رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

در ۱۴۰۴/۱/۲۰ در 10:25، LAYN گفته است:

(-)

 

در ۱۴۰۴/۱/۲۰ در 10:33، Tommy گفته است:

(-)

چرا؟


Angel of darkness

 [999] 

Kanan

من‌هیچ‌وقت‌کسیو‌از‌دست‌ندادم‌‌... واقعی‌ها‌هنوز‌کنارم‌هستن‌!>>

Zaman Geçiyor Da Geçerken Birakdigi izleri Geçmiyor

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66621-spawn-%D9%85%D8%AF%DB%8C%DA%A9/page/2/#findComment-733155
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود و با عرض احترام!

نظر بنده مثبت (+) می باشد.

Younes.png

Fazaei.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66621-spawn-%D9%85%D8%AF%DB%8C%DA%A9/page/2/#findComment-733201
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به شدت موافقم (+) 

 

اصن این همه بیمارستان تو مپ هست بعد فقط ی جا میتونه اسپان شه تازه محل اسپان SF هم بزارن(بيمارستانSF) بهتره کسی اونجا سرویس بده سریع بتونه بره

 

 

  • مرسی 1

 

4a9e27_257dce03-25domingo-1735917958587.

Lamari.png

jumanji.png

2656-1385-InShot-20260606-004849745-2.jp

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66621-spawn-%D9%85%D8%AF%DB%8C%DA%A9/page/2/#findComment-734642
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم

ما برای رنج کشیدن آفریده شده ایم

ولی در جستجوی لذت بردن هستیم

باید پذیرفت که تنها راه ادامه دادن

لذت بردن از رنج هایی است که میکشیم

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66621-spawn-%D9%85%D8%AF%DB%8C%DA%A9/page/2/#findComment-737917
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیشنهاد بسیار خوبی کردی  سالهاست فکشن مدیک مشکل جایگاه HQ داره 

بسیاری از پلیر ها اینجارو برای HQ پیشنهاد کردند امیدوارم دوستان دست اندر کار توجه و عمل کنن

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66621-spawn-%D9%85%D8%AF%DB%8C%DA%A9/page/2/#findComment-740029
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 9 ماه بعد...


Angel of darkness

 [999] 

Kanan

من‌هیچ‌وقت‌کسیو‌از‌دست‌ندادم‌‌... واقعی‌ها‌هنوز‌کنارم‌هستن‌!>>

Zaman Geçiyor Da Geçerken Birakdigi izleri Geçmiyor

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66621-spawn-%D9%85%D8%AF%DB%8C%DA%A9/page/2/#findComment-1052006
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱/۱۶ در 16:25، Kanan گفته است:

با سلام  و درود 

بیشنهاد بنده این هست یک مکان جدید برای اسباون شدن بیاد مانند فکشن هایی مثل

Taxi driver

News reporter 

School instructor

در این مکان 

197505_25800px-CountyGeneralHospital-GTA

بتونیم ظاهز بشیم چون فکشن Paramedic یکی از مهم ترین هاست 

 

سلام علیکم 

این یک پیشنهاد محبوب است زیرا بیشتر ما در اینجا خاطره داریم همیشه یک آمبولانس کنارش بود چه بهتر که مثل فکشن های دیگر با دستور /spawnchange بتواند مدیک از اینجا اسپان شود باتوجه به فکشن های دیگر مثل Si که می تواند از فرودگاه قدیمی اسپان شود.

:𝑴𝒚𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕

962257-Kazino

:𝑴𝒚𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓

1238647-Kavosh

1245943-Niagara

         ee27-cc3115-26InShot-20260615-111845704.

                     𝑻𝒓𝒖𝒔𝒕 𝒊𝒔 𝒂 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒈𝒂𝒎𝒆 7a18-11e1-New-Project-9-%5BE797930%5D.gi

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66621-spawn-%D9%85%D8%AF%DB%8C%DA%A9/page/2/#findComment-1052265
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

با اهداء سلام و احترام،

پیشنهاد شما رد شد.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66621-spawn-%D9%85%D8%AF%DB%8C%DA%A9/page/2/#findComment-1112364
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...