رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

با عرض سلام و درود! 

 

همونطور که میدونید وقتی ما از یک CMD خیلی استفاده میکنیم در واقع اسپم حساب میشه، ما توسط ربات Lock CMD میشیم و هیچ CMD برای ما کار نمیکنه و مجبوریم از گیم خارج بشیم و دوباره شروع کنیم، اگر وقتی این اتفاق افتاد برای unlock تایمی داشت خیلی بهتر میشد؛

 

برای مثال: مجازات اسپم ۱۵ دقیقه میوت هست، 

اسپم CMD به مدت 15 دقیقه اکانت قفل میشه! 

 

با تشکر... 

Im not one to hold grudges, but if I get hit from the left I'll right hit

Varagh.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم (+)

تلاش کن اندوهت را دوست بداری تا شاید برود،

به رسم تمام چیزهایی که دوست داشتی و رفتند.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-594481
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

ɴᴜᴍʙᴇʀ  ᴏɴᴇ  ꜰᴀᴍɪʟʏ

1125551-MohammadAmin

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-594490
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، DivineWarrior گفته است:

با عرض سلام و درود! 

 

همونطور که میدونید وقتی ما از یک CMD خیلی استفاده میکنیم در واقع اسپم حساب میشه، ما توسط ربات Lock CMD میشیم و هیچ CMD برای ما کار نمیکنه و مجبوریم از گیم خارج بشیم و دوباره شروع کنیم، اگر وقتی این اتفاق افتاد برای unlock تایمی داشت خیلی بهتر میشد؛

 

برای مثال: مجازات اسپم ۱۵ دقیقه میوت هست، 

اسپم CMD به مدت 15 دقیقه اکانت قفل میشه! 

 

با تشکر... 

ميدوني كه اين كار يعني وقتي كه از بازي خارج بشي unlock نميشي و بايد 15 دقيقه صبر كني؟ و براي تيم كاركنان كه CMD زياد ميزنن احتمال Lock commad بيشتره؟ مخالفم

 National Guard On Top

1bf515_26file-0000000013e071f4be3ef50a6a

 

1057503-RedDragon

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-594491
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مخالفم (-)

UpRoaR.png

                                    C₁₀H₁₅N

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-594589
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، RedDragon گفته است:

ميدوني كه اين كار يعني وقتي كه از بازي خارج بشي unlock نميشي و بايد 15 دقيقه صبر كني؟ و براي تيم كاركنان كه CMD زياد ميزنن احتمال Lock commad بيشتره؟ مخالفم

ببینید منظور بنده این بود که 15 دقیقه Lock CMD بشیم، نه اینکه کلا اکانت بسته بشه! 

Im not one to hold grudges, but if I get hit from the left I'll right hit

Varagh.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-594623
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم

                                                                                                                                                                                                                                                                : 𝑀𝓎 𝒜𝒸𝒸𝑜𝓊𝓃𝓉:

                                                                                                                                    BowLing.png

 

                                                                                                                                                                         𝐼 𝒲𝒜𝒮 𝒬𝒰𝐼𝒯𝐸, 𝐵𝒰𝒯 𝐼 𝒲𝒜𝒮  ᏔᎪᏚ𝒩’𝒯 𝐵𝐿𝐼𝒩𝒟️ 

 

                                                              3fda11_25Fixed.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-594624
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مخالفم

 

𝐍𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬, 𝐧𝐨 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐡𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬 
𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐞𝐚𝐜𝐞
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-594718
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم (+)

دوست داشتم زندگی ام چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد‌ . . .

 

⃟⃤

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-594787
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مخالفم (-)

تو ۲ مین ریکانکت میدم نه اینکه ۱۵ مین هیچ کاری نتونم بکنم

  • مرسی 1

Nightfall

 

 

?????? ??? ??????

200cc

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-596341
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، AFK گفته است:

مخالفم (-)

تو ۲ مین ریکانکت میدم نه اینکه ۱۵ مین هیچ کاری نتونم بکنم

خب وقتی وسایلی دارین مانند Rep/ میتونین همینکارو انجام بدید؟ 

Im not one to hold grudges, but if I get hit from the left I'll right hit

Varagh.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-596410
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، EIyas گفته است:

خب وقتی وسایلی دارین مانند Rep/ میتونین همینکارو انجام بدید؟ 

به اینش فکر نکردم ولی ۱۵ مین زیاده مثلا ۵مین باشه بهتره

Nightfall

 

 

?????? ??? ??????

200cc

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-596411
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، AFK گفته است:

به اینش فکر نکردم ولی ۱۵ مین زیاده مثلا ۵مین باشه بهتره

هر چقدر کمتر بهتر منم بر اساس مجازات اسپم گفتم

Im not one to hold grudges, but if I get hit from the left I'll right hit

Varagh.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-596414
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مخالفم

 

‏شرایِط واقِعا آدَما رو عَوض میکنِه، مَخصوصَا خودِتو!🖤

price.png

fbi3.png.d9fd471796b34832ed115ef1c3d1d59

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-596437
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

-

                                                     Our Destructive Experience

                                                                                                    oDx

                                   ━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━

                                                   Nothing is imPossaible       when God is on your Side  

                                                   ━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

New

                                            ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-596456
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم 

به نظر منم اینطوری بهتره تا اینکه بخای از گیم خارج بشی و دوباره بری داخل گیم و باز رمز بزنی پین بزنی اینا همش رو مخه چون طول میکشه و تکراریه (+)

My.account

TakFaz.png

cc2f-InShot-20260507-165154118.gif

My.boro

Marti.png

TheCarTel.png

CiGgar.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-596459
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
هم اکنون، Nicolay گفته است:

با 15 ثانیه موافقم.

👍🏻

oFoQ.png

از تغیر ادما تعجب نکنید شیطانم روزی فرشته بود 🖤🥀

90c3-InShot-20260526-231110753.gif

ShenZi.png

:My Brother

3e3a-96aad6859d79e019d87dfbedc54d299e39c

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-601332
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه بعد...
سلام. پیشنهاد شما میتونه خوب باشه، من با شما موافقم!سلام. پیشنهاد شما میتونه خوب باشه، من با شما موافقم!

d89203_26Slide2-PNG-ec87c7eec329d05f477a

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-656169
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !

خـالی از هـر تشبیه و استعـاره و ایهـام …

تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :

دوستت دارم بهترین دوست دنیا

                   493c18_25SmartSelect-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%                    

                               ♥️ MichaeL.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-660943
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام، وقت بخیر

پیشنهاد خوبیه اما مثلا دیگه تایمش کن باشه خوبه

1116989-Destroyer

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49975-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-lock-cmd/#findComment-663328
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...