بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

URANUS

بی مسئولیتی در رسیدگی به شکایات - Maryam

5 ارسال در این موضوع قرار دارد

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: URANUS.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Maryam.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: -

• توضیحات: با درود. بنده حدود یک ماه پیش شکایتی در بخش شکایت از اعضا مطرح کردم که مسئول مربوطه از رسیدگی به اون خودداری میکنند. امیدوارم بهانه ندیدن پست رو مطرح نکنند، چون بنده مجددا در شکایت مربوطه دیدگاه های جدیدی ارسال کردم تا شاید ایشون رسیدگی کنند، ولی باز هم از رسیدگی به شکایت سر باز زدند. نکته قابل تامل اینکه ایشون به عنوان ادمین سرور باید از قوانین اطلاع کامل داشته باشند، یعنی به محض دیدن اکانتی با چنین اسمی، سریعا نسبت به اخطار به فرد، جهت تغییر نام کاربری و یا تعلیق اکانت اقدام کنند، ولی متاسفانه از اکانت مذکور شکایت میشه، ایشون می بینند، شکایت رو پاسخ میدهند ولی هیچ اقدامی انجام نمی دهند.

• مدارک (فیلم یا عکس): https://forum.arsacia.ir/topic/9554-نام-کاربری-زشت-assface34/

 

امیدوارم با برخورد قاطع، مانع رفتار غیرمسئولانه ایشان شوید.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شکایت های قبلش رسیدگی شده، شکایت های بعدش رسیدگی شده، بعد از رسیدگی نشدن، مجددا دیدگاه هم ارسال کردم، ولی همچنان خبری از رسیدگی نیست:

mary.jpg

 

اینقدر رسیدگی به یک شکایت رو به تعویق میندازند که شاکی بعضی موقع یادش میره از کی و چرا شکایت کرده

بنده دنبال تغییر نام یا تعلیق بازیکن مذکور نیستم، چون احتمالا دیگه آنلاین نخواهند شد

رسیدگی غیر مسئولانه به شکایات، باعث میشه افراد وارد سرور بشن، قوانین مختلف رو زیرپا بذارن، به سایر افراد توهین کنند، هرکاری دوست داشتن انجام بدن، و تا مسئول مربوطه به خودش بیاد و به شکایات رسیدگی کنه، فرد خاطی هر کاری خواسته کرده و حتی از سرور بای داده!

بنده تقاضای برخورد با مسئول رسیدگی به شکایات رو دارم.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و احترام خدمت شاکی محترم

 

لطفاَ پوزش بنده رو به دلیل مشکل پیش آمده پذیرا باشید. 

مسئول رسیدگی به این شکایت @Jigsaw بودند که قرار بر این بود پیگیری لازمه را با فرد مذکور انجام دهند و بنده تا حد الامکان حق دخالت در کار مسئولین دیگر را از خود سلب میکنم.  درموارد این چنینی با توجه به اینکه سطح فعلی فرد حتی زمانی که شما از او شکایت کردید بیشتر از ۵ بوده است از بازیکن مربوطه خواسته خواهد شد که نام کاربری خود را تغییر دهند که به دلایلی مثل نداشتن Gold کافی و خرابی برخی خطوط همراه اول برای ثبت و خرید طلا (Gold) امکان خرید Gold برای بازیکن ممکن است به طول بینجامد.

با توجه به اینکه مسئول رسیدگی به شکایت مربوطه از اول من نبودم و در جریان نیستم که این روند تغییر اسم به چه مرتبه ای رسیده است من در سدد تلاش برای برقراری ارتباط با مسئول شکایت و یا حتی بازیکن مربوطه بودم اما متآسفانه به هیچ کدام از آن ها برای صحبت دست پیدا نکردم.  به دیدگاه شما رسیدگی به شکایتی که من از اول روند آن حضور نداشتم ممکن است کم کاری بنده به شمار برود که من نهایت پوزش خود را در این باره از شما میطلبم. 

شکایت شما باز بوده و درحال پیگیری میباشد. در صورت حضور فردی که از او شکایت کرده اید در سرور و دریافت اخطار از اینجانب برای تغییر نام کاربری (به دلیل اینکه اطلاعی از مسئول اصلی در مورد اینکه به فرد مهلت دادند یا خیر در دست نیست)  اقدامات لازم انجام خواهد شد.  

 

از صبر شما مشکریم.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

طبق معمول دیوار حاشا بلنده!

توی عکس مشخصه، شکایت های قبلش رو شما رسیدگی کردین، شکایت های بعدش هم شما رسیدگی کردین!

شکایت من تک و تنها سهم فلانی بوده؟

 

من در مورد یکی دو روز صحبت نمیکنم، بحث در مورد یک ماه رسیدگی نکردنه!

یعنی باور کنیم شما یک ماه در سدد تلاش برای برقراری ارتباط با مسئول مربوطه و فرد خاطی بودین!؟

 

ضمنا رسیدگی به اون شکایت الان دیگه نوشدارو بعد از مرگ سهرابه!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام.

 

دلیل این رسیدگی طولانی از طرف من و رسیدگی ضعیف من بوده و مشکل الان حل شده.

 

بسته شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.