رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

در ۱۴۰۳/۶/۲۷ در 07:49، AliExpert گفته است:

درود فراوان

 

امروزه مشکل وجود بیشتر از 5 Staff در کلن خیلی از کارکنان محترم آرساکیا رو دچار مشکل کرده با اینکه سهل انگاری هم شاید از انها نبوده و نتوانستند هر 10 دقیقه یه بار آلارم بذارن که چک کنند چند استف داخل کلن می باشد. ماشالله دوستانی که پیگیرن هم کم نیستن.

 

نظر من این است که عزیزان دولوپر عزیز این مشکل رو حل کنند و دیگر اگر 5 استف توی کلن باشد نفر شش اگر در کلن فعلی باشد امکان Make کردن او به اعضای تیم کارکنان وجود نداشته باشد ( Error , There are 5 staff in your current clan already ) و تا 4 عدد نشدن کارکنان کلن یا خارج نشدن بازیکن از کلن نتوان او را ارتقا درجه داد.

 

و زمانی که یک استف میخواهد وارد کلن شود در صورتی که 5 استف داخل آن کلن باشد باز هم با اروری مواجه شود مانند ( Error , there are 5 staff in this clan , you cannot invite another staff ).

 

@RaviN @Farab @SuperMaN @Omid @Toofan @SFC @OmidGH

 

سلام عزیزدل پیشنهاد خوب و قابل اجرایی هست و خیلی به درد میخورده با این وضعیت زیرکش ها و و و به هرحال نظر من

+(مثبت) هست.

9f2c14_26EditMaahyar82292.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49092-there-are-5-staff-in-your-current-clan-already/page/2/#findComment-791433
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

ℝ𝕖𝕘𝕒𝕣𝕕𝕝𝕖𝕤𝕤 𝕠𝕗 𝕒𝕟𝕪 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥𝕤

⁦⁦⁦ಠ⁠_⁠ʖ⁠ಠ

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49092-there-are-5-staff-in-your-current-clan-already/page/2/#findComment-791616
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (+) می‌باشد.

  • دوست دارم که 1

1145690-Mythic

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49092-there-are-5-staff-in-your-current-clan-already/page/2/#findComment-791626
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49092-there-are-5-staff-in-your-current-clan-already/page/2/#findComment-791628
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 6 ماه بعد...

جهت یاد اوری @AmirMahdi

 

Expert.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49092-there-are-5-staff-in-your-current-clan-already/page/2/#findComment-994941
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود موافقم (+)

                     موفق باشید.

                                                     : My Accont

6be914_25b9421-2e1f02-24image0-2-2-2-2-1

AmirReza_TurK

6be914_25b9421-2e1f02-24image0-2-2-2-2-1

با هرکی خوب بودیم داستان شد.❤️‍🩹

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49092-there-are-5-staff-in-your-current-clan-already/page/2/#findComment-994985
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

:My account

Arshiyas.png
...........

   My bro

Icedragon.png

               ImYassin.png

 

789b-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49092-there-are-5-staff-in-your-current-clan-already/page/2/#findComment-996645
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

✞✞✞Average.png                                                 اینا که اسم بردی همه مثِ پسرمن

ببینم اینا زمان شروع ما کجا بودن؟

حالا تیکه میندازن واسه ما شاه غلام شدن

اینا توو وان حموم خونشون ناخدا بودن

دُم در آوردن واسه ما ناقلا شدن                                                                                                                                                                                      

   

                              !Average                                                                                         

                                                                                                           

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49092-there-are-5-staff-in-your-current-clan-already/page/2/#findComment-996657
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...

@AmirMahdi جهت یادآوری و بررسی مجدد و هماهنگی تگ شدید.

 

Expert.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49092-there-are-5-staff-in-your-current-clan-already/page/2/#findComment-1013697
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده هم (+) هست ممنون علی جان بابت همیچین پیشنهادی

=))

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49092-there-are-5-staff-in-your-current-clan-already/page/2/#findComment-1013698
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

 

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

Movement.png

Naaji.png

SuperLifer.png

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49092-there-are-5-staff-in-your-current-clan-already/page/2/#findComment-1015384
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • توسعه دهنده

با عرض درود و وقت بخیر،

پیشنهاد شما جهت بررسی منتقل شد.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/49092-there-are-5-staff-in-your-current-clan-already/page/2/#findComment-1017410
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
  • AmirMahdi موضوع را باز کرد

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...