رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Leader's Reward after 12 Attended


ارسال‌های توصیه شده

درود 

 

نظر بنده این است که کسانی که لیدر فکشن می شوند در صورتی که 12 Attended و بیشتر داشته باشند در یکی از اقلیت هایی که میخواهند با 6 Attended و رنک 3 مستقر شوند به عنوان پاداش و تلاش هایی که برای اقلیتی که لیدر بودند انجام دادند.

 

( به استثنای Hitman Agency ).

 

یا حداقل بتوانند در فکشنی که لیدر بودند بتوانند این قابلیت را داشته باشند.

  • دوست دارم که 2

 

Expert.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55040-leaders-reward-after-12-attended/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنده بسیار موافقم!

این یک نکته مثبتی برای لیدر های زحمتکش مجموعه  محسوب میشود که 3 ماه لیدر یک اقلیت بوده اند

Nicolay

f721-977612-26InShot-20260212-225038619.

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55040-leaders-reward-after-12-attended/#findComment-634256
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیشنهاد بسیار عالی (+)

تلاش کن اندوهت را دوست بداری تا شاید برود،

به رسم تمام چیزهایی که دوست داشتی و رفتند.

 

RaYaN.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55040-leaders-reward-after-12-attended/#findComment-634279
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود بسیار عالیست اگر عملی شود.

HeMoSo 

                                             

                                                           

 

                                                

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55040-leaders-reward-after-12-attended/#findComment-634554
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بسیار عالی

(+) 

ولی فقط اقلیت های همون دسته رو بتونه انتخاب کنه

WK], Always And For Ever]

1107018-Vampire

۲۰۲۶/۴/۱۶

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55040-leaders-reward-after-12-attended/#findComment-634717
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام خدمت شما

نظر بنده درباره پیشنهاد شما

با احترام منفی است

موفق باشید

  • هاها 1

Kazem.png

S3mtex.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55040-leaders-reward-after-12-attended/#findComment-634796
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

9 ساعت قبل، AliExpert گفته است:

درود 

 

نظر بنده این است که کسانی که لیدر فکشن می شوند در صورتی که 12 Attended و بیشتر داشته باشند در یکی از اقلیت هایی که میخواهند با 6 Attended و رنک 3 مستقر شوند به عنوان پاداش و تلاش هایی که برای اقلیتی که لیدر بودند انجام دادند.

 

( به استثنای Hitman Agency ).

 

یا حداقل بتوانند در فکشنی که لیدر بودند بتوانند این قابلیت را داشته باشند.

درود پیشنهاد خوبیه اما رنک 3 بنظر  زیاده

نظر بنده (+)

ɴᴜᴍʙᴇʀ  ᴏɴᴇ  ꜰᴀᴍɪʟʏ

1125551-MohammadAmin

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55040-leaders-reward-after-12-attended/#findComment-634803
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظرم فقط همون فکشن یا همون دسته بتونه بره بهتره

                                                                                        Lean

                                      

                      

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55040-leaders-reward-after-12-attended/#findComment-634932
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیشنهاد خیلی خوبیه

(+)

Hope, is never so lost that it cannot be found again

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55040-leaders-reward-after-12-attended/#findComment-634933
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای دسته متوسط و ملایم رنک 3 

برای ویژه به جز HM رنک 1

UpRoaR.png

                                    C₁₀H₁₅N

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55040-leaders-reward-after-12-attended/#findComment-635691
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود موافقم ولی فکر نکنم تایید بشه علی جان اما در کل (+)

 National Guard On Top

1bf515_26file-0000000013e071f4be3ef50a6a

 

1057503-RedDragon

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55040-leaders-reward-after-12-attended/#findComment-645644
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
  • 1 سال بعد...
  • توسعه دهنده

با اهداء سلام و احترام،

پیشنهاد مطرح شده رد شد.

 

با آرزوی توفیق روزافزون..

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55040-leaders-reward-after-12-attended/#findComment-1077805
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...