جستجو در تالارهای گفتگو
در حال نمایش نتایج برای برچسب های 'های'.
11 نتیجه پیدا شد
-
طبق فرم زیر به صورت روزانه طبق قوانین درج شده، 1 عکس خود را با استفاده از فرم زیر ارسال نمایید: - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما:
- 48950 پاسخ
-
- 32
-
-
-
-
-
-
برای درخواست رقابت طبق فرم زیر پست دهید: • نام اقلیت درخواست دهنده: • نام اقلیت حریف: • شماره منطقه حمله: • شماره منطقه دفاع: • تاریخ شروع: (مثلاً 19:00 17-08-2021) • مجاز به استفاده از Buff (بله / خیر): • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" اعضای اصلی : • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" اعضای ذخیره: (مجاز به انتخاب 2 نفر هستید) برای قبول کردن درخواست رقابت طبق فرم زیر پست دهید: بنده رهبر اقلیت [ ] درخواست رقابت با اقلیت [ ] را (می پذیرم/ نمی پذیرم). • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" اعضای اصلی : • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" اعضای ذخیره: (مجاز به انتخاب 2 نفر هستید) نکات: - پس از رسیدن زمان مقرر 2 دقیقه فرصت حمله دارید در غیر اینصورت حمله ی شما لغو می شود. - استفاده از Buff به صورت توافقی می باشد و باید هر 2 رقیب راضی باشند. (پیش از ارسال پست درخواست دهنده باید توافق شده باشد) - تمامی اعضای حاضر در Turf باید همانند لیست ارائه شده توسط رهبر اقلیت باشند، در غیر این صورت به شدت برخورد خواهد شد.
-
در اینجا نام افراد مسدود شده، مدت زمان آن به همراه دلیل آن ذکر خواهد شد و افراد لیست شده به هیچ وجه امکان درخواست عضویت در دسته های متوسط را ندارند و در صورت مشاهده تعلیق یا محرومیت سخت افزار کامپیوتر خواهند شد. - تصویر کوچک از اطلاعات کاربری فرد مسدود شده: - دلیل مسدودیت: - مدت زمان مسدودیت:
-
مکان ها: نامحدود
فرم های فرستاده شده: 480
به خانواده هلپر ها و استف سرور RPG وارد شوید. شرایط مورد نیاز برای ورود: سطح +25 اخلاقیات خوب، منظم بودن و پایبند بودن به قوانین کمتر از 3 بار Ban شدن (طی 3 ماه اخیر) محرومیتهایی که مشمول قانون بالا نمیباشند: نداشتن فیلم از مسابقه، بیش از حد AFK بودن و محرومیت از صحبت به دلیل Spam کمتر از 4 بار Mute شدن (طی 3 ماه اخیر) محرومیت از صحبت به دلیل اسپم مشمول قانون بالا نمیباشد. کمتر از 3 بار AJail شدن (طی 3 ماه اخیر) آشنایی با جزئیات و کلیات بازی داشتن سلامت کامل از لحاظ روحی و روانی داشتن حداقل 15 سال سن داشتن حداقل 20 عدد پست در فروم (در صورتی که نداشته باشید دکمه ثبت نام غیر فعال می شود) کمک کردن به ما دارای مزایای خوبی می باشد و قطعاً هوای شما را در جاهای مختلف خواهیم داشت. تیم کارکنان محیط کاربری جزء بازی نیست و زمانی که وارد این تیم می شوید از حالت بازی خارج می شوید. شما همچنین می پذیرید در صورت صلاحدید مدیریت بدون هیچ دلیلی از تیم اخراج شوید. در انتها به این نکته توجه داشته باشید که ما قدردان تمامی زحمات انجام شده توسط شما هستیم. ما هیچگاه قصد آن را نخواهیم داشت که فردی ارزشمند و با کارایی بالا را از خانواده خود خارج ساخته و آن را از دست بدهیم. منتهی انجام و احترام گذاشتن شما به سیاست های اعلامی نیز بیانگر ارزشمندی و کارآیی شما می باشد. شما در هر حال و در هر زمان مجاز به انتقاد نسبت به سیاستها و همچنین مدیران و سرپرستان هستید و ما نیز پاسخ دادن به انتقادات شما را وظیفه خود می دانیم. مزایا: دریافت پول در بازی، طلا، Level و گاهی پول نقد برای فعالیت شناخت تیم کارکنان ارسال پیشنهادات به صورت مستقیم شرکت کردن در جلسات هفتگی و بحث و گفتگو در مورد سرور توضیحات تست: تست به دو قسمت تقسیم می شود و اتوماتیک می باشد، یعنی سرور از شما تست می گیرد. برای وارد شدن به تاپیک هر تست روی اسم آن کلیک کنید قسمت های تست: General 55 سوال با 5AV قوانین عمومی قوانین عمومی دسته ملایم قوانین عمومی دسته ویژه قوانین عمومی دسته متوسط CMD (دستور Help/) FEnglish Staff 15 سوال با 3AV قوانین عمومی Staff Helper 15 سوال با 3AV قوانین Helper زمان پاسخ دهی به هر سوال: 45 ثانیه زمان پاسخ دهی به فینگلیش: 80 ثانیه نکات: * با دستور TakeTest/ تست خود را شروع کنید. * زمانی که قبول شوید اتوماتیک مقام Helper میگیرید و می توانید به انجمن Helper ها و Staff دسترسی داشته باشید. لطفاً قوانین عمومی Staff و قوانین Helper را از داخل آن انجمن ها بخوانید. * شما زمان کافی برای مطالعه دارید، اگر تسلط کامل بر روی سوالات ندارید لطفا TakeTest/ نزنید. * سوالات قاعده ی منظمی ندارند (اما تعداد سوالات هر بخش یکسان می باشد) و به صورت ترکیبی، پشت سر هم و خودکار پرسیده خواهند شد. * در صورت رد شدن تست مجدد 3 روز بعد گرفته خواهد شد. * در صورتی که وسط تست از بازی Crash/Timeout شوید نمی توانید دوباره تست بدید، پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از دستور TakeTest/ خود را Sleep/ کنید. آموزش در ویکی: http://wiki.arsacia.ir/wiki/تست_ورود_به_تیم_کارکنان- 918 دیدگاه
- 3 نقد
-
- 18
-
-
-
-
مراقبت از چشم ورزش های چشمی پس از کار با کامپیوتر
CyBeRi پاسخی ارسال کرد برای یک موضوع در ورزش و تناسب اندام
< به نام خدا > امروز چند ساعت جلوی رایانه نشسته اید؟ دیروز چطور؟ هفته ای چند بار از رایانه استفاده می کنید؟ با جواب دادن به این سوال ها متوجه می شوید که چه مدتی جلوی رایانه می نشینید و چه مقدار به چشم های خود فشار می آورید. هر چقدر وقت بیشتری را در مقابل رایانه صرف کنید، فشار بیشتری به چشم هایتان وارد می شود. بعضی وقت ها نیز ممکن است دچار سردرد، تاری دید و... شوید. در این مطلب به چند ورزش اشاره می کنیم که به چشم های شما استراحت می دهند. ورزش های چشم: - ابتدا بنشینید. چشم های خود را با کف دست بپوشانید، بدون این که به چشم های خود فشار وارد کنید. سعی کنید آرام باشید و مدت 30 ثانیه به تاریکی خیره شوید و به آرامی نفس عمیق بکشید. - در حالی که نشسته اید، مدت 5 ثانیه به سقف نگاه کنید و سپس 5 ثانیه به کف زمین نگاه کنید. این کار را 5 بار تکرار کنید. - مدت 5 ثانیه به سمت چپ و سپس سمت راست خیره شوید. این عمل را 5 بار تکرار کنید. - چشم های خود را محکم به مدت 5 ثانیه ببندید و سپس کاملا باز کنید و برای 5 ثانیه نگه دارید. این کار را 5 بار تکرار کنید. - چشم ها را 5 بار به سمت چپ بچرخانید و رها کنید و سپس به سمت راست بچرخانید. این کار را 5 بار تکرار کنید. - به نوک بینی خود نگاه کنید و به مدت 3 ثانیه نگه دارید و رها کنید. سپس بدون این که سر خود را تکان دهید مدت 3 ثانیه به سقف خیره شوید. این کار را 5 بار تکرار کنید. - مدت 2 ثانیه به نزدیک ترین شیء اطراف خود خیره شوید و سپس برای 2 ثانیه به یک مکان دور بیرون از پنجره نگاه کنید. این کار را 10 بار تکرار کنید. برای رفع خستگی چشم در حین کار یا مطالعه، برای مدت یک دقیقه، در حالت نشسته و یا ایستاده، به وسایلی که دور از شما هستند نگاه کنید سه ورزش دیگر برای چشم: 1.ورزش پلک چشم: ورزش پلک ها، برای فعال کردن آنهاست. اگر در حین کار و مطالعه پلک ها سنگین شد و خواب بر چشم ها مسلط شد، با حرکت دادن آنها می توانید خستگی را از بین برده و آنها را فعال کنید. به خاطر حفظ سلامت چشم، هیچگاه پلک ها را با دست بر روی چشم فشار ندهید. فشار کم پلک ها و یا مژه ها بر روی استخوان بالا و پایین چشم با دست تمیز اشکالی ندارد. در مواردی که چشم خارش دارد، شستشوی چشم بهترین راه برای از بین بردن خارش چشم است. 2.ورزش ماهیچه های چشم: اگر ماهیچه هایی که به طرفین چشم متصل هستند، مدت زیادی ثابت بمانند، چشم خسته می شود. لذا : الف) حالت خود را در هنگام کار و مطالعه عوض کنید و در یک وضعیت ثابت ننشینید. ب) بدون تکان دادن سر، چشم را به منتهی الیه سمت راست، بعد به بالا، بعد پایین و سپس سمت چپ ببرید، طوری که ماهیچه های چشم کشیده شوند. 3.ورزش قرنیه و مردمک چشم: ورزش قرنیه، ورزش دیگری است که هنگام خستگی چشم انجام می شود. در این ورزش، خودکاری را به قدری به چشم خود نزدیک کنید که فقط شبه آن را ببینید و به طور آهسته، خودکار را به عقب بر گردانید، به قدری که دید شما نسبت به خودکار ضعیف شود. ورزش قرنیه موجب حرکت های فوق العاده در چشم می شود و خستگی آن را برطرف می سازد. امیدوارم ازین مطلب بهره کافی رو برده باشید.? اگه خوشت اومد یک قلب بزار? -
http://s10.picofile.com/file/8405890492/Gameplay_Domination.mp4.html یه teamwork عالی با یه mate عالی @Keshish که 2vs17 برای 5دقیقه 100تا اسکور جمع شد
-
سلام دوستان، میخوام CMD های خود SA:MP رو اینجا به زبان فارسی براتون بذارم، امیدوارم که به کارتون بیاد. نکته مهم: خیلی از این دستورات در لانچر و AG:SAMP تغییر یافتهاند و یا غیرفعال شدهاند. این دستورات فقط برای نسخه اصلی SA:MP میباشد. جهت دیدن دستورات خود بازی به ویکی مراجعه کنید یا از Help/ استفاده کنید. کامند ها: Q/ (بستن بازی) Quit/ (بستن بازی) [Save [Extra/ (ذخیره مختصاتی که در آن حضور دارید به همراه اطلاعات دیگر مانند زاویه ایستادن، اسلحهای که دارید، اسکین و...) (در پوشه رو به رو ذخیره میشود: Documents\GTA San Andreas User Files\SAMP\Savepositions) [FPSLimit [20-90/ (محدود کردن FPS تا یک عدد بین 20 تا 90) [PageSize [10-20/ (تغییر خط های چت باکس از 10 تا 20) TimeStamp/ (نمایش زمان قبل از هر خط لازم در آرساکیا) DL/ (نمایش مشخصات Vehicle) Interior/ (نمایش ایدی Interior در چت) HeadMove/ (فعال/غیرفعال کردن چرخش کله ی بازیکن ها) RS/ (مثل Save/ هست و مختصات شما و زاویه ایستادن شما رو ذخیره میکنه) (در پوشه رو به رو ذخیره میشود: Documents\GTA San Andreas User Files\SAMP\rawpositions) AudioMSG/ (این دستور در لانچر غیرفعال شده) سمپ: وقتی یک موسیقی، صدا و در کل Audio پخش میشه یک پیغام "(Audio Stream: (Music Link" نمایش داده میشه، با این دستور میتوان غیرفعال کرد. Mem/ (نمایش مقدار استفاده شده مموری) NameTagStatus/ (اضافه شده در نسخه 0.3x سمپ؛ وقتی فعال باشه و AFK باشیم، یک ساعت شنی کنار Name Tag نمایش داده میشه) CMPStat/ (کاربردش رو نمیدونم) Rcon/ (سیستم کنترل سرور سمپ) (این دستور بخشهای زیادی دارد و در این مقاله نمیگنجد، برای مثال دستور لاگین: [Rcon login [Password/) کامند های اضافه شده در نسخه 0.3.7: FontSize/ (تغییر سایز فونت از 3- تا 5) TogObjLight/ (نور آبجکت های نور دار رو قطع میکنه مثل نور نئون) CTD/ (نمایش توضیحات دوربین) HudScaleFix/ (برای Radar و HUD هست تو resolution های مختلف) کامند های حذف شده در نسخههای قدیمیتر: PM/ (این کامند به طور Default روی سمپ بوده که همه میتونستن پیام بدن اما ریموو شده و آرساکیا همین CMD رو برای Staff ساخته) TPM/ (این کامند به طور Default روی سمپ بوده که بر اساس SetPlayerTeam میتونیم با پلیرهای با Team یکسان چت کنیم.) TestDeath/ (خیلی وقته حذف شده و بنده نمیدونم کاربردش رو) کامند های مخصوص Debug (پیشرفتهتر): Vehicle/ (انداختن ماشین) V/ (مثل Vehicle/) VSel/ (نمایش لیست ماشین برای Spawn در صورت ندونستن ایدی ماشین) Player_Skin/ (انتخاب اسکین برای پلیر) توضیحات کاملتر: دستور Save/ در On-Foot به شما یک AddPlayerClass با پارامترهای SkinID و X و Y و Z و Angle و Weapons میدهد. دستور Save/ در On-Car به شما یک AddStaticVehicle با پارامترهای VehID و X و Y و Z و Angle و Col1 و Col2 میدهد. دستور RS/ فقط به شما مقادیر XYZ و Angle را میدهد. تصویر مثال برای زمانی که NameTagStatus که روشن باشه: آخرین ویرایش: 6 مرداد 1404
-
یادتونه موقع دبیرستان عاشق یه دختر میشدیم سه ماه بعد کات میکردو میرفت؟همیشه به این فکر میکردم چرا همیشه باید دختر کات کنه بره تا اینکه تصمیم گرفتم یه بار من کات کنم کات کردم اما.......... اون دختر دارای ویژگی های روبرو بود 1:پولدار 2:صالح 3:اصلا هم دنبال کات نبود از اون روز به بعد دیگه با زندگی خداحافظی کردم اومدم مجازی ببینم چطوره مجازی هم کات میکنن میرن من هیچ من تمام ?
-
درود و خسته نباشید کلیپ جدید براتون درست کردم امیدوارم خوشتون بیاد با لایک و کامنتاتون انرژی بدید تا کلیپای بیشتر و بهتری بسازیم حجم: 49 مگ لینک: https://s31.picofile.com/file/8469004126/bache_haye_kar1.mp4.html بازیگران: @Arbabghaem - @hoseyfi - @13Amir83 - @FeLFLi @Owner @benyamin1j1 @Mahi @Rony @Lazyboy @Universe @HardiN @GodHell @SajAli @Ali @Meli @ParhamMax @SiLVeR @CowBoy @StoneHeart @PainT @iErfaN @MiladME @Radan @RoseRain @CaKe @Captain @Umbrella234 @ZombieRanger @Toofan @SaLiOne @SFC @OmidGH @ArminGH @DHOOMAN @Claude @Anita @Mohana @Mary @JvDAdler @Zack @Wise @Leox @GMG @xSepehr @Reduce @Reject @Reyhane @SepehrKabir @ShahiiN @Farab @Mohammadhasan @NOBODY @SirMehdi @Parzivalamin @Mehdiof @SHADMAN @Astroid @Blackman @Emirof @MRspeakeR @KimBerLy @emadasiaban @Nuclear @Coil @FERi082 @Cider @Rasputin @FcPoker @NeverDie گرونی بیداد میکنه ? گرون فروش ترین دلالی که میشناسید و تگ کنید ?
-
محمد علی کشاورز(خطاب به مادر) : ایـــن دنـــیــــا ایـــنـــقـــد کـــثــیفــه کـــه بـــا اشــک هـــای تـــو هـــم پـــاک نـــمـــیـــشــه … بعضی وقتا فکر می کنم همه احساساتی که لازمه .. تجربه کرده ام و از اینجا به بعد دیگه احساس جدیدی نخواهم داشت، هر چی هست فقط یه نسخه ضعیف تر از احساساتیه که قبلا داشتم . . میگویند دنیا متعلق به کسانیست که زود از خواب برمیخیزند. دروغ است!! دنیا متعلق به کسانیست که از بیدار شدن خود خشنودند… مونیکا_ویتی می تونی یک نفر رو از ذهنت پاک کنی ولی بیرون انداختنش از قلبت یه داستان دیگه اس. من از مردن نمیترسم نگرانم که به اندازه ی کافی زندگی نکرده باشم باید روی همه ی تخته سیاه های کلاس ها نوشته بشه زندگی یه زمین بازیه نه چیز دیگه… پا بزن آشغال رایدر. ❤Hope you Enjoy
