رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

جستجو در تالارهای گفتگو

در حال نمایش نتایج برای برچسب های 'های'.

  • جستجو بر اساس برچسب

    برچسب ها را با , از یکدیگر جدا نمایید.
  • جستجو بر اساس نویسنده

نوع محتوا


تالارهای گفتگو

  • آرساکیا
    • اطلاعیه ها
  • آرساکیا آنلاین
    • سرور RPG
    • AG:SAL (لانچر)
    • تیم کیفیت و خلاقیت
  • بازی های ویدئویی
    • بازی های آنلاین
    • بازی های FPS
    • Playstation | پلی استیشن
    • Xbox | ایکس باکس
  • عمومی
    • گفتگوی آزاد
    • صندلی داغ
    • وسایل نقلیه
    • سرگرمی
    • مسابقات
  • تکنولوژی
    • اخبار تکنولوژی
    • سخت افزار
    • نرم افزار
    • اندروید و آی او اس
    • وبمسترینگ
  • گرافیک
    • نمونه کار های گرافیکی
    • درخواست های گرافیکی
    • پرسش و پاسخ گرافیکی
  • کلاب آرساکیا تالار
  • Metalhead Bikers Trap
  • Metalhead Bikers Metal (And its subgenres...)
  • Metalhead Bikers House Music & EDM
  • Metalhead Bikers Chatroom
  • فوتبالی‌ها اخبار
  • فوتبالی‌ها پیشبینی مسابقات
  • Pro GaminG تجربه و برسی بازی ها
  • Pro GaminG گفت و گو
  • Pro GaminG پرسش و پاسخ بازی ها
  • Minecraft Minecraft
  • ⚜$Sᴀɪɴᴛ موضوع ها
  • The Gᴜɴɴᴇʀs کاربران
  • The Gᴜɴɴᴇʀs موضوع ها
  • Arsacia Music Hip hop music
  • Arsacia Music Rap
  • Arsacia Music Pop
  • Arsacia Music Foreign
  • Arsacia Music Albums
  • ThugLife ThugLife
  • ThugLife ThugLife
  • Best Friends Family [BsT] جوک کده
  • Best Friends Family [BsT] اطلاعیه بکس
  • ViKinG FamilY Gᕮᑎᕮᖇᗩᒪ
  • ViKinG FamilY ᑭᑌᗷᒪiᑕ ᑕᕼᗩt
  • ماد و ویژگی های اضافی AG:SA بخش Modder ها
  • ماد و ویژگی های اضافی AG:SA مادها و ویرایش ها ( Android )
  • ماد و ویژگی های اضافی AG:SA مادها و ویرایش ها ( PC )
  • grandpa family عمومی
  • Dillimore House Gallery Dillimore
  • Dillimore House معرفی ساکنان محله Dillimore
  • (Red Gang(RG چت
  • Meeting Cars قوانین و محل متینگ
  • Meeting Cars خرید و فروش ماشین
  • Meeting Cars مسابقات
  • Mazandaran موضوع ها
  • Old Friends سلام به دوستان گل و گلاب
  • گروه فکس Special Event's
  • گروه فکس Funny memes
  • گروه فکس Gallery
  • IQ 200 [Q2] گالری آرساکیا ?
  • IQ 200 [Q2] چت ازاد ?
  • IQ 200 [Q2] پرسش و پاسخ ?
  • Delete konid ArSaCiA 2020
  • CarsMeeting شرکت در میتینگ
  • CarsMeeting Photos
  • GoD._.FatheR CiTY سناریو ها + آموزش
  • GoD._.FatheR CiTY بازی ها
  • GoD._.FatheR CiTY MVP ها
  • GoD._.FatheR CiTY لیست بازیکنان محروم شده
  • Personal HUD درخواست
  • Personal HUD اصلاح
  • ?CNN? وسایل نقلیه
  • ?CNN? ملک مسکونی
  • ?CNN? طلا
  • ?CNN? بیزنس
  • ?CNN? متریال
  • ?CNN? سایر تبلیغات
  • گدایی گدایی در سرور
  • FadlyGoPage FadlyPage
  • ُStreamer شرکت در فیلمبرداری
  • Soccer ArSaCiA اطلاعیه مسابقات / فرم ثبت‌نام
  • Professional hitman موضوع ها
  • ArSaCia Kings گفت و گو ها
  • Special Club سرگرمی‌ها
  • Special Club پیشنهادات و انتقادات
  • Special Club ورود به تیم مدیریت
  • Special Club صفحه اصلی
  • Special Club شکایات
  • Arsa Show شب های ما-فیا
  • Arsa Show استعداد یابی
  • Arsa Show دورهمی و خندوانه
  • Arsa Show صندلی داغ
  • Arsa Show مسابقات فوتبال
  • Ice Family اطلاعیه
  • Ice Family درخواست ها
  • Deleted Club اطلاعیه مسدودیت از کلن
  • Deleted Club شرایط عضویت
  • Deleted Club دریافت رنک
  • Deleted Club قوانین
  • Deleted Club پرسنل
  • Survival Team Survival Team
  • ARSACIA GAME چتموضوع ها
  • GorG_Turk حفظ احترام قوم های دیگه
  • GorG_Turk موضوع ها
  • GorG_Turk لطفاً این گروه را به دوستانتان معرفی کنید
  • Hakhamaneshian موضوع ها
  • Torkman Team چت
  • 𝐽𝑎𝑝𝑎𝑛𝑒𝑠𝑒 𝐷𝑜𝑚𝑒𝑠𝑡𝑖𝑐 𝑀𝑎𝑟𝑘𝑒𝑡 مطالب عمومی
  • Iran Club پیشنهادات و انتقادات
  • Iran Club سرگرمی
  • Iran Club صفحه اصلی
  • Iran Club شکایت
  • Iran Club عضویت در تیم مدیریت
  • مرکز ماد‌ها و پک‌های ArSaCiA Game بخش سازندگان ماد و پک
  • مرکز ماد‌ها و پک‌های ArSaCiA Game آموزش‌ها
  • مرکز ماد‌ها و پک‌های ArSaCiA Game پشتیبانی(سوال و درخواست از Modderها)
  • مرکز ماد‌ها و پک‌های ArSaCiA Game مطالب کاربردی
  • مرکز ماد‌ها و پک‌های ArSaCiA Game ماد‌ها و پک‌ها ( Android )
  • مرکز ماد‌ها و پک‌های ArSaCiA Game ماد‌ها و پک‌ها ( PC )
  • ArSaCiA Memers آزاد
  • ArSaCiA Memers میم ها
  • ☭☭Communist☭☭ تاریخچه کمونیسم
  • ☭☭Communist☭☭ چت
  • ☭☭Communist☭☭ اطلاعیه ها
  • چوسان Welcome
  • امپراطوری چوسان Chat
  • گارد جاویدان موضوع ها
  • ArSaCiA League اطلاعیه ها
  • ArSaCiA League ثبت نام

وبلاگ‌ها

  • بروزرسانی‌ها
  • مواردی که باید بدانید
  • Content Creators رویداد‌ها
  • Community Graphists رویداد‌ها

جستجو در...

نمایش نتایجی که شامل...


تاریخ ایجاد

  • شروع

    پایان


آخرین بروزرسانی

  • شروع

    پایان


فیلتر بر اساس تعداد...

تاریخ عضویت

  • شروع

    پایان


گروه


نام کاربری در بازی

11 نتیجه پیدا شد

  1. Ali

    عکس های روزانه خبرنگاران

    طبق فرم زیر به صورت روزانه طبق قوانین درج شده، 1 عکس خود را با استفاده از فرم زیر ارسال نمایید: - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما:
  2. Glares

    رقابت های قراردادی دسته متوسط

    برای درخواست رقابت طبق فرم زیر پست دهید: • نام اقلیت درخواست دهنده: • نام اقلیت حریف: • شماره منطقه حمله: • شماره منطقه دفاع: • تاریخ شروع: (مثلاً 19:00 17-08-2021) • مجاز به استفاده از Buff (بله / خیر): • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" اعضای اصلی ‎: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" اعضای ذخیره: (مجاز به انتخاب 2 نفر هستید) برای قبول کردن درخواست رقابت طبق فرم زیر پست دهید: بنده رهبر اقلیت [ ] درخواست رقابت با اقلیت [ ] را (می پذیرم/ نمی پذیرم). • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" اعضای اصلی ‎: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" اعضای ذخیره: (مجاز به انتخاب 2 نفر هستید) نکات: - پس از رسیدن زمان مقرر 2 دقیقه فرصت حمله دارید در غیر اینصورت حمله ی شما لغو می شود. - استفاده از Buff به صورت توافقی می باشد و باید هر 2 رقیب راضی باشند. (پیش از ارسال پست درخواست دهنده باید توافق شده باشد) - تمامی اعضای حاضر در Turf باید همانند لیست ارائه شده توسط رهبر اقلیت باشند، در غیر این صورت به شدت برخورد خواهد شد.
  3. Meli

    اطلاعیه های مسدودیت از دسته متوسط

    در اینجا نام افراد مسدود شده، مدت زمان آن به همراه دلیل آن ذکر خواهد شد و افراد لیست شده به هیچ وجه امکان درخواست عضویت در دسته های متوسط را ندارند و در صورت مشاهده تعلیق یا محرومیت سخت افزار کامپیوتر خواهند شد. - تصویر کوچک از اطلاعات کاربری فرد مسدود شده: - دلیل مسدودیت: - مدت زمان مسدودیت:
  4. Ali

    وارد تیم هلپر های RPG شوید

    مکان ها: نامحدود

    فرم های فرستاده شده: 480

    به خانواده هلپر ها و استف سرور RPG وارد شوید. شرایط مورد نیاز برای ورود: سطح +25 اخلاقیات خوب، منظم بودن و پایبند بودن به قوانین کمتر از 3 بار Ban شدن (طی 3 ماه اخیر) محرومیت‌هایی که مشمول قانون بالا نمی‌باشند: نداشتن فیلم از مسابقه، بیش از حد AFK بودن و محرومیت از صحبت به دلیل Spam کمتر از 4 بار Mute شدن (طی 3 ماه اخیر) محرومیت از صحبت به دلیل اسپم مشمول قانون بالا نمی‌باشد. کمتر از 3 بار AJail شدن (طی 3 ماه اخیر) آشنایی با جزئیات و کلیات بازی داشتن سلامت کامل از لحاظ روحی و روانی داشتن حداقل 15 سال سن داشتن حداقل 20 عدد پست در فروم (در صورتی که نداشته باشید دکمه ثبت نام غیر فعال می شود) کمک کردن به ما دارای مزایای خوبی می باشد و قطعاً هوای شما را در جاهای مختلف خواهیم داشت. تیم کارکنان محیط کاربری جزء بازی نیست و زمانی که وارد این تیم می شوید از حالت بازی خارج می شوید. شما همچنین می پذیرید در صورت صلاحدید مدیریت بدون هیچ دلیلی از تیم اخراج شوید. در انتها به این نکته توجه داشته باشید که ما قدردان تمامی زحمات انجام شده توسط شما هستیم. ما هیچگاه قصد آن را نخواهیم داشت که فردی ارزشمند و با کارایی بالا را از خانواده خود خارج ساخته و آن را از دست بدهیم. منتهی انجام و احترام گذاشتن شما به سیاست‌ های اعلامی نیز بیانگر ارزشمندی و کارآیی شما می باشد. شما در هر حال و در هر زمان مجاز به انتقاد نسبت به سیاست‌ها و همچنین مدیران و سرپرستان هستید و ما نیز پاسخ دادن به انتقادات شما را وظیفه خود می دانیم. مزایا: دریافت پول در بازی، طلا، Level و گاهی پول نقد برای فعالیت شناخت تیم کارکنان ارسال پیشنهادات به صورت مستقیم شرکت کردن در جلسات هفتگی و بحث و گفتگو در مورد سرور توضیحات تست: تست به دو قسمت تقسیم می شود و اتوماتیک می باشد، یعنی سرور از شما تست می گیرد. برای وارد شدن به تاپیک هر تست روی اسم آن کلیک کنید قسمت های تست: General 55 سوال با 5AV قوانین عمومی قوانین عمومی دسته ملایم قوانین عمومی دسته ویژه قوانین عمومی دسته متوسط CMD (دستور Help/) FEnglish Staff 15 سوال با 3AV قوانین عمومی Staff Helper 15 سوال با 3AV قوانین Helper زمان پاسخ دهی به هر سوال: 45 ثانیه زمان پاسخ دهی به فینگلیش: 80 ثانیه نکات: * با دستور TakeTest/ تست خود را شروع کنید. * زمانی که قبول شوید اتوماتیک مقام Helper میگیرید و می توانید به انجمن Helper ها و Staff دسترسی داشته باشید. لطفاً قوانین عمومی Staff و قوانین Helper را از داخل آن انجمن ها بخوانید. * شما زمان کافی برای مطالعه دارید، اگر تسلط کامل بر روی سوالات ندارید لطفا TakeTest/ نزنید. * سوالات قاعده ی منظمی ندارند (اما تعداد سوالات هر بخش یکسان می باشد) و به صورت ترکیبی، پشت سر هم و خودکار پرسیده خواهند شد. * در صورت رد شدن تست مجدد 3 روز بعد گرفته خواهد شد. * در صورتی که وسط تست از بازی Crash/Timeout شوید نمی توانید دوباره تست بدید، پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از دستور TakeTest/ خود را Sleep/ کنید. آموزش در ویکی: http://wiki.arsacia.ir/wiki/تست_ورود_به_تیم_کارکنان
  5. < به نام خدا > امروز چند ساعت جلوی رایانه نشسته اید؟ دیروز چطور؟ هفته ای چند بار از رایانه استفاده می کنید؟ با جواب دادن به این سوال ها متوجه می شوید که چه مدتی جلوی رایانه می نشینید و چه مقدار به چشم های خود فشار می آورید. هر چقدر وقت بیشتری را در مقابل رایانه صرف کنید، فشار بیشتری به چشم هایتان وارد می شود. بعضی وقت ها نیز ممکن است دچار سردرد، تاری دید و... شوید. در این مطلب به چند ورزش اشاره می کنیم که به چشم های شما استراحت می دهند. ورزش های چشم: - ابتدا بنشینید. چشم های خود را با کف دست بپوشانید، بدون این که به چشم های خود فشار وارد کنید. سعی کنید آرام باشید و مدت 30 ثانیه به تاریکی خیره شوید و به آرامی نفس عمیق بکشید. - در حالی که نشسته اید، مدت 5 ثانیه به سقف نگاه کنید و سپس 5 ثانیه به کف زمین نگاه کنید. این کار را 5 بار تکرار کنید. - مدت 5 ثانیه به سمت چپ و سپس سمت راست خیره شوید. این عمل را 5 بار تکرار کنید. - چشم های خود را محکم به مدت 5 ثانیه ببندید و سپس کاملا باز کنید و برای 5 ثانیه نگه دارید. این کار را 5 بار تکرار کنید. - چشم ها را 5 بار به سمت چپ بچرخانید و رها کنید و سپس به سمت راست بچرخانید. این کار را 5 بار تکرار کنید. - به نوک بینی خود نگاه کنید و به مدت 3 ثانیه نگه دارید و رها کنید. سپس بدون این که سر خود را تکان دهید مدت 3 ثانیه به سقف خیره شوید. این کار را 5 بار تکرار کنید. - مدت 2 ثانیه به نزدیک ترین شیء اطراف خود خیره شوید و سپس برای 2 ثانیه به یک مکان دور بیرون از پنجره نگاه کنید. این کار را 10 بار تکرار کنید. برای رفع خستگی چشم در حین کار یا مطالعه، برای مدت یک دقیقه، در حالت نشسته و یا ایستاده، به وسایلی که دور از شما هستند نگاه کنید سه ورزش دیگر برای چشم: 1.ورزش پلک چشم: ورزش پلک ها، برای فعال کردن آنهاست. اگر در حین کار و مطالعه پلک ها سنگین شد و خواب بر چشم ها مسلط شد، با حرکت دادن آنها می توانید خستگی را از بین برده و آنها را فعال کنید. به خاطر حفظ سلامت چشم، هیچگاه پلک ها را با دست بر روی چشم فشار ندهید. فشار کم پلک ها و یا مژه ها بر روی استخوان بالا و پایین چشم با دست تمیز اشکالی ندارد. در مواردی که چشم خارش دارد، شستشوی چشم بهترین راه برای از بین بردن خارش چشم است. 2.ورزش ماهیچه های چشم: اگر ماهیچه هایی که به طرفین چشم متصل هستند، مدت زیادی ثابت بمانند، چشم خسته می شود. لذا : الف) حالت خود را در هنگام کار و مطالعه عوض کنید و در یک وضعیت ثابت ننشینید. ب) بدون تکان دادن سر، چشم را به منتهی الیه سمت راست، بعد به بالا، بعد پایین و سپس سمت چپ ببرید، طوری که ماهیچه های چشم کشیده شوند. 3.ورزش قرنیه و مردمک چشم: ورزش قرنیه، ورزش دیگری است که هنگام خستگی چشم انجام می شود. در این ورزش، خودکاری را به قدری به چشم خود نزدیک کنید که فقط شبه آن را ببینید و به طور آهسته، خودکار را به عقب بر گردانید، به قدری که دید شما نسبت به خودکار ضعیف شود. ورزش قرنیه موجب حرکت های فوق العاده در چشم می شود و خستگی آن را برطرف می سازد. امیدوارم ازین مطلب بهره کافی رو برده باشید.? اگه خوشت اومد یک قلب بزار?
  6. Ecstasy

    رقابت های بین دسته متوسط 2vs17

    http://s10.picofile.com/file/8405890492/Gameplay_Domination.mp4.html یه teamwork عالی با یه mate عالی @Keshish که 2vs17 برای 5دقیقه 100تا اسکور جمع شد
  7. SuperMaN

    تمام CMD های SA:MP به زبان فارسی

    سلام دوستان، میخوام CMD های خود SA:MP رو اینجا به زبان فارسی براتون بذارم، امیدوارم که به کارتون بیاد. نکته مهم: خیلی از این دستورات در لانچر و AG:SAMP تغییر یافته‌اند و یا غیرفعال شده‌اند. این دستورات فقط برای نسخه اصلی SA:MP می‌باشد. جهت دیدن دستورات خود بازی به ویکی مراجعه کنید یا از Help/ استفاده کنید. کامند ها: Q/ (بستن بازی) Quit/ (بستن بازی) [Save [Extra/ (ذخیره مختصاتی که در آن حضور دارید به همراه اطلاعات دیگر مانند زاویه ایستادن، اسلحه‌ای که دارید، اسکین و...) (در پوشه رو به رو ذخیره می‌شود: Documents\GTA San Andreas User Files\SAMP\Savepositions) [FPSLimit [20-90/ (محدود کردن FPS تا یک عدد بین 20 تا 90) [PageSize [10-20/ (تغییر خط های چت باکس از 10 تا 20) TimeStamp/ (نمایش زمان قبل از هر خط لازم در آرساکیا) DL/ (نمایش مشخصات Vehicle) Interior/ (نمایش ایدی Interior در چت) HeadMove/ (فعال/غیرفعال کردن چرخش کله ی بازیکن ها) RS/ (مثل Save/ هست و مختصات شما و زاویه ایستادن شما رو ذخیره میکنه) (در پوشه رو به رو ذخیره می‌شود: Documents\GTA San Andreas User Files\SAMP\rawpositions) AudioMSG/ (این دستور در لانچر غیرفعال شده) سمپ: وقتی یک موسیقی، صدا و در کل Audio پخش میشه یک پیغام "(Audio Stream: (Music Link" نمایش داده میشه، با این دستور می‌توان غیرفعال کرد. Mem/ (نمایش مقدار استفاده شده مموری) NameTagStatus/ (اضافه شده در نسخه 0.3x سمپ؛ وقتی فعال باشه و AFK باشیم، یک ساعت شنی کنار Name Tag نمایش داده میشه) CMPStat/ (کاربردش رو نمیدونم) Rcon/ (سیستم کنترل سرور سمپ) (این دستور بخش‌های زیادی دارد و در این مقاله نمی‌گنجد، برای مثال دستور لاگین: [Rcon login [Password/) کامند های اضافه شده در نسخه 0.3.7: FontSize/ (تغییر سایز فونت از 3- تا 5) TogObjLight/ (نور آبجکت های نور دار رو قطع میکنه مثل نور نئون) CTD/ (نمایش توضیحات دوربین) HudScaleFix/ (برای Radar و HUD هست تو resolution های مختلف) کامند های حذف شده در نسخه‌های قدیمی‌تر: PM/ (این کامند به طور Default روی سمپ بوده که همه میتونستن پیام بدن اما ریموو شده و آرساکیا همین CMD رو برای Staff ساخته) TPM/ (این کامند به طور Default روی سمپ بوده که بر اساس SetPlayerTeam میتونیم با پلیرهای با Team یکسان چت کنیم.) TestDeath/ (خیلی وقته حذف شده و بنده نمیدونم کاربردش رو) کامند های مخصوص Debug (پیشرفته‌تر): Vehicle/ (انداختن ماشین) V/ (مثل Vehicle/) VSel/ (نمایش لیست ماشین برای Spawn در صورت ندونستن ایدی ماشین) Player_Skin/ (انتخاب اسکین برای پلیر) توضیحات کامل‌تر: دستور Save/ در On-Foot به شما یک AddPlayerClass با پارامترهای SkinID و X و Y و Z و Angle و Weapons می‌دهد. دستور Save/ در On-Car به شما یک AddStaticVehicle با پارامترهای VehID و X و Y و Z و Angle و Col1 و Col2 می‌دهد. دستور RS/ فقط به شما مقادیر XYZ و Angle را می‌دهد. تصویر مثال برای زمانی که NameTagStatus که روشن باشه: آخرین ویرایش: 6 مرداد 1404
  8. MRALIAKBAR

    ما مرد های مظلوم xD

    یادتونه موقع دبیرستان عاشق یه دختر میشدیم سه ماه بعد کات میکردو میرفت؟همیشه به این فکر میکردم چرا همیشه باید دختر کات کنه بره تا اینکه تصمیم گرفتم یه بار من کات کنم کات کردم اما.......... اون دختر دارای ویژگی های روبرو بود 1:پولدار 2:صالح 3:اصلا هم دنبال کات نبود از اون روز به بعد دیگه با زندگی خداحافظی کردم اومدم مجازی ببینم چطوره مجازی هم کات میکنن میرن من هیچ من تمام ?
  9. Shollmaqz

    سریال شب های برره

    فکر کنم که بعضی از شما شب های برره رو دیدید ?خیلی باحال و خنده داره اونایی هم که ندیدن برن ببیند حتما خیلی خوبه?
  10. MILADemon

    ویدیو "بچه های کار"

    درود و خسته نباشید کلیپ جدید براتون درست کردم امیدوارم خوشتون بیاد با لایک و کامنتاتون انرژی بدید تا کلیپای بیشتر و بهتری بسازیم حجم: 49 مگ لینک: https://s31.picofile.com/file/8469004126/bache_haye_kar1.mp4.html بازیگران: @Arbabghaem - @hoseyfi - @13Amir83 - @FeLFLi @Owner @benyamin1j1 @Mahi @Rony @Lazyboy @Universe @HardiN @GodHell @SajAli @Ali @Meli @ParhamMax @SiLVeR @CowBoy @StoneHeart @PainT @iErfaN @MiladME @Radan @RoseRain @CaKe @Captain @Umbrella234 @ZombieRanger @Toofan @SaLiOne @SFC @OmidGH @ArminGH @DHOOMAN @Claude @Anita @Mohana @Mary @JvDAdler @Zack @Wise @Leox @GMG @xSepehr @Reduce @Reject @Reyhane @SepehrKabir @ShahiiN @Farab @Mohammadhasan @NOBODY @SirMehdi @Parzivalamin @Mehdiof @SHADMAN @Astroid @Blackman @Emirof @MRspeakeR @KimBerLy @emadasiaban @Nuclear @Coil @FERi082 @Cider @Rasputin @FcPoker @NeverDie گرونی بیداد میکنه ? گرون فروش ترین دلالی که میشناسید و تگ کنید ?
  11. Himmler

    دیالوگ های ماندگار

    محمد علی کشاورز(خطاب به مادر) : ایـــن دنـــیــــا ایـــنـــقـــد کـــثــیفــه کـــه بـــا اشــک هـــای تـــو هـــم پـــاک نـــمـــیـــشــه … بعضی وقتا فکر می کنم همه احساساتی که لازمه .. تجربه کرده ام و از اینجا به بعد دیگه احساس جدیدی نخواهم داشت، هر چی هست فقط یه نسخه ضعیف تر از احساساتیه که قبلا داشتم . . می‌گویند دنیا متعلق به کسانی‌ست که زود از خواب برمی‌خیزند. دروغ است!! دنیا متعلق به کسانی‌ست که از بیدار شدن خود خشنودند… مونیکا_ویتی می تونی یک نفر رو از ذهنت پاک کنی ولی بیرون انداختنش از قلبت یه داستان دیگه اس. من از مردن نمیترسم نگرانم که به اندازه ی کافی زندگی نکرده باشم باید روی همه ی تخته سیاه های کلاس ها نوشته بشه زندگی یه زمین بازیه نه چیز دیگه… پا بزن آشغال رایدر. ❤Hope you Enjoy
×
×
  • اضافه کردن...