درود به تمامی بازیکنان گرامی
تست گیری امشب آغاز می گردد.
به اطلاع داوطلبین عضویت در صف اولویت تست میرسانیم:
هر گونه ایجاد مزاحمت برای لیدر و ساب لیدر،
اعم از Call, Find, SMS, TP, Goto, PM Forum,.....
و پرسیدن سوالاتی مشابه - کی ازم تست میگیری؟ -
منجر به رد شدن پست شما خواهد شد.
ممکن است افرادی که زمان فعالیت لیدر و ساب لیدر،
در سرور رؤیت نشوند در انجمن با آنها ارتباط گرفته و مهلت داده شود پس،
از چک کردن پیام های انجمن خود غافل نشوید.
درضمن شما باید هر لحظه آماده تست باشید و زمانی که با شما ارتباط گرفته شد،
جملاتی نظیر - الان آمادگی ندارم، الان جاییم یه ساعت دیگه میام، نتم ضعفیه بعدا میام-
به هیچ وجه قابل قبول نمی باشد و حضور شما در سرور به منزله آمادگی شماست.
برای پیگیری وضعیت روند تست گیری میتوانید تاپیک گزارش تست را دنبال کنید.
همچنين می توانید ساعات حضور لیدر و سابلیدر در سرور را در چند پست قبل مشاهده کنید.
شعار ما شایسته سالاریست
به امید موفقیت شما عزیزان لایق