رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

مجازات سنگین تر برای جرایم خشن (DM و Assault)


ارسال‌های توصیه شده

سلام

از یک سرور RPG به سبک آرساکیا انتظار می ره با DM برخورد سنگین تری بشه. وانتدا خیلی خیلی زیاد شدن جمع NG FBI PD با هم نمی تونن به خیلی از وانتدا رسیدگی کنن. بخش عظیمی از وانتد ها پاک میشن. در نتیجه پلیرا به خیال اینکه هیچ کسی نمیاد دستگیرشون کنه و حتی اگر دستگیر بشن مجازات خیلی سبکی در انتظارشون هست بیشتر DM می کنند. تاکید می کنم این جا سرور دزد و پلیس نیست!

لطفا هر پیشنهاد جداگونه بررسی بشه:

1. تعداد ستاره ی وانتد Murder دو عدد بشه.

2. در صورت ارتکاب جرایم خشن که به پلیرهای دیگه مستقیما آسیب می رسونه یعنی قتل، Assault و ...، بعد از زندان رفتن مجوز اسلحه خود به خود توسط سرور گرفته بشه یا تعداد ساعات مجوز کسر بشه.

3. جریمه ی زندان رفتن برای لول های پایین خیلی کم هست اون هم افزایش بدید.

ویرایش شده توسط ZombieRanger
  • دوست دارم که 1

ZombieRanger.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عزیز!

 

خود شما دارید میفرمایید سرور RPG نه RP که این شکلی بشه

لطفا فرق RPG با RP رو مطالعه کنید

 

پیشنهاد اول شما: عزیز این مورد باعث اذیت شدن بازیکنان میشه برای مثال پلیری تازه وارد میاد و همینجوری برای امتحان میزنه یک نفر رو میکشه اینکه 2 ستاره تحت تعقیب دریافت کنه باعث زده شدن اون بازیکن از سرور میشه ضمنا مورد توجه شما باشه که در کل 6 ستاره تحت تعقیب قابل دریافته که 2 ستاره برای این مورد عددی غیر معقوله

 

2- لطفا تمام جوانب رو در نظر بگیرید مثل دسته متوسط ها, باگ ها و غیره و فقط به فکر Civil نباشید! برای مثال: بازیکنی درحال کشتن دوستش هست که یک بازیکن دیگر خودش رو جلوی اون میندازه و تمام مجوز گان اون ساسپند میشه و موجب ازار بازیکن میشه

 

3- این مورد هم باعث زده شدن بازیکنان تازه وارد از سرور میشه و شاید بازیکن پول هاش - بخوره که باز هم موجب دریافت ستاره تحت تعقیب در چند ساعت میشه که این هم دوباره بازیکن رو زده میکنه و تعداد هلپمی ها و ریپورت هایی برای اینکه داداش پول میدی پولام - خورده زیاد میشه و اوج میگیره

 

تمام مواردی که گفتید برای سرور RP بود نه RPG

 

امیدوارم نظرتون راجب این پیشنهاد عوض شده باشه

 

موفق باشید.

  • مرسی 2

ما با ترس غریبه ایم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود خدمت @ZombieRanger عزیز،

همانطور که خودتون اشاره داشتید خیلی از وانتد ها همینطوری بدون برخی تعقیب و گریز ها به خیلی از وانتد ها رسیدگی نمیشه!

پیشنهاد 1: ببنید سرور همانطور که @Slap گفتند RP هست و وانتد Murder به یک وانتد بسنده میکنه

پیشنهاد ۲: با پیشنهاد شما با تمام احترام مخالفم!همانطور که در بالا گفتم به زور به برخی وانتد ها برخورد میشه! پس از این اتفاق کاملا تعقیب و گریز میشن وانتد ها و تایم کله PD و دسته ی ویژه به فنا میره!

پیشنهاد ۳: با @Slap موافقم پلیر از سرور زده میشه.

با کمال احترام برای شما ?

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، Slap گفته است:

خود شما دارید میفرمایید سرور RPG نه RP که این شکلی بشه

لطفا فرق RPG با RP رو مطالعه کنید

 

نخیر. تنها کسی که اینجا مطالعه نکرده شما هستی. بنده عرض کردم سرور RPG [در ادامه دقیق تر گفتم] "به سبک آرساکیا." تفسیر می کنم به سبک [سرور های مانند و هم سطح] آرساکیا. دفعه ی بعدی قبل از اینکه بخواید اتهام نادانی به بقیه بزنید جمله ی طرف مقابلتون رو تا آخر بخونید.

25 دقیقه قبل، Slap گفته است:

تمام مواردی که گفتید برای سرور RP بود نه RPG

اتفاقا قوانین پیشنهادی من الزاما ربطی به Role-Play نداره!

 

29 دقیقه قبل، Slap گفته است:

عزیز این مورد باعث اذیت شدن بازیکنان میشه

در مجموع سخنان شما استاندارد دوگانه وجود داره. شما اگر واقعا به فکر اذیت نشدن بازیکنان باشید باید به دو طرف این مسئله بپردازید. یعنی:

1. کسی که DM میکنه و

2. کسی که روش DM میشه!

اصلا اشاره به نفر دوم نکردید یعنی مثلا بازیکنی داره کار خودش رو می کنه ناگهان کودک دیگری تصمیم میگیره قلدری هایی که تو مدرسه تحمل میکنه رو در بازی سر اون بدبخت خالی بکنه! خراب کردن بازی دیگران مثل پروندن بیمه های گرون، کشتار مکرر و نابود کردن وسیله ی Job دیگران باید عواقب مناسب داشته باشه، اینجا طرف ظالم و مظلوم کاملا مشخصه. البته نگفتم که اون شخص باید به اتهام فساد فی الارض یک دست و یک پاش در جهت مخالف قطع بشه! عرض کردم عواقب مناسب و اضافه میکنم عواقب متعادل.

از تجربه ی خودم میگم من از زمان ورژن 0.3z سمپ در سرورهای مختلف حضور داشتم، اگر بدونید از چند سرور بخاطر شل بودشون روی کسایی که بازی بقیه رو خراب می کنن خارج شدم شاید نظرتون عوض بشه. یک سرور ایرانی میشناسم که بخاطر بیش از حد شل بودنش روی چیت، باگ و آزار و اذیت به کلی نابود شد. در اون سرور تصویر یک بازیکن تازه وارد رو به خاطر دارم که تو چت عمومی سرور میگفت "چه خبره؟ چرا همه DM می کنن؟" اگر اشتباه نکنم همون روز سرور رو برای همیشه ترک کرد. اون فقط یکی از خیلی ها بود که به همون دلیل سرور رو ترک کردن. دعوت می کنم بقیه هم از تجربه هاشون بگن نه از فرض های تخیلی.

 

34 دقیقه قبل، Slap گفته است:

برای مثال پلیری تازه وارد میاد و همینجوری برای امتحان میزنه یک نفر رو میکشه

اگر این اتفاق بیافته، اون پلیر از اول یاد خواهد گرفت که اینجا سرور جنگ و دزد و پلیس نیست و مطمئنم اینو درک می کنه. البته یقین دارم کسی که به جای سرور جنگ و دزد و پلیس تصمیم گرفته وارد آرساکیا بشه اینو از قبل از ثبت نام کردن میدونسته و الزاما قهر نخواهد کرد.

 

35 دقیقه قبل، Slap گفته است:

باعث زده شدن اون بازیکن از سرور میشه

نه الزاما، زمانی در واکنش به DM (به خصوص کشتار مکرر) ادمین ها گواهینامه ی اسلحه رو ساسپند می کردن. به عنوان قانون نانوشته در سرور اجرا میشد (اون موقع به اندازه ی الان روی قوانین فروم تاکید نمیشد). این قانون نانوشته روی خودم اجرا شد اولش ناراحت شدم ولی بعدش روی صحبت های ادمینی که گواهینامه رو ساسپند کرد فکر کردم کاملا درست می گفت: "LFG سرور جنگ و DM نیست" ما برای DM کردن سیستم Turf War داریم. آیا باعث شد من سرور لایف فور گیم رو ترک کنم؟ نه! اتفاقا برعکس، تاکید سرور بر روی نظم رو تحسین کردم.

 

41 دقیقه قبل، Slap گفته است:

در کل 6 ستاره تحت تعقیب قابل دریافته که 2 ستاره برای این مورد عددی غیر معقوله

هیچ ربطی نداره. من کاری با حداکثر ظرفیت وانتد ندارم. 5 دقیقه خیلی فرقی با 10 دقیقه نداره. هدف تطبیق دادن جرم با مجازات هست. اینجا مظلوم کسیه که روش DM میشه و ظالم کسیه که مجازات کنونی سرور براش به اندازه ی کافی براش بازدارنده نیست. تشریف بیارید دپارتمان پلیس و صفحات وانتد رو زیر نظر بگیرید تا حرف من رو درک بکنید. مطالبه ی یک بازی با DM کم درخواست زیادی نیست. کبوتر با کبوتر؛ دیگران اگر خیلی به DM علاقه دارن باید بدونن در این سرور بزرگ، تمامی اقلیت های دسته های متوسط و ویژه، DM قانونی دارن.

 

45 دقیقه قبل، Slap گفته است:

دسته متوسط ها,

دسته ی متوسط محدودیت خاص خودشون رو دارن که اتفاقا سنگین تر از قوانین پیشنهادی من هست!

"ایجاد مزاحمت برای بازیکنان و کارکنان به هر نحوی (DM یا DB) ممنوع است (مجازات: Faction Warn)"

 

49 دقیقه قبل، Slap گفته است:

باگ ها و غیره و فقط به فکر Civil نباشید!

اینجا خیلی بی ربط کلی گویی کردی

 

51 دقیقه قبل، Slap گفته است:

بازیکنی درحال کشتن دوستش هست که یک بازیکن دیگر خودش رو جلوی اون میندازه و تمام مجوز گان اون ساسپند میشه و موجب ازار بازیکن میشه

1. یک استثناء هست که 1 در 1000 ممکنه اتفاق بیافته.

2. اگر اشتباه نکنم تا 3 تیر وارن وانتد نمیاد

3. شما حداقل دو تا چشم و یک دست سالم دارید ازشون استفاده بکنید. ببینید اگر کسی جلوتون هست دستتون رو از روی کلیک چپ دور نگه دارید و سعی کنید بهش 4 تیر نزنید

4. در حدی بازیکن در سرور نداریم که کل زندگیشون رو به جای کار کردن و درس خواندن به قرار گرفتن جلوی دوئل بقیه در بازی اختصاص بدن

در نتیجه: این مثالی که زدید، نمی تواند ملاک تصمیم گیری برای این پیشنهاد باشد

 

55 دقیقه قبل، Slap گفته است:

این مورد هم باعث زده شدن بازیکنان تازه وارد از سرور میشه و شاید بازیکن پول هاش - بخوره که باز هم موجب دریافت ستاره تحت تعقیب در چند ساعت میشه

با تجربه ی خودم توضیح دادم که دلسوزی برای آزاردهنده عاقلانه نیست. اون بازیکن آزاردهنده الزاما از بازی زده نمیشه. برای خودم برخورد لازم با DM و عاملان خرابی بازی دیگران کاملا منطقی بود. کسی که خربزه میخوره پای لرزش میشینه. میخواید زندان نرید؟ DM نکنید. پولتون منفی شده؟ برید کار کنید.

 

58 دقیقه قبل، Slap گفته است:

تعداد هلپمی ها و ریپورت هایی برای اینکه داداش پول میدی پولام - خورده زیاد میشه و اوج میگیره

DM می کنن و کار نمی کنن. قطعا طلبکار هم خواهند شد؟ این پیش بینی تخیلی هست. به علت اصلی زندانی شدن و پول نداشتنشون اشاره کنید.

 

۱ ساعت قبل، Slap گفته است:

تمام مواردی که گفتید برای سرور RP بود نه RPG

مواردی که پیشنهاد کردم الزاما ربطی به سرور RP ندارن و اتفاقا در چهارچوب قوانین RPG هستن. شما جمله ی من رو کامل نخوندی و منظور من از سرور RPG سبک آرساکیا رو درک نکردی. در تفسیر حرفم بهتره از سرورهای RPG سمپ اسم ببرم که متاسفانه نمیشه.

چند چالش براتون دارم:

  1. شما برای مشکل DM های مکرر، آزار و اذیت و وانتد های ناتمام سرور راه حلی دارید؟ 
  2. ربط پیشنهاد من به سبک RP رو توضیح بدید.
  3. سبک RP رو برام تعریف کنید.
  4. چرا آرساکیا سرور RP نیست؟ فرق RP و RPG چیه؟
  5. آیا نقش بازی کردن در RP الزاما باید در چهارچوب زندگی واقعی باشه؟ 
  • دوست دارم که 4

ZombieRanger.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با نظر آقای @ZombieRanger کاملاً موافقم.

متاسفانه خیلی از ما ها در برخی مسائل سهل انگاری می‌کنیم صرفاً برای اینکه بازیکن از سرور زده نشود. این بیشتر شبیه یه اخاذیه!

اتفاقا سرور وقتی ریزش می‌کند که به کسانی که تجربه سایر بازیکنان را مختل می‌کنند اعمال قانون نشود، نه وقتی که متخلفین و مخربین را مجازات کنیم. اگر بازیکن متخلفی در نتیجه مجازات شدن از سرور زده شه و بره، همون‌طور بهتر که بره و دیگه برنگرده! مطمعن باشید سرور ریزش نخواهد کرد اگر قانون برای همه یکسان اجرا شده و در حق کسی ناعدالتی نشود. اتفاقاً با جدی بودن در مسائل قانونی، افراد عاقل و بالغ بیشتری به سمت سرور جذب خواهد شد و سرور در پله های موفقیت پیشرفت روزافزون خواهد داشت.

بنده در سال 2020 به این سرور وارد شدم اما پس از یک سال برای تجربه و لذت بیشتر تصمیم گرفتم آرساکیا رو کنار گذاشته و سرور های دیگه ای رو تجربه کنم و خب حقیقتا تجربه های مفیدی هم بود و متوجه شدم همه سرور ها در خود کمبود ها و خلع هایی دارند و بیشتر سرور ها صرفاً جهت درآمد زایی موسس بودند و اهمیت آنچنانی به خواسته های بازیکنان نمی‌شد! هر روز هر هفته قوانین کمتر می‌شد تا بازیکن در سرور بماند، محرومیت افراد بخشیده می‌شد تا بازیکن در سرور بماند، نظر و بخشش پول و رسپکت مداوم بود تا بازیکن در سرور بماند، اما چیزی که نوید این سرور ها شد همان پلیر با همان تعداد حتی کمتر از قبل بود در حالی که آزادی بازیکنان بیش از اندازه بود!

 

اما به نظرم آرساکیا باید کمی بیشتر راجب بازیکنان زیر 10 سال کنترل داشته باشد تا مکان اسپان بازیکنان تازه وارد به محل تبادل اطلاعات و ارجاع به روبیکا نشود، نویز شدید در نتیجه باز بودن بی‌جهت میکروفون و تداخل آنها با همدیگه آدم رو یاد مکان اسپان آلفاکیا میندازه!

علت اصلی اینکه رسیدگی به وانتد ها سخت تر شده و بسیار زیادن همین تجمع و ضرب و شتم کودکان در اسپان و مکان های شلوغ دیگس! امیدوارم هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی بشه و مجازات یکم شدید تر بشن.

 

بازیکنی که از زمان ورود با شرایط سرور آشنا شود به همان عادت کرده و تا جای ممکن قوانین را رعایت خواهد کرد.

  • مرسی 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

بابت این مشکل من می‌تونم چند دلیل ذکر کنم:

  1. عدم آشنایی کامل بازیکن تازه وارد با قوانین، بعد از خوگیری با سرور: هیچ قاعده‌ محکمی وجود ندارد که بازیکن تازه‌ وارد را بعد از حول و حوش یک هفته از ورود به سرور مجبور به خواندن و اطلاع یافتن از قوانین کند. حتی خیلی از این دسته بازیکنان از وجود قوانین آگاه نیستند. بازیکن بعد از خواندن قوانین می‌تواند محوریت محیط بازی را درک کند، می‌فهمد که قوانین سرور با کلیت سلب آسایش بازیکنان ممانعت می‌کند.
  2. عدم آشنایی کامل بازیکن تازه وارد با سیستم‌ها، بعد از خوگیری با سرور: در ادامه مورد یک می‌تواند به سیستم‌ها نیز اشاره کرد. اکثر بازیکن تازه‌ وارد بعد از حول و حوش یک هفته از ورودشان به سرور هنوز با سیستم دقیق زندان و دستگیری آشنا نیستند و حتی برخی از آنها فکر می‌کنند پلیس وظیفه آن را دارد که مدت زمانی زندانی شدنشان را تعیین کند (از آنجایی این صحبت را می‌کنم که خودم با همچین مواردی برخوردم). دلیل عدم وجود سیستم آموزشی دقیق و جامع برای بازیکن است. آموزش شغل‌ها به بازیکن مهم است اما به نظر من آموزش قوانین و سیستم‌هایی که با سایر بازیکنان تعامل دارد واجب‌تر است.
  3. وجود صرفاً مجازات و عدم اطلاع دادن خطای فرد به ایشان: مشکل اساسی‌ای که در اجرای مجازات‌های حتی کوچک وجود دارد این است که دلیل آنها تنها در یک "Reason" خلاصه می‌شود (و گاهی نمی‌شود) و به بازیکن توضیح کامل داده نمی‌شود که چه مواردی را نقض کردند و چه رفتاری را نباید داشته باشد. عدم آگاه‌سازی بازیکن با خطایش قطعاً باعث می‌شود که فرد دوباره مرتکب آن شود.

دلایلی که ذکر کردم به نظرم پایه‌ای‌ترین مواردیست که در صورتی که مدیریت برای رفع آنها فکری کند جز این مشکل، مشکلات دیگری هم برطرف خواهد شد...

 

روی هم رفته با این پیشنهادات موافق هستم. پیشنهاد اول کاملاً منطقیست زیرا درجه تعقیب Assault یک است و برای قتل بدیهی‌ست که باید درجه بیشتری مانند 2 در نظر گرفته شود. پیشنهاد دوم نیز بسیار جالب است و به نظرم بعد از هر بار Arrest شدن و به ازای داشتن هر یک بار وانتد Assault یا Murder، پنج ساعت (زمان پیشنهادیست) از مجوز اسلحه ایشان کسر شود. مورد 3 نیز یکی از مشکلات اساسی PD بابت اینکه اکثر مواقع هیچ اشتیاقی برای دستگیری تعداد زیادی از وانتدهای با سطوح زیر 10 را ندارند را برطرف خواهد کرد.

 

از اون دوستان عزیزی که یک بار هم پایشان به اقلیت‌های دپارتمان باز نشده (یا شده و صلاحیت نداشتند و 0FP شدند) هم خواهشمندم که منطقی فکر کنند که آیا رسیدگی به حداقل 30-40 مجرم در شلوغ‌ترین زمان سرور توسط تعداد اندکی از افسران نسبت به مجرمین در زمان مقرر امکان پذیر است یا خیر؟

 

 

نظرم + هست

  • مرسی 1

          End of the Line          

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Superman.png

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظرم مثبت هست

بابت منفی شدن پول ها هم برای تازه وارد ها پیشنهادم اینه که اونایی که لولش شون زیر مثلا 5 هست پولی ازشون موقع دستگیر شدن کم نشه تا اون پلیر کم کم اشنا بشه با سرور

grandpa.png

grandpa%5B2%5D.png

grandpa%5B3%5D.png

grandpa%5B4%5D.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باسلام با نظرات  1 و 2 شما مخالفم 

بجز مورد اخر در مورد هزینه لول پایین ها 

 

علتش هم اینه 

جذابیت کاپ به همینه که یک فردی بیاد ftp کنه هی وانتد بگیره هی با پلیس در گیر شه و این چیزیه که باعث میشه اقلیت های پلیس یکم درگیر شن و حوصله سر بر نشن و گرفتن لایسنس اشخاص از طرف خود سرور باعث زده شدن پلیر میشه و اینجوری حوصله بر میشه واسه پلیر 

 

  • دوست دارم که 1

King Of The North

 

Be Hold The King, The Kings of king

 

Diamond Family 

 

Omid.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

 

بسیاری از ما میایم بازی کنیم که خودمون رو خالی کنیم و گاهی اوقات تنها کاری که لذت بخش هست FTP عه.

 

بنظرم نباید مجازات سنگین تری اعمال بشه. ( از طرفی این مورد برای افراد Cop سود هم داره وانتد های بیشتر = اکتیویتی بیشتر )

 

متوجه نمیشم چرا فقط به فکر مجازات و زدن پلیر ها از سرور هستید؟

 

شما که اکتیویتی رو می‌زنید، چند برابر پول میگیرید لایسنس میگیرید، حال میکنید دیگه مشکلتون با مجرما چیه؟

 

همین مجرما اگه نباشن شما ظرف دو هفته 80fp میشی.

 

نظرم منفی هست.

 

در ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ در 22:07، ZombieRanger گفته است:

کسی که روش DM میشه

کسی که روش DM می‌شه حتما خودش یه کاری کرده قبلا.

 

خیلی کم پیش میاد که افراد بیان بی‌دلیل بیمه مردم رو بپرونند و کیلشون کنن.

 

بعدشم همون کسی که میگید روش DM شده یه کمبت شاتگانی هست تو جیبش همیشه.

در ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ در 22:07، ZombieRanger گفته است:

چه خبره؟ چرا همه DM می کنن؟

45 درصد کل مپ سیف زون هست و بقیه مکان ها تردد بسیار کمه.

 

در ضمن کسی نمیاد بره اسپان Civili 

FTP همه میرن تراکر یا جاهای دیگه.

 

معمولا هم هدف از FTP زدن کاپ هاست نه پلیر های بی‌گناه

در ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ در 22:07، ZombieRanger گفته است:

صفحات وانتد رو زیر نظر بگیرید تا حرف من رو درک بکنید

شما موظف نیستید تمامی مجرمین رو به مجازات برسونید.

 

خیلی ها هستن میگن کیلم کن کیلشون میکنی وانتد میدن بهت.

 

یا حتی بعضی از دوستان از روی شوخی به همدیگه وانتد میدن.

 

نمی‌تونیم صرفا بگیم همه این افراد آدم کش های حرفه ای هستند و باید مجازات سنگینی روشون اعمال بشه.

در ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ در 23:58، SuperMaN گفته است:

مجوز اسلحه ایشان کسر شود

خب اونوقت تکلیف کسایی که یکی رو با مشت کیل کردن چیه؟

 

10 ساعت قبل، Omid گفته است:

جذابیت کاپ به همینه که یک فردی بیاد ftp کنه هی وانتد بگیره هی با پلیس در گیر شه و این چیزیه که باعث میشه اقلیت های پلیس یکم درگیر شن و حوصله سر بر نشن و گرفتن لایسنس اشخاص از طرف خود سرور باعث زده شدن پلیر میشه و اینجوری حوصله بر میشه واسه پلیر 

من هم همینطور فکر می‌کنم.

 

در ضمن اینجا یک بازی برای سرگرمی هست نه مکانی برای مجازات و اذیت کردن پلیر ها.

MySelf

                                           27.png

iElyas.png

                             142.png

PiNo.pngMy Brother

iBlack.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

44 دقیقه قبل، Cry گفته است:

درود.

 

بسیاری از ما میایم بازی کنیم که خودمون رو خالی کنیم و گاهی اوقات تنها کاری که لذت بخش هست FTP عه.

 

بنظرم نباید مجازات سنگین تری اعمال بشه. ( از طرفی این مورد برای افراد Cop سود هم داره وانتد های بیشتر = اکتیویتی بیشتر )

 

متوجه نمیشم چرا فقط به فکر مجازات و زدن پلیر ها از سرور هستید؟

 

شما که اکتیویتی رو می‌زنید، چند برابر پول میگیرید لایسنس میگیرید، حال میکنید دیگه مشکلتون با مجرما چیه؟

 

همین مجرما اگه نباشن شما ظرف دو هفته 80fp میشی.

 

نظرم منفی هست.

 

کسی که روش DM می‌شه حتما خودش یه کاری کرده قبلا.

 

خیلی کم پیش میاد که افراد بیان بی‌دلیل بیمه مردم رو بپرونند و کیلشون کنن.

 

بعدشم همون کسی که میگید روش DM شده یه کمبت شاتگانی هست تو جیبش همیشه.

45 درصد کل مپ سیف زون هست و بقیه مکان ها تردد بسیار کمه.

 

در ضمن کسی نمیاد بره اسپان Civili 

FTP همه میرن تراکر یا جاهای دیگه.

 

معمولا هم هدف از FTP زدن کاپ هاست نه پلیر های بی‌گناه

شما موظف نیستید تمامی مجرمین رو به مجازات برسونید.

 

خیلی ها هستن میگن کیلم کن کیلشون میکنی وانتد میدن بهت.

 

یا حتی بعضی از دوستان از روی شوخی به همدیگه وانتد میدن.

 

نمی‌تونیم صرفا بگیم همه این افراد آدم کش های حرفه ای هستند و باید مجازات سنگینی روشون اعمال بشه.

خب اونوقت تکلیف کسایی که یکی رو با مشت کیل کردن چیه؟

 

من هم همینطور فکر می‌کنم.

 

در ضمن اینجا یک بازی برای سرگرمی هست نه مکانی برای مجازات و اذیت کردن پلیر ها.

کامل و عالی. (+)

 

فدایی تانکِ بی پِلاکِه، لاتِ بی کِتابِه، یِه دینِ کامِل؛ 

EMaMSiZDaHoM.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، Cry گفته است:

خب اونوقت تکلیف کسایی که یکی رو با مشت کیل کردن چیه؟

قطعاً در این مورد مخاطب بازیکنی‌ست که با اسلحه این جرم را انجام داده

 

 

 

 

تعداد مجرمین به قدری زیاد است که حتی فکرش را هم نمی‌کنید. اکثر آنها وانتدهای با درجه 1 و 2 هستند و دستگیری آنها برای اعضای اقلیت‌های دپارتمان هیچ ارزشی ندارد؛ هم از این جهت که مجرمین با اولویت بالا بیشتر هستند و همچنین مقدار Activity فکشن‌های دپارتمان آنقدر سخت نیست و در طی هفته تعداد زیادی از جرم را رخ خواهد داد و قطعاً Activity نیز تامین خواهد شد.

 

تمامی این مجازات‌های پیشنهادی از این جهت مطرح شد که بازیکنان تا حد ممکن از این جرم‌ها دوری کنند. که در این صورت نیز باز هم Activity برای دپارتمان تامین خواهد شد و نیاز به نگرانی در این باره نیست، نظم سرور مهم‌تر از کم شدن مازاد Activity اعضای دپارتمان است.

          End of the Line          

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Superman.png

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ در 17:59، ZombieRanger گفته است:

1. تعداد ستاره ی وانتد Murder دو عدد بشه.

با این مورد موافقم.

output_onlinepngtools.png جـرم: غــمی که تو دلم بود.

ForbiddeN.png

TiZMAR.png

 Bye Guys ✋

ForbiddeN  © 2024 - 2014 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و احترام خدمتِ @ZombieRanger

 

مورد اول: موافقم (+)

مورد دوم در رابطه با گرفتن مجوز اسلحه به صورت خودکار که موافق نیستم (-) | ولی بهتره اَز ساعات مجوز اسلحه کم شه, مثلا: هر بار که میرن زندان 3 الی 5 ساعت کاسته شه (با این مورد موافقم +)

مورد سوم: واقعاً موافقم چون اصلاً براشون مهم نیست و کلا 5 دقیقس یک وانتدِ Assualt یا Murder (+)

EnDWaY.png 

𝙸𝚝 𝚒𝚜 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚗𝚘𝚝𝚕𝚒𝚟𝚎, 𝚠𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚏𝚛𝚊𝚒𝚍 𝚘𝚏 𝚍𝚢𝚒𝚗𝚐

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ در 17:59، ZombieRanger گفته است:

سلام

از یک سرور RPG به سبک آرساکیا انتظار می ره با DM برخورد سنگین تری بشه. وانتدا خیلی خیلی زیاد شدن جمع NG FBI PD با هم نمی تونن به خیلی از وانتدا رسیدگی کنن. بخش عظیمی از وانتد ها پاک میشن. در نتیجه پلیرا به خیال اینکه هیچ کسی نمیاد دستگیرشون کنه و حتی اگر دستگیر بشن مجازات خیلی سبکی در انتظارشون هست بیشتر DM می کنند. تاکید می کنم این جا سرور دزد و پلیس نیست!

لطفا هر پیشنهاد جداگونه بررسی بشه:

1. تعداد ستاره ی وانتد Murder دو عدد بشه.

2. در صورت ارتکاب جرایم خشن که به پلیرهای دیگه مستقیما آسیب می رسونه یعنی قتل، Assault و ...، بعد از زندان رفتن مجوز اسلحه خود به خود توسط سرور گرفته بشه یا تعداد ساعات مجوز کسر بشه.

3. جریمه ی زندان رفتن برای لول های پایین خیلی کم هست اون هم افزایش بدید.

باسلام با همه موارد به جز دومی موافقم

چون همین الانشم مجوز گرفتن دردسر داره چه برسه اینکه سرور خود به خود پس از زندان رفتن مجوز گانو بگیره یا تعداد ساعاتشو کم کنه سر هر قتل که ممکنه غیر عمدی هم باشه و تکلیف کسایی که با مشت کیل میکنن یک بازیکن رو چی؟ 

در ضمن کسی که روش DM انجام میشه قطعا یه کار اشتباهی کرده که ازش انتقام گرفتن

خسته نباشید. 

یک سیب افتاد جاذبه کشف شد

Wealth.png

                             هزاران جسد افتاد ولی انسانیت کشف نشد.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ در 12:28، SuperMaN گفته است:

درود

بابت این مشکل من می‌تونم چند دلیل ذکر کنم:

  1. عدم آشنایی کامل بازیکن تازه وارد با قوانین، بعد از خوگیری با سرور: هیچ قاعده‌ محکمی وجود ندارد که بازیکن تازه‌ وارد را بعد از حول و حوش یک هفته از ورود به سرور مجبور به خواندن و اطلاع یافتن از قوانین کند. حتی خیلی از این دسته بازیکنان از وجود قوانین آگاه نیستند. بازیکن بعد از خواندن قوانین می‌تواند محوریت محیط بازی را درک کند، می‌فهمد که قوانین سرور با کلیت سلب آسایش بازیکنان ممانعت می‌کند.
  2. عدم آشنایی کامل بازیکن تازه وارد با سیستم‌ها، بعد از خوگیری با سرور: در ادامه مورد یک می‌تواند به سیستم‌ها نیز اشاره کرد. اکثر بازیکن تازه‌ وارد بعد از حول و حوش یک هفته از ورودشان به سرور هنوز با سیستم دقیق زندان و دستگیری آشنا نیستند و حتی برخی از آنها فکر می‌کنند پلیس وظیفه آن را دارد که مدت زمانی زندانی شدنشان را تعیین کند (از آنجایی این صحبت را می‌کنم که خودم با همچین مواردی برخوردم). دلیل عدم وجود سیستم آموزشی دقیق و جامع برای بازیکن است. آموزش شغل‌ها به بازیکن مهم است اما به نظر من آموزش قوانین و سیستم‌هایی که با سایر بازیکنان تعامل دارد واجب‌تر است.
  3. وجود صرفاً مجازات و عدم اطلاع دادن خطای فرد به ایشان: مشکل اساسی‌ای که در اجرای مجازات‌های حتی کوچک وجود دارد این است که دلیل آنها تنها در یک "Reason" خلاصه می‌شود (و گاهی نمی‌شود) و به بازیکن توضیح کامل داده نمی‌شود که چه مواردی را نقض کردند و چه رفتاری را نباید داشته باشد. عدم آگاه‌سازی بازیکن با خطایش قطعاً باعث می‌شود که فرد دوباره مرتکب آن شود.

دلایلی که ذکر کردم به نظرم پایه‌ای‌ترین مواردیست که در صورتی که مدیریت برای رفع آنها فکری کند جز این مشکل، مشکلات دیگری هم برطرف خواهد شد...

 

روی هم رفته با این پیشنهادات موافق هستم. پیشنهاد اول کاملاً منطقیست زیرا درجه تعقیب Assault یک است و برای قتل بدیهی‌ست که باید درجه بیشتری مانند 2 در نظر گرفته شود. پیشنهاد دوم نیز بسیار جالب است و به نظرم بعد از هر بار Arrest شدن و به ازای داشتن هر یک بار وانتد Assault یا Murder، پنج ساعت (زمان پیشنهادیست) از مجوز اسلحه ایشان کسر شود. مورد 3 نیز یکی از مشکلات اساسی PD بابت اینکه اکثر مواقع هیچ اشتیاقی برای دستگیری تعداد زیادی از وانتدهای با سطوح زیر 10 را ندارند را برطرف خواهد کرد.

 

از اون دوستان عزیزی که یک بار هم پایشان به اقلیت‌های دپارتمان باز نشده (یا شده و صلاحیت نداشتند و 0FP شدند) هم خواهشمندم که منطقی فکر کنند که آیا رسیدگی به حداقل 30-40 مجرم در شلوغ‌ترین زمان سرور توسط تعداد اندکی از افسران نسبت به مجرمین در زمان مقرر امکان پذیر است یا خیر؟

 

 

نظرم + هست

کسر ساعت از مجوز بهتره تا ساسپند

ما با ترس غریبه ایم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در کل تنها نظری که می توانم بدم این است که بتوانیم دو دقیقه به تایم وانتد هایی که حق تسلیم دارند اضافه کنیم و دو دقیقه اضافه تر هم برای پاک شدن وانتد هایشان.

 

بقیه موارد نظرم ( - ) است.

Expert.png

 


q245098_dark-anime-gif-1.gif

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

22 ساعت قبل، SuperMaN گفته است:

هیچ ارزشی ندارد

اگر ارزشی ندارد، شما مجبور به دستگیری اینجور افراد نیستید.

 

اگر مشکل شما کم بودن ارزش ( مقدار PayCheck ) حاصل از دستگیری اینجور افراد هست، به چه دلیل روی زیاد شدن زمان زندان + باطل شدن جواز اسلحه پا فشاری می‌کنید؟

MySelf

                                           27.png

iElyas.png

                             142.png

PiNo.pngMy Brother

iBlack.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Cry گفته است:

اگر مشکل شما کم بودن ارزش ( مقدار PayCheck ) حاصل از دستگیری اینجور افراد هست

 

مشکل دقیقاً تعداد زیاد مجرمین آنلاین است و همانطور که ذکر کردم یکی از علل آن کم بودن اشتیاق افسر پلیس برای دستگیری آن حجم عظیم مجرمین است و یکی از علل این مشکل هم برمیگردد به مقدار کم Paycheck برای دستگیری هر یک از آنها

پس مشکل تنها این چیزی که شما عرض کردید نیست، بلکه عوامل زیادی باعث این خواهند شد.

نتیجه زیاد بودن تعداد مجرمین و ناتوانی برای رسیدگی به همه آنها، بی‌ارزش شدن سیستم وانتد و جیل، و اهمیت ندادن بازیکنان به مجازاتی که برایشان تعیین شده است. این موضوع نیز باعث می‌شود که DM ،Assault و... شدت گیرد و تعداد مجرمین از این هم بیشتر شود.

 

2 ساعت قبل، Cry گفته است:

به چه دلیل روی زیاد شدن زمان زندان + باطل شدن جواز اسلحه پا فشاری می‌کنید؟

امیدوارم که پاسخ این سوالات را گرفته باشید؛ اگر خیر، چکیده آن این است که بازیکن باید بابت یک رفتار غلط مجازات شود. نباید آن مجازات ارزش خود را از دست دهد و آن رفتارهای غلط تبدیل به یک هنجار شود.

ویرایش شده توسط SuperMaN
  • دوست دارم که 1

          End of the Line          

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Superman.png

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

16 ساعت قبل، SuperMaN گفته است:

اشتیاق افسر پلیس برای دستگیری آن حجم عظیم مجرمین است و یکی از علل این مشکل هم برمیگردد به مقدار کم Paycheck برای دستگیری هر یک از آنها

خب مسلما شما به سمت وانتد های بیشتر می‌روید و این وانتد ها همیشه وجود دارند، چیزی از شما کم نمی‌شه.

 

نیازی به نگرانی درباره ی حقوق نیست.

 

+ جواز اسلحه یکی از حیاتی ترین مجوز ها است. از دست دادن آن یا کم شدن زمان آن مشکلاتی ناخواسته برای اجتماع فراهم خواهد کرد.

 

همچنین زمان زندان به اندازه ی کافی بالا هست.

 

اینجا کسی برای به هدر دادن عمر خود تلاش نمی‌کند، در اصل اینجا یک بازی است نه یک دادگاه و زندان و یا هر چیز دیگری.

 

زده شدن پلیر ها به دلیل زمان بالای زندان بسیار درصد بالایی دارد.

 

بنده بار ها و بارها شاهد بودم که ده ها بازیکن پس از دیدن زمان بالای زندان، این بازی را هدر دهنده عمر دیدند و حتی باری دیگر هم نسبت به برگشت اقدام نکرده اند. ( همین زمان هم برای زندانی شدن، بسیار طولانی و خسته کننده است )

 

وقتی یک پیشنهادی بیان می‌شود باید از تمامی جوانب به صحت و درستی آن اشاره شود.

 

بنظر بنده در حال حاضر، به اندازه ی کافی مجازات برای جرائم ذکر شده، بالا است.

 

هر لحظه برای هر انسان لحظه ای حیاتی‌ست و ما نمی‌توانیم فقط با گفتن اینکه 5 دقیقه زمان کمی است، دیگران را به صورت وحشتناکی مجازات کنیم.

 

همین 5 دقیقه که از نظر شما بسیار کم هست، در شرایطی واقعا محتاج آن خواهید شد.

 

به صورتی که در شرایطی 5 دقیقه این ور تر یا آن ور تر مسئله مرگ و زندگی باشد.

 

همانطور که عرض کردم ما اینجا برای سرگرمی گرد هم آمده ایم و نه زده کردن بازیکن از بازی.

 

اگر امکانش هست شما خودتان را هم جای آن بازیکن بگذارید؛

 

برای مثال شما یک پلیس هستید، چرا فقط از دیدگان خود در برابر مجرمین نگاه می‌کنید؟

 

یک گروه از افراد دیگر گروه بازیکنان با پلتفرم Android هستند؛ این افراد متاسفانه نمی‌توانند حتی AFK کنند.

 

اگر صفحه ی موبایلشان خاموش شود ( معمولا حداکثر 15 دقیقه زمان برای روشن ماندن آنها وجود دارد ) 

 

به راحتی TimeOut خواهند شد.

 

همچنین اگر آنها بازی را کامل نبندند و در همان حال وارد برنامه ای دیگر شوند به همین مشکل برخواهند خورد.

 

قطعا کار های بسیار مهمتری از گوش دادن به صداهای ناخوش آیند، فحاشی و مشت خوردن خارج از زندان دارند. 

 

شما تصور کنید زمان به 3 ساعت افزایش یافته است؛ با وجود حوصله سربر بودن زندان، آنها مجبور به تکان خوردن هر لحظه برای خاموش نشدن صفحه باشند و تمام تمرکز خود را روی آن بگذارند.

 

حتی اگر تعداد 20 escape point داشته باشند و اقدام به فرار کنند، با ده ها نفر از افراد حسود برخورد خواهند کرد؛ البته افراد NG هم اگر کاملا شانسی سر برسند، اول فردی که در حال فرار کردن است را به هلاکت می‌کشانند و این امکان تقریبا 0 است که افراد مشت زننده را Punish بدهند. 

( حتی اگر در حال فرار نباشید و جلوی چشم NG به فجیع ترین طرز ممکن کشته شوید، هیچ‌گونه اعتنایی نخواهند کرد. )

 

اما اگر شما 0,01 از آرمور یک NG را ببرید در کسری از ثانیه Punish خواهید شد‌.

 

بهتر هست به عنوان یک زندانی هم به زندان سر بزنید؛ ( بجای ورود همیشگی و طبق معمول با اکانت Cop. )

 

بسیاری از موارد دیگر هست که شاید بیان کردن آنها به صلاح نباشد.

MySelf

                                           27.png

iElyas.png

                             142.png

PiNo.pngMy Brother

iBlack.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۲/۱۱/۳ در 13:25، Cry گفته است:

بسیاری از ما میایم بازی کنیم که خودمون رو خالی کنیم

در ۱۴۰۲/۱۱/۳ در 13:25، Cry گفته است:

کسی که روش DM می‌شه حتما خودش یه کاری کرده قبلا.

 

جدا از بحث اینکه در استدلال خودتون یک پارادوکس هست، شخصا فکر میکنم در این دو تاپیک اشخاص به قصد "خالی" کردن خودشون دست به چنین کار هایی زدن (یا حتما خود شما قبلا کاری کرده باشید :)) )

https://forum.arsacia.ir/topic/33245-%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B2%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AA-smarty/

https://forum.arsacia.ir/topic/33456-%D8%B3%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%85-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C-roya/

در ۱۴۰۲/۱۱/۳ در 13:25، Cry گفته است:

همین مجرما اگه نباشن شما ظرف دو هفته 80fp میشی.

 

21 ساعت قبل، Cry گفته است:

اگر ارزشی ندارد، شما مجبور به دستگیری اینجور افراد نیستید.

 

در این قسمت نیز صحبت های شما متناقض یکدیگر هستند.

2 ساعت قبل، Cry گفته است:

بنده بار ها و بارها شاهد بودم که ده ها بازیکن پس از دیدن زمان بالای زندان، این بازی را هدر دهنده عمر دیدند و حتی باری دیگر هم نسبت به برگشت اقدام نکرده اند. ( همین زمان هم برای زندانی شدن، بسیار طولانی و خسته کننده است )

 

چه چیزی باعث شد با وجود زمان زیاد زندانی شدن شما به بازی کردن ادامه بدید و آن را "هدر دهنده عمر" نبینید؟

2 ساعت قبل، Cry گفته است:

شما تصور کنید زمان به 3 ساعت افزایش یافته است؛ با وجود حوصله سربر بودن زندان، آنها مجبور به تکان خوردن هر لحظه برای خاموش نشدن صفحه باشند و تمام تمرکز خود را روی آن بگذارند.

 

در آخر هم پیشنهاد می کنم یک بار پست اول تاپیک رو مطالعه کنید. شروع کننده حرفی از افزایش زمان زندان به 3 ساعت نزده. صحبت درباره افزایش وانتد Murder از 1 به 2 (که در حال حاضر هر دو 1 هستند) و افزایش جریمه Arrest برای لول های پایینتر می باشد.

1 دقیقه قبل، BiHan گفته است:

به نظر میاد لینک ها به درستی وارد نشده اند، اصلاح می کنم:

 

  • دوست دارم که 1

skin3.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، Cry گفته است:

چیزی از شما کم نمی‌شه.

شما مثل اینکه نوشته‌های بنده رو مطالعه نمی‌کنید. علاوه بر اینکه از ما چیزی کم خواهد شد، از شما نیز کم می‌شود زیرا تمامی این‌ها در آخر باعث بی‌نظمی و ایجاد مشکلات بزرگ می‌شود پس بهتر است تا قبل از اینکه سرور از حالت RPG خود خارج شود مشکل را برطرف کرد

 

4 ساعت قبل، Cry گفته است:

+ جواز اسلحه یکی از حیاتی ترین مجوز ها است. از دست دادن آن یا کم شدن زمان آن مشکلاتی ناخواسته برای اجتماع فراهم خواهد کرد.

 

تنها مجوزهای حیاتی سرور Flying و Sailing خواهد بود. تعداد زیادی از بازیکنان در اقلیت‌های ملایم حضور دارند که داشتن اسلحه و مجوز آن برای آنها حیاتی نیست پس لطفاً طبق آمار صحبت کنید. آن دسته افرادی که شما در نظر دارید اکثراً دنبال فضای جنگی و DM هستند.

مشکلات ناخواسته‌ای هم به وجود نخواهد آمد، هر مجوز بعد از صدور 140ساعت زمان دارد (اگر اشتباه نکنم) و اگر پیشنهاد کم شدن زمان مجوز عملی شود و 5 ساعت برای هر بار انجام آن کاسته شود، فرض می‌کنیم فرد 10 بار منجر به Assault یا Murder توسط اسلحه شود این تنها باعث می‌شود 50 ساعت از مجوز اسلحه ایشان کم شود و اگر فرض کنیم وی روزی 5 ساعت بازی کند بعد از یک هفته 35 ساعت از مجوز ایشان کم خواهد شد و قطعاً زمانی که دوباره به یک SI مراجعه خواهد کرد یک زمان کاملاً منطقی‌ست و حتی برای اقلیت SI فعالیت بیشتری خواهد ساخت.

5 ساعت قبل، Cry گفته است:

همچنین زمان زندان به اندازه ی کافی بالا هست.

صحبتی از "زمان زندان" از این پیشنهاد نشد و فقط یک عدد درجه بیشتر برای Murder درنظر گرفتیم که باز هم منطقی‌ست.

 

 

5 ساعت قبل، Cry گفته است:

اینجا کسی برای به هدر دادن عمر خود تلاش نمی‌کند، در اصل اینجا یک بازی است نه یک دادگاه و زندان و یا هر چیز دیگری.

حرف شما صحیح است اما در نظر داشته باشید که شما در حالت عادی به زندان نمی‌روید و این پیشنهاد در مورد MURDER و ASSAULT صحبت می‌کند که این دو رفتار بدون شک با واکنش منفی فرد دوم مواجه است. پس جمله شما را اصلاح میکنم: 

در اصل اینجا یک بازی RPG است نه سرور Deathmatch و یک میدان جنگ و یا هر چیز دیگری.

5 ساعت قبل، Cry گفته است:

زده شدن پلیر ها به دلیل زمان بالای زندان بسیار درصد بالایی دارد.

 

بنده بار ها و بارها شاهد بودم که ده ها بازیکن پس از دیدن زمان بالای زندان، این بازی را هدر دهنده عمر دیدند و حتی باری دیگر هم نسبت به برگشت اقدام نکرده اند. ( همین زمان هم برای زندانی شدن، بسیار طولانی و خسته کننده است )

پلیری اجبار به رفتن به زندان نشده و می‌تواند از انجام یک جرم به صورت مکرر اجتناب کند. (زندان هم جزوی از بازی‌ست و منظور من با افرادی نیست که دزدی یا... می‌کنند که زمان زندان آن نیز باز هم منطقی‌ست)

 

 

          End of the Line          

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Superman.png

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

من امروز یه Jb زدم ۱۲ ک کم شد😶

فکر می کنم پیشنهاد شما تایید شد اما به چه قیمتی😶

یه بیزنس میزنیم ۱۰۰ ک در میاد ۸ ک رو باید تقدیم کنیم😶

واقعا این مقادیر بالا پلیر رو جذب که چه عرض کنم والا باعث ترد شدن بازیکنم میشه😶😶😶 

 @Ali😶

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Mohny موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...