- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP:
- آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله
- برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ چون دیگ حال کاپ رو ندارم و میرم که برای هم فکشنی هام اکتیویتی کم تر شه
- پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: عالی ترین لیدر های عمرم رو دیدم یکیش @Omid جان بود الان هم @Pokers و @HaajAqA عزیزان دلم هست خیلی دوست تون دارم ولی الان وقت رفتنه امیدوارم خوشبخت بشین 🫡