رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام خدمت شما دوستان عزیز.

این بار راجع به دا - نانگ - بویز صحبت میکنیم. این فکشن دسته متوسطیی در GTA San Andreas است و هنوز در آرساکیا گیم اضافه نشده است.

این فکش را میتوان به راحتی به بازی اضافه کرد و به مشکل مکان - علامت های روی مپ [ نشان دهنده ی مالک منطقه ] - جا - HQ و غیره 

را هم ندارد زیرا که این فکشن در San Fierro یا [ SF ] است. رنگ این فکشن هم میتوانید نارجی کنید.

عکس هایی از این فکشن زیبا و دوست داشتنی :

3b79ecb5ba9af549ffd2440af569ba0c.linklic

3d5329feda23b9fabceff5cc6bd1c479.linklicdd6e0a181d8b71f1d84e4eb9faef4d34.linklic4a10f67fb969045ca2f7808db8209f46.linklic

پس اگر شما دوستان عزیز هم به بنده رای (+) دهید در آپدیت جدید این فکشن دسته متوسط ی زیبا اضافه خواهد شد.

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66195-da-nang-boys/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (-) می‌باشد؛ پی‌نوشت: 

  • کار‌های خیلی مهم‌تری از اینکه فکشنی با 3 تا اسکین اضافه کنیم هست.

The only things making you unhappy are your own thoughts

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66195-da-nang-boys/#findComment-727009
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(-)

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66195-da-nang-boys/#findComment-727019
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

الان میتونیم فکشن های بهتری بیاریم تا نسبت به این فکشن

1207100-Rayner

1315120-LosAngeLes

      7a7e-InShot-20260502-141103655.gif

ما بچه های بی خاصیت تاریخیم 

                    و چه بخوایم چه نخوایم این موضوع عوض نمیشه

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66195-da-nang-boys/#findComment-727414
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود و با عرض احترام!

نظر بنده منفی (-) می باشد.

Younes.png

Fazaei.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66195-da-nang-boys/#findComment-729314
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 11 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

با اهداء سلام و احترام،

پیشنهاد شما رد شد.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/66195-da-nang-boys/#findComment-1110491
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...