دوست عزیز، چندین وقت پیش گفتم که باید اکتیویتی دسته ویژه کمتر باشه
خودتونم میدونید که هر کسی میره دسته ویژه، اگر قوانین رو کامل بلد باشه و مسلط باشه
میتونه توی فکشنی مثل NG راحت ۱ میلیون پول در بیاره
بنده هم هر از گاهی به این دلیل راب میزنم که پول در بیارم، چون از نظر من پول Truck و Bus و... برام کافی نیست
ضمنا، اگر به شما ظلم شده باشه نمیان به شما کم کم ۱ میلیون پول اکتیویتی بدن با پی چک
بازم میگم اکتیویتی دسته ویژه به ما پلیر های ساده ربطی نداره که هی میگید فلانه و فلانه
اگر اکتیویتیش بد نبود همه سعی نمیکردن برن دسته ویژه عزیزم!
اگرم ناراضی هستید از اکتیویتی، میتونید یا استعفا بدید و یا مثل من که درباره ی پول وانتد کیل و افزایش درآمد نظر دادم، دربارهی اکتیویتی دسته ویژه پیشنهاد بدید
یا پول وانتد کیل رو کمتر کنید
یا افزایش درآمد بدید که 27k وانتد کیل واسم چیزی نباشه و بگم به درک!
به گفته ی همکارتون که به ما میگن کسی مجبورتون نکرده راب بزنید
منم به شما عزیزان میگم که کسی شمارو مجبور نکرده برید دسته ویژه
میتونید پیشنهاد بدید که اکتیویتی رو کمتر و یا روشش رو عوض کنن که راحت تر باشید
بنده گفتم که
اگر افزایش درآمد بدن، وانتد کیل شدن و 27k واسم اهمیتی نداره