• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل:
• توضیحات: سلام خسته نباشید من اصلا اومدم گیم میکروفون خاموش بود واصلا به کسی چیزی نگفتم ولی با این حال ادمین Ahoura بن زبان ناپسند کردن.
• مدارک (فیلم یا عکس): ucp
عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: -
• توضیحات:
درود.
آقا بنده رفتم تست را بدم نتم ضعیف شد و روی حالت هواپیما زدم گوشی رو و آیپی بنده عوض شد و رفتم داخل بازی و رفتم تست را بدم که دوست گرامی لیدر نمیدونم حالا دوستش یا چی هیچ در فکشن هست نه چیزی شهروند عادی بود که به بنده گفتم اشتراک گذاری کردی و ریپورت دادن با اینکه به اون هیچ ربطی نداشت و به ادمین مربوطه گفتم که نتم ضعیف بود و روی حالت پرواز زدم هیچی گوش نداد و بنده را رد کردن هیچ اشتراک گذاری نکردم صدا صدا خودم بود بعدش مثال یکی شارژ گوشیش کمه و به برق دسترس نداره با گوشی دیگر میاد بازم رد میشه با اینکه صدا خودش و خودش داخل اکانته رسیدگی شه با تشکر
• مدارک (فیلم یا عکس): از لیدر بگیرین
درود مجدد.
آیا شما در تاپیک شکایت شاهد فرض شدین که در این تاپیک نظر ارسال میکنید.
لطفا از جایی که شاهد نشدین از نظر دادن خود داری کنید.
ناظما رسیدگی شه
و بازم میگم اون برنامه که رپی صفحه امده هیچ ربطی به ارساکیا و چیت ندارد باید با مدرک بیشتر شکایت کند اگر فرض میکنید من چیتیرم با تشکر
عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل:
_
• توضیحات: سلام و درود.
ادمین محسن بدون هیچ دلیلی منو بن کرده و من اون موقعه حتا داخل بازی نبودم و اگر بخاطر شکایت هست اون درحال بررسی هست و اون برنامه که روی صفحه گوشی اومده هیچ ربطی به ارساکیا یا چیت ندارد لطفت رسیدگی و لاگ پاک شود ممنون.
• مدارک (فیلم یا عکس):
مدرک 1 :
مدرک دیگر : UCP.
تاپیک شکایت
درود.
این برنامه هیچ ربطی به چیت و ارساکیا ندارد این برنامه یک ریکورد برای صفحه هست روی صفحه بازی اومده است بازم تاکید میکنم این برنامه هیچ ربطی به چیت یا ارساکیا نداره و اگر منظورتون من چیت میزنم با مدرک بیشتر شکایت کنید و از شکایت های بی مورد خودداری کنید
درود مجدد.
و شاید برای برنامه دیگر هست و هیچ ربطی به چیت یا ارساکیا نداره
عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل:
_
• توضیحات: DM بی دلیل
• مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/uploads/2b4e08_26IMG-20260608-170607-643.jpg
عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل:
_
• توضیحات: تک کردن لایسنس اما من نه خلاف رفتم نه چیزیی.
• مدارک (فیلم یا عکس):https://uploadkon.ir/uploads/5fc008_26Screenshot-۲۰۲۶۰۶۰۸-۱۱۱۰۵۲.png