رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

با سلام 

من نزدیک دو سه ماهی میشه که دارم توی اقلیت ویژه فعالیت میکنم از اونجایی که دسته ویژه ماشین های متنوعی داره بهتره که یک ماشین جدید به ماشین ها اضافه بشه.

ما خیلی وقته که داریم از ماشین پلیس قدیمی و کم سرعتی که همیشه توی نسخه آفلاین با اون بازی میکردیم بازی میکنیم و اینجا چند تا مشکل کلی در سیستم ماشین های دسته ویژه وجود داره:

 

1- ماشین های دو در مثل Infernus و Lamborghini اگر چه سرعت بالایی دارن ولی ظرفیت فقط یک نفر رو دارن.

 

2- ماشین های چهار در ما خیلی محدود هستند و کم و سرعت و جز اعضای رنک یک کسی سوار نمیشه.

 

3- وسیله نقلیه هایی مانند Hunter و Patriot تقریباً بلا استفاده اند.

 

حالا پیشنهاد من برای مورد یک و دو اینه که ماشین های قدیمی به کل حذف و Sultan و Benz جایگزین اونا بشن که هم ظرفیت بالا و استقامت بالا و زیبایی بیشتری دارند و می‌تونه دسته ویژه رو جذابیت خاصی ببخشه.

برای گزینه سوم هم ماشین هارو در تمام HQ ها داشته باشیم.

نکته: (البته که Patriot وسیله نقلیه مناسبیه از لحاظ ظرفیت و استقامت ولی چون فقط توی National guard base هستش کسی نمیره سمتش).

 

پ.ن این تاپیک صرفا یک پیشنهاده لطفاً بچه های NG بهشون بر نخوره با تشکر.

هم اکنون، iWandy گفته است:

با سلام 

من نزدیک دو سه ماهی میشه که دارم توی اقلیت ویژه فعالیت میکنم از اونجایی که دسته ویژه ماشین های متنوعی داره بهتره که یک ماشین جدید به ماشین ها اضافه بشه.

ما خیلی وقته که داریم از ماشین پلیس قدیمی و کم سرعتی که همیشه توی نسخه آفلاین با اون بازی میکردیم بازی میکنیم و اینجا چند تا مشکل کلی در سیستم ماشین های دسته ویژه وجود داره:

 

1- ماشین های دو در مثل Infernus و Lamborghini اگر چه سرعت بالایی دارن ولی ظرفیت فقط یک نفر رو دارن.

 

2- ماشین های چهار در ما خیلی محدود هستند و کم و سرعت و جز اعضای رنک یک کسی سوار نمیشه.

 

3- وسیله نقلیه هایی مانند Hunter و Patriot تقریباً بلا استفاده اند.

 

حالا پیشنهاد من برای مورد یک و دو اینه که ماشین های قدیمی به کل حذف و Sultan و Benz جایگزین اونا بشن که هم ظرفیت بالا و استقامت بالا و زیبایی بیشتری دارند و می‌تونه دسته ویژه رو جذابیت خاصی ببخشه.

برای گزینه سوم هم ماشین هارو در تمام HQ ها داشته باشیم.

نکته: (البته که Patriot وسیله نقلیه مناسبیه از لحاظ ظرفیت و استقامت ولی چون فقط توی National guard base هستش کسی نمیره سمتش).

 

پ.ن این تاپیک صرفا یک پیشنهاده لطفاً بچه های NG بهشون بر نخوره با تشکر.

@AliExpert  @Alonso @HemosO @Ali @End @AdmBoT @Kentish @Elyass @Daddy @MaxTeR @Captain

شرمنده اگه کسی از قلم افتاد...

  • دوست دارم که 1

تو عمل صفر فقط استاد نظری

Wandy

d73412_267fe717-247ad702-24tumblr-3991be

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود 

پیشنهاد شما تکراری هستش و بنده قبلا با این مورد موافق بودم

           

  Be the one that nobody‌ thought you could be 

             

PermanenT

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-610535
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، iWandy گفته است:

با سلام 

من نزدیک دو سه ماهی میشه که دارم توی اقلیت ویژه فعالیت میکنم از اونجایی که دسته ویژه ماشین های متنوعی داره بهتره که یک ماشین جدید به ماشین ها اضافه بشه.

ما خیلی وقته که داریم از ماشین پلیس قدیمی و کم سرعتی که همیشه توی نسخه آفلاین با اون بازی میکردیم بازی میکنیم و اینجا چند تا مشکل کلی در سیستم ماشین های دسته ویژه وجود داره:

 

1- ماشین های دو در مثل Infernus و Lamborghini اگر چه سرعت بالایی دارن ولی ظرفیت فقط یک نفر رو دارن.

 

2- ماشین های چهار در ما خیلی محدود هستند و کم و سرعت و جز اعضای رنک یک کسی سوار نمیشه.

 

3- وسیله نقلیه هایی مانند Hunter و Patriot تقریباً بلا استفاده اند.

 

حالا پیشنهاد من برای مورد یک و دو اینه که ماشین های قدیمی به کل حذف و Sultan و Benz جایگزین اونا بشن که هم ظرفیت بالا و استقامت بالا و زیبایی بیشتری دارند و می‌تونه دسته ویژه رو جذابیت خاصی ببخشه.

برای گزینه سوم هم ماشین هارو در تمام HQ ها داشته باشیم.

نکته: (البته که Patriot وسیله نقلیه مناسبیه از لحاظ ظرفیت و استقامت ولی چون فقط توی National guard base هستش کسی نمیره سمتش).

 

پ.ن این تاپیک صرفا یک پیشنهاده لطفاً بچه های NG بهشون بر نخوره با تشکر.

@AliExpert  @Alonso @HemosO @Ali @End @AdmBoT @Kentish @Elyass @Daddy @MaxTeR @Captain

شرمنده اگه کسی از قلم افتاد...

سلام

ببین عزیزم

این موردی که شما میگی بارها درخواست داده شده اما همیشه رد شده

دلیلشم واظح هستش

1- سلطان به این دلیل رد میشد (یادمه یکی 2023 همچین درخواستی داده بودش و رد شده بودش) چون که موتور قدرتمندی داره و در عین سرعت, قدرت بدنه ی بسیار بالایی داره پس رد میشه

2- بنز رو امیر اس اف سی قبلا در جلسه ی استف گفته بود که در بروزرسانی اظافه میشه ولی همچنان نمیدونیم چرا نمیادش (این رو مبین (Shah) درخواست کرده بود در جلسه ی استف و قرار بودش بیاد که معلوم نیست چرا نیومد)

خلاصه که ممنون بابته نظر خوبتون ولی مخالفم (-)

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-610536
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام  نظر بنده (+)

ɴᴜᴍʙᴇʀ  ᴏɴᴇ  ꜰᴀᴍɪʟʏ

1125551-MohammadAmin

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-610588
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود رفیق با پیشنهاد شما موافق هستم (+).

  • دوست دارم که 1

HeMoSo 

                                             

                                                           

 

                                                

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-610600
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

علاوه بر اینا یکم باید رو ماشینهای رنک یک هم کار کرد 

موافقم (+)

UpRoaR.png

                                    C₁₀H₁₅N

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-610633
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با اوردن ماشین به دسته ویژه موافقم اما Sultan و Benz ماشین های قوی هستن اگر هم بخواد بیاد برای رنک +3 میاد که چندین بار گفته شد اما رد شد.

مخالفم (-)

 National Guard On Top

1bf515_26file-0000000013e071f4be3ef50a6a

 

1057503-RedDragon

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-610636
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود عزیزم بنده با نظرت 

 

(+) 

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-610638
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

12 ساعت قبل، SignedInTeGeR گفته است:

سلام

ببین عزیزم

این موردی که شما میگی بارها درخواست داده شده اما همیشه رد شده

دلیلشم واظح هستش

1- سلطان به این دلیل رد میشد (یادمه یکی 2023 همچین درخواستی داده بودش و رد شده بودش) چون که موتور قدرتمندی داره و در عین سرعت, قدرت بدنه ی بسیار بالایی داره پس رد میشه

2- بنز رو امیر اس اف سی قبلا در جلسه ی استف گفته بود که در بروزرسانی اظافه میشه ولی همچنان نمیدونیم چرا نمیادش (این رو مبین (Shah) درخواست کرده بود در جلسه ی استف و قرار بودش بیاد که معلوم نیست چرا نیومد)

خلاصه که ممنون بابته نظر خوبتون ولی مخالفم (-)

اینی که شما میگی کاملا بی معنیه چون  ماشین کاپ باید استقامت داشته باشه و قدرت اگه اینجوری باشه که اکتیویتی زدن یه چیز خیلی سختی میشه

 

2 ساعت قبل، RedDragon گفته است:

با اوردن ماشین به دسته ویژه موافقم اما Sultan و Benz ماشین های قوی هستن اگر هم بخواد بیاد برای رنک +3 میاد که چندین بار گفته شد اما رد شد.

مخالفم (-)

اونش به صلاح دید مدیران انتخاب میشه که برای چه رنکی باشه ولی در کل نظر هر کسی قابل احترامه 

تشکر بابت نظراتی که دادید

تو عمل صفر فقط استاد نظری

Wandy

d73412_267fe717-247ad702-24tumblr-3991be

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-610653
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تنها مزیت Sultan شتاب بالا و هندلینگ خوبش هست و اگه بخوایم سرعتش رو در نظر بگیریم هم از Benz کمتره هم از Premier که در حال حاضر در اقلیت وجود داره، تنها ضعف Premier شتاب ضعیفش هست.

فرق Premier و Benz هم مثل فرق آردی و روآ هستش.

اما به طور کلی اضافه شدنشان ضرر نیست و تنوع ایجاد میکند.

بهتره صبر کنیم ماشین های جدید تری مثل دوج چارجر و بنز کلاس E بیان تا به ارگان دسته ویژه اضافه بشن

ویرایش شده توسط aSoheyl

𝑳𝒐𝒔𝒕 𝒊𝒏 𝑳𝒖𝒔𝒕

af8225_25b9421-2e1f02-24image0-2-2-2-2-1

Flight.png

 

Sohal.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-610668
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

12 ساعت قبل، Quff گفته است:

اینی که شما میگی کاملا بی معنیه چون  ماشین کاپ باید استقامت داشته باشه و قدرت اگه اینجوری باشه که اکتیویتی زدن یه چیز خیلی سختی میشه

بایدم همچین موردی باشه

دلیلشم اینه که در اون زمان به حق پلیر ها ضلم میشه

همیشه باید اعضای دسته ویژه کلی عشق و حال داشته باشن؟

تنها کاری که من از کاپ ها دیدم دور زدن با لامبورگینی و اینفرنوس و بولت بودش دو سه نفر هستن که کلا زحمت میکشن توی کاپ!

برید دسته ملایم معلم هارو ببینید

از معلم در سرور بالاتر وجود نداره!

ولی ماشین رنک یک اونا فقط یه قایقه با یه مریت که کلا از 130 تا هم کمتر میره

اون وقت 4-5 تا ماشین رنک یک کاپ داره

رنک دو معلم رو نگم واستون که هیچی نداره

چرا شما کاپ ها انقد زیاده خواهید! رنک 3 شما پر سرعت ترین ماشین های سرور رو دارن بعد بازم میخواین؟ بستون نیستش؟؟؟

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-612110
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، SignedInTeGeR گفته است:

بایدم همچین موردی باشه

دلیلشم اینه که در اون زمان به حق پلیر ها ضلم میشه

همیشه باید اعضای دسته ویژه کلی عشق و حال داشته باشن؟

تنها کاری که من از کاپ ها دیدم دور زدن با لامبورگینی و اینفرنوس و بولت بودش دو سه نفر هستن که کلا زحمت میکشن توی کاپ!

برید دسته ملایم معلم هارو ببینید

از معلم در سرور بالاتر وجود نداره!

ولی ماشین رنک یک اونا فقط یه قایقه با یه مریت که کلا از 130 تا هم کمتر میره

اون وقت 4-5 تا ماشین رنک یک کاپ داره

رنک دو معلم رو نگم واستون که هیچی نداره

چرا شما کاپ ها انقد زیاده خواهید! رنک 3 شما پر سرعت ترین ماشین های سرور رو دارن بعد بازم میخواین؟ بستون نیستش؟؟؟

میتونستی نظرتو مثل ادم بنویسی نه اینکه توهین کنی بعدشم داری معلم رو با دسته ویژه مقایسه میکنی

 

جنازه‌ها جمع شید اومدم میخِ تابوتتونو بکوبم. 

Wealth.png

7fe717_247ad702-24tumblr-3991be7bea13d45

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-612170
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، SignedInTeGeR گفته است:

بایدم همچین موردی باشه

دلیلشم اینه که در اون زمان به حق پلیر ها ضلم میشه

همیشه باید اعضای دسته ویژه کلی عشق و حال داشته باشن؟

تنها کاری که من از کاپ ها دیدم دور زدن با لامبورگینی و اینفرنوس و بولت بودش دو سه نفر هستن که کلا زحمت میکشن توی کاپ!

برید دسته ملایم معلم هارو ببینید

از معلم در سرور بالاتر وجود نداره!

ولی ماشین رنک یک اونا فقط یه قایقه با یه مریت که کلا از 130 تا هم کمتر میره

اون وقت 4-5 تا ماشین رنک یک کاپ داره

رنک دو معلم رو نگم واستون که هیچی نداره

چرا شما کاپ ها انقد زیاده خواهید! رنک 3 شما پر سرعت ترین ماشین های سرور رو دارن بعد بازم میخواین؟ بستون نیستش؟؟؟

اولن که یکم یواش تر با هم بریم این تاپیک صرفا پیشنهاده بعدم کاپ خیلی ممبر های زحمت کشی داره به عنوان کسی که توی فکشن هستش دارم میگم و شمایی که تا حالا توی فکشن نبودی یا نظر نده در مورد ممبر ها یا اگه میدی محترمانه این چیزی هم که میگی از معلم بالا تر نداریم کاملا چرت و پرته همه ی فکشن های سرور مثل چرخ دنده های یه ساعت همو کامل میکنن و اینم بگم ما کاپ ها زیاده خواه نیستیم اون شمایی هستی که انتظار داری سطح ملایم و ویژه یکی باشه 

در کل ممنون از نظرت نظر هر کسی قابل احترامه

تو عمل صفر فقط استاد نظری

Wandy

d73412_267fe717-247ad702-24tumblr-3991be

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-612183
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۸/۱۶ در 11:10، SignedInTeGeR گفته است:

بایدم همچین موردی باشه

دلیلشم اینه که در اون زمان به حق پلیر ها ضلم میشه

همیشه باید اعضای دسته ویژه کلی عشق و حال داشته باشن؟

تنها کاری که من از کاپ ها دیدم دور زدن با لامبورگینی و اینفرنوس و بولت بودش دو سه نفر هستن که کلا زحمت میکشن توی کاپ!

برید دسته ملایم معلم هارو ببینید

از معلم در سرور بالاتر وجود نداره!

ولی ماشین رنک یک اونا فقط یه قایقه با یه مریت که کلا از 130 تا هم کمتر میره

اون وقت 4-5 تا ماشین رنک یک کاپ داره

رنک دو معلم رو نگم واستون که هیچی نداره

چرا شما کاپ ها انقد زیاده خواهید! رنک 3 شما پر سرعت ترین ماشین های سرور رو دارن بعد بازم میخواین؟ بستون نیستش؟؟؟

عزیز دل برادر

شما که با جو دسته ویژه اشنا نیستید 

بزارید براتون بگم: 

اولا توی کاپ کسی بخواد عشق و حال کنه و با ماشینا دور دور کنه مجازات میشه 

دوما معلم کجا دسته ویژه کجا

WK], Always And For Ever]

1107018-Vampire

۲۰۲۶/۴/۱۶

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-614082
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه بعد...
ﺳﻼﻡ. ﺗﺸﮑﺮ ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﺩﺍﺩﻥ ﮔﺬﺍﺷﺘﯿﺪ. ﻧﻈﺮ ﺑﻨﺪﻩ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩﺗﻮﻥ ﻣﺜﺒﺘﻪ .

d89203_26Slide2-PNG-ec87c7eec329d05f477a

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-654317
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

موافقم

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !

خـالی از هـر تشبیه و استعـاره و ایهـام …

تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :

دوستت دارم بهترین دوست دنیا

                   493c18_25SmartSelect-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%                    

                               ♥️ MichaeL.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-661448
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود, پیشنهاد شما جذاب است اما نمیتوانیم به فکر ماشین 4 در بهتری باشیم چون بالانس بازی به هم میخوره و برتری صد درصد اعضای کاپ نسبت به بقیه بازیکنان میشه.

 

نظرم ( - ) است.

 

Expert.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-663312
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه قرار باشه فقط ماشین 4 در عوض شه به نظر من این ماشین رو به فکشن پلیس اضافه کنید CVPI Police Car ماشین قشنگی هست.

  • دوست دارم که 1

أَنا وَجَميعُ مَن فَوق التُرابِ ---- فداءُ ترابِ نَعلِ أَبي تُرابِ

 

ba33-%D8%A2%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D9%BE%D8%

 

نَادِ عَلِیّاً مَظْهَرَ الْعَجَائِبِ*** تَجِدْهُ عَوْناً لَکَ فِی النَّوَائِبِ 
کُلُّ غَمٍّ وَ هَمٍّ سَیَنْجَلِی*** بِوَلَایَتِکَ یَا عَلِیُّ یَا عَلِیُّ یَا عَلِیُّ

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-663395
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۸/۱۳ در 00:48، Wandy گفته است:

با سلام 

من نزدیک دو سه ماهی میشه که دارم توی اقلیت ویژه فعالیت میکنم از اونجایی که دسته ویژه ماشین های متنوعی داره بهتره که یک ماشین جدید به ماشین ها اضافه بشه.

ما خیلی وقته که داریم از ماشین پلیس قدیمی و کم سرعتی که همیشه توی نسخه آفلاین با اون بازی میکردیم بازی میکنیم و اینجا چند تا مشکل کلی در سیستم ماشین های دسته ویژه وجود داره:

 

1- ماشین های دو در مثل Infernus و Lamborghini اگر چه سرعت بالایی دارن ولی ظرفیت فقط یک نفر رو دارن.

 

2- ماشین های چهار در ما خیلی محدود هستند و کم و سرعت و جز اعضای رنک یک کسی سوار نمیشه.

 

3- وسیله نقلیه هایی مانند Hunter و Patriot تقریباً بلا استفاده اند.

 

حالا پیشنهاد من برای مورد یک و دو اینه که ماشین های قدیمی به کل حذف و Sultan و Benz جایگزین اونا بشن که هم ظرفیت بالا و استقامت بالا و زیبایی بیشتری دارند و می‌تونه دسته ویژه رو جذابیت خاصی ببخشه.

برای گزینه سوم هم ماشین هارو در تمام HQ ها داشته باشیم.

نکته: (البته که Patriot وسیله نقلیه مناسبیه از لحاظ ظرفیت و استقامت ولی چون فقط توی National guard base هستش کسی نمیره سمتش).

 

پ.ن این تاپیک صرفا یک پیشنهاده لطفاً بچه های NG بهشون بر نخوره با تشکر.

@AliExpert  @Alonso @HemosO @Ali @End @AdmBoT @Kentish @Elyass @Daddy @MaxTeR @Captain

شرمنده اگه کسی از قلم افتاد...

با سلام

اوایلی که آپدیت جدید اومد یکسری صحبتا از اومدن Sultan و بنز برای اقلیت های انتظامی بود

دیکه باید صبر کرد ببینیم چی می‌شه

OmidReza

 

dc9418_24download.png

 

                                                                              یا حیدر کرّار            

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/51960-new-police-car/#findComment-666276
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...