- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP:
- آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله
- برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ نداشتنه وقت
- پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: لیدری بسیار خوب
@Ahuora
خب داداش😂
چرا ارساکیا پلی میدی:
هدفت از زندگی کردن چیه:
چند سالته:
چرا ادمینی گرفتی:
پول یا رفیقات:
چند تا رفیق صمیمی داری که ازشون پول بخوای همین الان بهت بدن:
چند ساله بازی میکنی:
شاد و پیروز باشی