رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

More "Information" About Contract " Hitman Agency


ارسال‌های توصیه شده

با سلام و درود خدمت شما دوستان

 

در کانترکت های دریافتی از هیتمن اطلاعات کمی از فرد قرارداد کانترکت وجود دارد

نظر من این است که با دستور جدیدی اطلاعات بیشتری در اختیار هیتمن قرار بگیرد

 

با دستور : Information

 

Contract چه زمانی Contract شده

Contract چه مقدار پولی براش در نظر گرفته شده

Contract در حال حاضر با چه شخصی در وسیله نقلیه قرار داره

Contract در حال حاضر AFK است یا آنلاین

Contract زمانی که فاصله ما کمتر از 25 متر باشد آلارم برای هیتمن مشخص باشد

 

  • دوست دارم که 1
  • مرسی 1

 

Expert.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49194-more-information-about-contract-hitman-agency/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

با همشون موافقم مخصوصا گزینه ی آخر!

چون ازش به عنوان عنصری برای زیرکشی استفاده میشه 😄

Bogart.png

❤️ من از هرچی گذشتم به عشق تو رسیدم, چه نامه عشقی تو چشمای تو دیدم ❤️

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49194-more-information-about-contract-hitman-agency/#findComment-589757
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

HeMoSo 

                                             

                                                           

 

                                                

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49194-more-information-about-contract-hitman-agency/#findComment-589785
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم (+)

UpRoaR.png

                                    C₁₀H₁₅N

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49194-more-information-about-contract-hitman-agency/#findComment-592476
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیشنهاد خیلی خوبیه به شدت موافق هستم (+)

ɴᴜᴍʙᴇʀ  ᴏɴᴇ  ꜰᴀᴍɪʟʏ

1125551-MohammadAmin

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49194-more-information-about-contract-hitman-agency/#findComment-592933
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم (+)

دوست داشتم زندگی ام چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد‌ . . .

 

⃟⃤

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49194-more-information-about-contract-hitman-agency/#findComment-592996
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...
  • توسعه دهنده

با سلام و احترام،

پیشنهادات مطرح شده رد شدند.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49194-more-information-about-contract-hitman-agency/#findComment-1062032
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...