تمامی فعالیت ها
این جریان به طور خودکار بروزرسانی می شود
- ساعت گذشته
-
Abuzar شروع به دنبال کردن فحاشی با اکانت مولتی | Kaman کرد
-
باید شادمون کنی دیگه
-
RavanY عکس نمایه خود را تغییر داد
-
بسته شد + موفق باشید
-
TheTyler شروع به دنبال کردن درخواست مرخصی کرد
-
- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 2026-06-24 - 2026-06-26 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟عدم دسترسی به سیستم (ولی میتینگو میام)
-
سلام بازم نمیشه @Slap کمک
-
راضیم ازت آقا متیننن با تشکر از @OghYanooS +بسته شود
-
TisuaL عکس نمایه خود را تغییر داد
-
DeL شروع به دنبال کردن گزارش اعضا کرد
-
یکم به چت ها دقت کن این جواب خوبی نیست
-
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: frisk سروال • شاهد ها: خدا • مدرک/عکس یا فیلم:
-
با عرض سلام و احترام خدمت @TheTRex عزیز؛ هر دو شکایت شما در حال بررسی هست. درود؛ @Henry هر دو شکایت شما در حال بررسی هست. عرض ادب به @RezaWor3T عزیز؛ همچنین شکایت شما هم در حال بررسی هست.
-
هم اکنون اژده های پونزده ساله ی خشن
-
واکنش به این تاپیک فراموش نشه که پارت بعدی تو راهه🥳
-
نیک نیم های زیر برای فروش میباشد.! SoLiMaN Keyn Feminist Region TeScO Erib Voltra Vatican Lus Headbot Jihad Faqih MuJahid Verse Yahodi Yahod Directx Gets Rutile Ghafieh Veryfast ZaGh JackieJohn Staffing Yingyang Moltafeet Cheery Chef Kindle Dapper Scoop Hurmoz Mossa Hormuz Heysiat Bigress Sayonara Nothings HighCheater NightRate Xlite Caribl Eghtedar NightEnd Scopy Jaz Realese Opsidan Bellad Peyoner AghayeKhas KhanLoR Ghos Rozyta Arton Packer Hermandez Takapo
-
درود؛ @MaKTaB درخواست استعفای شما در حال بررسی هست.
-
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • توضیحات: درود به تیم سخت کوش آرساکیا گیم اکانت بنده به دلیل badnick بن دائم شده ولی بنده شکایت دارم زیرا از قبل با استفاده از دستور /report از یک ادمین پرسیدم که آیا این badnick حساب میشه یا نه و محظ اطمینان ریکوردشو هم گرفتم. حالا تقاضا دارم که اکانتم آنبن شود و عوض کردن نیک(در صورت) نیاز برای بنده فراهم گردد لطفا توجه داشته باشید که بنده روی حرف ادمین حساب کردم که اسم اکانت رو این گذاشتم وگرنه هیچوقت همچین کاری رو نمی کردم. سپاس فراوان از تیم آرساکیا گیم ویدئو صحبت بنده با ادمین https://uploadkon.ir/uploads/f62c23_26Rec-0033-1.mp4
-
بهترین جوابی بود که توی این تاپیک دیدم... شاید روش کلاشه🎀(ak-47)
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: درود به تیم سخت کوش آرساکیا گیم. بنده اکانتم به دلیل badnick بن دائم شده همش به دلیل یک راهنمایی غلط که توسط آقای ادمین Sheefu صورت گرفته. بنده قبل از درست کردن اکانت و انتخاب این نیک /report دادم و ایشون پاسخگوی بنده بود توی ویدئویی که آپلود کردم همه چیز به صورت واضح معلومه بنده از ایشون پرسیدم که انتخاب این نیک مجارات Badnick داره یا خیر و ایشون هم گفتن نه بنده در پستی جدا درخواست آنبن کردم ولی اعتماد بنده متاسفانه خدشه دار شده, من چطوری می تونم از این به بعد به ادمین های بازی اطمینان کنم وقتی قراره که اونا قابل اطمینان ترین افراد باشن توی هر شرایطی بدون قضاوت عمل کنند و به بهترین نحو پاسخگو باشند. بنده تقاضای مجازات ادمین مربوطه در صورت تایید شکایت را دارم • مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/uploads/f62c23_26Rec-0033-1.mp4
-
You Better Sigh
-
با هیچی مشکل ندارم فقط فقط فقط اون کفتر چرا صدای عقاب میداد😐
