-
تعداد ارسال ها
1316 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
-
روز های برد
5
نوع محتوا
نمایه ها
تالارهای گفتگو
ثبت نام ها
فروشگاه
وبلاگها
تقویم
تمامی مطالب نوشته شده توسط Scorpro
-
-
چند روز پیش داشتم گالریمو خالی میکردم به یه اسکرین شات قدیمی از ucp fbi برخوردم خیلی برام جالب بود به نسبت تعداد الانمون😂
زمانی که تک R5 @AbbasMZ بود و تک R3 خودم
یکی از R1 ها هم الان فیکش حضور داره تو فکشن😂
افراد R2 هاهم پر حاشیه هامون بودن یادش بخیر....
- نمایش دیدگاه های قبلی بیشتر 5
-
@Scorpro بعد سؤال من اینجاست که چجوری با 30FPS تونستی رنک ۲ متوسط بگیری اون زمان😂😂😂😂
-
میرفتم پشت بوم Hq LSV داد میزدم زدنننننن دارن میزننننننن
البته اونموقع این جمله اختراع نشده بود صرفا براشون دعا میکردم🗿
-
-
کاربران آنلاین در این صفحه 0 کاربر
- هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
