیعی و نزدیک تر به زندگی واقعی هست. سرور ما سبک Role-Playing Game هست و ازش انتظار میره سرقت از بانکش به دنیای واقعی بسیار نزدیک تر از این باشه.

امکان شکست خوردن سرقت بسیار کم بشه و تمامی سارقین وانتد بگیرن.

 

2-باخت برای هر دو طرف

از یک طرف گارد ملی خیلی کم وانتد داره و ساعت ها بیکار باید منتظر سرقت باشه و در مقابله با سارقین کار بسیار سخت، حساس و وقت گیری دارن که مجبورن اون سرقت رو شکست بدن تا اندک فعالیتی گیرشون بیاد، اگه سارقین فکر میکنن زمان زندان خیلی زیاد هست یا تمامی سارقین نباید وانتد بگیرن خودشونو جای گارد ملی بزارن که ساعت ها باید انتظار یک سرقتی رو بکشن که احتمال زیاد هیچ فعالیت و سودی ازش گیر نیارن، در حالی که حتی در صورت شکست خوردن سرقت سارقین وثیقه، فرار از زندان و ... رو دارن!

از یک طرف دیگه سارقین هم مشکلات زیادی برای سرقت دارند.

- البته این شرایط با اختلاف زیادی به نفع سارقین هست.

* پیشنهاد من یک برای حل این مشکل درست کردن سیستمی هست که یک حالت برد-برد داشته باشه یعنی بیشتر مواقع سارقین به پولشون برسن و گارد ملی به وانتداش همونطوری که برای چندین سال سرور این حالت رو داشت و همه هم راضی و خوشحال تر از الان بودن!

برای چندین سال سرقت معروف به ماشین 4درب در سرور اجرا میشد، سارقین با ماشین میرفتن جلوی بانک، بعد از استفاده ی یکی از سارقین از دستور Rob/ سرقت شروع میشد و همه بلافاصله 6 ستاره میگرفتن میرفتن به نقطه پولشون رو میگرفتن و وانتدشون هم پاک نمیشد! همین که گارد ملی به وانتدش میرسید و سارقین به پولشون باعث شد همه از این سیستم بسیار ساده اما منصفانه راضی و خوشحال باشن!

 

3-مجبور کردن فکشن ها به سرقت گروهی

به دلیل کم بودن سرقت و وانتد های گارد ملی، موسس محترم مجبور شدن این قانون رو اجرا کنن که باعث ایجاد مشکلات زیادی شده. جزئیات رو خودتون میدونید.

- پیشنهاد میکنم در سیستم بعدی سرقت از بانک هیچ اجباری برای سازمان ها نباشه اما جایزه برای فکشن هایی باشه که اقدام به سرقت گروهی میکنن چون فوایدی هم داره که نباید نادیده گرفت. اگه تمامی سارقین از یک فکشن باشن بعد از اتمام سرقت به صورت اتوماتیک درصد اضافه ای پول بده و در چت بنویسه: Faction Rob Bonus $X.

 

4-عدم توازن و بالانس برای رقابتی سالم و منصفانه

اگه قراره رقابتی باشه باید منصفانه و برابر باشه اما نیست! اگه قرار باشه سارقین چون حرفه ای باشن (که در ضمن هم نیستن، شرایط کاملا به نفع اونهاست) وانتد نگیرن پس تکلیف فعالیت پلیس ها و به صورت کلی تعادل بین اونها و سارقین چی میشه؟

- گرفته شدن Armour و ست شدن HP به 15 موقع حمله به بانک توسط پلیس در حالی که اکثر مواقع 6 سارق مسلح داخل بانک هستن و همیشه با HP پر، تیم دفاع کننده هستن!

* یعنی وقتی Ram میکنیم با یه تیر کشته میشیم و اصلا فرصت نمیکنیم حتی اسلحمون رو در بیاریم.

* همزمان فقط دو پلیس میتونن وارد بانک بشن در حالی که اکثر مواقع 6 سارق مسلح داخل بانک هستن

- تلپورت شدن سارقین از داخل بانک به کیلومتر ها اونورتر که حداقل 1/4 مواقع بسیار نزدیک نقطه ی نهایی تلپورت میشن

- تلپورت شدن کیف ها

- ظاهر شدن پر سرعت، قوی و پیشرفته ترین ماشین های 4 در برای سارقین

- رانرهای مجهز به موتور NRG-500 که پرسرعت ترین موتور بازی هست، تک نفره سوارشن و باگ سرعت موتور میزنن در حالی که مقر گارد ملی هیچ موتوری نداره بلکه فقط ماشین هایی داره که بسیار کند تر از ماشین های سارقین هستن.

- ادمین ها عادت کردن به خودشون Armour، اسلحه، ماشین و ... برای سرقت بدن!

- چهار مامور از هر سازمانی در سرور آنلاین و در بازی باشن میشه سرقت زد حتی اگه PD یا FBI باشن که باعث سو استفاده از این موقعیت شده.

 

5-کم بودن سرقت و فعالیت پلیس و گارد ملی

 

6-وقت گیری بسیار زیاد

 

پیشنهاد داستان سیستم سرقت بعدی:

 

- حداقل و حداکثر تعداد مورد نیاز: 6 نفر.

- رانر حذف بشه و همه باید وارد بانک بشن.

- این یک مدل از چندین روش آینده ی سرقت از بانک باشه، در آینده ای نزدیک داستان های دیگه ای هم برای سرقت از بانک مینیویسم که البته هر روش قابلیت خوب خودشو داشته باشه و واقعا کار رهبر رو سخت کنه که با توجه به شرایط کدام روش سرقت رو انتخاب بکنه.

 

مراحل:

1- سارقین وارد بانک بشن و منتظر باشن تا لیدر سرقت رو شروع بکنه.

* اگه تمامی اعضای Crew روی حالت Rob داخل بانک، مسلح و ماسک زده باشن 30 ثانیه فرصت داشته باشن تا سرقت رو شروع کنن وگرنه مدیران مشکوک میشن و به پلیس زنگ میزنن و از احتمال سرقت خبر میدن، کسی وانتد دریافت نکنه اما پیام Call 110 برای پلیس ارسال بشه. موقعی که 30 ثانیه شروع میشه یکی از مدیران حالت Anime رو عوض بکنه و به نظر بیاد چیزی رو متوجه شده.

* در ها بلافاصله بعد از شروع قفل بشن.

2- وقتی که شروع شد سارقین باید گاز اشک آور بندازن تا همه ی شاهدین بی هوش بشن.

* 30 ثانیه فرصت داشته باشن که اینکارو کنن وگرنه آژیر بانک توسط مدیران به صدا در میاد.

* اگه ماسک نزده باشن ازشون HP کم بشه.

* پلیس حق ورود به بانک رو به دلیل وجود گروگان ها نداشته باشه تا زمانی که سارقین از بانک خارج یا مدت زیادی داخل بانک باشن.

3- بعد از هک یا منفجر کردن درها و برداشتن پول، سارقین از در زیرزمینی خارج بشن و از در پشتی بانک بیان بیرون. جایی که چند کامیون حمل پول بانک وجود داشته باشه و فقط سارقین به کلیدها دسترسی داشته باشن چون از داخل بانک برداشتن.

* سارقین وقت محدودی برای تمام کردن کارشون در داخل بانک داشته باشن (پنج دقیقه) و اگه از اون وقت بگذره پلیس حق حمله کردن به داخل با تمام قدرت رو داشته باشه. زمان باقی مانده هم برای سارقین در پایین نوشته بشه. وقتی زمان پنج دقیقه تمام شد در چت Department از طرف HQ پیام بیاد که اجازه ی Ram به بانک داده میشه. 

* پلیس ها همچنان به دلیل دسترسی سارقین مسلح به گروگان ها حق تیراندازی نداشته باشن. اما سارقین بتونن سمت پلیس ها تیراندازی کنن پس به نفع پلیسه که نزدیک سارقین نشه و البته وقتی سارقین تیراندازی میکنن پلیس نتونه وانتد بده.

4- سارقین سوار کامیون ها بشن و باید به نقطه ای دور افتاده و خارج شهر که من اسمشون میزارم: Getaway Vehicles برن، جایی که به اندازشون موتورهای Sanchez پارک شده و پس از رسیدن به اون نقطه همگی 6 ستاره ی سرقت از بانک بگیرن.

* سه دقیقه فرصت داشته باشن که با کامیون به اون نقطه برن و اگه سه دقیقه تمام شد همشون 6 ستاره بشن و پلیس حق تیراندازی بگیره.

5- حالا تمامی سارقین کیف پول بانک دریافت میکنن و باید هرکدوم با این موتور ها به نقطه ی جداگونه، دور افتاده اما نزدیک و با وقتی محدود برن و هر سارقی که به اون نقطه رسید، سرقتش تمام بشه و پول دریافت بکنه.

* وانتد سرجاش بمونه و پاک نشه.

* البته پیشنهاد میکنم که پس از صدور دستور ورود به بانک و خارج شدن سارقین، FBI وارد بانک بشه و تحقیقات کامل رو روی سرقت انجام بده و به HQ ببره و یکی یکی به تمامی سارقین وانتد بده. دستور پیشنهادی برای اضافه شدن به پلیس فدرال: Investigate/

که در این صورت پلیس فدرال میشه مسئول پیدا کردن سارقین و گارد ملی مسئول زدن اونها. GetSample حذف بشه و بجاش Investigation نوشته بشه. حقوق FBI بسیار بالا بره و برای هر تحقیق موفق و پیدا کردن هر سارق مبلغ زیادی دریافت بکنه که البته بستگی به رنک هم داشته باشه.

* اگه CollabStatus پلیس فدرال روشن باشه بقیه پلیس ها بتونن کار تحقیقات رو انجام بدن. 

* برای زدن سرقت باید حداقل سه عضو گارد ملی آنلاین باشن.

 

پیشنهادات تغییرات دیگر مربوطه:

- پیشنهاد میکنم در صورتی که هرکسی سرقتش با شکست مواجه بشه RP هایی که خرج سرقت شده بوده بهش برگردونده بشه و منهای سه بشه. یعنی اگه 20 RP خرج بشه و سرقت با شکست مواجه بشه، 17 RP برگردونده بشه.

- پیشنهاد میکنم RP مورد نیاز سرقت، برای هر مهارت فرق داشته باشه:

مهارت 1: 20

مهارت 2: 19

مهارت 3: 18

مهارت 4: 17

مهارت 5: 16

 

- پیشنهاد میکنم زمان زندانی کمتر بشه و EP مورد نیاز برای فرار از زندان به 10 کاهش پیدا بکنه.

 

لطفا پیشنهاد، انتقاد یا هرگونه نظری راجب سیستم سرقت از بانک دارید همینجا بفرستید.

اگه این پیشنهاد قبول بشه عالی میشه 

ممنون پیشنهاد عالیت?

قبلا بین دوستات میگشتی لاشی پیدا میکردی الان باید بین لاشی ها بگردی دوست پیدا کنی!!

---

? pooriya80.png ?

---

Everyone has weaknesses, but Im not everyone

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۹/۲/۱۲ در 10:50، ZombieRanger گفته است:

ماشین های پیشرفته

Premier

Huntley

پیشرفته

:|

 

ویرایش شده توسط Gloomy

                                                                                                    .R. I. P

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از همکاری شما با ارسال نظر به هدف بهبود و ویرایش این سیستم سپاسگذارم. ❤️❤️❤️ 

 

همچنین از دوستان و همکاران عزیزم @Mary, @iNilu, @8KARiM8, @Reject@MeLiW, @Awrsh, @Milad1118, @Sinaw, @sadman@Mohny و همکاران حاضر در پلیس فدرال دعوت میکنم که این تاپیک را مطالعه کرده و نظرشون رو ارسال کنند.

 

 

 

                            

  l285_o.png

ویرایش شده توسط ZombieRanger

ZombieRanger.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنظر عالی میاد اما چند تا مشکل داره 

 

۱_ رانر ها باید باشن و موقع پایان راب رانر ها باید خودشون رو به در پشتی برسونن و از رابر ها کیف پول ها رو تحویل بگیرن .

 

۲_گرفتن گروگان برای همه کسانی که وانتد ۴ به بالا دارن ازاد بشه البته پلیس هم میتونه جلوی کسی که گروگان داره وایسه ولی حق تیر نداره 

 

۳_ تمامی اعضا crew بعد از خرج از بانک ۳ دقیقه

وقت دارن تا به مکان مورد نظر برسن و اگر تمامی اون ها به مکان مورد نظر رسیدن ۳۰ ثانیه طول بکشه تا پول ها تقسیم بشه 

 

۴_ بعد از تقسیم پول ها تمامی اعضا crew  باید سریعا مکان را به هر نحوی ترک کنن 

 

۵_این رو کلی میگم ولی هرکی که تیر بخوره و hp به پایان برسه باید روی زمین بیافته و تا زمانی که medic نیامده تا دوباره زندش کنه باید همونجا بیافته اینجور فکشن medic هم از بیکاری در میان

 

با تشکر 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...