رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام به همه

من نظرم اینه که وقتی از carshop ماشین خرید میکنیم مدل تولیدش رو بزنه که بفهمیم مال چه سالی یا چه ماهی باشه 

و در /g یاdl بنویسه 

 

Every cloud has a silver lining

          imHossein.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بر اساس قیمت استاندارد میشه فهمید بازه تقریبیشو

ساخت و ادیت انواع ماشین های سناندرز به پذیرفته میشود

ساخت و طراحی داخل ماشین. و اموزش تمامی این موارد

  

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-835409
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

+

1182962-ARMlIN

---------------------------------------------------------------------------------

Remaining.png

---------------------------------------------------------------------------------

77f523_26InShot-20260624-002635768.gif

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-835427
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، HosseinSiGma گفته است:

سلام به همه

من نظرم اینه که وقتی از carshop ماشین خرید میکنیم مدل تولیدش رو بزنه که بفهمیم مال چه سالی یا چه ماهی باشه 

و در /g یاdl بنویسه 

 

درود

مخالفم (-)

موفق باشید.

1255603-SaRMaN

 

" 🆂🅰🆁🅼🅰🅽  "

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-835428
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و درود

(+) 

خدارو شکر تو تقویمــــ روزِ نامرد نداریم  

                              وگرنه باید به خیلیا تبریکـــ بگیم         

                          

هــیچ کســ یـادش نمــیره که بــاهاش چــه کـار کــردی

                                      ولـیــ یـادش میــره کــه بـراش چــه کــار کــردی

                          :"My Accoun":  

imAmin.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-835443
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (-) می‌باشد.

The only things making you unhappy are your own thoughts

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-835510
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(-) برای ماشین فایده‌ای ندارد

ویرایش شده توسط SKANDAR

SKandar.png

d7e421_25Creator-AnatomY.gif

Old Kings Family [KnG]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-835515
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود +

 

My: Account 

TheHamed.png  

 

                                       [SD]                                                     

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-835624
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

+

دوست ندارم شمع باشم دخترا فوتم کنن

دوست دارم سیگار باشم رفقا دودم کنن...

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-835632
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود ضروری نیست (-)

                     *◄থৣ  نـہ حسرت گذشتـہ نـہ شوق ؋ـرבا  থৣ►*                            

              DooM.png                             2cd407_2637b8-InShot-20260606-232342584- 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-835662
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظری ندارم (-/+) 

                                                                                       My account

hamidhhhh138842a.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-835702
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود نظر من در این مورد (-) هست 

+موفق باشید

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-835955
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام (-)

d4b219_2598af19-25GIF-20250919-080354-96

:𝓜𝔂 𝓪𝓬𝓬𝓸𝓾𝓷𝓽

1232917-NABIALLAH

                                       ∞

d4b219_2598af19-25GIF-20250919-080354-96

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-836336
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

مخالفم ، مگه هر سال ماشین جدید تولید میشه؟ اصلا فکر کردید برای پیشنهادتون یا حرفی که میزنید؟

 

ePiRuS

 

 Hustle in silence , let success make the noise

 • • F1]rst Friends] • • 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-851668
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، Hushang گفته است:

مخالفم ، مگه هر سال ماشین جدید تولید میشه؟ بله چرا نشه اصلا فکر کردید برای پیشنهادتون یا حرفی که میزنید؟ داداشم چرا فکر نکنم یه چیز گفتم شاید بدرد بخوره و یک چیز جالبی باشه به هر حال مرسی از نظرتون 

باتشکر.

 

Every cloud has a silver lining

          imHossein.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-851816
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده راجب این پیشنهاد (-) می‌باشد 

                                                                              Soroush.png

                                                                              

                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                 UnknownS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-853770
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (-)

کاربردی نیست 

موفق باشید

!...jusᏆ bᎬ ᎽᎾuᏒsᎬᏞf ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ɴᴏ ᴏɴᴇ ʙᴇᴛᴛᴇʀ 

---------------------------------------------------------------------------|

Number One family

1117206-ARsoniST

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-853896
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود، 
نظر من منفی ( - ) می باشد،
ایده تون کاربردی نیست، موفق و پیروز باشید.

We see things as we are

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/78283-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86/#findComment-853920
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...