رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Daenerys

عضو
  • تعداد ارسال ها

    191
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    3
  • حمایت مالی

    0 تومان 

پست ها ارسال شده توسط Daenerys

  1. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Daenerys.png

    • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: MorningStar.png

    • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: -

    • توضیحات: 

    با سلامی دوباره

    ادمین MorningStar که Supervisor مجموعه و مسئول تیم کارکنان هستن یعنی ورود و خروج تمامی اعضای staff زیر نظر ایشون صورت میگیره 2 روز پیش در این پست ادمین "Wise" رو به دلیل cheat و سوءاستفاده مجدد فرد از دستورات ادمینی وی رو 30 روز ban و از تیم کارکنان مسدود کردند، که فکر میکنم نیاز به توضیح نباشه ولی کلمه «مسدود» یعنی اخراج بدون بازگشت.

    علاوه بر آن، طبق گفته خودشون در این پست بازیکنانی که قصد عضو شدن در تیم کارکنان رو دارن باید در 6 ماه گذشته کمتر از 2 بار از سرور محروم شده باشن، که خب بازیکن "Wise" طبق این لینک در 6 ماه گذشته بیشتر از 2 بار بدلیل cheat بن شده.

    خب طبق مطالب بالا این سوال مطرح میشه که شخصی که توسط Supervisor از تیم کارکنان مسدود هست همچنین آمار درخشانی در استفاده از cheats و سو استفاده از دستورات ادمینی داره چطور دوباره وارد staff شده و مستقیما به رنک 5 ارتقا پیدا میکنه؟

    اگر قرار هست جواب یک جمله ساده باشه به این صورت که (تیم staff یک تیم شخصی است) پس فکر میکنم بهتر باشه قسمت شکایت از ادمین ها همچنین درخواست ورود به تیم کارکنان رو در انجمن کلا حذف کنید چون هر دو قسمت با جمله ی یاد شده مغایرت دارن!

     

    • مدارک (فیلم یا عکس): 

    لینک مسدود شدن ادمین سابق از تیم کارکنان

    ban log ادمین Wise

    پست مربوط به درخواست ورود به تیم کارنان

     

    • دوست دارم که 2
    • مرسی 1
  2. درود

    بله بنده در جریان دزدیده شدن اکانت "mohammadreza8425" بودم که شخص سارق یا همون "UstrixXx" بعد از آنلاین شدن در اکانت نام برده شده اقدام به دزدیدن تعداد بیشتری اکانت از جمله "Sweet." و سایرین میکنه که پس از چند روز تلاش وقتی میبینه موفقیت آمیز نبوده password و pin رو به من میده (البته پول و ماشین و سایر دارائی ها خالی شده بودن) چون دیگه اکانت ارزشی براش نداشته.

    در حال حاضر مشکلی که پابرجاست اینه که e-mail توسط فرد سارق عوض شده که برای تغییر دوباره آن نیاز به کمک مدیریت هست.

    در مورد هویت فرد هم که نیاز به تطبیق دادن IP هست و مدرکی در این رابطه موجود نیست.

  3. با تشکر بابت پاسخگویی شما

     

    در در 2/7/2019 در 02:39، Wise گفته است:

    مدیریت محترم در رابطه با قوانین درج شده در انجمن، قسمت کارکنان، بخش ادمین ها، تاپیک مربوط به اطلاعیه ها، پست 71508 !

    آیا ادمینی از بنده در رابطه با این موضوع درخواستی کرده که بنده رد یا به هر طریقی همکاری نداشته باشم؟ 

    فکر میکنم اولین کسی که طبق این قانون باهاش برخورد و بررسی شد بنده بودم و مشخصه که قانونی که درج شده محدودیتی برای بررسی نداره، تقریبا در هر 24 ساعت اعضای تیم کارکنان میتونن این قانون رو بیشتر از حد معمول روی بنده اجرا و بررسی کنند.

     

    خب اول اینکه مطالب درج شده در قسمت کارکنان فقط مخصوص کارکنان هست و هیچ ارتباطی به بازیکنان معمولی خارج از staff مثل بنده نداره بنابراین لزومی به توضیح دادن اونها در اینجا نیست چون بی ربط به موضوع هست. قانونی که من باهاش آشنایی دارم قوانین عمومی درج شده در قسمت انجمن هست که شامل همه بازیکنان میشه و به این شرح میباشد:

     

    نقل قول

    شما مجاز به استفاده از آنها و یا حتی داشتن آنها در سیستم خود نیستید. (مجازات: 30 روز محرومیت).
    مجازات تکرار آن محرومیت دائم شما خواهد بود.

     

    درصورتی که شخص دیگری کوچکترین موردی از cheat ها رو استفاده کنه admin های عزیز سریعا وی رو ban خواهند کرد. پس انتظار میره این قانون در مورد همه ی بازیکنان (staff و غیر staff) استفاده بشه و با استناد به همین قانون در اینجا از شما شکایت شده نه قانون ناشناخته دیگری.

     

    در در 2/7/2019 در 02:39، Wise گفته است:

    خوب یا بد، سخت یا راحت، هیچکس نمیتونه ادعاء کنه که بی نقصه،

     

    بله هیچکس ادعا نمیکنه که بی نقصه، ولی بی نقص بودن یعنی اینکه مثلا شخص کارش رو سهوا اشتباه انجام بده که ایرادی بر آن وارد نیست، ولی استفاده مستقیم از cheat و دستورات جابجایی مثل goto/ و gh/ یا دستورات ساخت اسلحه یا سرعت دادن به ماشین و موتور، رد شدن از دیوار جهت جاگذاشتن پلیس هنگام تعقیب و گریز (فیلم مربوطه همینجا ارسال میشود) و انواع و اقسام استفاده های شخصی دیگر از دستورات ادمینی (که برای اثبات هرکدام فیلم موجود هست) همچنین اشتراک گذاشتن آنها با دوستان خود (مثل همین مورد ban نکردن بازیکنان 50Cent درحالی که جلوی چشم شما درحال استفاده از cheat هست) و موارد فراوان دیگر مثل دادن Armour به اعضای crew خودتون هنگام rob، که خب یک بازیکن عادی نمیتونه این کار رو انجام بده و حتما باید از rep/ استفاده کنه یعنی در ازای اون باید پول پرداخت کنه و ... دیگه اسمش رو نمیشه گذاشت بی نقصی بلکه اسمش میشه سوء استفاده از مقام و منسب!

     

    فیلم سرعت بالای موتور (توجه داشته باشید موتور turbo نیست و km/h موتور ثابت هست ولی اگر در mini-map دقت کنید موتور هر ثانیه به جلو میره، همچنین رد شدن از دیوار (که بنده اطلاع ندارم این مورد جزء دستورات ادمینی هست و یا cheat:

    http://s8.picofile.com/file/8351623884/Wise_2.mp4.html

     

     

    در در 2/7/2019 در 02:39، Wise گفته است:

    اما تنها نیمه ی لیوان هم نمیشه سنجید و قضاوت کرد.

     

    منظورتون از نیمه ی لیوان اگه این هست که مثلا چون شما admin هستی پس چون درحال لطف کردن به بازیکنان و مجموعه هستین، پس حق سوء استفاده شخصی از هر دستور و برنامه ای رو دارید، که باید عرض کنم شما در ازای انجام کارتون درحال حقوق گرفتن (شامل gold و respect و موارد دیگر) هستین پس مِنَتی نباید سر سایرین باشه! فرض کنید باقی admin ها هم مثل شما انواع اقسام دستورات ادمینی رو به نفع خودشون استفاده کنن و کلا هرکاری دلشون خواست بکنن، اونوقت سرور دیگه هیچ فرقی با GTA Offline نخواهد داشت و بازیکنان عادی لزوما نقش ربات رو خواهند داشت که توسط شخصیت اصلی بازی GTA (اعضای staff) با ماشین زیر گرفته بشن!

    • مرسی 1
  4. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Daenerys.png

    • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Wise.png

    • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: -

    • توضیحات:

    با سلام و درود خدمت مدیریت محترم و سایر دوستان

    خب تا جایی که همه ما اطلاع داریم ادمین ها (که خودشون وظیفه برقراری نظم و رعایت قوانین سرور رو دارن) به هیچ عنوان اجازه استفاده از cheat ها و سو استفاده از دستورات ادمینی (مثل goto/ شخصی و بی دلیل و یا سو استفاده از دستورات ساخت اسلحه برای مقاصد شخصی خودشون) رو ندارن. ولی در فیلم زیر همه موارد نام برده شده رو خواهیم دید و به دلیل طولانی بودن فیلم، توضیحات هر قسمت جداگانه داده خواهد شد.

     

    در ابتدا در مورد استفاده شخصی از goto/ که طبق گفته خودشون برای اینکه همیشه (مدت 2 ماه یا بیشتر) برای رسیدن به boss از دستور goto/ استفاده میکردن یک AV دریافت کردند که بنده اطلاعی ندارم از این موضوع و مدرکی موجود نیست بجز چیزی که خودشون گفتن.

    موضوع بعدی در مورد God-mod هست که ایشون همیشه از این cheat در تایم boss استفاده میکنه و کلا هیچوقت علاقه ای به کشته شدن نداره. همچنین چند وقت پیش ایشون برای این کار هم یک AV از شخص founder دریافت کردن ولی بازهم همچنان به کار خودشون ادامه میدن. خب در فیلم میبینید که در اون ساعت فقط من و ایشون و بازیکن 50Cent (که ایشون هم چند هفته هست از انواع cheat استفاده میکنه و دلیل اینکه هنوز ban نشده مشخص نیست، ولی درحال حاضر موضوع بحث ما ایشون نیستن) در منطقه boss هستم و هیچکس دیگری حاضر نیست. نکته ی جالبی که هست اینه که در تایم 30 دقیقه تنها کسی که توسط boss کشته میشه فقط و فقط من هستم و 2 نفر دیگه از دید boss مخفی هستند. یعنی من دقیقا 10 بار توسط boss کشته میشم و دوستان دیگه حتی 1 بار هم کشته نمیشن که خیلی جالب هست.

    اول از همه دقیقه 00:15 که ایشون دوست cheater خودشون رو gh/ میکنن (که نمیدونم آیا این سو استفاده از دستورات ادمینی هست یا خیر)، همینطور که میبینید بنده کشته میشم و دوستان به خوبی سر جاشون ایستادن.

    در ادامه شاهد cheat دویدن سریع یا همون fast-walk در دقیقه 2:49 الی 3:40 هستیم، البته در قسمت های دیگری از فیلم هم به خوبی مشخص هست ولی خب این صحنه دیگه واضح هست که هیچ بازیکنی در حالت عادی نمیتونه با این سرعت راه بره و همزمان تیراندازی هم بکنه. البته به نحوه ی تیراندازی ایشون هم دقت داشته باشید که reload ای درکار نیست و تیراندازی با swan-off shotgun پشت سرهم هست. سپس در 3:40 بازهم تنها کسی که کشته میشه من هستم و دوستان سر جاشون ایستادند!

    در مورد اسلحه swan-off shotgun که ایشون در کل زمان boss ازش استفاده میکنه و همچنین mini-gun (در ادامه توضیح داده خواهد شد) اینکه تاجایی که بنده اطلاع دارم ادمین ها مثل سایر بازیکنان حق استفاده از دستور ساخت اسلحه لزوما جهت استفاده شخصی در boss رو ندارن و فقط مجاز به استفاده از اسلحه های قابل دریافت از angel/ و یا اسلحه های مربوط به دسته متوسط قابل گرفتن توسط order/ و یا خریدن از طریق rep/ هستن. ولی خب ایشون علاقه ای به رعایت قوانین نداره و نه تنها خودشون استفاده میکنن بلکه دقیقه 3:52 میبینیم که ایشون با استفاده از دستورات ادمینی به بنده و بازیکن 50Cent هم اسلحه میده! و در ادامه بازهم مثل سابق بنده کشته میشم و دوستان هم که نامرعی هستند.

    و دوباره در دقیقه 4:56 ساخت اسلحه swan-off shotgun و بازهم کشته شدن من و زنده ماندن دوستان رو شاهد هستیم.

    در 6:03 بازهم شاهد fast-walk هستیم و البته بازهم ساخت اسلحه swan-off و mini-gun و البته یکبار دیگه بازهم کشته شدن بنده و زنده ماندن سایرین در 7:15 و سری بعدی 7:46.

    در ادامه در دقیقه 9:35 الی 9:50 شاهد تیراندازی رویایی ادمین هستیم که حدود 30 تیر شلیک میشه بدون هیچ گونه reload ای! و البته از 10:30 الی 11:00 که طبق معمول بنده کشته میشم و دوستان زنده هستند، بازهم no-reload مشخص میباشد.

    در ادامه شاهد حرکت جالبتری از سوی دوستان هستیم، به این صورت که بعد از کشته شدن من در تایم 11:00 اونها اقدام به کشتن buffer میکنن (احتمالا با استفاده از mini-gun و یا اسلحه دیگری) و سپس سریعا هر دو نفر از relog/ استفاده میکنن بخاطر اینکه مقدار damage اونها تا این لحظه خیلی بالا بوده (به لطف cheat های aim-bot و no-spread) و برای اینکه به اصطلاح تابلو نباشه هر دو relog/ میکنن که میبینید id دوستان تغییر کرده و همچنین rank من از 3 به 1 ارتقا پیدا میکنه و البته که buffer هم کشته شده.

    در ادامه در دقیقه 13:30 شاهد بازگشت دوستان هستیم البته بدون اینکه هیچ وسیله نقلیه ای کنار angel/ باشه که خب این قضیه، goto و gh/ دوباره رو نشون میده.

    در ادامه میبینیم که دقیقه 16:10 دوباره من به rank 2 و بعد از چند ثانیه به rank 3 تنزل پیدا میکنم. خب نکته ای که قابل توضیح هست اینه که وقتی boss درحال حرکت هست و شما هم درحال حرکت هستین تیراندازی از فاصله زیاد کار سختیه و اگر دقت کنید در این 3 دقیقه (لحظه برگشت دوستان به صحنه تا زمان تغییر rank ها) من فقط موفق به وارد کردن 2500 damage شدم ولی دوستان بالای 10000 damage رو وارد میکنن و کلا در 27 دقیقه من 9800 damage دارم ولی دوستان علاوه بر 16900 و 15700 که در متن نوشته میشه، هر کدودم حدود 30000 damage دیگه هم قبل از relog/ کردن داشتن یعنی عدد متوسط 45000 برای هر نفر در مقابل 9800 بنده که خب عدد جالبی هست! و میخوام بدونم بدون استفاده از aim-bot و no-spread چنین چیزی چطور ممکنه اتفاق بیفته؟

    البته بازهم یکبار دیگه شاهد زنده ماندن دوستان بعد از کشته شدن من در دقیقه 17:06 هستیم و در ادامه میبینیم خیلی واضح دوستان در مقابل تیرهای boss مظلوم با مقاومت سرجاشون ایستادن... که خب دیگه مطلب تکراری ای شده!

    و در انتها شاهد بخشندگی دوستان هستیم که میخوان با سخاوتمندی کامل کشتن boss رو به من هدیه بدن! البته نمیشه گفت بخشندگی، بلکه میشه گفت باج جهت ساکت کردن من! مثل شکلات دادن به بچه 4 ساله... همچنین مطرح کردن دروغ اینکه "bia boro bezan man resign gozashtam" جهت منصرف کردن من از طرح شکایت، که خب این خودش بزرگترین توهین به شخص بنده از سمت یک admin رنک بالا هست!

     

    در انتها یک سوال مطرح هست، اینکه آیا هدف کسانی که ادمین میشن کمک به رشد مجموعه آرساکیا و کمک به بازیکنان هست و یا صرفا جهت سوء استفاده از دستورات ادمینی و استفاده از انواع cheat و مصون ماندن از ban شدن میباشد؟

    با تشکر

     

    • مدارک (فیلم یا عکس): 

    http://s9.picofile.com/file/8351447426/Wise.mp4.html

     

     

    • دوست دارم که 6
    • مرسی 2
    • هاها 4
  5. با سلامی دوباره

    @ZombieRanger و سایر دوستان، حرف های شما کاملا منطقی و صحیح هستن. علاوه بر این که قسمت های خود بازی نیاز به رفع مشکلات و بهبود دارن، همچنین نیاز به بروز رسانی، اضافه شدن آیتم های جدید و کلا تغییر و پیشرفت داره. چون یک سیستم (مخصوصا یک game) وقتی دارای هیچ تغییرتحول و پیشرفت خاصی نباشه، بعد از مدتی کاملا تکراری و خسته کننده میشه مثل همین مورد Bank Robbery که در اوایل از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار بود درحال حاضر صادقانه بگم با شغل Garbage Man یا Trucker فرق آنچنانی نداره. فقط دلیل اینکه بازیکنا سمت شغل ها نمیرن و سمت Rob میرن درآمد بالاش هست نه جذابیتش. و در سمت مخالفت وضعیت اعضای پلیس در مورد کم بودن کار برای انجام دادن همراه با محدودیت فراوان و حقوق کاملا مسخره کاملا مبرهن است و دیگه نیاز به توضیح من نداره!

    در مورد بهتر شدن وضع سرور و مطرح کردن پیشنهاد از جمله سیستم rob، مدل wanted ها، زمان wanted ها و jail، مشکل freeze بانک و قسمت های دیگه شامل شغل سایر اقلیت ها، سیستم event های تکراری و بدون هیجان، مشکلات سیستم buff ها برای اعضای دسته متوسط و سایر بازیکنها و غیره، بینهایت پیشنهاد قابل مطرح کردن وجود داره.

    ولی قبل از بررسی این موارد اول از همه باید به سوال مهمتر پاسخ داده بشه که آیا واقعا مطالب و نوشته های قسمت "پیشنهادات و انتقادات" و "گزارش باگ" قرار هست توسط مدیریت خوانده و بررسی بشن یا نه ؟ چون بنده به شخصه دیگه میلی به وقت گذاشتن و نوشتن مطلب جدید در این قسمت ها ندارم وقتی هیچوقت نمیخوان خونده بشن!

    • دوست دارم که 2
    • مرسی 1
  6. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Daenerys.png

    • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: _mnsid.png

    • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: -

    • توضیحات: 

    درخواست فیلم event از ایشون از نحوه تیراندازی که مشکوک به aimbot هست و همینکه چطور وقتی در دقیقه 1:17 تمام armour بازیکن و مقداری از hp کم شده دوباره در دقیقه 1:38 armour داره ؟

    نکته اینکه ایشون همه فیلم هاشون رو با کیفیت خیلی خیلی پایین در حد 3-2 frame در ثانیه میگیرن که هیچ چیز مشخص نباشه همچنین با قوانین درج شده مغایرت دارد، درخواست میشه حتما فیلم ایشون دارای 20 FPS و یا بالاتر باشه.

     

    نقل قول

    برای اثبات مدارک و عدم جعلی بودن آنها، ما فقط فیلم‌هایی را می‌پذیریم که حداقل دارای 20FPS باشند.

     

    • مدارک (فیلم یا عکس): 

    http://s9.picofile.com/file/8349679492/_mnsid.mp4.html

  7. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Daenerys.png

    • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: %5BSS%5DMamad005.png

    • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: -

    • توضیحات: 

    همونطور که میدونیم در اکثر event ها استفاده از دستور car 1/ و مخفی شدن در دیوار غیر مجاز میباشد. ولی در فیلم میبینید که ایشون در event ه LMS تا دقیقه 1:36 (یعنی بیشتر از 90 درصد زمان مسابقه) در دیوار مخفی شده بود و آخر کار با hp و armour کامل از دیوار بیرون میاد و برنده مسابقه میشه.

     

    • مدارک (فیلم یا عکس): 

    فیلم

    فیلم با کیفیت بالاتر (در صورت لزوم)

  8. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Daenerys.png

    • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Spartan.png

    • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: -

    • توضیحات: باتوجه به اینکه شکایت از بازیکن به دلیل اینکه از اقلیت خارج شده بودن پاسخ داده نشد (در این پست)، پست رو دوباره مطرح میکنم و به دلیل اینکه ایشون درحال حاضر عضو اقلیتی نیست، در بخش اعضا مطرح میشود. توهین بازیکن در محیط عمومی و کنار بنده در عکس کاملا مشهود هست.

    • مدارک (فیلم یا عکس): http://uupload.ir/files/cqvd_spartan.png

  9. - توضیح کامل باگ

    درود. در استفاده از دستور take/ توسط دسته ویژه مشکلی هست به این صورت فرد frisk/ شده اگر دارای Drugs, Weapon و یا Materials نباشه هم میشه از این دستور استفاده کرد که بنظرم کمی بی معنی هست و بهتره fix بشه.

     

    - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم)

    http://s9.picofile.com/file/8349038418/take_command_bug.mp4.html

  10. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Daenerys.png

    • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: _mnsid.png

    • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: -

    • توضیحات: درخواست فیلم event از زمانی که ایشون از اسلحه استفاده میکنن.

    • مدارک (فیلم یا عکس): http://s8.picofile.com/file/8348672342/_mnsid.mp4.html

     

     

     

  11. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: Daenerys.png

    - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ yes

    - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ نمیدونم

    - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: بسیار خوب

  12. • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: Daenerys.png

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: Spartan.png

    • توضیحات: زبان ناپسند افسر مورد نظر در مکان عمومی و چت say/

     

    نقل قول

    نمونه‌هایی از استفاده از زبان ناپسند در برابر همکاران و یا سایر بازیکنان که با اخراج از اقلیت با 80FP پاسخ داده خواهد شد:
    - توهین‌های با شدت بالا بدون سانسور شدن.
    نکته: استفاده از برخی زبان‌ها و کلمات بدون توجه به مخاطب شما مشمول مجازات قرار خواهند گرفت.

     

    • شاهد ها: 

    • مدرک/عکس یا فیلم: http://uupload.ir/files/cqvd_spartan.png

  13. همچنین علاوه بر مشکل قبلی، Launcher با مشکل قطع شدن ارتباط با سرور نیز روبرو هست. به این صورت که برای مثال 4 اکانت همزمان باز هست و خیلی بی هوا و ناگهانی 2 تای اونها disconnect میشن و دوتای دیگه همچنان connect هستن و اتفاقی براشون نمی افته! از زمان نصب launcher تقریبا 10 بار یا بیشتر این اتفاق برای من رخ داده در صورتی که هنگام استفاده از SAMP حتی یک بار هم چنین چیزی رو تجربه نکردم. همیشه اگر مشکل از time out اینترنت بوده کل اکانت ها باهم قطع ارتباط میشدن و اینجور نبوده که یکی قطع شه یکی قطع نشه لذا در زمان ارتباط با Launcher مشکلی از سمت سمت اینترنت و ping دیده نشده.

  14. درود

    اول از همه با توجه به اینکه بیشتر از 5 ماه هست که به قسمت پیشنهادات و انتقادات و گزارش باگ و کلا قسمت مشکلات رسیدگی نشده، درخواست میشه تیم محترم مدیریت (@Ali) یه نیم نگاهی به این قسمت داشته باشن، چون پیشنهادهای واقعا خوبی توسط بازیکنان نوشته شده که هرکدوم در هرچه بهتر شدن سرور میتونن کمک کنن.

     

    در مورد موارد مطرح شده ی اینجا، همچنین در topic قبلی شما (Bank Heist) تعدادیشون صحیح و تعدادی غلط هستند که به توضیحشون می پردازیم.

     

    مورد اول تغییر نیاز بودن به 20 عدد Rob Piont به جای 10 و بالا کردن price آن، بسیار آپدیت مناسبی بوده. بدلیل اینکه 20 RP به سادگی به دست نمیاد و کسانی که عضو crew هستند بیشترین دقت و بیشترین توان خودشون رو در Rob میذارن و همچنین مستحق پاداش بیشتر هستند. و هم اینکه ریسک 6000 ثانیه رفتن به jail درصورت بروز مشکل هست و اصولا هیچکس حاضر نیست بخاطر مبلغ 10.000$ این ریسک رو قبول کنه. و اینکه اگر مبلغ بالاتری در ازای 10 RP بدست بیاد بازهم unbalance هست و منطقی نیست.

     

    مورد دوم در topic قبلی (Bank Heist #4) توضیح داده شد که اولا این یک بازی هست و همیشه در بازی یک طرف برنده و یک طرف بازنده هستند و لزوما نباید همیشه پلیس برنده ی داستان باشه. همچنین در دنیای واقعی هم روزانه تعداد زیادی دزدی از بانک صورت میگیره و سارقین بدون اینکه شناخته بشن فرار میکنن.

     

    جرأت نداشتن بازیکنان جهت اقدام به Bank Robbery در حضور حضور اعضای NG و خراب شدن اکثر Rob ها به دلیل unbalance بودن و برتری های بیشماری که اعضای department نسبت به اعضای crew دارند هست که باید balance بشه. ازجمله armor داشتن همه اعضای پلیس، نامحدود بودن تعداد پلیس هایی که اجازه درگیری دارن (از 4 تا 36) درصورتی که تعداد Gunner های crew به 4 محدود شده، بازگشت خیلی سریع اعضای پلیس بعد از مردن درصورتی که هریک از اعضای crew کشته بشه مستقیما 1 ساعت و نیم به زندان میره.

     

    مورد freeze شدن هنگام ورود به بانک رو کاملا با شما موافق هستم و 5 ثانیه ثابت موندن هنگام ورود اصلا منصفانه نیست ولی از طرفی کوچک بودن محیط بانک هم برای اعضای crew بسیار دردسر آفرین هست و از انجایی که اولا اعضای پلیس دارای 100 عدد armor هستن و سخت تر میمیرن، همچنین کشته شدن هنگام درگیری اصلا براشون اهمیتی نداره و یک ثانیه بعد از مردن سریعا re-spawn میشن و به محل درگیری برمیگردن فکر کنم تقریبا مساوی و منصفانه میشه. درستش این هست که همزمان با تغییر فضای بانک (همچنین بزرگتر کردن محیط) و حذف freeze هنگام ورود، مرگ اعضای پلیس جریمه برای آنها داشته باشد مثل از دست دادن پول و یا عدم اجازه استفاده از دستور duty/ برای مدت مشخص مثل 10 یا 15 دقیقه. در این صورت اعضای پلیس حساب شده تر عمل خواهند کرد و لزوما مثل گوشت جلوی توپ وارد مهلکه نمیشن.

     

    راجع به punish هم به نظرم نکته ی خوبی هست و میتونه دوباره اضافه بشه، البته به شرط اینکه زندانی های داخل زندان کارهای بخصوصی مثل گرفتن اسلحه از افراد خارجی که وارد محیط میشن و یا جابجایی مواد مخدر و یا شورش در زندان یا کارهای اینچنینی بتونن انجام بدن و اعضای گارد ملی صرفا فقط نقش باز و بسته کردن درب رو نداشته باشه و نقش اصلی یعنی محافظت از امنیت زندان رو ایفا کنه.

     

    در پایان در مورد کم بودن تعداد wanted های NG همچنین کم بودن تعداد Bank Robbery هایی که در طول روز انجام میشود پیشنهاد میکنم سیستم Big Bang Robbery رو که میشه گفت از زمان بارگذاری آپدیت تا به امروز شاید 5 بار هم توسط بازیکنا انجام نشده تغییر بدین و شبیه به سیستم Rob قبلی کنید به این صورت که مثلا 4 نفر عضو crew بعد از ورود به بانک و کشتن کارکنان بدون اینکه Alarm به صدا در بیاد با استفاده از C4 درب های اصلی و Safe رو باز کنن و بعد از برداشتن پول از بانک خارج بشن. پس از خروج از بانک همزمان با به صدا درآمدن Alarm و اطلاع پیدا کردن اعضای پلیس از دزدی، هر 4 نفر 6 عدد wanted دریافت کرده و سعی در رسیدن به checkpoint مورد نظر میکنن. در این حالت علاوه بر اینکه نیاز به هیچ command خاصی نیست و runner وجود نداره کار دزدی خیلی ساده تر برای اعضای تازه وارد و کسانی که از هکری یا command ها اطلاع ندارن خواهد بود همچنین 4 نفر با 6 wanted وارد لیست suspect ها خواهند شد.

     

    با تشکر

    • مرسی 2
  15. درود

    ورژن جدید launcher مشکل عجیبی داره به این صورت که وقتی شما 1 (یا چند) اکانت باز دارید و قصد باز کردن اکانت جدید دارید، به جای باز شدن بازی Power Usage برنامه همچنین RAM Usage و CPU Usage به شدت بالا میره و چیزی باز نمیشه و تا چند دقیقه باقی میمونه و فشار سنگینی به سیستم وارد میکنه. اکثر مواقع این اتفاق می افته و باید چند بار روی Play کلیک کنیم تا بازی باز شه و تا چند دقیقه بعد از بستن launcher همچنان CPU و Power درگیر هستند. در فیلم بهتر میتونید ببینید.

     

    http://s8.picofile.com/file/8348032750/launcher_bug.mp4.html

  16. • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما:

     MaYeDaR1.png

     

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: 

    Spartan.png

     

    • شاهد ها: 

    0samir0.png

    rosteer.png

    alirezane4.png

    thehello258.png

     

    • توضیحات:

    طبق معمول و مثل سایر پست های شکایت من از اعضای FBI، بازهم شاهد تهیه گزارش کار غیرقانونی توسط اعضای این faction هستیم. در فیلم شماره 1 میبینید که هیچکس نه wanted داره و نه کسی درحال تیراندازی به اعضای پلیس هست و در فیلم شماره 2 میبینید که ایشون بعد از بیرون آمدن از بانک شروع به تیراندازی به همه اعضای نزدیک بانک و فعال کردن getsample/ همه افراد میکنه. اگر فکر میکنید که فیلم ها ناقص هستن هرکدوم از کسانی که اسمشون در لیست شاهدها هست میتونن خودشون توضیح بدن که این آقا درحال تیراندازی و فعال کردن getsample/ بودن، هرچند که کاملا مشخص هست (در صورت لزوم فیلم کیفیت اصلی هم قرار داده خواهد شد). ایشون با تیراندازی خودش 4 نفر (MaYeDaR1, RosTeeR, alirezane4, 0samir0) رو 6000 ثانیه کاملا بی دلیل و غیرقانونی به زندان میفرسته (reporter ها: Sajjad و Spartan).

    متاسفانه به نظر میاد این مورد هیچوقت پایان نمپیذیره ... لیدر محترم faction لطفا به فکر باشید ...

     

    • مدرک/عکس یا فیلم: 

    http://s8.picofile.com/file/8347909026/Spartan.rar.html

  17. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Natalie_Portman.png

    • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: ALI8787.png

    • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: -

    • توضیحات: -

    • مدارک (فیلم یا عکس): 

    http://uupload.ir/files/t4sv_1.jpg

    http://uupload.ir/files/p4ga_2.jpg

  18. درود

    متاسفانه در قسمت قوانین دسته ویژه هیچ اشاره ای به اینکه عضو پلیس تا چه مدت بعد از مشاهده ی جرم حق دادن wanted به مجرم رو داره نشده. همچنین بعد از سوال از admin های محترم هم هیچکس اطلاع دقیقی نداشت.

    برای مثال فرد بعد از کشتن یه cop اگر بعد از 10 دقیقه از بازی خارج شه، cop میتونه ادعا کنه که فرد مرتکب Non-RP شده به جهت فرار از گرفتن wanted که چنین چیزی از نظر عقلی نمیتونه درست باشه. قاعدتا همانند call 110/ که بعد از 60 ثانیه از بین میره و فردی که کشته شده / ماشینش دزدیده شده بعد از 60 ثانیه نمیتونه به فرد خاطی wanted بده، برای این مورد هم باید زمان مشخصی وجود داشته باشه مثلا 60 ثانیه، 120 ثانیه یا غیره، که چنین چیزی در قوانین ذکر نشده.

    • دوست دارم که 1
    • مرسی 1
  19. درود

    متاسفانه در قسمت قوانین دسته ویژه هیچ اشاره ای به اینکه عضو PD تا چه مدت میتونه دنبال فردی که از speed control وی رد شده بکنه نشده. قاعدتا مثل wanted که بعد از 20 دقیقه فرار فرد از بین میره، این مورد هم باید زمان مشخصی داشته باشه، مثلا فرد بعد از 15 دقیقه فرار از cop از دادن جریمه و suspend شدن license مبرا بشه.

  20. - توضیح کامل باگ

    با سلام

    در قسمت توضیحات Smart Bank Robbery در یکی از requirement ها نوشته شده Both hacker have to got skill 5 in Detective که چنین چیزی اصلا صحیح نیست و فردی که مهارت Detective او 1 هست هم میتونه نقش hacker رو داشته باشه.

     

    - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم)

    http://uupload.ir/files/7v3y_smart_bank_robbery_requirement_bug.jpg

×
×
  • اضافه کردن...