TheExpert

تغیراتی در پاسخ گوی شکایات

3 ارسال در این موضوع قرار دارد

با سلام و درود

 

پیشنهاد مدیریتی هستش که لازم دونستم ارسال کنم

 

در حال حاضر هر هفته یک پاسخ گوی شکایات گذاشته میشه اینکه پاسخ گوی شکایات گزارش اعضا هر هفته عوض میشه خوبه اما مشکل اینه که شکایت ها زیاد هستند و واقعا برای یک نفر بررسی کردن روزی حداقل 15 16 شکایت کار سختیه 

 

نظر بنده این است که هر ادمین 2 هفته پاسخ گوی شکایات بماند و هر بار 2 ادمین همزمان پاسخ گوی شکایات باشند و با هماهنگی هم دیگر به شکایت ها رسیدگی کنند.

 

اینطوری هم حجم کار کمتر می شود و هم میتوانند برنامه ریزی کنند که هر کدام نصف شکایات ها را پاسخ دهند و میتوانیم قانون بذاریم که یک پاسخ گو نسبت به پاسخ گوی دیگر کم کاری نکند.

 

به شکایات ها هم زودتر پاسخ داده میشود.

 

با تشکر و احترام پیروز باشید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام خدمت شما @TheExpert عزیز.

نظر بنده در رابطه با پیشنهاد شما (+), می‌باشد.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر خوبیه ولی همواره باید توجه داشت که کار ادمینی ماله هر کسی نیست و سخت بودن روند کارش طبیعی است 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری