رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Scorpro

عضو
  • تعداد ارسال ها

    1355
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    5

تمامی مطالب نوشته شده توسط Scorpro

  1. 🤝💛
  2. مچکرم، دوستان لطف دارن
  3. Scorpro

    Paramedic یا News

    داش خودمم باورم نمیشه به تاریخ که نگاه میکنم از 2020 تا الان من فقط تو دو سه سالش در مدیک حضور نداشتم 😶
  4. Scorpro

    Paramedic یا News

    Medic تا ابد FP شم از FBI میرم NR ولی بازم همچنان یه مدیک باقی میمانم🗿🔥
  5. Scorpro

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ 2026/06/21 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ سرکارم،به تمرین نمیرسم.
  6. 🤝🤝🤝
  7. من در راه خدا میزنم🗿
  8. اونایی که میگن اکتیویتی میزنن ولی من میدونم چطوری ولی نمیتونم ثابت کنم! 🗿
  9. Scorpro

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ 2026/06/19 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ بیرونم، در صورت نرسیدن به میتینگ تایید شود.
  10. Scorpro

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 2026/06/19 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ اکتیویتی نصفه زدم و میتینگ هم نمیام.
  11. Scorpro

    بهترین لیدر و بد ترین

    اینی که گفتی میشد دوتا از... 🗿 دمتم گرم عزیزم
  12. اصلا کسی رو دست @NightStorm نیست🗿 باهاش عقد اخوت ببندی هم خودی حسابت نمیکنه 💔😂
  13. Scorpro

    بهترین لیدر و بد ترین

    🤝❤️
  14. Scorpro

    بهترین لیدر و بد ترین

    خیلی از این گیفه خوشت اومده ها 🗿🤝
  15. Scorpro

    بهترین لیدر و بد ترین

    ❤️❤️❤️
  16. میخوای برگردی؟!! فکر میکردم خوش حال باشی از اینکه اومدی کنارمون 😐😂
  17. Scorpro

    گزارش اعضا

    روز بخیر @Ever شکایت شما تایید شد. مجازات های لازمه اِعمال شد.
  18. Scorpro

    گزارش تست

    • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 25 + Duel • تعداد پاسخ اشتباه: 2/3 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): قبول شد. • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 15 • تعداد پاسخ اشتباه: 3/3 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): رد شد.
  19. Scorpro

    درخواست مرخصی

    بامداد بکام @SaDaFi مرخصی شما تایید شد.
  20. Scorpro

    گزارش تست

    • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 0 • تعداد پاسخ اشتباه: 0 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): رد شد. (حضور در اقلیت دیگر )
  21. Scorpro

    گزارش اعضا

    عصر عالی متعالی @Ever در حال پیگیری هستم... مامور مربوطه عزیز @Cervo دفاعیه خود را در شخصی که از شما خواسته شد طی 24 ساعت ارائه دهید.
  22. پاسه چ داری؟! 

    1. PasDar

      PasDar

      پاس عمق دارم

      پاس کات دار دارم

      پاس کات بک دارم

      پاس چیپ دارم

      پاس معکوس دارم

      پاس کوتاه دارم

      تو فقط جوووون بخواه

    2. Scorpro

      Scorpro

      آ ماشالا کاش خودت رفته بودی تیم ملی شاید میبردیم :)

       

    3. PasDar

      PasDar

      @Scorpro اتفاقا رفتم

      دیدم همه جا پدربزرگم اند خجالت کشیدم اومدم بیرون

  23. پیدا کردن رفیقای بامرام و همیشگی.... انجام کار درست.... ولی بی حاشیه بودن یه حس دیگه داشت که چند وقته دیگه پریده 😂💔 در کل حسم خوب بود تا وقتی با @BigMeeti آشنا شدم🗿
  24. Scorpro

    حاجی ان‌جی بهتره یا فدرال؟

    سلام و درود امیدوارم بتونم شفاف سازی بدون جهت گیری ارائه بدم. درآمد: هر دو زیاد میتونه باشه البته متفاوت گاردملی از طریق wkill فراوان و فدرال از طریق های مزدوری جو فکشن: هر دو جو مهیج خودشون رو دارن. خیلی از ممبرا جوی شوخی و خنده باهم دارن و هرکدام همکاری هاو چالش های مستقل خودشونو دارن، گاردملی سر راب ها و JBها فدرال سر سمپل ها و C-8ها سختی اکتیویتی: فدرال به مراتب آسون ترین اکتیویتی بین گردان های دپارتمنت را دارد چرا که برای جور کردن اکتیویتی متکی به چیزی نیست و از طریق frisk میتوان برای خود انواع اکتیویتی فراهم کرد. مگر در مواقعی که بازار راب بانک کویر شود... که البته بازم زدن یکی دوتا سمپل برای کسی که روزی فقط ی ساعت آنلاین باشه چیز اصلا دشواری نیست. مقدار زیرکشی: هرجایی چالش های خودشو داره در گاردملی شما باید گوش بفرمان های رنک خود در چک کردن بانک و رسیدگی به امور باشید همچنین در فدرال باید گوش بفرمان جهت رسیدگی به C-8ها باشید اما اینو از من بدونید تا وقتی رابطه خوبی با همکاران خود داشته باشید هیچ حاشیه و اتفاقی برای شما نمیوفته... نگاه کلی : گاردملی کار تیمی بیشتر در اون نقش داره و شما بسته به علاقتون به این مورد باید توجه کنید. تنوع کاری در فدرال پر رنگ تر است در حالی که ممکن است در گاردملی بعد از مدتی همچی برای شما یک نواخت بشود. گاردملی قدرت و گانری محور می باشد، فدرال سرعت و رسیدگی محور می باشد. این چیزایی بود که از مقایسه این دو گردان خفن بذهنم رسید.
  25. Scorpro

    گزارش اعضا

    صبح عالی متعالی @Wartolo ایشان با ماشین کاپ نبودن و طبیعتا برای دستگیری شما باید همین کارو میکردن... اقدام مامور صحیح بوده و رد شد.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...