رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

در ۱۴۰۳/۷/۱۲ در 15:39، HajYysin گفته است:

موافقم 

به نظر منم اینطوری بهتره تا اینکه بخای از گیم خارج بشی و دوباره بری داخل گیم و باز رمز بزنی پین بزنی اینا همش رو مخه چون طول میکشه و تکراریه (+)

درود این دلیل که کاملا یه چیز مسخرست شما میتونی با /settings این مشکلتو اوک کنی

 

 

 

 

اگه زمانش 1دقیقه بشه اوکیه

                                                                                                                                             Never give up

1371-Ting-%5B91D7A41%5D.gif1152073-Galilei1371-Ting-%5B91D7A41%5D.gif

ef4e-InShot-20260522-155154582.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/page/2/#findComment-663335
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)موافقم

                                                                              ساعت،زمان را نشان می‌دهد و زمان،آدم ها را

 

1147825-RealMatin

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/page/2/#findComment-663358
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۷/۲۴ در 14:21، Nicolay گفته است:

با 15 ثانیه موافقم.

ممد داداش تا بفهمی lock cmd شدی ۱۵ ثانیه شده =))

My One and Only.N

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/page/2/#findComment-663661
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

(+)

𝕽𝖊𝖛𝖊𝖓𝖌𝖊 𝖎𝖘 𝖆 𝖋𝖔𝖔𝖑'𝖘 𝖌𝖆𝖒𝖊

1159315-Oxyzhen

𝕴 𝖆𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙, 𝖒𝖆𝖞𝖇𝖊 𝖓𝖔𝖙 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖌𝖔𝖔𝖉, 𝖇𝖚𝖙 𝖎'𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘

𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/page/2/#findComment-707162
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 10 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

با اهداء سلام و احترام،

پیشنهاد شما رد شد.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

 

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/page/2/#findComment-1064579
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...