رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Scorpro

لیدر اقلیت
  • تعداد ارسال ها

    1316
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    5

تمامی مطالب نوشته شده توسط Scorpro

  1. فقط یکی مونده به آخری🗿🗿 خواستید گوگل نرید با رسم شکل نشونتون بدم @BigMeeti خیخی
  2. بنازم غیرت 🗿👌 حقیقتا واقعا خسته شدم دیگه گرچه بازم حس میکنم کارای ناتموم دارم 😂💔 چشم بزودی خواهیم دید چه می شود 🙂
  3. Scorpro

    گزارش تست

    • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 7 • تعداد پاسخ اشتباه: 3/3 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): رد شد. • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 25 ‌‌+ Duel • تعداد پاسخ اشتباه: 2/3 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): قبول شد. • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 25 + Duel • تعداد پاسخ اشتباه: 1/3 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): قبول شد.
  4. Scorpro

    اطلاعیه ها

    درود به تمامی بازیکنان گرامی تست گیری امشب آغاز می گردد. به اطلاع داوطلبین عضویت در صف اولویت تست میرسانیم: هر گونه ایجاد مزاحمت برای لیدر و ساب لیدر، اعم از Call, Find, SMS, TP, Goto, PM Forum,..... و پرسیدن سوالاتی مشابه - کی ازم تست میگیری؟ - منجر به رد شدن پست شما خواهد شد. ممکن است افرادی که زمان فعالیت لیدر و ساب لیدر، در سرور رؤیت نشوند در انجمن با آنها ارتباط گرفته و مهلت داده شود پس، از چک کردن پیام های انجمن خود غافل نشوید. درضمن شما باید هر لحظه آماده تست باشید و زمانی که با شما ارتباط گرفته شد، جملاتی نظیر - الان آمادگی ندارم، الان جاییم یه ساعت دیگه میام، نتم ضعفیه بعدا میام- به هیچ وجه قابل قبول نمی باشد و حضور شما در سرور به منزله آمادگی شماست. برای پیگیری وضعیت روند تست گیری می‌توانید تاپیک گزارش تست را دنبال کنید. همچنين می توانید ساعات حضور لیدر و سابلیدر در سرور را در چند پست قبل مشاهده کنید. شعار ما شایسته سالاریست به امید موفقیت شما عزیزان لایق
  5. Scorpro

    درخواست مرخصی

    درود بیکران @ThePrince با مرخصی شما موافقت شد. پ.ن: نصفه اکتیویتی فراموش نشود.
  6. Scorpro

    گزارش اعضا

    درود فراوان @UnSolved در حال بررسی....
  7. Scorpro

    گزارش اعضا

    باسلام @NeuTraL لطفا پلیس راهنمایی رانندگی را با مامور فدرال اشتباه نگیرید و شکایت بی مورد نفرمایید. سپاس
    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 1
    2. Carlos

      Carlos

      عمولاماری عزیزم آهنگ چیه این؟

    3. Scorpro

      Scorpro

      @Timothee Ummm

       

      @Carlos آهنگه جایی نیست والا

    4. SAITO

      SAITO

      عمو لاماری این چیه 😐

  8. Scorpro

    گزارش اعضا

    درودی دیگر @Woozi مدارک مامور نشان دهنده عدم همکاری شماست. رد شد.
  9. Scorpro

    درخواست استعفاء

    درود @MerkeI عزیزم گویا پس میگیرم* منظورتون بود و ما به درخواست خودتون استعفای شما را رد میکنیم. هستید در کنارمون..... درودی دوباره عزیزانم @AminAGha و @PeToS متأسفانه با استعفای شما موافقت شد. از اینکه در کنار ما در سازمان فدرال خدمت کردید قدردانیم. موفق و سربلند باشید.
  10. Scorpro

    درخواست مرخصی

    درود هر چه بیشتر بر تو @Tiem با مرخصی شما موافقت شد.
  11. اینا خوبشه فقط اونایی که سر کلاس ویس دکتر استاپ پلی میکردن... 🗿
  12. Scorpro

    گزارش اعضا

    درود بر تو ای @Woozi بنده متوجه نشدم یعنی شما دو بار کیل شدی؟! به هر حال مامور عزیز @Exalted 24ساعت مهلت دفاعیه دارد.
  13. Scorpro

    گزارش اعضا

    درود و عصر خوش @SAMlAR1391nq لینک مدرک شما صحیح نیست.
  14. Scorpro

    درخواست استعفاء

    دوستان عزیز @AminAGha @PeToS چه خبرتونه! با بنده جهت استعفای خود ارتباط بگیرید...
  15. Scorpro

    بهترین لیدر و بد ترین

    هعی اگه ی نفرم مارو درک کنه خودتی😂❤️
  16. Scorpro

    بی حیایی | NothingLeft

    بالاخره همه لیدرا که نمیشه مثله ما نچسب باشن بعضیا مثل این جیگر باید جذاب باشن 😁
  17. Scorpro

    گزارش اعضا

    درودی دیگر @DoCToRBehnam شکایت شما رد شد.
  18. 5a2d-IMG-20260613-103638-708.jpg

     

    چند روز پیش داشتم گالریمو خالی میکردم به یه اسکرین شات قدیمی از ucp fbi برخوردم خیلی برام جالب بود به نسبت تعداد الانمون😂

    زمانی که تک R5 @AbbasMZ بود و تک R3 خودم :)

    یکی از R1 ها هم الان فیکش حضور داره تو فکشن😂

    افراد R2 هاهم پر حاشیه هامون بودن یادش بخیر.... 

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 5
    2. BigMeeti

      BigMeeti

       @Scorpro بعد سؤال من اینجاست که چجوری با 30FPS تونستی رنک ۲ متوسط بگیری اون زمان😂😂😂😂

    3. Scorpro

      Scorpro

      @BigMeeti

      میرفتم پشت بوم Hq LSV داد میزدم زدنننننن دارن میزننننننن

      البته اونموقع این جمله اختراع نشده بود صرفا براشون دعا میکردم🗿

    4. AbbasMZ

      AbbasMZ

      ااااااااااا پشماممم 

      پیر شدیما

       

      @iRaMaN خودِ خودشه

  19. اراک تا ابد 🗿
  20. Scorpro

    اطلاعیه ها

    درود و ارادت خدمت سروران و همکاران گلم در سازمان Federal Bureau of Investigation جلسه هفتگی این هفته در تاریخ 19-06-2026 و ساعت 22:30 برگزار خواهد شد. عدم حضور در جلسه هفتگی برای شما اخطار اقلیت و عدم دریافت حقوق بدنبال خواهد داشت. تمرینات به شرح ذیل است: یکشنبه و سه شنبه ساعت 22:15 دوشنبه و چهارشنبه ساعت 21:15 در صورت نرسیدن به هرکدام از جلسات مرخصی فراموش نشود.
  21. Scorpro

    گزارش تست

    • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری Leader یا Sub-Leader: • عکس سایز کوچک از اطلاعات کاربری شخص تست گرفته شده: • تعداد سوالات پرسیده شده: 10 • تعداد پاسخ اشتباه: 3/3 • نتیجه تست (رد شد/قبول شد): رد شد.
  22. Scorpro

    درخواست استعفاء

    درود بر مامور کهنه کار پیمان عزیز شوربختانه استعفای شما پذیرفته شد. سازمان فدرال هیچگاه شما و مرتبهٔ تان را فراموش نمی کند. یاحق
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...