Pooriya ارسال شده در 10 ساعت قبل اشتراک گذاری ارسال شده در 10 ساعت قبل درود. بعد از چند وقت حضورم در اقلیت Hitman Agency میتونم ضعف های به شدت شدیدی تو روند این اقلیت مشاهده کنم. نام تاپیک هم در رابطه با همین موضوعه. Rework on Hitman Agency (بازسازی آژانس هیتمن). بازنویسی برخی قوانین مشکلی که متاسفانه قابل مشاهدست محدودیت برای کشتن Contract در مکان امن و همچنین در خانه به هنگام sleep هست. برای من سواله که... چرا باید محدودیتی بنا بر کشتن کانترکت در مکان امن وجود داشته باشه؟ یک هیتمن انقدر در کارش حرفه ای هستش که بتونه این محدودیت هارو دور بزنه و حتی در مکان امن کانترکت خودشو به قتل برسونه. بنظرم بهتره که لیمیت 5 دقیقه صبر برای خروج کانترکت از مکان امن برداشته بشه. اینکه کانترکت در کنار پلیس باشه درست و منطقیه. پلیس حق بر ایجاد امنیت رو داره اما برای یک شخص حرفه ای مانند هیتمن خیلی مضحک خواهد بود که 5 دقیقه صبر کنه تا کانترکت از مکان امن خارج بشه. همچنین هنگام خواب! در راس قوانین هیتمن نوشته شده که: نقل قول قتل هرچقدر خاموش تر و ساکت تر انجام شود ارزشمندتر است. اما متاسفانه قانون 5 دقیقه صبر برای بیدار شدن کانترکت این مورد رو نقض میکنه. بهتره که قانون 5 دقیقه صبر کردن برای بیدار شدن کانترکت هم برداشته بشه و اگه کانترکت اسلیپ بود در وهله اول اقدام به یک قتل خاموش با سلاح سرد داشته باشیم. حذف/ویرایش دستور News متاسفانه دستور News در لپ تاپ همینطور بی فایده، بی استفاده و بدون هیچ کاربردی فقط وجود داره. اما اصلا وجودش حس نمیشه. مثل انسانی که فقط زندست اما زندگی نمیکنه. بهتره یا به طور کل حذف بشه یا کاربردی بهش اضافه بشه، چه کاربردی؟ نمیدونم. باید روش فکر کرد. اسلحه های اقلیت متاسفانه شما اگر به یک GunShop برید و از Buygun/ استفاده کنید، اسلحه ها تنوع بیشتری نسبت به دستور order در اقلیت هیتمن دارن. هیچ توجهی به order های این اقلیت نشده. یک دسته متوسط تنوع اسلحه هایی که از order میتونه بگیره از هیتمن بیشتره. به عنوان بالاترین فکشن در کل سرور واقعا در حقش کم لطفی شده. نگاهی به order های هیتمن داشته باشیم: نقل قول رنک 1: (Knife, Silenced 9mm, MP5, Sniper) رنک 2: (Knife, Silenced 9mm, M4, MP5, Sniper) رنک 2: (Knife, Silenced 9mm, AK-47, MP5, Sniper) رنک 3: (Knife, Silenced 9mm, M4, MP5, Sniper) رنک 3: (Knife, Silenced 9mm, AK-47, MP5, Sniper) رنک 4: (Knife, Silenced 9mm, M4, MP5, Sniper) رنک 4: (Knife, Silenced 9mm, AK-47, MP5, Sniper) جلل ملق! عملا هیچ تفاوتی ندارن فقط شماره هاشون فرق میکنه. خیلی بهتر میشه که اسلحه های به شدت متنوعی مانند UZI, Sawn off, Katana, Satchel Charges یا حتی Night vision اضافه بشه. سیستم جدید Contract سیستم فعلی Contract خیلی خوبه ولی بهتره سناریو های بیشتر و بهتری اضافه بشه تا سیستم رو از این حالت خسته کننده در بیاره. بر فرض مثال میشه علاوه بر سفارش یک پلیر برای کشتن شخص دیگری با استفاده از Contract/، یک سیستم جدیدی پیاده بشه که پلیر هایی که جرم و جنایت های زیادی انجام دادن مورد هدف هیتمن ها قرار بگیرن. این سیستم حتی میتونه به دستور News هم کمک کنه. خود سیستم اونجا بنویسه که کدوم پلیر و چرا باید توسط هیتمن کشته و شکار بشه. Paycheck متاسفانه اصلا ارزش نداره که برای هر کانترکت 15 دقیقه صبر کنیم و هر کانترکتی که با هزار زور و زحمت میزنیم کلا بخاطرش 3 هزار دلار پیچک بگیریم. بهتره یا cooldown هر کانترکت کمتر بشه یا پیچک افزایش پیدا کنه، حداقل تا 10 هزار دلار افزایش پیدا کنه. هرچند حتی اگر cooldown کمتر بشه بازم باید پیچک زیاد بشه. Leavehit چیزی که هست، نشون میده که اگه یک درصد نخواسته باشیم یک کانترکت رو به هر دلیلی به قتل برسونیم بجای اینکه Leavehit بزنیم و زحمت مجازاتشو به دوش بکشیم، میتونیم یا sleep کنیم یا ریلاگ بدیم و مشکل بر طرف بشه. بهتره که کلا قوانین اضافه مربوط به leavehit برداشته بشن. دعوت میکنم ازتون تا در مورد این تاپیک و پیشنهادات نظر بدید. @RadaN @special76 @AliExpert @Mohny @Semtex @HajAbdollah @Slap @LiN @Nicolay @SmirK @ZakharAsli @Syd @JinX @SaIeh @iKamyar @FcPoker @hoomansa 2 نقل قول ".Angels playing disguised with devil's faces" لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
amirdii ارسال شده در 10 ساعت قبل اشتراک گذاری ارسال شده در 10 ساعت قبل عالی و قشنگ بود و از اشکال های فکشن ها بگیم تا صبح بگیم کمه ! و این هم در نظر بگیر شخصی حالت sleep میزاره و میره بخوابه و شما بیایید اینو به قتل برسونید اون وقت خود اکانت به صورت خودکار. Sleep نشه طرف 30 دقیقه AFK میخوره ، تا صبح اکانتش تایم نمیخوره و کیک میشه و تنوع گان ها در پلیس هم باید انجام میشه و تو دنیا واقعا پلیس با مجرم برابر نیست ( برخلاف نظر فکری متخصصان ارسیا گیم ( که میگن باید برابر باشه) درکل قشنگ توضیح دادی 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Alonso ارسال شده در 8 ساعت قبل اشتراک گذاری ارسال شده در 8 ساعت قبل پوریا جان موافقم باهات 1 نقل قول Wolf King Family لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Semtex ارسال شده در 7 ساعت قبل اشتراک گذاری ارسال شده در 7 ساعت قبل با سلام با پیشنهادت موافق ام اما درحال حاضر فکر نمیکنم اپدیت خاصی برای هیتمن بدن حداقل تا زمانی که کاپ اپدیت هاش تقریبا تموم شه موفق باشید 1 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
AdmBoT ارسال شده در 2 ساعت قبل اشتراک گذاری ارسال شده در 2 ساعت قبل نظر بنده در مورد این پیشنهاد (+) میباشد. نقل قول The only thing making you unhappy are your own thoughts لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Nicolay ارسال شده در 1 ساعت قبل اشتراک گذاری ارسال شده در 1 ساعت قبل با سلام و درود,نظر بنده (+) هست. پیشنهاد های بسیار عالی بود ولی خوب یکی یا دو تاش رو قبلا خودمون پیشنهاد دادیم که فکر کنم رد شدند ولی اگر نظر بنده رو میخواید این اقلیت بزرگترین مشکلش همون 15 دقیقه صبر کردن برای کانترکت و همچنین کمبود کانترکت برای زدن هست. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
EzraeeI ارسال شده در 1 ساعت قبل اشتراک گذاری ارسال شده در 1 ساعت قبل 9 ساعت قبل، Pooriya گفته است: درود. بعد از چند وقت حضورم در اقلیت Hitman Agency میتونم ضعف های به شدت شدیدی تو روند این اقلیت مشاهده کنم. نام تاپیک هم در رابطه با همین موضوعه. Rework on Hitman Agency (بازسازی آژانس هیتمن). بازنویسی برخی قوانین مشکلی که متاسفانه قابل مشاهدست محدودیت برای کشتن Contract در مکان امن و همچنین در خانه به هنگام sleep هست. برای من سواله که... چرا باید محدودیتی بنا بر کشتن کانترکت در مکان امن وجود داشته باشه؟ یک هیتمن انقدر در کارش حرفه ای هستش که بتونه این محدودیت هارو دور بزنه و حتی در مکان امن کانترکت خودشو به قتل برسونه. بنظرم بهتره که لیمیت 5 دقیقه صبر برای خروج کانترکت از مکان امن برداشته بشه. اینکه کانترکت در کنار پلیس باشه درست و منطقیه. پلیس حق بر ایجاد امنیت رو داره اما برای یک شخص حرفه ای مانند هیتمن خیلی مضحک خواهد بود که 5 دقیقه صبر کنه تا کانترکت از مکان امن خارج بشه. همچنین هنگام خواب! در راس قوانین هیتمن نوشته شده که: اما متاسفانه قانون 5 دقیقه صبر برای بیدار شدن کانترکت این مورد رو نقض میکنه. بهتره که قانون 5 دقیقه صبر کردن برای بیدار شدن کانترکت هم برداشته بشه و اگه کانترکت اسلیپ بود در وهله اول اقدام به یک قتل خاموش با سلاح سرد داشته باشیم. حذف/ویرایش دستور News متاسفانه دستور News در لپ تاپ همینطور بی فایده، بی استفاده و بدون هیچ کاربردی فقط وجود داره. اما اصلا وجودش حس نمیشه. مثل انسانی که فقط زندست اما زندگی نمیکنه. بهتره یا به طور کل حذف بشه یا کاربردی بهش اضافه بشه، چه کاربردی؟ نمیدونم. باید روش فکر کرد. اسلحه های اقلیت متاسفانه شما اگر به یک GunShop برید و از Buygun/ استفاده کنید، اسلحه ها تنوع بیشتری نسبت به دستور order در اقلیت هیتمن دارن. هیچ توجهی به order های این اقلیت نشده. یک دسته متوسط تنوع اسلحه هایی که از order میتونه بگیره از هیتمن بیشتره. به عنوان بالاترین فکشن در کل سرور واقعا در حقش کم لطفی شده. نگاهی به order های هیتمن داشته باشیم: جلل ملق! عملا هیچ تفاوتی ندارن فقط شماره هاشون فرق میکنه. خیلی بهتر میشه که اسلحه های به شدت متنوعی مانند UZI, Sawn off, Katana, Satchel Charges یا حتی Night vision اضافه بشه. سیستم جدید Contract سیستم فعلی Contract خیلی خوبه ولی بهتره سناریو های بیشتر و بهتری اضافه بشه تا سیستم رو از این حالت خسته کننده در بیاره. بر فرض مثال میشه علاوه بر سفارش یک پلیر برای کشتن شخص دیگری با استفاده از Contract/، یک سیستم جدیدی پیاده بشه که پلیر هایی که جرم و جنایت های زیادی انجام دادن مورد هدف هیتمن ها قرار بگیرن. این سیستم حتی میتونه به دستور News هم کمک کنه. خود سیستم اونجا بنویسه که کدوم پلیر و چرا باید توسط هیتمن کشته و شکار بشه. Paycheck متاسفانه اصلا ارزش نداره که برای هر کانترکت 15 دقیقه صبر کنیم و هر کانترکتی که با هزار زور و زحمت میزنیم کلا بخاطرش 3 هزار دلار پیچک بگیریم. بهتره یا cooldown هر کانترکت کمتر بشه یا پیچک افزایش پیدا کنه، حداقل تا 10 هزار دلار افزایش پیدا کنه. هرچند حتی اگر cooldown کمتر بشه بازم باید پیچک زیاد بشه. Leavehit چیزی که هست، نشون میده که اگه یک درصد نخواسته باشیم یک کانترکت رو به هر دلیلی به قتل برسونیم بجای اینکه Leavehit بزنیم و زحمت مجازاتشو به دوش بکشیم، میتونیم یا sleep کنیم یا ریلاگ بدیم و مشکل بر طرف بشه. بهتره که کلا قوانین اضافه مربوط به leavehit برداشته بشن. دعوت میکنم ازتون تا در مورد این تاپیک و پیشنهادات نظر بدید. @RadaN @special76 @AliExpert @Mohny @Semtex @HajAbdollah @Slap @LiN @Nicolay @SmirK @ZakharAsli @Syd @JinX @SaIeh @iKamyar @FcPoker @hoomansa نظر بنده + هس و اینک هیتمن هنوز خیلی چیز ها کم داره! نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
aSoheyl ارسال شده در 1 ساعت قبل اشتراک گذاری ارسال شده در 1 ساعت قبل 9 ساعت قبل، Pooriya گفته است: بهتره که قانون 5 دقیقه صبر کردن برای بیدار شدن کانترکت هم برداشته بشه و اگه کانترکت اسلیپ بود در وهله اول اقدام به یک قتل خاموش با سلاح سرد داشته باشیم. @RadaN @special76 @AliExpert @Mohny @Semtex @HajAbdollah @Slap @LiN @Nicolay @SmirK @ZakharAsli @Syd @JinX @SaIeh @iKamyar @FcPoker @hoomansa از اونجا که پلیر پول میده برا کشتن یه نفر، اینکه بیایم یکی رو تو اسلیپ بکشیم مطمئنا برای اون بازیکنی که سفارش داده بی معنی خواهد بود و قتل به درد بخوری نمیشه براش، به همین دلیل فکر کنم این ۵ دقیقه رو آوردن که شاید از حالت اسلیپ خارج شد تا ما قتل مون با ارزش تر و واقعی تر باشه. راجب بقیه پیشنهادات و انتقادات تون کاملا (مخصوصاً با مورد منطقه امن) موافقم. + نقل قول 𝑳𝒐𝒔𝒕 𝒊𝒏 𝑳𝒖𝒔𝒕 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
Syd ارسال شده در 20 دقیقه قبل اشتراک گذاری ارسال شده در 20 دقیقه قبل (ویرایش شده) کاملا موافقم باهات پوریا جان! + علاوه بر اینها یکی دیگه از مشکلاتی که هست برای زدن کانترکت، اونهایی هستن که سوار ماشین میشن و دور تا دور مپ رو میچرخن، و من هنوز سر اون پیشنهاده اضافه شدن Rocket Launcher هستم حالا نشد یه RPG هم جای دوری نمیره ولی خب جدا از شوخی باید بشه یکاری کرد واسه این نوع مدل از کانترکت ها، مثلا بشه یطوری ماشینشو بمب گذاری کرد، اینطور که نزدیک ماشینش میشیم و با زدن یه CMD باید حدود چند ثانیه نزدیک به ماشین کانترکت بمونیم تا مثلا کاراکترمون بتونه بمب رو بچسبونه به ماشین کانترکت و BoOoOM !! واکنش (محدودیت های سمپ) : ویرایش شده 19 دقیقه قبل توسط Syd نقل قول ╗--╔ ╝--╚ -------------------------------------------------------------------------------------------------------- ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔ ℑ 𝔞𝔪 𝔩𝔢𝔞𝔯𝔫𝔦𝔫𝔤 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔴𝔥𝔬 ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔ ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔ ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔ . ℑ 𝔞𝔪 𝔦𝔰 𝔫𝔬𝔱 𝔰𝔬 𝔟𝔞𝔡 ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔ ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔ -------------------------------------------------------------------------------------------------------- لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
ارسالهای توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: strong> مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.