رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Scorpro

عضو
  • تعداد ارسال ها

    1360
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    5

تمامی مطالب نوشته شده توسط Scorpro

  1. Scorpro

    درخواست مرخصی

    درود بر عزیزدل @EmamZamanAJ درخواست مرخصی شما پذیرفته شد. موفق باشی.
  2. عالی و بی نظیر بود عمو حسن خیلی بده علیرضا و احسان و دنی به القاعده می پیوندن
  3. Scorpro

    لیگ فوتبال آرساکیا

    بزار داش داریم فینال لیگ اروپا رو میبینیم حساس شده 😂
  4. Scorpro

    درخواست مرخصی

    درود @DeathThoughtعزیزم با مرخصی شما موافقت شد. موفق باشی.
  5. Scorpro

    گزارش اعضا

    غروب عالی متعالی @Roast 24 ساعت مهلت ارسال مدارک دارید...
  6. Scorpro

    گزارش اعضا

    عصر شما شاکیان بخیر @Kaido شکایت شما بدلیل کافی نبودن مدارک، رد شد. @TriBoss اول باید خدمتتون بگم شما از وارن وانتدی که گرفتید مدرک نگرفتید؛ ثانیا جهت اطلاعتون tgun کردن مقابل FBI حرکت هوشمندانه ای نیست و میتواند منجر به گرفتن وانتد شود.... رد شد.
  7. Scorpro

    سیستمی نوین برای گزارشات C-8

    🧡 نظرت رو حالت ساده بود 👍❤️ ولی همونطوری خود ربات سرور گزارشات Call 113 رو C-8 میزاره تو چت دیگه لازم نباشه پلیر ی چی بنویسه ❤️🙏 داش ادمینامون دیگه راحت C-8هارو میبینن ❤️🔥🤝 عشقی 💚🙏 دیگه ما وظیفمونو انجام دادیم داش علی 😂 میخوای اداره گاز هم اد شه وقتی میخوای جایی منفجر شه بگی بزنن 🗿 درود و سلامی گرم بر شما بله قطعا جای فکر بیشتر و ریزکاری های دیگه هم داره این سیستم ولی فعلا بیس کار ارائه شد سمت عملی شدن بره اونجارو هم روش کار میشه حتما اونکه مشکلش از قانونه عزیزم 😅 تشکر از ابراز دیدگاهت🤗 🙏💛🙂 خیلی بده اگه تایید نشه💔🗿
  8. Scorpro

    اطلاعیه ها

    درود و ارادت خدمت سروران و همکاران گلم در سازمان Federal Bureau of Investigation جلسه هفتگی این هفته در تاریخ 05-06-2026 و ساعت 22:30 برگزار خواهد شد. عدم حضور در جلسه هفتگی برای شما اخطار اقلیت و عدم دریافت حقوق بدنبال خواهد داشت. تمرینات به شرح ذیل است: یکشنبه و سه شنبه ساعت 22:15 دوشنبه و چهارشنبه ساعت 21:15 در صورت نرسیدن به هرکدام از جلسات مرخصی فراموش نشود.
  9. Scorpro

    گزارش اعضا

    شب بخیر @VenT شکایت شما مبنی بر چراغ خاموش بدلیل واضح نبودن مدارک رد شد. شکایت شما مبنی بر چت بی مورد در Dep/ تایید و مجازات اِعمال شد.
  10. Scorpro

    رد شکایت بی دلیل - lamari

    Sttaf-Note
  11. Scorpro

    گزارش اعضا

    شب عالی متعالی @Kaido در حال بررسی...
  12. Scorpro

    سیستمی نوین برای گزارشات C-8

    سلام و عرض ادب خدمت تمامی کسانی که این مطلب رو مطالعه میکنند؛ مدتهاست که یک چیزی در سیستم گزارشات مردمی به FBI میلنگد اونم رسیدگی منظم و سریع به C-8 هاست ، که پیشنهادات زیادی در این رابطه‌ شده و چیزی عملی نشده که بنده میخوام یک سیستم جدید و خفنی که تمام این مشکلات رو حل کنه ارائه بدم... شماره دستور Call 110/ که از قدیم وجود داشته یک سیستمی شلوغ و پر از گزارشات فیک است و ما باید جدا سازی کنیم، با یک دستور جدید Call 113/ (شماره سازمان اطلاعات) تمامی این مشکلات را میتوان با اضافه کردن این سیستم حل نمود. وقتی Call 113/ بزنیم چه اتفاقی میوفتد؟ اپراتور از شما فقط یک سوال میپرسد و میخواد id مضنونی که می‌خواهید او را گزارش دهید را بگویید، (متن پیشنهادی: Welcome to the Federal Information System. Please provide the ID of the suspect you wish to report) و دیگر برخلاف سیستم Call 110 سوالی از علت گزارش نمیپرسد چراکه این سیستم مخصوص C-8 هست و دیگر نیازی به آنالیز گزارشات که با چه متن یا کلمه ای مفهموم C-8 رو رسوندن نیست. سپس برای مامورین FBI وارن های Call 113 با رنگی متفاوت از گزارشات Call 110 در چت باکس نمایان می‌شود. حال این سیستم رو بنده در دو حالت ساده و پیشرفته طراحی کردم که عزیزان توسعه دهنده هرکدوم خواستند پیاده کنند: حالت ساده: همین سیستمی بود که تا اینجای کار عرض کردم و چیزی اضافه بر آن نیست. میتوان این فیلتر رو در این سیستم گزارش پیاده کرد که افرادی از جمله کسانی که در کلن وال حضور دارند، لول پایینی دارند، در اقلیت خاصی وجود دارند(مخصوصا دسته متوسط) و.... نتوان گزارش داد. حالت پیشرفته: می‌توان گزینه ای جدید در CopApp ایجاد کرد بعنوان "Popular reports" به معنای گزارشات مردمی که در حیطه کاری مامورین فدرال است و هر کسی که از طریق Call 113/ شخصی رو گزارش داد همانند وانتد به اون بخش اضافه بشه و یک جور پنل مدیریتی برای اعضا باشه به این صورت که، وقتی در اون بخش رو هر کسی کلیک میکنیم بجای گزینه Find، گزینه Assignee بفهموم محول شدن (گردن گرفتن) و هر ماموری که رسیدگی به اون شخص رو میگیره همونجا بزنه که چه کسی این شخص رو ماموریت گرفته که بره... (در همون بخش که در قسمت وانتدا میزنه که طرف بخاطر چه کاری وانتد گرفته تو اینجا میتونه متن ماموری که ماموریت رو Assignee گرفته رو بزنه) و با وجود این سیستم پیشرفته لیدر فکشن و افراد HighRank میتونن به راحتی مدیریت کنند که هر ممبری باید به چه شخصی رسیدگی میکرده و چه تعداد C-8 رسیدگی نشده وجود داره که به افراد آماده دستور بدن که رسیدگی کنند. و در آخر هر موردی که Assignee شده بعد از 10دقیقه از copapp حذف می شود. از کارکنان تیم محترم کسی خواست بنده بطور شفاهی و شفاف این سیستم رو خدمتشون توضیح میدم. دعوت میشه از تمام همکاران و تمام کسانی که دوست دارن به گزارشات بهتر رسیدگی بشه نظر مساعدشون رو ببینیم: @Timothee @Mehrdad @AbbasMZ @Ali @Sajjad @Roozbeh @Wine @Olden @EnDWaY @ZakharAsli @Terible @AmirMahdi @Mohny @Yuu @DictatoR @AlBeRT @RealFarzad @ZeRoX @MooN @Allah @EzraeeI @Kamyab @Tijay @Shifo @AmoReza @StormRage @Varagh @Tiem @Meht @Tohi @SaDaFi @EmamZamanAJ @NightStorm @Daddy @ManiDemon @FriendOfGod @Peiyman @PoRSHe @EliTe @Buyket @PeToS @BigMeeti @AminAGha @Chris @TakeOff @Rainbow @Nadiya @ArmouR @RadaN @Khalvat @NeverKill @Mentor @Martyn @MartyR @NightLight @Wins @TheVisage @ThePrince @Cailo @Reo @Exalted @DeathThought @SaTaN @HadiSi @DayiMehran @Vince @AngeI @AliExpert @Semtex @Omid @Nigga @MohammadMahaN @Farab @AbneR @AmoEhsan @Wizardry @Pokers @DawN @Markeloff @FaiL @BuTleR @DoNaLd @iKamyar @imALiS @KaDkHoDaa @Mamazi @Movement @SAITO @Carlos @Sami @Sarman @Slap @Tab @SuperMaN @OmidRezaa @Young @Toofan
  13. Scorpro

    گزارش اعضا

    ظهر آدینه بخیر @BaBabozorG توهین صورت گرفته شدت بالا محسوب نشد و توهین شدت پایین بر غیرهمکار مجازاتی ندارد. رد شد. @KhanZad شکایت شما به درخواست خودتان رد شد. با تشکر از این سخاوت @VenT در حال پیگیری...
  14. Scorpro

    درخواست استعفاء

    درود و شب بخیر خدمت همکاران @AmiiR شوربختانه با استعفای شما موافقت شد. از اینکه مدتی در سازمان فدرال خدمت کردید قدردانیم. موفق و پیروز باشید. با بنده یا سابلیدر در ارتباط باشید. @Vergil با عرض تسلیت و آرزوی صبر خدمت شما مامور گاردملی ما در جایگاهی نیستیم که استعفای شمارو تصمیم‌گیری کنیم ولی هر جا هستید سلامت باشید.
  15. Scorpro

    گزارش اعضا

    درود @Crips شما گان و دراگ به همراه داشتید و طبیعتا Wkill شدید و به زندان منتقل شدید. رد شد.
  16. Scorpro

    مجموعه طنز

    خب سلام به همگی من بعد مدت ها زنده شدم گفتم اینسری ترکیبی بزارم امیدوارم خوشتون بیاد و خنده رو لبتون بیاره ؛) خیلی وقت بود میخواستم برگردم مطالب طنز میخواستم کار امروزو بندازم فردا بلند انداختم افتاد پس فردا /: xd اول ی خاطره من هر چند وقت یه بار میرم کله پاچه ای یه بار رفتم دیدم یه خانوم وایساده دم دیگ طبق عادتم گفتم ی پا بدید ممنون خانومه برگشت گفت برو به عمت بگو پا بده گفتم پاچه گوسفند منظورمه همون موقع صاحب مغازه اومد بهم سلام کردو بهش گفت عمو تو بدرد اینکار نمیخوری😂 دانستنی ها 1.میدونید اگه ساعت 1بامداد خوابت نبرد باید چیکار کنی؟ ساعت 2 باخودکار بخوابی 2.میدونید مردم تو سیاره مشتری میرن بوتیک به فروشنده چی میگن؟ میگن تخفیف بده زمین شیم 3.میدونید چرا پاهام پرانتزیه؟ چون مسئله مهمی داخلشه 4.میدونید اسم دیگه وزیر نیرو چیه؟ وزیرِ جرم×شتاب 5.میدونید به اکسی که هی تکرار میشه و بهش برمیگردید چی میگن؟ ماضی استمراری 6.میدونید اگه لبانیات بی حجابی کنن کی میره سراغشون؟ کشک ارشاد میره بالا سرشون 7.میدونید وقتی ابوریحان بیرونی و ابواسفناج درونی باهم پاسور بازی میکنن حکم چیه؟ گشنیز 8.میدونید با آپدیت اخیر وقتی دوتا PD به هم میرسن چی میگن؟ میگن داداش بچه کجایی (مدیونید بگید خب id/ میزنن) 😂 در آخرم یه مود سمی از gta شاید خیلیا ندیده باشن که هیچ هاستری اینطوری لذت نبرده😂🗿..... https://uploadkon.ir/uploads/482306_25VID-20250206-204544-492.mp4 مخلص همه❤️ @LoSeR @LiN @ORTEGA @Slap @ijoker @Nigga @Fail @EzraeeI @Olden @iKamyar @karadayii @lordreza @RoyaL @UpRoaR @Cop@capitanamir @Kennedy@MajNouN و همه دوستانی که زندن..... 😅
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...