درود به تمامی بازیکنان عزیز
تست گیری بزودی آغاز می گردد.
به اطلاع داوطلبین عضویت در صف اولویت تست میرسانیم:
هر گونه ایجاد مزاحمت برای لیدر و ساب لیدر،
اعم از Call, Find, SMS, TP, Goto, PM Forum,.....
و پرسیدن سوالاتی مشابه - کی ازم تست میگیری؟ -
منجر به رد شدن پست شما خواهد شد.
ممکن است افرادی که زمان فعالیت لیدر و ساب لیدر،
در سرور رؤیت نشوند در انجمن با آنها ارتباط گرفته و مهلت داده شود پس،
از چک کردن پیام های انجمن خود غافل نشوید.
درضمن شما باید هر لحظه آماده تست باشید و زمانی که با شما ارتباط گرفته شد،
جملاتی نظیر - الان آمادگی ندارم، الان جاییم یه ساعت دیگه میام، نتم ضعفیه بعدا میام-
به هیچ وجه قابل قبول نمی باشد و حضور شما در سرور به منزله آمادگی شماست.
برای پیگیری وضعیت روند تست گیری میتوانید تاپیک گزارش تست را دنبال کنید.
شعار ما شایسته سالاریست
به امید موفقیت شما عزیزان لایق