رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام خدمت شما دوستان عزیز،

 

به نظر بنده باید یک دستی به سیستم باید بکشیم

 

در این سیستم اگر به پلیری که Angel/ زده است تیر بزنیم مجرم نمی‌شویم و نمی‌تواند وانتد دهد ولی در غیر این صورت چرا.

 

خب خیلی این چیز سختیه

 

حداقل ۱۰۰ نفر درحال کشتن باس می‌باشند و ۲ یا ۳ نفر از آنها Angel/ نزده تند و از اون همه پلیر به باس تیر میزنید یک دانه تیر خطا به پلیر میخوره و مجرم میشید و تا ۴۵ ثانیه نمیتوانید باس را بکشید تازه اگر پلیر به شما وانتد ندهد.

 

لطفاً به این مورد رسیدگی کنید.

 

البته می‌توانید کاری کنید که در محدوده یک باس این اتفاق بر طرف شود..

 

با تشکر فراوان.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/79101-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-boss/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درور موافقم (+)

!‌ 𝗡𝗘𝗩𝗘𝗥 𝗧𝗥𝗬 𝗧𝗢 𝗙𝗔𝗜𝗟 𝗠𝗘 

                                                                                                                    

KrillZ

Naaji

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/79101-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-boss/#findComment-842141
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

12 ساعت قبل، AryaHoster گفته است:

سلام خدمت شما دوستان عزیز،

 

به نظر بنده باید یک دستی به سیستم باید بکشیم

 

در این سیستم اگر به پلیری که Angel/ زده است تیر بزنیم مجرم نمی‌شویم و نمی‌تواند وانتد دهد ولی در غیر این صورت چرا.

 

خب خیلی این چیز سختیه

 

حداقل ۱۰۰ نفر درحال کشتن باس می‌باشند و ۲ یا ۳ نفر از آنها Angel/ نزده تند و از اون همه پلیر به باس تیر میزنید یک دانه تیر خطا به پلیر میخوره و مجرم میشید و تا ۴۵ ثانیه نمیتوانید باس را بکشید تازه اگر پلیر به شما وانتد ندهد.

 

لطفاً به این مورد رسیدگی کنید.

 

البته می‌توانید کاری کنید که در محدوده یک باس این اتفاق بر طرف شود..

 

با تشکر فراوان.

درود اینم اضافه کن شخصی اگه angel نزده باشه میتونه به وسط جمعیت بیاد و هیچیش نشه و زمانی که باس حرکت میکنه بعضی از کاپ های سرور برای وانتد کیل کردن به روبرو شما میان و تیرتون میخوره بهش دچار وانتد میشید اینم پیگیری کنید

  • دوست دارم که 1

بیخیال از هر خیالی 🚶🏻

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/79101-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-boss/#findComment-842149
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود 

موافقم (+)

                                                                                      : My AccountYoungNuDy.png

                              

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/79101-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-boss/#findComment-842438
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

19 ساعت قبل، AryaHoster گفته است:

سلام خدمت شما دوستان عزیز،

 

به نظر بنده باید یک دستی به سیستم باید بکشیم

 

در این سیستم اگر به پلیری که Angel/ زده است تیر بزنیم مجرم نمی‌شویم و نمی‌تواند وانتد دهد ولی در غیر این صورت چرا.

 

خب خیلی این چیز سختیه

 

حداقل ۱۰۰ نفر درحال کشتن باس می‌باشند و ۲ یا ۳ نفر از آنها Angel/ نزده تند و از اون همه پلیر به باس تیر میزنید یک دانه تیر خطا به پلیر میخوره و مجرم میشید و تا ۴۵ ثانیه نمیتوانید باس را بکشید تازه اگر پلیر به شما وانتد ندهد.

 

لطفاً به این مورد رسیدگی کنید.

 

البته می‌توانید کاری کنید که در محدوده یک باس این اتفاق بر طرف شود..

 

با تشکر فراوان.

درود 

نظر بنده نسبت به این پیشنهاد (+)

3a9710_25c27709-251-Recovered.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/79101-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-boss/#findComment-842525
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (+) 

موفق باشید.

155124_25hla-1-.png

✯•╗══════✞•|༻༺|•✞════╔•✯

Tohi

✯•╝════════✞•|༻༺|•✞════════╚•✯

[Nx]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/79101-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-boss/#findComment-842671
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۵/۷ در 19:52، AryaHoster گفته است:

سلام خدمت شما دوستان عزیز،

 

به نظر بنده باید یک دستی به سیستم باید بکشیم

 

در این سیستم اگر به پلیری که Angel/ زده است تیر بزنیم مجرم نمی‌شویم و نمی‌تواند وانتد دهد ولی در غیر این صورت چرا.

 

خب خیلی این چیز سختیه

 

حداقل ۱۰۰ نفر درحال کشتن باس می‌باشند و ۲ یا ۳ نفر از آنها Angel/ نزده تند و از اون همه پلیر به باس تیر میزنید یک دانه تیر خطا به پلیر میخوره و مجرم میشید و تا ۴۵ ثانیه نمیتوانید باس را بکشید تازه اگر پلیر به شما وانتد ندهد.

 

لطفاً به این مورد رسیدگی کنید.

 

البته می‌توانید کاری کنید که در محدوده یک باس این اتفاق بر طرف شود..

 

با تشکر فراوان.

درود 

موافقم (+)

موفق باشید.

1255603-SaRMaN

 

" 🆂🅰🆁🅼🅰🅽  "

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/79101-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-boss/#findComment-843476
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

نظر بنده (+)

چون این اتفاق زیاد برای خودمم افتاده و خیلی عصاب خورد کنه

 

𝐌𝐲 𝐀𝐜𝐜𝐮𝐧𝐭:

AghaAmin.png 1

218428_26b6c620-25842519-25GIF-20250620-

DaLiRaN.png 2

𝗕𝗲 𝗮 𝗛𝗲𝗿𝗼 𝗢𝗳 𝗬𝗼𝘂𝗿𝘀

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/79101-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-boss/#findComment-843480
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم 

:My AccounT

9b0a24_25IMG-20250724-135124-466.gif

Icedragon.png

d4b423_25InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5

:Brothers

ImYassin.png

Arshiiya.png                                                                

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/79101-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-boss/#findComment-843540
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (+) می‌باشد

1145690-Mythic

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/79101-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-boss/#findComment-843679
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...