رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

با سلام و درود 

 

 

پیشنهاد بنده همونطور که در عنوان تاپیک نوشته شده در مورد وسایل نقلیه ی اقلیت FBI و NG هست,

 

 

مورد اول: اضافه شدن ماشین FBI-Truck در HQ FBI به این دلیل که که غیر منطقیه ماشینی که داخل اسمش FBI هست داخل HQ FBI نباشد.

 

مورد دوم: اضافه شدن ماشین Benz به اقلیت FBI برای رنک 2+ بدلیل اینکه این اقلیت یه جورایی به عنوان پلیس مخفی حساب میشه و نیاز به ماشین هایی داره که با ماشین های پلیس عادی تفاوت داشته باشند.

 

مورد سوم (وابسته به مورد دوم): جایگزین شدن FCR-900 و FBI-Rancher با HPV-1000 و Police-LVPD. دو وسیله جدید ذکر شده برای رنک +1 تمامی فکشن های دسته ویژه قرار بگیرند.

 

مورد چهارم: حذف FCR-900 از Area 69 (قرار دادن ان فقط در HQ FBI طبقه مورد سوم) و جایگزین شدن ان با Sanchez و یا PCJ-600 + اضافه شدن اژیر برای یکی از این دو موتور جایگزین و همچنین اضافه شدن اژیر به Patriot در Area 69.

 

 

پیشنهادات و نظرات خود را در این باره بیان کنید.

 

 

 

 

 

  • دوست دارم که 2
  • مرسی 1

5fbe15_25I4Lgp40.gif

ViKinG.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام خدمت شما 

ممنون بابت وقتی که گذاشتید برای تاپیک

با پیشنهاد شما موافقم

Kazem.png

S3mtex.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620252
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم پیشنهاد خوبیه

Hope, is never so lost that it cannot be found again

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620255
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود و سلامتی 

ساسان جان پیشنهاد خوبیه 

نظرم (+) هست.

                                                     Our Destructive Experience

                                                                                                    oDx

                                   ━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━

                                                   Nothing is imPossaible       when God is on your Side  

                                                   ━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

New

                                            ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620257
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

با همه موارد موافقم, خیلی کاربردی و قشنگ هست.

فقط در رابطه با موتوری که داخل Area-69 قرار میگیره بنظرم نباید آژیر داشته باشه ( پاترویت هم همینطور چون یه ماشین نظامیه ) و اگه موتوری به سایر HQ ها اضافه شد دارای آژیر باشه.

در پناه حق

4f53-4ed224-25F1rst-Friends-24-08-2025-1

𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕
1083428-Automat

Your definition of success is not the same as mine

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620258
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود با پیشنهاد شما موافق هستم سپاس از زحمات شما (+)

HeMoSo 

                                             

                                                           

 

                                                

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620259
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم +

  در کنار ساحل دریای غم

قایقی میسازم از دلواپسی                                          

بر دوسوی پرچمش خواهم نوشت             

               یک مسافر از دیار بی کسی

Ahmad.png

59e117_26Sarbaz.jpeg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620267
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مورد اول رو موافقم 

 

مورد دوم و سوم ب نظر من بنز جایگزین ماشین های LSPD و LVPD بشه بهتره و برای رنک یک هم قابل دسترس باشه

برای رنک یک سخته با این ماشینا دنبال مجرمی برن ک با یه ماشین پر سرعت درحال فراره، هر چند با بنز هم ب اون ماشین نمیرسن اما خب باز هم غنیمته و بهتر از LSPD وLVPDعه

 

و اما مورد چهارم FCR-900 جایگزین Sanchez شده بود و حالا طی اخرین صحبتی ک با موسس داشتیم قرار نیست تغییر بکنه. آژیر برای پاتریوت هم نمیدونم چرا هنوز اضافه نشده با اینکه پیشنهادش رو خیلی وقت پیش چندین بار داده بودن

            Reza.png

 

             ORTEGA.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620274
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مورد اول موافق، مورد دوم برای همه کاپ ها بنز واسه رنک 2 بیاد.

مورد آخر هم به شدت مخالفم یعنی چی از HQ اقلیت NG FCR حذف بشه و سانچز بیاد؟ یعنی گارد ملی ماشین خوب نداشته باشه؟ گارد ملی حقیر باشه؟

یک زمانی NRG داشتند ازشون گرفتید دیگه FCR هم راضی نیستید؟

Kamyar.png

 

iKamyar.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620275
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

یه نگاه لطفا به رنگ ۱ هم هم بندازین😂💔 طرف با ۲۰۰ سرعت می‌ره ما باید با ۱۶۰ سرعت دنبالش بریم 

 یه تغییری تو وسایل نقلیه رنک ۱ باید بیوفته!

                                                         Arto.png

                                                       

                                                                       

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620277
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با تمامی موارد پیشنهادی کاملا موافقم.

:)

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620465
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کاملا موافقم ساسان جان (+) 

 

  1. هـــــر چقـــدر کــه “تـــــــو” جـــذابــهـی..،
  2. مــــــن دو بــرابــرش “مـغـــــرورمـــــ …
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620475
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم

WK], Always And For Ever]

1107018-Vampire

۲۰۲۶/۴/۱۶

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620511
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

12 ساعت قبل، Buff گفته است:

 

مورد اول: اضافه شدن ماشین FBI-Truck در HQ FBI به این دلیل که که غیر منطقیه ماشینی که داخل اسمش FBI هست داخل HQ FBI نباشد.

 

موافقم

12 ساعت قبل، Buff گفته است:

مورد دوم: اضافه شدن ماشین Benz به اقلیت FBI برای رنک 2+ بدلیل اینکه این اقلیت یه جورایی به عنوان پلیس مخفی حساب میشه و نیاز به ماشین هایی داره که با ماشین های پلیس عادی تفاوت داشته باشند.

 

اگه بخواد اضافه شه فکر کنم برای همه ی اقلیت ها اضافه شه و در پارکینگ HQ عه همه ی اقلیت های کاپ قرار بگیره به هر حال موافقم

12 ساعت قبل، Buff گفته است:

مورد سوم (وابسته به مورد دوم): جایگزین شدن FCR-900 و FBI-Rancher با HPV-1000 و Police-LVPD. دو وسیله جدید ذکر شده برای رنک +1 تمامی فکشن های دسته ویژه قرار بگیرند.

 

موافقم

12 ساعت قبل، Buff گفته است:

حذف FCR-900 از Area 69 (قرار دادن ان فقط در HQ FBI طبقه مورد سوم) و جایگزین شدن ان با Sanchez و یا PCJ-600

 

موافقم

12 ساعت قبل، Buff گفته است:

همچنین اضافه شدن اژیر به Patriot در Area 69.

 

مخالفم

 

FriendOfGod.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620562
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود مشکل بزرگی هست که در دسته ویژه ماشین 4 در با سرعت مناسب وجود نداره.

 

بقیه موارد هم نظرم ( + ) است.

 

Expert.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620566
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (+)

ɴᴜᴍʙᴇʀ  ᴏɴᴇ  ꜰᴀᴍɪʟʏ

1125551-MohammadAmin

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620615
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

15 ساعت قبل، Buff گفته است:

اضافه شدن اژیر به Patriot در Area 69.

این مورد تکراریه.

در مورد بنز هم نظرم (-) وقتی حالت Cover برای این اقلیت وجود نداره چرا شبیه پلیس مخفیش کنن اگه حالت Cover داشت نظرم مثبت بود و همچنین در مورد Sanchez تا جایی که یادمه قدیم برای NG بود که عوضش کردن با FCR-900

ویرایش شده توسط RedDragon

 National Guard On Top

96e1-file-00000000cf0871f49b285e3adf2a4f

1057503-RedDragon

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620649
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

با پیشنهادات شما موافقم (+)

367325_24ezgif-com-effects-1-.gifc8cf11_25b70011-25ab9c17-2588b527-25S8af8d4b07_24ezgif-com-added-text.gif

Olden

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-620769
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم (+)

یک مورد اینکه هر چه سریعتر باید موتور یا ماشین سریع و با سرعت بالا برای افراد رنک یک PD اضافه بشه

با این قیمت تیکت ها همه میخوان از پرداخت جریمه فرار کننو نمیشه با HPV1000 دنبالشون رفت

UpRoaR.png

                                    C₁₀H₁₅N

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-624022
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

موافقم (+)

دوست داشتم زندگی ام چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد‌ . . .

 

⃟⃤

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-624023
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...
  • توسعه دهنده

با اهداء سلام و احترام،

تنها پیشنهاد شمارۀ 1 پذیرفته شد.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/53280-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87-fbi-%D9%88-ng/#findComment-1073417
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...