ArSaCiA

مؤسس
  • تعداد ارسال ها

    3768
  • حمایت مالی

    0 تومان 
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    229

آخرین بار برد ArSaCiA در July 8

ArSaCiA یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

3945 استاد امتیاز

درباره ArSaCiA

  • درجه
    A remarkable online gaming experience

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در RPG
    ArSaCiA

آخرین بازدید کنندگان نمایه

86747 بازدید کننده نمایه
  1. ArSaCiA

    در صورتی که حل نشد تغییر کاربری در ویندوز هم عمل خواهد کرد. البته باید کاربر جدید را Administrator کنید و Administrator را از کاربری کنونی بگیرید چون بازی نیازمند Administrator می باشد.
  2. ArSaCiA

    با سلام. لطفاً در صورتی که مشکلتان حل شده راه حل خود را هم ارائه دهید تا شاید برای دوستان مفید باشد.
  3. ArSaCiA

    Runtime Error اقلب می تواند به دلیل مود های نصبی، ویندوز ناسالم، درایور ناسالم و آنتی ویروس های کرک شده و کم کیفیت باشد. در صورتی که بازی را از arsacia.ir/bazi دانلود کردید و هیچ مودی ندارید و آنتی ویروستان غیر فعال است، لطفاً درایور های خود را یک بار آپدیت نمایید. در صورتی که باز هم مشکلتان حل نشد دستور زیر را در cmd اجرا کنید (این دستور زمان‌بر می باشد، صبر کنید تا تمام شود): sfc /scannow
  4. ArSaCiA

    با سلام. ویروسی در کامپیوتر شما وجود دارد که فایل های .dll و .exe داخل کامپیوترتان را آلوده می کند تا بتواند در سیستم شما و دیگران پخش شود. لانچر به فایل های بازی حساس می باشد و با توجه به اینکه ویروس فایل های بازی را تغییر میدهد این ارور را مشاهده می کنید. لطفاً با نصب آنتی ویروس Kaspersky یا BitDefender و انجام یک Full scan دوباره بازی را نصب کنید. (نصب نسخه رایگان Kaspersky Security Cloud از این لینک پیشنهاد می شود)
  5. ArSaCiA

    با توجه به Crash شما مشکل از بازی شما می باشد. لطفاً نسخه کامل و سالم بازی را از لینک https://arsacia.ir/bazi دانلود نمایید.
  6. با سلام و وقت بخیر. نظرات تمامی شما عزیزان خوانده شده و راهکار های خوبتان در اسرع وقت اجرا خواهد شد. تاپیک منتقل شد.
  7. ArSaCiA

    چون ما با این مشکل بر نمی خوریم و نمی توانیم این مشکل را ببینیم لطفاً یک فیلم تهیه کنید. هم از زمان ورود به اینتریور با لانچر و هم از زمان ورود به اینتریور با سمپ معمولی (بدون ماد) اینکه در چه شرایطی این باگ اتفاق میوفتد هم مهم است و به ما برای پیگیری این مشکل کمک می کند. (مثلاً بعد از 30 دقیقه اتفاق می افتد، فقط با هارد SSD اتفاق میوفتد و ...)
  8. سلام داش همین الان یه رباتی رو وارد سرور کردم دی ان اس رو خاموش کن تا خراب کاری نکرده 

    img_20220811_151653_080_ydof.jpg

    1. DeatShot

      DeatShot

      عه عکس خودتم گذاشتی که سلطان👍😂

    2. 404

      404

      @Aliherfei عکس خودته؟ خیلی پخش شده تو اینترنت😂

    3. Aliherfei

      Aliherfei

      @404 اسم نت که میاری جیگرم میسوزه...

  9. ArSaCiA

    با سلام. 1. از کلاینتی که شما دارید پشتیبانی نمی شود. 2. این مشکل ربطی به لانچر ندارد. بسته شد.
  10. ArSaCiA

    آیا با سمپ هم این مشکل را دارید؟
  11. ArSaCiA

    مربوط به لانچر نیست. مشکل از اینترنت می باشد.
  12. ArSaCiA

    قابل توجه اعضای اقلیت خبرنگار لطفاً از فرم استفاده کنید و پست بدون فرم ارسال نکنید. ارسالاتی که بدون فرم باشند اعتبار نخواهند داشت.
  13. ArSaCiA

    با سلام. قطعاً محرومیت شما بی دلیل نبوده و دلیل آن کاملاً صحیح می باشد. در این باره درست میگید که چیزی نگذشته بود که میزان محرومیت شما تصحیح گردید و تذکرات لازم را دریافت کردند. "Unban" با "Wrong ban" فرقی ندارد و مادامی که در محرومیتی Unban شوید آن محرومیت در تاریخچه حساب نمی شود. (به جز untaligh) در مورد محرومیت شما در انجمن هم این یک عمل پیشگیری بوده چون در گزارشی که به دست ما رسیده اینکه شما در انجمن هم تبلیغ کردید را احتمال دادند که پس از اینکه بررسی کردیم و تبلیغی صورت نگرفته بود اکانت های فرومتان نیز رفع محرومیت گردیدند. تمامی مدارکی که گزارش دهنده ها برای ما می فرستند محفوظ هستند و امکان ارائه آن وجود ندارد در هر صورت مدارک بررسی شده است و صحیح می باشد. بسته شد.
  14. ArSaCiA

    با سلام. شکایت اول شما قبول شد. در شکایت دوم، قوانینی که نقل قول کردید مربوط به شما که در Civilian بودید نیست، آن قوانین برای یک جای دیگر و برای یک منظور دیگری می باشد. شکایت سوم فرقی با شکایت اول ندارد و قانونی وجود ندارد که سرپرست را برای انجام یک کار دو برابر مواخذه نماید. برخورد های لازم با Alireza انجام گردید. بسته شد.
  15. ArSaCiA

    با سلام. ما در اعمال قوانین "سخت گیری" یا "آسان گیری" نداریم و سعی می کنیم همیشه تمامی قوانین را اعمال نماییم و قوانین را بهبود دهیم. ما و تیم کارکنان در آرساکیا گیم متأسفانه ربات نیستیم و با اینکه همیشه تلاش خود را کردیم که قوانین همیشه برای همه اعمال شود مواردی هستند که به دلیل بی دقتی، خطای انسانی و ... به آنها رسیدگی نمی شوند. کمبود وقت با توجه به تعداد بازیکنان و گاهی غیر قابل اطمینان بودن برخی از اعضای تیم کارکنان نیز جزو این فاکتور هستند. این اشتباهات از سمت تیم کارکنان با کمک شما عزیزان که شکایت می کنید و گزارش می دهید و خود عزیزان داخل تیم کارکنان که به صورت مرتب همه چیز را چک و بررسی می کنند کشف شده و به آنها نیز رسیدگی می شود بنابراین در هر کجا که خطایی مشاهده کردید حتماً آن را گزارش دهید. بنده متأسفانه متوجه نشدم که موضوع شکایت شما دقیقاً چیست و حدس میزنم که موضوع شکایت شما اعتراض به رد شدن درخواست مرخصی‌تان باشد که بنا بر قوانین پست مرخصی شما به صورت اشتباه قبول شده است و با لیدر مربوطه نیز برخورد گردیده است. در صورتی که بابت دریافت اخطار اقلیت شکایت دارید لطفاً از شخصی که این FW را به شما داده شکایت نمایید. بسته شد.