رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام و عرض ادب

اگر بشه هر کلن بیشتر از 7 Wall. فعال نتونه داشته باشه خیلی بهتر هست

اینجور همه کلن ها میتونن wall بگیرن 

ولی الان هر کلنی که قوی تر باشه و تعداد ممبر بیشتری داشته باشه میاد کل. Wall ها رو میگیره و دیگه نمیزان که هیچ کس بخواهد Wall بگیره. 

  ============================================================================================

                                                                                       نگران فردایت نباش

                                                                         خدای دیروز و امروز، خدای فردا هم هست

                                                                           ما اولین بار است بندگی می کنیم

                                                                      ولی او بی زمانی است که خدایی می کند

                                                                                اعتماد کن به خدایی اش

            =================================================================================

                        iMammad.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77841-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-wall-clan/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مخالف (-)

OLYMPIA.png

 

 

سقوط کردم و دوباره برخاسته‌ام، ولی این بار قوی‌ تر😉

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77841-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-wall-clan/#findComment-832526
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، Mohammadiliya گفته است:

سلام و عرض ادب

اگر بشه هر کلن بیشتر از 7 Wall. فعال نتونه داشته باشه خیلی بهتر هست

اینجور همه کلن ها میتونن wall بگیرن 

ولی الان هر کلنی که قوی تر باشه و تعداد ممبر بیشتری داشته باشه میاد کل. Wall ها رو میگیره و دیگه نمیزان که هیچ کس بخواهد Wall بگیره. 

درود

(-)

... :)

UltraMax.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77841-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-wall-clan/#findComment-832544
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (-) می‌باشد.

The only things making you unhappy are your own thoughts

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77841-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-wall-clan/#findComment-833456
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود پیشنهادات بهتری در این باره داده شده که اون ها هم مورد تایید قرار نگرفته 

در نهایت نظر بنده (-) میباشد

  • دوست دارم که 1

                                                                              Soroush.png

                                                                              

                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                 UnknownS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77841-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-wall-clan/#findComment-834273
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۳۰ در 13:58، Mohammadiliya گفته است:

سلام و عرض ادب

اگر بشه هر کلن بیشتر از 7 Wall. فعال نتونه داشته باشه خیلی بهتر هست

اینجور همه کلن ها میتونن wall بگیرن 

ولی الان هر کلنی که قوی تر باشه و تعداد ممبر بیشتری داشته باشه میاد کل. Wall ها رو میگیره و دیگه نمیزان که هیچ کس بخواهد Wall بگیره. 

-

1182962-ARMlIN

---------------------------------------------------------------------------------

Remaining.png

---------------------------------------------------------------------------------

77f523_26InShot-20260624-002635768.gif

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77841-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-wall-clan/#findComment-834664
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود با پیشنهاد شما مخالف ام چون دیگه تایم وال کم میشه و نا عدالتی میشه

|

|

 

༺═──────⊱༻⛧༺⊰──────═

  1774852791.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77841-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-wall-clan/#findComment-835268
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۳۰ در 13:58، Mohammadiliya گفته است:

سلام و عرض ادب

اگر بشه هر کلن بیشتر از 7 Wall. فعال نتونه داشته باشه خیلی بهتر هست

اینجور همه کلن ها میتونن wall بگیرن 

ولی الان هر کلنی که قوی تر باشه و تعداد ممبر بیشتری داشته باشه میاد کل. Wall ها رو میگیره و دیگه نمیزان که هیچ کس بخواهد Wall بگیره. 

درود 

مخالفم (-)

موفق باشید.

1255603-SaRMaN

 

" 🆂🅰🆁🅼🅰🅽  "

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77841-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-wall-clan/#findComment-835446
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود بر شما با پیشنهاد شما [مخالفم]

پ.ن: زیرا یک فرقی باید بین کلن قوی و کلن ضعیف باشه.

بدرود 

DrunkeN.png

 

Desimon.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77841-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-wall-clan/#findComment-835458
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این پیشنهاد مثل اینه که به زور بخوایم همه رو همقد کنی…

چرا مخالفم؟

  •  کلن‌های قوی بی‌انگیزه میشن:

“چرا عضو جمع کنیم؟ چرا فعالیت کنیم؟ آخرش که فقط ۷ تا وال میتونیم بگیریم!”

کلن‌های حرفه‌ای انحلال میدن یا میگن: “بازی دیگه برامون چالشی نداره!”

  • رقابت از بین میره:

“دیگه کی میخواد برای وال بجنگه؟ همه میدونن سقف ۷ تاست!”

حتی کلن‌های ضعیفم انگیزه‌ای برای قوی شدن ندارن (چون فرقی نمیکنه).

 

ولی میتونیم یه کاری کنیم اونم اینه که اگه کلنی بیش از یه مقدار معینی وال داشته باشه، مالیات هفتگی بده. نمیدونم یه همچین چیزی!

:)

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77841-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-wall-clan/#findComment-839022
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 ماه بعد...

(-)

ای جماعت از چه می نالیدن، ایراد از شماست

ما به دزدان خانه دادیم، همینا حق ماست :)

مرگ بر آن دوره ها گفتیم،دزد در خانه بود

آخر آن خانه زیبا،همین ویرانه بود :)

&___________________________________________________________________£ 

Puyo

&___________________________________________________________________€

𝕲𝖆𝖓𝕲 𝕿𝖊𝖆𝖒 𝕱𝖆𝖒𝖎𝖑𝖞

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77841-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-wall-clan/#findComment-989248
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...