رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

فکشن برای پلیر یا کارکنان ؟


ارسال‌های توصیه شده

در 4 ساعت قبل، AmirMahdi گفته است:

خیلی عجیبه که خوندید، دیدید، باز کردید و اکنون رفتید و اهمیت دادید و خواهید داد.

خب ببینید این که میگید دیگه این انگیزه قدیم رو ندارند درسته ولی من با وجود اینکه در تیم کارکنان حضور دارم، وظیفه کدنویسی و تجهیزات وب بر دوش بنده هست و ادمین تشریف دارم هنوز با دپارتمنت همراهی لازم رو دارم و حتی بیشتر از اون فعالیت می کنم. من روزی رو در سرور بودم که بالغ بر 7+ بار دزدی از بانک و بیزنس انجام شد.

بنظرم تاپیک شما دلیل کافی برای ساخت همچین فکشن غیرعقلانی نداره.

اگر فکر می کنید خلاف عقلانیت، انسانیت و شخصیت و مهم تر از همه مقررات موردی در حال رخداد هست سریع، فوری و انقلابی با مدارک کامل شکایت کنید.

اینکه یکی استف هست و میره به خواب زمستانی یا بر عکس توجیه مناسبی نیست. ما همواره تلاش خودمونو می کنیم و اینکه هاستر هم اسمش روشه، کسی که امکانات یا یک پارت از استف رو خریده تا بتونه بازیشو بکنه و لذت ببره منتها محدود به شروطی که در تاپیک اون مطرح شده و همچنین رعایت قوانین در هرجایی که حضور داره. با یک تاپیک که مشارکت پائینی داره نمیتونید مانع این موضوع بشید و مهم تر اینکه سرور نیازمند تأمین بودجه هست پس وجود هاستر، اسپانسر یا مدیریت مالی به شدت نیازه.

 

پ.ن: پروفایل شما رو به قیمت بالایی خریدارم ?

با سلام و عرض خسته نباشید 

اول سلام بعدا کلام 

دوم که پروفایل جدیدی که زدید مبارکه باشه شیرینیش کو پس ؟ 

 

 

سووم که نمی خوام مثل برادران بسیجی صدا و سیمای ایران سوتی های همچون بزرگوارانی چون شما که اون ها از نماینده های مجلس رو بگیرم ولی نمیشه بازم انکارش کرد 

در 4 ساعت قبل، AmirMahdi گفته است:

خوندید، دیدید، باز کردید و اکنون رفتید و اهمیت دادید و خواهید داد

از اینکه نیت شما خیره و قصد برطرف کردن مشکل با مطالب طنز رو دارید ولی اینجا یچیزایی گفتین هر بار می خونمش خندم میگیره :)

 

اون تیکه که میگید (اکنون رفتید) رو هرجور دارم فکر میکنم نمی تونم حظمش کنم :D چون بعد رفتن دیگه که اهمیت نمیدن بعدش نوشتید (اهمیت دادید و خواهید داد) 

حالا بگذریم که خیلی خنده بر روی لبان مخاطبان این تایپیک اوردید متشکر (اگر در توانم باشه جبران میکنم)

 

 

چهارم مشکل اینجاست که نه اینکه یک شغل اول حالا هلپر یا ادمین دارید بازهم مایلید شغل دوم داشته باشید در صورتی که اصلا به فکر پلیر هایی که دوست دارند شاغل باشند نیستید شما با خودتون میگید خب من که تا اینجا از پس این کارا بر اومدم بزار بیشتر درآمد کسب کنم چه اشکالی داره یه کمک دیگه به سرور کردم ولی نمیگید که اون پلیر بیکار تو سرور چیکار کنه بنظرتون بهتر نیست بره پشه هایی که تو سرور هستند رو بشماره ؟ اصلا پشه تو سرور پر نمیزنه که پلیر بره اون ها رو بشماره :(

 

پنجم خودتون برید اعضای فکشن گارد ملی رو ببینید یک سووم یا از ۱۸ نفر ۶ نفر کارکنان هستند یکم بو دار نیست ماجرا ؟ خب شما بیا در هر فکشن یا ۱و۲ نفر کارکنان بزار یا به کارکانان نوبت و زمان محدود برای حضور بدین تا نه در حق کارکنان نه در حق پلیر ظلم بشه 

 

ششم تنها بهانه شما برای این افراد پولشون هست که حقشونم هست استفاده کنند ولی باید حق پلیر دیگری رو بخورند تا بتونن لذت ببرند ؟ 

 

هفتم فکشن برای این افراد اصلا معنی نداره چون اختیاراتی که داده شده می تونند در هر زمان و مکان هر کاری رو انجام بدن بخصوص ادمین ها 

شما در استخدام یک فرد در فکشن چه از اعضای کارکنان باشد چه پلیر ساده فرقی نمیکند

شما فرض کنید ما دو تا فرد که یکی در آپارتمان و زیر یک سقف زندگی می کند و دیگری یک فرد کارتون خواب است هر دوی آنها درخواست یک خانه برای خودشون میکنند اولویت با کیست ؟ کسی که چون پولدار است ( به قولی دستش به دهنش میدسه ) باید به خونه برای پولش برسه یا فرد نیاز مندی که زیر آسمان در سرما مجبوره در گرسنگی بخوابه؟ 

 

نهم خودم به شخصه در ۳ یا ۴ تا سرور به غیر از سرور عزیز تر از جانم ArsaCia بودم و تجربه ای در زمینه پلیس بودن دارم و در هر سرور افراد مجرم همیشه از دست من کلافه میشدند که یک نفره توانایی رسیدگی به اون همه جرایم رو دارم و با اینکه من دارم به صورت قانونی به کار می پردازم با هم متحد میشدن که تعداد این افراد ۵ به ۱ بوده ولی بازم تونستم تک تک یک یکشونو بندارم پشت میله های زندان :)

یا ادمین ها و هلپر ها با استفاده از CMD از دست من فرار میکردند یا اختلال در ماموریتم ایجاد میکردند که میگم بازهم انداختمشون تو زندان ولی باز با سواستفاده از CMD .و ۲ ثانیه آزاد میشدند و بماند که بقیش چقدر ... 

 

و اینجا نقطه اوج من بوده که حتی از من درخواست شده که لطفا به گروه دسته متوسط ما ملحق شو یا بیا در تیم کارکنان ولی به عشق عدالت به کار خودم در سرور ها ادامه دادم تا اینکه محرومیت ها منو سر راه این سرور دوست داشتنی انداخت و هیچگاه اینقدر به یک سرور چه در زمینه فروم و در زمینه خدمت در سرور لطف نکرده بودم و همه این ها سرچشمه از وجود سیستم و قواعد به خصوص سرور منو در اینجا موندگار کرده به طوری که شیفته شدم و می خوام در بهبود سرور نقشی ایفا کنم  

 

هشتم شما خیلی لطف دارید اگر همین تایپیک رو بدست مدیران برسونید نه تنها پروفایلم بلکه اکانتم و دارایی هایی که دارم رو دودستی میدمش به شما و بعد این براتون دعا می کنیم که در همه حالت خدا در امورات به شما یاری رساند :x

 

 

در 2 ساعت قبل، Nikotin گفته است:

@faty1

حاجی خوب یکی از یه فکشنی خوشش میاد ت رنک ۴ میمونه و نمیخاد از فکشن بره 

دسته ملایم @GnGsTeR

دسته متوسط @AToMiX

دسته ویژه @TheExpert

منم از گیم میام بیرون میام فروم??♥

باز نشسته بشن مثل پیشنهاد آقای @OmidGH

 

در 11 ساعت قبل، OmidGH گفته است:

والا فکر نکنم این ایده مناسبی باشه شاید طرف با وجود استف بودنش فعال باشه یه نمونه خودم که هم FBI بودم هم ادمین و به مشکلی نمیخوردم.

اما این بحث که باید برای افرادی که فقط اکتیویتی سبز میکنن یه فکری کرد به خیلی قدیم بر میگرده و بحث جدیدی نیست باید برای بازیکنانی که رنک بالایی دارن و دیگه کارایی قدیم رو ندارن فکری بشه میشه با ساخت یه رنک جدید که اسلات اشغال نکنه و برای افراد بازنشسته باشه و زدن اکتیویتی توش اختیاری باشه اما دیگه حقوق فکشنو نگیرن و فقط پول اکتیویتی رو بگیرن این مشکلو حل کرد اما به شرطی که این رنک دارای اسلات باشه

دیدی خیلی سخت نیست دو تا خط اضافه کردن داره برا ۲ خط دارم ۲ تا مقاله مینویسم :/

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: ImmoraL.png

- آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله 100%

- برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ والا از روزه اولی که یه بنده خدایی مارو اینوایت کرد تا الان یه روزه خوش ندیدیم! دیگه واقعا حوصلهشو ندارم و به قول بعضیا ما هم بی فایده ایم تو گارد بهتره بریم بقیه بیان, آدم میاد یکم گیم بزنه خوشحال شه از مشکلات زندگی یکم خارج شه بیشتر بعضیا میان رو اعصاب هی هیچی هم نمیگی انگار ن انگار  و باید خودتو هم خوشحال نشو بدی درکل برید خوش باشید دسخوش

و + کنم که یه تشکر ویژه بکنم از اقای @ForgeT که توی این مدت خیلی اعصابه مارو یاری کردن دمشون گرم همشهریه گلی هستن

- پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: بی نظیر

ویرایش شده در September 5 توسط ImmoraL

 

 

در هم اکنون، faty1 گفته است:

- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: ImmoraL.png

- آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله 100%

- برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ والا از روزه اولی که یه بنده خدایی مارو اینوایت کرد تا الان یه روزه خوش ندیدیم! دیگه واقعا حوصلهشو ندارم و به قول بعضیا ما هم بی فایده ایم تو گارد بهتره بریم بقیه بیان, آدم میاد یکم گیم بزنه خوشحال شه از مشکلات زندگی یکم خارج شه بیشتر بعضیا میان رو اعصاب هی هیچی هم نمیگی انگار ن انگار  و باید خودتو هم خوشحال نشو بدی درکل برید خوش باشید دسخوش

و + کنم که یه تشکر ویژه بکنم از اقای @ForgeT که توی این مدت خیلی اعصابه مارو یاری کردن دمشون گرم همشهریه گلی هستن

- پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: بی نظیر

ویرایش شده در September 5 توسط ImmoraL

 

 

نمونه افرادی که قبلا حضور داشتند و رفتند و جای خالی بودشون بیشتر از قبل آدمو ناراحت میکنه

باید از این افراد الگو برداری کرد 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 14 ساعت قبل، mr18gfo گفته است:

با اینکه جزو هلپرا و یا ادمین ها نیستم ولی اینکه بخوای یک ادمین یا هلپر را بخاطر مسئولیتش از بودن در فکشن محروم کنیم درست نیست.

 

+

من خودم میخاستم هلپری بگیرم دیدم وضعیت هلپرا رو پشیمون شدم به فکشن پناه اوردم 

تیم هلپری خوبه ها 

ولی ساعت ۴ صبح یکی بهت هلپمی بده چطوری شلوار کردی بزارم یا فاصله Ls تا Lv با اینفرنوس چقدره دیگه نوبره... 

ما یِ نَسلِ #غمگین با صورتایِ #شادیم.

?? ??? ??? #??? ?????????? ???? #????? ????? ??

ForCes.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • توسعه دهنده

@faty1 من کاری به درآمد کسی ندارم و نخواهم داشت. اینکه از راه غیرقانونی یا غیراخلاقی در تضاد با مقررات سرور باشه قطعاً ورود پیدا کرده و در حدود قانونی دخالت می کنم. (1)

اینکه شما میگید مدام در حال al یا hl هستن هم وظیفه‌شونه، علتش هم بسیار واضحه استف قضیه‌ش از کل بازی جداست و افراد چنانچه علاقه دارند میتونن جوین بشن و بعد از ورود به استف حالت اونها از یک بازیکن عادی به یک کارمند تغییر پیدا می کنه. (2)

اینکه به دوستانی که استف نیستن یا واقعاً خیلی دوست دارن بازی کنن بد میگذره علتش مشخصه چون بعضی چیز ها فرهنگ سازی نشده، به قول @ArSaCiA هرچیزی که خانواده‌شون در اختیارشون میگذارن و یاد میدن رو خیلی خوشگل نشر میدن خطاب به بازیکنای دیگه یا به قول دیگری، کلاً از ریشه و بن با ملت مشکل دارن. از طرفی سختی کار، سختی زندگیشون یا 1000 مطلب دیگر بهشون فشار آورده و منطقی و عقلانی در موقعیت مناسب اون رفتار نمی کنن. من نمونه خیلی از این موارد رو در سرور دیدم. (3)

شما در دنیای واقعی درسته با تعریفی چون "علاقه به شغل" رو به رو شدید، اما این یک چیز روانشناختی هست نه یک چیزی که آدمهای دیگه اون رو شاخص بدونن برای ورود به یک شغل. شاید الان بگید نه خیر کل دنیا ملاکشون علاقه هست اما این علاقه رو از روی مهارتها و کارکرد قبلی شما تشخیص میدن و بالقوه میشه علاقه داشتن لفظی رو رد کرد. من ممکنه هیچوقت علاقه ای به Medic بودن نداشته باشم اما وارد اون حوزه شده باشم و حرفه ای و حتی بهتر از ممبر های اون سازمان عمل کرده باشم بنابراین تشخیص مقامات دیگر این هست که بنده صلاحیت کافی رو برای ورود به این سازمان دارم ولی هیچ وقت از علاقه بنده سوالی نشده، چون دیگران.

باز هم میگم، استف از روند بازی جداست اما در چارچوبی که تعریف شده فعالیت می کنه، تاپیک شما هیچ دلیل، توجیه یا مشخصه درست و منطقی و سازگار با عقل آدمی نداره که همچین فکشنی رو بخوایم بسازیم، اگر فکر می کنید باز هم دلایل موجه نیست یک پست دیگه بگذارید و دوباره مشکل رو تعریف کنید.

 

rsz_31emam-hosein-12_filr.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 27 دقیقه قبل، AmirMahdi گفته است:

من کاری به درآمد کسی ندارم و نخواهم داشت. اینکه از راه غیرقانونی یا غیراخلاقی در تضاد با مقررات سرور باشه قطعاً ورود پیدا کرده و در حدود قانونی دخالت می کنم. (1)

اینکه شما میگید مدام در حال al یا hl هستن هم وظیفه‌شونه، علتش هم بسیار واضحه استف قضیه‌ش از کل بازی جداست و افراد چنانچه علاقه دارند میتونن جوین بشن و بعد از ورود به استف حالت اونها از یک بازیکن عادی به یک کارمند تغییر پیدا می کنه

خب اگر وقتی از پلیر عادی تبدیل به یک کارمند میشوند قطعا باید در یک سری حوضه ها متفاوت عمل کرد که متاسفانه چنین چیزی رو به چشم نمیبینم 

در 30 دقیقه قبل، AmirMahdi گفته است:

ینکه به دوستانی که استف نیستن یا واقعاً خیلی دوست دارن بازی کنن بد میگذره علتش مشخصه چون بعضی چیز ها فرهنگ سازی نشده، به قول @ArSaCiA هرچیزی که خانواده‌شون در اختیارشون میگذارن و یاد میدن رو خیلی خوشگل نشر میدن خطاب به بازیکنای دیگه یا به قول دیگری، کلاً از ریشه و بن با ملت مشکل دارن. از طرفی سختی کار، سختی زندگیشون یا 1000 مطلب دیگر بهشون فشار آورده و منطقی و عقلانی در موقعیت مناسب اون رفتار نمی کنن. من نمونه خیلی از این موارد رو در سرور دیدم. (3)

اگر امکانش هست زیر دیپلم صحبت کنید :)

در یک یا دو خط خلاصه کنید 

در 33 دقیقه قبل، AmirMahdi گفته است:

شما در دنیای واقعی درسته با تعریفی چون "علاقه به شغل" رو به رو شدید، اما این یک چیز روانشناختی هست نه یک چیزی که آدمهای دیگه اون رو شاخص بدونن برای ورود به یک شغل. شاید الان بگید نه خیر کل دنیا ملاکشون علاقه هست اما این علاقه رو از روی مهارتها و کارکرد قبلی شما تشخیص میدن و بالقوه میشه علاقه داشتن لفظی رو رد کرد

شما از طرفی ۵۰ در صد درست میگید ولی ۱۰۰ در صد نیست الان شما به پیش مشاوران برید نه تنها از شما اولین سوالی رو که مطرح می کنند علاقه نیست سپس پس از اون نگاهی به سوابق شما نگاه میکنند و بعد از استعداد یابی و مایل بودن شما رو در یک شغل استخدام میکنند 

در 36 دقیقه قبل، AmirMahdi گفته است:

من ممکنه هیچوقت علاقه ای به Medic بودن نداشته باشم اما وارد اون حوزه شده باشم و حرفه ای و حتی بهتر از ممبر های اون سازمان عمل کرده باشم بنابراین تشخیص مقامات دیگر این هست که بنده صلاحیت کافی رو برای ورود به این سازمان دارم ولی هیچ وقت از علاقه بنده سوالی نشده، چون دیگران.

باز هم میگم

من هم از موقع ورودم و هر کسی دوست داشتن به دسته ویژه بروند ولی به خاطر قوانین سختگیر سرور 

همه مجبور بودند به انجام کاری که دوست نداشتند پس شما نتها نیستید بنده خودم هم به هزار زحمت و بد بختی تونستم خودمو با این اقلیت ها سازگار کنم تا از هدف اصلیم یعنی عضو دسته ویژه شدن فاصله نگیرم می دونم چی میگید ولی شما فکر کنید بنده بعد ۳ ماه از وقتی که گذاشتم بن بست من تست ورود نیست بلکه افرادی هستند که اجازه فرصت نمی دهند تا رشد کنیم و باید تا خود قیامت صبر کنیم 

در 44 دقیقه قبل، AmirMahdi گفته است:

استف از روند بازی جداست اما در چارچوبی که تعریف شده فعالیت می کنه، تاپیک شما هیچ دلیل، توجیه یا مشخصه درست و منطقی و سازگار با عقل آدمی نداره که همچین فکشنی رو بخوایم بسازیم، اگر فکر می کنید باز هم دلایل موجه نیست یک پست دیگه بگذارید و دوباره مشکل رو تعریف کنید

شما به اقلیت معلم ها نگاهی بندازید آیا جای خلع رو پیدا کردید ؟ معلم آموزش سپس امتهان میگیرد 

ولی آیا فرد ۹ ساله دوست دارد برود به ویکی و اونجا به مطالعه بپردازد ؟ یا باید در همان سرور به او آموزش داده شود ؟ 

 این همون کارهایی هستند که سرور یا بهتره هلپر ها و ادمین ها در این جهت پیش بروند اگر هم دوست دارند در اقلیت های دیگر هم عضو باشند باید بین پلیر و کارمند در نوع خودش جای خودشونو داشته باشند و کسی به حق دیگری تعرض نکنه همین 

در در ۱۴۰۲/۶/۲۱ در 00:05، MehranS گفته است:

خودتون که هلپر نیستید پس متوجه این داستان نیستید

بیاید هلپری اونموقع با هم حساب میکنیم

بخدا اگه این کارکنان همه پست های هلپری و ادمینی و لیدری از آن خودشون نکنن من بدون دست مزد میام برای عضو کارکنان بشم ولی اونجا رو هم پر کردن نمیزارن که 

الان از این افراد کم نداریم که 

هپلر ادمین و لیدر هستند با این وجود تو اقلیت دیگه هم مشغول هستند 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 33 دقیقه قبل، faty1 گفته است:

بخدا اگه این کارکنان همه پست های هلپری و ادمینی و لیدری از آن خودشون نکنن من بدون دست مزد میام برای عضو کارکنان بشم ولی اونجا رو هم پر کردن نمیزارن که 

الان از این افراد کم نداریم که 

هپلر ادمین و لیدر هستند با این وجود تو اقلیت دیگه هم مشغول هستند 

کی گفته پره؟ 40 تا اسلات هلپری هست

پاشو بیا دیگه ?

در 4 ساعت قبل، Nikotin گفته است:

تیم هلپری خوبه ها 

ولی ساعت ۴ صبح یکی بهت هلپمی بده چطوری شلوار کردی بزارم یا فاصله Ls تا Lv با اینفرنوس چقدره دیگه نوبره... 

بخدا شما ندیدید

حداقل بیاید تو تیم کارکنان بعد راجبش نظر بدید

خود faty1 2 هفته بیاد هلپری دیوونه میشه ?

زیرکش - حقوق کم - قوانین - تایم پلی

و حتی با پیشنهاد خودشون هم حساب کنیم

اگه بخوان برن فکشن مورد علاقشون باید از کارکنان استعفا بدن بعد برن ?

منطقی به قضیه نگاه کنید

ما با ترس غریبه ایم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 28 دقیقه قبل، MehranS گفته است:

کی گفته پره؟ 40 تا اسلات هلپری هست

پاشو بیا دیگه ?

بخدا شما ندیدید

حداقل بیاید تو تیم کارکنان بعد راجبش نظر بدید

خود faty1 2 هفته بیاد هلپری دیوونه میشه ?

زیرکش - حقوق کم - قوانین - تایم پلی

و حتی با پیشنهاد خودشون هم حساب کنیم

اگه بخوان برن فکشن مورد علاقشون باید از کارکنان استعفا بدن بعد برن ?

منطقی به قضیه نگاه کنید

حداقل شما از هلپری بیای بیرون یا من  بعدش چون تعداد افراد زحمتکش کم می شه حقوق بیشتری میدن :) کاری می کنیم که به خاطر حقوقش از فکشن های دیگه بیان بیرون  :D 

اگه بیشتر از ۲ هفته دووم آوردیم می تونیم بریم دسته ویژه ؟ دلم لک زده برا کتک کاری و دعوا :D از بس با پلیر ها دول انداختیم و همش میبرم حوصلم سر رفته 

 

ما که تا اینجا اومدیم از دسته ملایم و متوسط گذشتیم اینم روش :*

 

دشواری نداره که :)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 1 ساعت قبل، faty1 گفته است:

حداقل شما از هلپری بیای بیرون یا من  بعدش چون تعداد افراد زحمتکش کم می شه حقوق بیشتری میدن :) کاری می کنیم که به خاطر حقوقش از فکشن های دیگه بیان بیرون  :D 

تو خواب ببینید من استعفا بدم

 

در 1 ساعت قبل، faty1 گفته است:

اگه بیشتر از ۲ هفته دووم آوردیم می تونیم بریم دسته ویژه ؟ دلم لک زده برا کتک کاری و دعوا :D از بس با پلیر ها دول انداختیم و همش میبرم حوصلم سر رفته 

دیدی که چی گفتیم

پلیر ها بالا رفته فکشن ها اسلاتشون کمه اگه پیشنهادی راجب اسلات ها داری راجب اون بده

نه راجب تیم کارکنان چون تقصیر ما نیست

 

در 1 ساعت قبل، faty1 گفته است:

ما که تا اینجا اومدیم از دسته ملایم و متوسط گذشتیم اینم روش :*

پس چرا دسته متوسط خالیه؟

اگه دلت تنگ شده واسه دعوا و گان و اینا دسته متوسط بهترینه

در 18 ساعت قبل، faty1 گفته است:

نمونه افرادی که قبلا حضور داشتند و رفتند و جای خالی بودشون بیشتر از قبل آدمو ناراحت میکنه

باید از این افراد الگو برداری کرد 

خود همین فردی که میگید عضو کارکنان بود

ما با ترس غریبه ایم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 19 دقیقه قبل، MehranS گفته است:

تو خواب ببینید من استعفا بدم

خب برای اجرایی کردن یک سری راحل ها مجبور به کار های ناخشایند هستیم :/ بالاخره بین بد و بدتر آدم بد رو انتخاب می کنه و از شما انتظار میره برای بهبود سرور از خود گذشتگی کنید :(

در 23 دقیقه قبل، MehranS گفته است:

دیدی که چی گفتیم

پلیر ها بالا رفته فکشن ها اسلاتشون کمه اگه پیشنهادی راجب اسلات ها داری راجب اون بده

نه راجب تیم کارکنان چون تقصیر ما نیست

هم بنده نظرم رو در مورد اسلات بیان کردم هم @OmidGH 

حالا صاحب اختیار شما هستید که کدوم رو انتخاب کنید 

در 30 دقیقه قبل، MehranS گفته است:

پس چرا دسته متوسط خالیه؟

اگه دلت تنگ شده واسه دعوا و گان و اینا دسته متوسط بهترینه

تا وقتی لیدر مناسب تو این اقلیت ها نباشه که آدم نمیتونه بره که خودم به خاطر اینکه با لیدر سر تورف دوا شد کمونده بود fp80 بشم ولی نه نیاوردم و از دستورات ایشون پیروی کردم هر بار هم که می خواستم برم تو تورف برا درگیری منو میبردن بالای یک ساختمان و فقط برای اسکور تایم از بنده استفاده می کردند این ظلم نیست ؟ پس چیه ؟ 

دوست دارید مدرک هم بزارم خیالتون راحت شه ؟ 

در 34 دقیقه قبل، MehranS گفته است:

خود همین فردی که میگید عضو کارکنان بود

چه بهتر برید از همکاراتون یاد بگیرید که مایه افتخار سرور ArsaCia هستند :x

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، faty1 گفته است:

خب برای اجرایی کردن یک سری راحل ها مجبور به کار های ناخشایند هستیم :/ بالاخره بین بد و بدتر آدم بد رو انتخاب می کنه و از شما انتظار میره برای بهبود سرور از خود گذشتگی کنید :(

سید من استعفا بدم که وضع بدتر میشه

کدوم بهبود؟ هر کدوممون استعفا بده بدتره برای سرور

 

در ۱ ساعت قبل، faty1 گفته است:

هم بنده نظرم رو در مورد اسلات بیان کردم هم @OmidGH 

حالا صاحب اختیار شما هستید که کدوم رو انتخاب کنید 

قبل از شما این بحث اسلات گفته شده و توی پیشنهادات و انتقادات پذیرفته شده هست

میتونید ببینید

 

در ۱ ساعت قبل، faty1 گفته است:

تا وقتی لیدر مناسب تو این اقلیت ها نباشه که آدم نمیتونه بره که خودم به خاطر اینکه با لیدر سر تورف دوا شد کمونده بود fp80 بشم ولی نه نیاوردم و از دستورات ایشون پیروی کردم هر بار هم که می خواستم برم تو تورف برا درگیری منو میبردن بالای یک ساختمان و فقط برای اسکور تایم از بنده استفاده می کردند این ظلم نیست ؟ پس چیه ؟ 

دوست دارید مدرک هم بزارم خیالتون راحت شه ؟ 

خب مرد مومن لابد اسکور - میزنی که لیدر ازت خوشش نمیاد

دسته متوسط دسته ملایم نیست که بشینی نگاه کنی باید خودتو نشون بدی

طبق قانون!

-5 = AV

-10 = Fw

توی وار باید هر کاری بکنی که فکشنت پیروز بشه نه اینکه به فکر خودت باشی و بگی ناحقیه

لابد گانر بدی هستی که ازت فقط بخاطر اسکور تایم استفاده میشه که اونم باز لیدر گذاشته که بیای تورف تا فکشن پیروز بشه و این ناحقی نیست

دسته ویژه اگر دوست داری برای گانری و لفظ دوست داشتن رو میای به فکر اینی که از پلیری که وانتد داره بالاتر باشی و درحالی که ارمور و انواع و اقسام گان رو داری ببریش زندان یا بکشیش این میشه مشکل از سمت شما

 

در ۱ ساعت قبل، faty1 گفته است:

چه بهتر برید از همکاراتون یاد بگیرید که مایه افتخار سرور ArsaCia هستند :x

شما عملکرد داخلی تیم کارکنان رو ندیدید فقط راجبش دارید نظر میدید

اگر مثل امام زمان غیبت داشتم تا الان دیموت خورده بودم

لطفا قبل از نظر دادن یا انتقاد راجب اون فکر کنید و سپس اقدام به گفتگو کنید

 

+ موفق باشید

ما با ترس غریبه ایم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 42 دقیقه قبل، MehranS گفته است:

سید من استعفا بدم که وضع بدتر میشه

کدوم بهبود؟ هر کدوممون استعفا بده بدتره برای سرور

دقیقا وقتی چنین اتفاقی بیوفته مدیران به کارکنان توجه بیشتری خواهند نمود و وقتی توجه و رسیدگی بشه شاهد این چیزایی که در بالا گفتید نیستیم و این ممکنه نه تنها کارکنان قبلی رو برگردونه پایه کار در کنار این اینقدر برای عضویت در تیم کارکنان متقاضی پیدا بشه که اسلوت رو پر کنه !!! 

آیا باز هم مخالفید که بهبودی در تیم کارکنان رخ بده ؟

که سر انجام همه اینها به بهبود سرور کمک خواهد کرد 

در 50 دقیقه قبل، MehranS گفته است:

قبل از شما این بحث اسلات گفته شده و توی پیشنهادات و انتقادات پذیرفته شده هست

میتونید ببینید

لطفا لینک رو قرار بدید تا بنده بعد مطالعه اون ها پیشنهادات بعدی رو به حضورتون برسونم

در ۱ ساعت قبل، MehranS گفته است:

خب مرد مومن لابد اسکور - میزنی که لیدر ازت خوشش نمیاد

دسته متوسط دسته ملایم نیست که بشینی نگاه کنی باید خودتو نشون بدی

شما هم میگید که باید همیشه پیروز میدان باشیم ؟ 

در هر رقابت چه شانسی و چه از نظر مهارت باید یک طرف شکست بخوره و طرف دیگه پیروز بشه

اگر در هر رقابت ۲ تیم پیروز داشته باشیم آیا میشه اسم اینو رقابت گذاشت ؟

در ۱ ساعت قبل، MehranS گفته است:

طبق قانون!

-5 = AV

-10 = Fw

و در قانون که اگر ۵ تا اسکور منفی بزنید av دریافت میکنید بنظرم این به عنوان یک پیام اخطار است که میگه سعی کنید هیچ وقت درگیر نشوید تا کشته نشوید . این کار باعث میشه افراد پویا نباشن و از ترس یکجا بشینند و هیچ کاری نکنند شما به جای اینکه بگید بیشتر تلاش کن برو تو جنگ که چیزی یاد بگیری بر عکس نتیجه معکوس حاصل میشه  حالا بازم خوبه اختیاریه و گرنه که کلا اقلیت ها جز لیدر و سابلیدر کسی حضور نداشت 

در ۱ ساعت قبل، MehranS گفته است:

توی وار باید هر کاری بکنی که فکشنت پیروز بشه نه اینکه به فکر خودت باشی و بگی ناحقیه

یک جوری صحبت میکنید که برای پیروزی فکشنت تلاش کنی انگار ما جز گول خودی چیزی بلد نیستیم یا بد فکشن خودمونو می خوایم :/

در ۱ ساعت قبل، MehranS گفته است:

لابد گانر بدی هستی که ازت فقط بخاطر اسکور تایم استفاده میشه که اونم باز لیدر گذاشته که بیای تورف تا فکشن پیروز بشه و این ناحقی نیست

اگه بهم میگفتن کلا نیا وار سنگین تر بودم تا بیامو یکجا مثل بات وایسم که برای چی ؟!!  برای ۲ دونه اسکور تایم !

در ۱ ساعت قبل، MehranS گفته است:

دسته ویژه اگر دوست داری برای گانری و لفظ دوست داشتن رو میای به فکر اینی که از پلیری که وانتد داره بالاتر باشی و درحالی که ارمور و انواع و اقسام گان رو داری ببریش زندان یا بکشیش این میشه مشکل از سمت شما

شما اصلا بیا اسپری بده دست من و بگو برو وانتد کیل جمع کن 

مشکلی نیست آرمور هم ارزونیتون نخواستیم 

در ۱ ساعت قبل، MehranS گفته است:

ما عملکرد داخلی تیم کارکنان رو ندیدید فقط راجبش دارید نظر میدید

اگر مثل امام زمان غیبت داشتم تا الان دیموت خورده بودم

لطفا قبل از نظر دادن یا انتقاد راجب اون فکر کنید و سپس اقدام به گفتگو کنید

خب چه کنیم شما هم نمیدونید پلیر بیکار چه عذابی رو باید تحمل کنه شما هم دو طرفه نگاه کنید 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شما هم روزی که به سرور ورود کردید پلیر بودید و با گذشت زمان علاقمند شدید که در تیم کارکنان به سرور خدمت کنید حالا من یا بقیه دوستانی که تازه به سرور آمدیم هم همانند دوست داریم فرصتی داده بشه که خودمون رو ثابت کنیم که لیاقت بودن در یک پست یا مقام رو داریم و بعدش شاید مثل شما به تیم کارکنان ملحق شدیم کسی چه میدونه ؟!!

ولی نمی زارید کسی رشد کنه و این طوری از سرور دل سردش میکنید

معلومه که افراد بالای لول ۱۰۰  که از جزئیات سرور مطلع هستند و می تونند در سرور به عنوان هلپر مشغول شوند ولی عدم توجه مدیران به اون ها باعث این مشکلات شده :(

ما یک روز به سرور اومدیم و یک روز از سرور خواهیم رفت پس بیاید اینجا رو جای بهتری کنیم برای دیگران آیا با این هم مخالفید ؟ 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 10 ساعت قبل، faty1 گفته است:

شما هم روزی که به سرور ورود کردید پلیر بودید و با گذشت زمان علاقمند شدید که در تیم کارکنان به سرور خدمت کنید حالا من یا بقیه دوستانی که تازه به سرور آمدیم هم همانند دوست داریم فرصتی داده بشه که خودمون رو ثابت کنیم که لیاقت بودن در یک پست یا مقام رو داریم و بعدش شاید مثل شما به تیم کارکنان ملحق شدیم کسی چه میدونه ؟!!

ولی نمی زارید کسی رشد کنه و این طوری از سرور دل سردش میکنید

معلومه که افراد بالای لول ۱۰۰  که از جزئیات سرور مطلع هستند و می تونند در سرور به عنوان هلپر مشغول شوند ولی عدم توجه مدیران به اون ها باعث این مشکلات شده :(

ما یک روز به سرور اومدیم و یک روز از سرور خواهیم رفت پس بیاید اینجا رو جای بهتری کنیم برای دیگران آیا با این هم مخالفید ؟ 

مگر ما جلوی شما رو گرفتیم؟ گفتیم که اسلات شده 40 تا و هر کس که واقعا بخواد میتونه بیاد

چرا نمیاید؟ با عملی شدن این پیشنهاد حتی همون 20 تا هلپر هم دیگه نمیان

اگه فکر میکنی که ناحقی کردن یا دارن در حقت ظلم میکنن برو شکایت کن اقا ازشون

کسی که شما میگید علاقه داره و به جای یه کارکنان بره توی فکشن دیگه نمیاد بیرون اقا

بره دیگه موندیه چرا باید بیاد بیرون؟ اونم میمونه اون تو و دیگه نمیاد بیرون و در حق بقیه ظلم میشه

لطفا دقت کن به پیشنهادت

قشنگ معلوم هست که همه فقط میرن دسته متوسط که R2 بگیرن و برن دسته ویژه و احترامی برای این دسته قائل نیستن

 

در 19 ساعت قبل، faty1 گفته است:

شما هم میگید که باید همیشه پیروز میدان باشیم ؟ 

در هر رقابت چه شانسی و چه از نظر مهارت باید یک طرف شکست بخوره و طرف دیگه پیروز بشه

اگر در هر رقابت ۲ تیم پیروز داشته باشیم آیا میشه اسم اینو رقابت گذاشت ؟

شکست توی 1 وار یا نصف که مشکلی نداره اما اینکه همیشه شکست بخورید مشکل داره

 

در 19 ساعت قبل، faty1 گفته است:

و گرنه که کلا اقلیت ها جز لیدر و سابلیدر کسی حضور نداشت 

کی گفته؟ ما گانر های بسیار قوی ای در دسته متوسط داریم که با وجود این قوانین فکشنشون پره و راضی هم هستن

در 19 ساعت قبل، faty1 گفته است:

اگه بهم میگفتن کلا نیا وار سنگین تر بودم تا بیامو یکجا مثل بات وایسم که برای چی ؟!!  برای ۲ دونه اسکور تایم !

گفتم که همون 2 تا اسکور هم خوبه خدا رو چه دیدی شاید یهو اسکورت رفت جلو

 

در 19 ساعت قبل، faty1 گفته است:

شما اصلا بیا اسپری بده دست من و بگو برو وانتد کیل جمع کن 

مشکلی نیست آرمور هم ارزونیتون نخواستیم 

منطقیه سید

 

در 19 ساعت قبل، faty1 گفته است:

خب چه کنیم شما هم نمیدونید پلیر بیکار چه عذابی رو باید تحمل کنه شما هم دو طرفه نگاه کنید 

میدونم چی میگید اما محروم کردن کارکنان از فکشن ها بخش بد ماجرا هست

همونجور که راجب اسلات ها صحبت کردیم قضیه راجب اسلات کم فکشن ها هست

لینک تاپیک:

 

 

+ موفق باشید

ما با ترس غریبه ایم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 1 ساعت قبل، MehranS گفته است:

میدونم چی میگید اما محروم کردن کارکنان از فکشن ها بخش بد ماجرا هست

همونجور که راجب اسلات ها صحبت کردیم قضیه راجب اسلات کم فکشن ها هست

با تشکر از شما و تمامی دستندرکاران عزیز 

خب بالای ۶ دفعه خوندم که کارکنان نباید محروم بشن و تایپیک رو مطالعه کردم و دیگه جای شکی برام نمونده پس بیاد یک نتیجه گیری کلی انجام بدیم که کدوم از پیشنهاد هارو اجرایی کنیم 

 

۱. افزایش اسلات اقلیت هایی که در حال حاظر پر هستند مخصوصا دسته ویژه 

 

۲. ساخت اسلات جداگانه برای افراد کارکنان در اقلیت ها که میتونه ۳ یا بیشتر باشه ولی این اسلات ها نباید تاثیری برو روی اسلات اصلی اقلیت بزارند 

 

۳. انتخاب افراد برتر در تیم کارکنان برای ورود به عقلیت مورد نظر خودشون یا قرعه کشی یا ایجاد مسابقه برای اینکه کدام فرد میتونه بره به فکش مورد نظر مثل duel برای دسته ویژه و دسته متوسط و برای اقلیت های دسته ملایم کاری در خصوص وظیفه های اون ها آزمون گرفته بشه که یک مدت زمان معین و محدود خواهد بود مثلا ۱ هفته 

 

۴. در لیست اولویت بندی شده متقاضیان برای ورود به اقلیت کارکنان در آخر لیست قرار بدیم که حداقل ۱ فرصت به دیگر پلیر ها داده باشیم برای ورود بعد از اینکه پلیری قبول نشد از کارکنان دعوت میشه برای ورود و چون کارکنان از سیر تا پیاز سرور رو میدونن

نیازی به پرسیدن قوانین نیست 

 

۵. افراد کارکنان مواقعی به اقلیت ها بیان که از قبل با یکی از اعضای آن صحبت کرده کرده باشند مثلا در مواقعی که فرد درخواست مرخصی می گذارند یا زمان هایی که اون فرد آنلاین نمیشه به فرض مثال من از اعضای پی دی هستم من همیشه ساعت های ۹تا ۱۰ بازی میکنم پس در خارج از این تایم کارکنان میتونند بیان و در اقلیت اوقات خودشونو سپری کنند ولی به اسلات اقلیت اضافه نشه مثل ادمین ها دیگه با یک سی ام دی بیان و برن 

 

و در آخر دیگه التماس دعا های شما بزرگ واران هستیم  :x @AmirMahdi  @MehranS  @ArSaCiA

 

ویرایش شده توسط faty1
متن افزوده
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۲/۶/۱۹ در 16:18، faty1 گفته است:

آقا خسته نباشین من میخواستم به عرضتون برسونم که در یک اقلیت به جز افراد لیدر و ساب لیدر 

شخص دیگری حضور نداشته باشد به طور مثال 

ادمین ها هلپر ها و هاستر ها و ... به جز استریمر و پلیر های عادی در اقلیت وجود نداشته باشند چرا که در برخی مواقع یا شاید اکثر مواقع بنده دیدم که این

 

۱ افراد در حین on duty در دسته ویژه به دیگر پلیر ها در حال صحبت در hl/ و al/ هستند 

 

۲ این افراد دیگه اون حس هیجان رو ندارند که بخواهند آنچه انتظار سرور هست رو براورده کنند 

 

۳ صرفا برای در آمد بیشتر به این اقلیت های دسته ویژه می آیند و بعد از اوکی کردن اکتیویتی دیگه اگه رنک ۳ باشند به خواب زمستانی میرن :(

 

۴ این گونه افراد با اختیاراتی که دارند هر کاری بخواهند را انجام میدهند و حتی اگر آن کار اشتباه باشد باز هم چون در راستای هدف (?شیطانی?) آنهاست از آن دریق نمیکنند به شخصه در ۴ مورد از این موارد برخورد کردم که در هر بار شکایت از آن ها رد شد ? 

 

۵ این فکش ها برای پلیر ها است نه کارکنان این افراد فقط جای آن پلیری رو که اشتیاق ، هیجان ، انرژی و تایم بالایی برای این فکشن دارند رو ،     کنار زده و باز نشسته ها رو در فکشن نگهداری می کنید بنده خودم ساعت ۷ صبح که راب زدم بعدش یک کاپ که قصد کیل کردن منو داشت رو ۶ بار کیل کردم و متوجه شدم این افراد دیگه هیچ انگیزه ای برای رقابت و جنگیدن و درگیری ندارند این افراد حقوق باز نشتگی نیاز دارند و تمام 

 

 

و در آخر برای این افراد یک فکشن ساخته بشه و در اونجا به فعالیت خودشون ادامه بدهند و بیشتر از این باعث رنج چه پلیر ها و چه مدیران سرور نشوند

 

امیدوارم کارکنان صادقانه در این مورد نظرشون رو اعلام کنند 

 

 

با تشکر در پناه حق 

 

اگر امکانش هست به کارکنان کارهایی سپرده بشه که اینقدر در سرور بیکار نباشند که در فکشن های دیگر حضور داشته باشند 

نظرم (-) هست واقعا ظلمه شما فکر میکنید هرکی کارکنانه هواشو بیشتر دارن؟ اشتباه فکر میکنید یارو هلپمی داده توش توهین کرده منم گفتم اینجا جای توهین و بی احترامی نیست مدرکم داشتم شکایت کرده و اکسپت شده! واقعا دارید ظلم میکنید در حقمون برا استف از چند جا میزنیم به چند تا پلیر کمک کنیم اما این رسمش نیست

در در ۱۴۰۲/۶/۲۱ در 01:05، MehranS گفته است:

میخوای از فردا بیایم جلو پات هم تمیز کنیم؟

مشکل داری؟ ما داریم زحمت میکشیم

تو نمیدونی چه بلایی سر ما اومده

شما ها مارو گیر اوردید بخدا

یارو لول 120 هست میگه کامند بای لول؟

30 دقیقه علاف میکنه ادمو بعد ما شیطانی ایم؟؟؟؟

چرا یه نگاه به خودتون نمیندازید؟

سرور پر شده از ادمای عقده ای و زیرکش

استف که یه ماشین یا هوش مصنوعی نیست که 24 برات برای هیچی کار کنه

اخرش هم الکی براش پاپوش درست کنن عزل بشه

شما اول اخلاق خودتونو درست کنید بعد راجب تیم کارکنان نظر بدید

این پیشنهاد شما از 20 تا فحش بدتر بود برای ما

خودتون که هلپر نیستید پس متوجه این داستان نیستید

بیاید هلپری اونموقع با هم حساب میکنیم

در ضمن وقتی درک درستی از قوانین ندارید اقدام به شکایت نکنید این تقصیر اون هلپر بدبخت نیست مقصر کسیه که شکایت کرده و درک درستی از قوانین نداشته

همینجوریش چند ماه بدون فکشن موندیم کافی بود

دوما شما میگید هلپرا و کارکنان بیکارن

تک تک چیزایی که گفتی معلومه که خودت تجربشو نداشتی

بچه های تیم هلپر و ادمین میدونن چی میگم

وقتی با مردم سر و کله زدی مغزت به فنا رفت اون موقع میفهمی چی میگم

و اون صحبت کردن توی al و hl نشون دهنده وظیفه شناس بودن فرد هست و اینکه به تیم کارکنان و پلیرا احترام میزاره و کمکشون میکنه

+ شما میگید که میان اکتیویتی فکشنو سبز میکننو میرن اون جزو تیم کارکنان حساب نمیشه تیم کارکنان برای دیموت نشدنش زحمت میکشه روز به روز عمرشو پای سرور میزاره

به شخصه ارتباطم با چند تا از دوستان نزدیکم سر همین قضیه هلپری سرد شد

ولی هنوزم که هنوزه یه عده هستن که میگن هلپرا بیکارن و از این جور چرت و پرتا

حق بده روزی در نزدیکای 100 تا هلپمی/ریپورت جواب بدی بعد همزمان باهاش کارای دیگه هم بکنی

لطفا قبل از ایجاد تاپیک یکم روی پیشنهادتون و چیزی که میخواهید ارائه بدید فکر کنید

نه تنها پیشنهاد بلکه شکایات هم باید روش فکر کنید قبل اقدام به ساختن تاپیک

یا شما مشکل دارید و کسانی که این طرز فکر بسیار مسخره و چرند رو دارن

یا کل تیم کارکنانی که این همه سال برای سرور زحمت کشیده و مظلوم بوده

 

پیشنهاد شما 99 درصد قبول نخواهد شد

حتی فکر کردن راجب این موضوع هم غیر منطقی هست

همانند بقیه پیشنهاداتی که راجب ساخت بیس و HQ برای تیم کارکنان بود

 

بدرود

اره دیگه مشکل همینجاس

 

در در ۱۴۰۲/۶/۲۱ در 01:16، faty1 گفته است:

با سلام و عرض خسته نباشید از نظرتون سپاس گذارم 

می خواستم همین الان یکسری موضوع دیگه رو هم مطرح کنم شاید بتونه کمکی کنه به وضعیت ناسامان فعلی 

در مورد آزار و اذیت هیچ شکی ندارم که این کار رو می کنند و برای اون من به شخصه خیلی اوقات شکایت کردم ولی در هر مورد شکایت من رد شد من نمیدونم تیم کارکنان رو از چه افرادی تشکیل میده که در هر صورت اگر خلافی کرده باشه مدرک هم ارائه بدیم هم شما اصلا برچسب (متخلف)

رو به هیچ عنوانی رو اون فرد نه میزارید و نه مجازات میکنید . انگار این افراد مانند معصومین از هر آلودگی  و گناهی پاک هستند . 

این افراد درست همانند خودمون هستند شاید ایشون ۲ ماه زود تر از من به سرور اومده دلیل نمیشه که سرور در هر حالت برای اینکه خود سرور زیر سوال نره بیاد از این افراد در هر شکایتی پشت اونارو بگیره

من به شخصه به دلیل اینکه متن نوشته شده اسناد بر این هست که فرد از CMD استفاده کرده تا به اکتیویتی مورد نیاز خودش برسه رو دارم ولی به خاطر این که تصور همه بر این هست که فقط پلیر ها دچار هوی و هوس میشن و سمت این کار ها میرند  

در کل این مشکلی هست که نه تنها من بلکه پلیر های دیگرو نیز در گیر کرده 

 

به عنوان مثال هلپر ها و ادمین ها به عنوان نظارت کننده به فعالیت های درون سرور کار دارند و در صورت نیاز به پلیر ها کمک میکنند تا مشکلات بر طرف شود 

 

نه این که خودشون رو قاطی باقالیا کنند برن تو دل فعالیت سرور 

 

یک آماری که بنده بعد از تست گیری اقلیت گارد ملی بدست آوردم ۱ سوم افراد داخل این اقلیت رو اختصاص داده شده به کارکنان .

دوست دارم خودتونو جای پلیر بزارید و بگید دوست دارم برای ۱ روز هم که شده این اقلیت رو امتحان کنم 

ولی باید به خاطر افرادی که نه به خاطر فعالیت های گارد ملی بلکه فقط و فقط برای درآمد بالای اون این اقلیت رو پر کردند برند و این فرصت رو از شما به خاطر طمع بگیرند 

و دقیقا آمار اینجا جالب میشه که کارکنان چون به خاطر اجباری بودن تایم زدن در روز در ۱۰ نفر اول قرار گرفتند و این باعث این همه نا عدالتی شده  در صورتی که میشه گفت اون ها شغلی برای انجام دادن دارند ولی اون پلیر ساده چطور ؟

میشه این کارکنان رو در آخر لیست قرار داد تا اگر فردی برای این پست بالا مقام وجود نداشت از کارکنان کمک گرفته بشه ولی حداقل یه فرصت به پلیر ها داده بشه فقط ۱ فرصت همین

 

 و در مورد اکتیویتی جوری نباشه که در اول هفته مثله ۳ روز اول بعد متینگ اکتیویتی رو سبز کنند و دیگه بعد این داستان برای انجام کار های شخصی خودشون فقط بگذارند 

می تونید بگید برای هر مقدار ساعتی که آنلاین شدید باید ۷۰ در صد وقتشون رو در اختیار سرور بگذارند 

برای اکتیویتی هم کامند حکم دیموت داره من یه گوتو دادم رو رفیقم ۲ مسعول هلپر یکی یکی تی پی دادن که چرا این کارو کردید

الان واقعا مشکلتون با ما چیه یکی تا میبینه فحش میده اون یکی DM میکنه واقعا ما هم پلیر هستیم و اینکه تو ۲ طرف باهم کار کنی کار اسونی نیست و ۷۰ درصد تایم رو سرور نیست بالای ۹۵ درصد تایممون رو سروره و استراحت نداریم وقتی آنلاینیم یکم مارو درک کنید خب

ماهم دلمون فکشن میخواد خب جذامی نیستیم ک از بقیه جدامون میکنید ??

 

در در ۱۴۰۲/۶/۲۲ در 19:51، faty1 گفته است:

حداقل شما از هلپری بیای بیرون یا من  بعدش چون تعداد افراد زحمتکش کم می شه حقوق بیشتری میدن :) کاری می کنیم که به خاطر حقوقش از فکشن های دیگه بیان بیرون  :D 

اگه بیشتر از ۲ هفته دووم آوردیم می تونیم بریم دسته ویژه ؟ دلم لک زده برا کتک کاری و دعوا :D از بس با پلیر ها دول انداختیم و همش میبرم حوصلم سر رفته 

 

ما که تا اینجا اومدیم از دسته ملایم و متوسط گذشتیم اینم روش :*

 

دشواری نداره که :)

والا حقوقمون از یک هفته دسته متوسط یا تی تی سی کمتره با اینکه تایمی که میزاریم خیلی بیشتره

ویرایش شده توسط HastaLaVista

اگر خواستی سرزمینت را آزاد کنی         

                                          ۱۰ گلوله در تفنگت بگذار،

 

۹ گلوله برای خائنين،آدم فروشان و جاسوسان

                     

                      و تنها ۱ گلوله برای دشمنان کافیست!!!

Pishva.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، HastaLaVista گفته است:

والا حقوقمون از یک هفته دسته متوسط یا تی تی سی کمتره با اینکه تایمی که میزاریم خیلی بیشتره

والا کسی که تو بورس ببینه جز ضرر هیچی حاصل نمی شه می کشه بیرون پولاشو شما هم اگه دوست دادید بهتون بها داده بشه خب اعتساب کنید که حق و حقوقی که لایقش هستینو بدن یا بیاین بیرون یه هوایی عوض کنید اگه خوشتون نیومد دوباره برید به کارکنان ملحق بشید 

ولی هیچوقت ناشکری نکید ضرب المثل داریم که میگه 

  شکر نعمت افزون کند ، کفر نعمت ز کف بیرون کند

   :& :)

 

 

 

ویرایش شده توسط faty1
متن افزوده
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود دوستانه عزیز وقتی شما هلپر نبودید و نیستید الکی قضاوت نکنید هلپر ها و ادمین ها ۹۹ درصد وقتشون رو به شما دادن اون موقع شما اومدی این حرف رو میزنی واقعا زشته 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 1 دقیقه قبل، Meyti گفته است:

درود دوستانه عزیز وقتی شما هلپر نبودید و نیستید الکی قضاوت نکنید هلپر ها و ادمین ها ۹۹ درصد وقتشون رو به شما دادن اون موقع شما اومدی این حرف رو میزنی واقعا زشته 

کجا رو امضا کنم هلپر شم ؟ بعدش هرچی گفتم حقه ؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 4 دقیقه قبل، faty1 گفته است:

والا کسی که تو بورس ببینه جز ضرر هیچی حاصل نمی شه می کشه بیرون پولاشو شما هم اگه دوست دادید بهتون بها داده بشه خب اعتساب کنید که حق و حقوقی که لایقش هستینو بدن یا بیاین بیرون یه هوایی عوض کنید اگه خوشتون نیومد دوباره برید به کارکنان ملحق بشید 

ولی هیچوقت ناشکری نکید ضرب المثل داریم که میگه 

  شکر نعمت افزون کند ، کفر نعمت ز کف بیرون کند

   :& :)

 

 

 

 خب عشقش رو دارن هلپر یا ادمین باشن کلی وقت روی سرور و بازیکنان میزاره که شما اذیت نشی 

در هم اکنون، faty1 گفته است:

کجا رو امضا کنم هلپر شم ؟ بعدش هرچی گفتم حقه ؟

هر وقت تونستی take تست هایی که پاس کردیم رو پاس کنی بیا

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 2 دقیقه قبل، Meyti گفته است:

خب عشقش رو دارن هلپر یا ادمین باشن کلی وقت روی سرور و بازیکنان میزاره که شما اذیت نشی

منم عشق اینو دارم که عدالت و نظم تو سرور برقرار کنم ولی نمی زارید که !

بعدش کسایی پیدا میشن هی کرم میریزن تازه پلیر ها رو اذیت میکنن اینطوری پلیر میپره ممبرای سرور اوفت میکنه :S

 

در 7 دقیقه قبل، Meyti گفته است:

ر وقت تونستی take تست هایی که پاس کردیم رو پاس کنی بیا

لطفا جوری صحبت کنید طرف مقابل جذب بشه نه بدتر ترد بشه :/

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 9 ساعت قبل، faty1 گفته است:

با تشکر از شما و تمامی دستندرکاران عزیز 

خب بالای ۶ دفعه خوندم که کارکنان نباید محروم بشن و تایپیک رو مطالعه کردم و دیگه جای شکی برام نمونده پس بیاد یک نتیجه گیری کلی انجام بدیم که کدوم از پیشنهاد هارو اجرایی کنیم 

 

۱. افزایش اسلات اقلیت هایی که در حال حاظر پر هستند مخصوصا دسته ویژه 

 

۲. ساخت اسلات جداگانه برای افراد کارکنان در اقلیت ها که میتونه ۳ یا بیشتر باشه ولی این اسلات ها نباید تاثیری برو روی اسلات اصلی اقلیت بزارند 

 

۳. انتخاب افراد برتر در تیم کارکنان برای ورود به عقلیت مورد نظر خودشون یا قرعه کشی یا ایجاد مسابقه برای اینکه کدام فرد میتونه بره به فکش مورد نظر مثل duel برای دسته ویژه و دسته متوسط و برای اقلیت های دسته ملایم کاری در خصوص وظیفه های اون ها آزمون گرفته بشه که یک مدت زمان معین و محدود خواهد بود مثلا ۱ هفته 

 

۴. در لیست اولویت بندی شده متقاضیان برای ورود به اقلیت کارکنان در آخر لیست قرار بدیم که حداقل ۱ فرصت به دیگر پلیر ها داده باشیم برای ورود بعد از اینکه پلیری قبول نشد از کارکنان دعوت میشه برای ورود و چون کارکنان از سیر تا پیاز سرور رو میدونن

نیازی به پرسیدن قوانین نیست 

 

۵. افراد کارکنان مواقعی به اقلیت ها بیان که از قبل با یکی از اعضای آن صحبت کرده کرده باشند مثلا در مواقعی که فرد درخواست مرخصی می گذارند یا زمان هایی که اون فرد آنلاین نمیشه به فرض مثال من از اعضای پی دی هستم من همیشه ساعت های ۹تا ۱۰ بازی میکنم پس در خارج از این تایم کارکنان میتونند بیان و در اقلیت اوقات خودشونو سپری کنند ولی به اسلات اقلیت اضافه نشه مثل ادمین ها دیگه با یک سی ام دی بیان و برن 

 

و در آخر دیگه التماس دعا های شما بزرگ واران هستیم  :x @AmirMahdi  @MehranS  @ArSaCiA

 

الان که با موبایلم بزار بیام پشت سیستم جواب میدم

ما با ترس غریبه ایم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 24 دقیقه قبل، MehranS گفته است:

الان که با موبایلم بزار بیام پشت سیستم جواب میدم

من کل این مدتی که برای شما بالق بر ۱۰ تا مقاله تایپ کردم

فقط از موبایلم استفاده کردم :D

 

در 9 ساعت قبل، Meyti گفته است:

خب عشقش رو دارن هلپر یا ادمین باشن کلی وقت روی سرور و بازیکنان میزاره که شما اذیت نشی

دیگه گفتنی ها رو گفتیم از اینجا به بعد احساسات هستند که مانع می شن تا به قله موفقیت رسید 

 

خب بنده مایلم به تیم کارکنان در بخش هلپر خدمت کنم آیا امکانش هست یا نه ؟ لول ۲۲ هستم 

 

@AmirMahdi نمیدونم در یکی از تایپیک های شما دیدم که اگر دوست دارید در تیم کارکنان در بخش پیشنهاد ها شریک باشید بیاید و ثبت نام کنید 

کجا باید ثبت نام کنم ؟ 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...