رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Rha

عضو
  • تعداد ارسال ها

    53
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    0 تومان 

پست ها ارسال شده توسط Rha

  1. در ۱۴۰۳/۳/۱۸ در 09:38، Self گفته است:

    Notcion

    نات کوین (Notcoin) چیست؟

     

    نات کوین (Notcoin با نام اختصاری NOT) پروژه مجموعه اوپن بیلدرز (Open Builders)، وابسته به بنیاد تون است که اواسط نوامبر ۲۰۲۳ (آبان ۱۴۰۲) نسخه بتا یا اولیه آن راه‌اندازی شد. نات کوین یک مینی اپلیکیشن یا نوعی ربات تلگرامی است که ابتدا به کاربران اجازه می‌داد با لمس یا کلیک روی یک آیکون سکه، ارز دیجیتالی با عنوان Notcoin یا NOT را استخراج (ماین) کنند. نات کوین ابتدا به‌عنوان یک دارایی درون بازی در اختیار کاربران قرار می‌گرفت و امکان فروش مستقیم یا واریز و برداشت آن وجود نداشت. با این حال، توسعه‌دهندگان این بازی اخیراً توکن NOT را روی بلاکچین تون عرضه کرده‌اند و خرید و فروش ارز نات کوین از روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در صرافی‌ها آغاز شده است.

     

    با توجه به رشد قیمت ارزهای دیجیتال و استقبال از بازی‌های P2E در سال‌های اخیر، نات کوین نیز خیلی زود بر سر زبان‌ها افتاد و در همان ماه اول راه‌اندازی توانست نزدیک به ۵۰۰ هزار کاربر جذب کند. نسخه اولیه آن در مجموع به بیش از ۶۵۰ هزار کاربر رسید. نسخه رسمی Notcoin در اولین روز از سال ۲۰۲۴ معرفی و عرضه شد و طبق آخرین آماری که توسط تیم نات کوین اعلام شده است، در حال حاضر بیش از ۳۳ میلیون بازیکن دارد و به‌طور متوسط، روزانه بیش از ۶ میلیون نفر در این بازی فعال هستند.

     

    معرفی تیم سازنده نات کوین

     

    نات کوین (NOT) یک میم کوین مبتنی بر شبکه TON تلگرام بوده و مجموعه اوپن بیلدرز آن را راه‌اندازی کرده است. این تیم در مجموع از ۱۰ عضو تشکیل شده است و ساشا پلاتوینوف (Sasha Plotvinov) مدیریت آن را بر عهده دارد. غیر از تون استارتر (Tonstarter)، پروژه مشهور و شناخته‌شده‌ای در سوابق اوپن بیلدرز دیده نمی‌شود. تیم توسعه این بازی مدعی است که ۱۰۰ درصد ماینینگ نات کوین به‌صورت شفاف توسط خود کاربران انجام شده و این پروژه مالک یا سرمایه‌گذار اختصاصی ندارد. حدس و گمان‌های زیادی درباره نات کوین و توسعه‌دهندگان آن مطرح می‌شود و برخی آن را بزرگترین بازی Web3 تا به امروز می‌نامند.

     

     

    ساشا پلاتوینوف، بنیان‌گذار نات کوین و مدیر اوپن بیلدرز در سمت چپ تصویر

    ارتباط نات کوین با تلگرام و تون کوین

    صفحه‌های مربوط به بنیاد تون و اشخاص وابسته به آن، از ابتدای راه‌اندازی نات کوین درباره این بازی صحبت و به‌نوعی از آن حمایت می‌کردند. تیم اوپن بیلدرز، مجموعه سازنده نات کوین نیز وابسته به بنیاد تون فعالیت می‌کند و بازوی تأمین مالی و توسعه پروژه‌های جدید در اکوسیستم تون محسوب می‌شود.

     

    این بازی جنجالی، مثل سایر پروژه‌های مرتبط با تون کوین ارتباط نزدیکی با پیام‌رسان تلگرام دارد. برای مثال، پاول دورف (Pavel Durov)، بنیان‌گذار تلگرام، در گذشته با کانال تلگرامش در این بازی اسکواد (Squad) یا تیم تشکیل داده بوده. چندی پیش هم بخشی تحت‌عنوان «ارسال نات کوین به حساب دورف» (Send Notcoins to Durov’s balance) به بازی نات کوین اضافه شده بوده که به کاربران اجازه می‌داد درصدی از موجودی خود را به حساب دورف بزنند. در ادامه و بعد از پایان این برنامه نیز تیم نات کوین در کانال تلگرام خود اعلام کرد به هر کاربری که مقداری از موجودی خود را برای دورف ارسال کرده است، دو برابر نات کوین به‌عنوان پاداش اهدا می‌کند.

     

     

    بخش مربوط به ارسال نات کوین برای پاول دورف، بنیان‌گذاری تلگرام

    پشتوانه و ماهیت پروژه نات کوین

    به گفته تیم نات کوین، NOT یک میم کوین جدید ویژه شبکه تون کوین است که امکان به دست آوردن آن از طریق یک ربات تلگرامی وجود دارد. در واقع کاربران در ماه‌های ابتدایی فعالیت این پروژه و قبل از پایان استخراج NOT، می‌توانستند با ورود به یک ربات یا مینی اپلیکیشن تلگرامی و کلیک روی یک دکمه، نات کوین دریافت کنند. با اینکه تیم توسعه بازی از اصطلاح ماینینگ نات کوین استفاده می‌کند، فرایند تولید این توکن شبیه به ماینینگ ارزهای دیجیتال مبتنی بر اثبات کار دیگر نظیر بیت کوین (BTC) نیست که تولید آن بر مبنای توان پردازشی و حل مسئله باشد.

     

    معاملات نات کوین در صرافی‌ها از روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت شروع شد. صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس نیز کمی بعدتر این ارز دیجیتال را به بازار معاملاتی خود اضافه کرد. بعد از عرضه نات کوین، قیمت این ارز دیجیتال تحت‌تأثیر فشار فروش کاربران بازی، سقوط شدیدی را تجربه کرد. در حال حاضر اما، قیمت نات کوین فاصله زیادی با زمان عرضه خود ندارد و به‌خوبی بازیابی شده است.

     

    شعار تیم نات کوین یعنی «Probably nothing» به معنی «احتمالاً چیزی نیست» بوده که نوعی کنایه در فضای ارزهای دیجیتال برای اشاره به پروژه‌های دارای پتانسیل است. نات کوین همچنان و با وجود عرضه این توکن در بازار، وب‌سایت رسمی، وایت‌ پیپر یا نقشه راه مشخصی ندارد و اطلاعات مرتبط با آن از طریق کانال تلگرام یا حساب توییتر نات کوین و سایت بنیاد تون منتشر می‌شود.

     

    دلیل محبوبیت نات کوین چیست؟

    نات کوین از زمان شروع رسمی کار خود در ابتدای سال ۲۰۲۴، موفقیتی مثال‌زدنی در جذب کاربر داشته است. ایده این پروژه در بخش بازاریابی، درگیر‌کردن هرچه بیشتر ذهن کاربران است و به همین خاطر از ابتدا اطلاعات زیادی درباره این بازی و برنامه‌های آینده آن منتشر نشد. در واقع، افراد با گمانه‌زنی درباره اینکه نات کوین احتمالاً پروژه موفقی خواهد بود و سکه‌های ماین‌شده آنها روزی ارزش پیدا خواهد کرد، وارد این بازی می‌شدند.

     

    تفاوت کلیدی نات کوین با سایر بازی‌ها یا پروژه‌های بلاکچینی که از ایده دریافت پاداش در ازای کلیک روی صفحه استفاده کرده‌اند هم این است که به نظر کاربران، نات کوین حامیان شناخته‌شده‌ای مثل تلگرام یا بنیاد تون دارد و به همین خاطر، راحت‌تر به آن اعتماد می‌کنند. بعد از نات کوین بازی‌های مشابه زیادی مثل تپ سواپ شروع به کار کردند، اما تا امروز هیچ کدام از این بازی‌ها به اندازه نات کوین در جذب کاربر موفق ظاهر نشده است.

     

    آیا می‌توان نات کوین را خرید و فروش کرد؟

    نات کوین هم اکنون در قالب یک ارز دیجیتال بر بستر شبکه تون عرضه شده است و می‌توان آن را در صرافی‌های ارز دیجیتال خرید و فروش کرد. توکن نات کوین از روز ۱۶ مه (۲۷ اردیبهشت) در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست و معاملات آن آغاز شده است. در ادامه راهنمای کامل برداشت و فروش نات کوین را برای شما تهیه کرده‌ایم.

     

    آموزش فروش نات کوین

    برای برداشت و فروش نات کوین‌های خود باید مراحل زیر را طی کنید. فروش نات کوین یا برداشت این توکن از داخل ربات بازی، با نصب و وصل‌کردن کیف پول به ربات شروع می‌شود.

     

    ۱. نصب کیف پول تون کوین

    توکن نات روی شبکه تون کوین (TON) عرضه شده است. پس برای نگهداری و جابه‌جایی این ارز دیجیتال به یک کیف پول تون کوین نیاز دارید. از بین گزینه‌هایی که در بخش Claim ربات نات کوین به کاربران معرفی شده، کیف پول غیرامانی تون کیپر (Tonkeeper) مناسب‌ترین گزینه است. می‌توانید با نصب این کیف از وب‌سایت رسمی آن، یک آدرس جدید ساخته و آن را به ربات وصل کنید. اگر برای راه‌اندازی کیف پول جدید نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید مقاله آموزش کامل کار با کیف پول تون کیپر را در مجله نوبیتکس بخوانید.

     

    Homster Kombat

     

    همستر کامبت چیست؟

    همستر کامبت (Hamster Kombat) که برخی به آن همستر کمبات یا همستر کمبت هم می‌گویند، یک بازی کلیکی جذاب است که بر بستر تلگرام و پس از هیاهوهای مربوط به نات کوین ارائه شده است. در این بازی تلگرامی، شما در نقش یک بازیکن، با کلیک و ضربه زدن بر روی همستر ظاهرشده در صفحه موبایل، توکن‌ جمع‌آوری می‌کنید. این توکن‌ها احتمالاً در آینده‌ای نزدیک بین کاربران فعال توزیع شود.

    اساس بازی همستر کامبت جمع‌آوری سکه به‌عنوان سرمایه اولیه برای راه‌اندازی یک صرافی ارز دیجیتال است. بازیکنان در این بازی یک صرافی ارز دیجیتال را از فهرستی که در اختیارشان قرار داده می‌شود، انتخاب می‌کنند. سپس، بازیکن نقش مدیرعامل این صرافی را به عهده می‌گیرد و باید در مسیر توسعه و پیشرفت آن صرافی گام بردارد.

    توسعه صرافی ارز دیجیتال در بخش‌های مختلفی مانند بازارسازی (Market)، روابط عمومی و تیم توسعه (PR&Team)، انطباق با قوانین و گرفتن مجوز برای فعالیت در کشورهای مختلف (Legal) و پیشرفت‌های جانبی (Specials) انجام می‌شود. توسعه هر بخش از این صرافی که بازیکن مدیرعامل آن است، مقداری به درآمد روزانه آن می‌افزاید که در قالب توکن همستر کامبت به موجودی بازیکن اضافه می‌شود.

    آموزش بازی Hamster Kombat

    برخلاف بازی نات کوین، در همستر کامبت فقط با ضربه‌زدن و انجام تسک‌های روزانه درآمد کسب نمی‌کنید. همان‌طور که پیش‌تر، گفتیم در این بازی شما به‌عنوان مدیرعامل یک صرافی ارز دیجیتال فعالیت می‌کنید و درآمد ساعتی (Profit per hour) از آن دارید. هرچه صرافی را بیشتر توسعه دهید، درآمد سراعتی شما هم بیشتر می‌شود.

    نکته مهمی که درباره درآمد ساعتی باید بدانید، این است که این درآمد فقط برای سه ساعت فعال است و پس از آن غیرفعال می‌شود تا زمانی که باز هم وارد بازی شوید. شما باید حداقل هر سه ساعت یک بار وارد بازی شوید تا درآمد ساعتی برای سه ساعت دیگر فعال بماند.

    عضویت در بازی همستر کامبت

    عضویت و شروع بازی بسیار آسان است. فقط کافی است ربات بازی را در برنامه تلگرام گوشی خود باز کنید. توجه کنید که این بازی در تلگرام دسکتاپ قابل‌اجرا نیست و فقط روی تلگرام گوشی باز می‌شود. برای شروع بازی همستر کامبت، در گوشی خود روی لینک مربوط به بازی کلیک کنید تا وارد شوید:

    راهنمای گام به گام بازی همستر کامبت

    اولین و ساده‌ترین روش برای دریافت توکن در بازی همستر کامبت ضربه‌زدن روی همستر ظاهرشده در صفحه گوشی است. در ابتدا، هر ضربه که روی همستر بزنید یک سکه از نوار انرژی پایین کم و به موجودی شما اضافه می‌شود. وقتی نوار انرژی خالی شد، باید مدتی صبر کنید تا پر شود و دوباره بتوانید سکه بگیرید.

    Boost کردن و افزایش درآمد همستر کامبت

    در قسمت پایین صفحه اول بازی، دکمه Boost را می‌بینید که می‌توانید از طریق آن درآمد سکه‌ای خود را افزایش دهید. با کلیک روی Full energy می‌توانید هر روز ۶ بار نوار انرژی را پر کنید. هر بار که از این قابلیت استفاده می‌کنید، تا یک ساعت غیر فعال می‌شود. قسمت Turbo که برای افزایش تعداد سکه‌های دریافتی در هر ضربه است، هنوز فعال نیست. این دو گزینه تقویت‌کننده‌های رایگان بازی هستند.
    بازی همستر کامبت، مانند بازی نات کوین، تقویت‌کننده‌های پولی هم دارد که برای استفاده از آن‌ها باید از سکه‌های خود خرج کنید. با هر بار افزایش سطح Multitap، تعداد سکه‌های دریافتی شما در هر ضربه یک عدد اضافه می‌شود. همچنین، افزایش سطح Energy limit مقدار سکه‌های موجود در نوار انرژی را زیاد می‌کند.

    بخش‌های مختلف بازی همستر کامبت

    بازی Hamster Kombat از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

    بخش Exchange

    در این بخش، شما می‌توانید با انتخاب یک صرافی نقش مدیرعامل آن را بر عهده بگیرید. پس از انتخاب صرافی، می‌توانید از بخش Mine صرافی خود را توسعه بدهید و درآمد روزانه از آن داشته باشید.

    بخش Mine

    در این بخش، صرافی خود را در ابعاد مختلف توسعه می‌دهید. توسعه صرافی چهار قسمت دارد: قسمت Markets برای قابلیت‌های صرافی مانند تنوع ارزها و انواع ترید است؛ بخش PR&Team که مربوط به شبکه‌های اجتماعی، اینفلوئنسرها و رویدادهای مختلف کریپتویی است؛ بخش Legal که مربوط به مسائل حقوقی و دریافت مجوز از کشورهای مختلف است؛ و در نهایت بخش Specials که کارت‌های ویژه در آن است.

    با خرید کارت‌های هر قسمت از طریق پرداخت توکن‌های درون بازی، می‌توانید درآمد ساعتی خود را افزایش دهید. میزان سکه دریافتی از این کارت‌ها در بخش Profit per hour نشان داده می‌شود.

    دعوت از دوستان و ریفرال

    با دعوت دوستان خود به همستر کامبت، می‌توانید توکن‌های بیشتری کسب کنید. کافی است در صفحه اصلی بازی، وارد بخش Friends شوید، کد ریفرال اختصاصی خود را کپی و برای دوستانتان ارسال کنید. برای هر دعوت موفق عادی ۵۰۰۰ سکه و برای دعوت از کسانی که اکانت پرمیوم تلگرام دارند ۲۵۰۰۰ سکه دریافت می‌کنید.

    بخش Earn

    در این بخش، با انجام تسک‌هایی که هر روز اضافه می‌شوند، مانند دنبال کردن کانال تلگرام و حساب توییتر همستر کامبت، می‌توانید توکن‌های اضافی دریافت کنید. علاوه بر این، همستر کامبت در قسمت Daily reward هدایای روزانه در نظر می‌گیرد که بازیکنان باید هر روز آن را چک کنند و هدیه خود را دریافت کنند. اگر این هدیه را نگیرید، از بین می‌رود و روز بعد نمی‌توانید هدیه روز قبل را برداشت کنید.

    نقشه راه و چشم‌انداز همستر کامبت

    طبق نقشه راه ارائه شده، همستر کمبات در ابتدا به‌عنوان یک بازی ساده عرضه شد و به‌تدریج به‌روزرسانی‌هایی را دریافت کرد. در آینده، برنامه‌هایی نظیر ایردراپ توکن، ایجاد تیم‌های درون بازی، برگزاری رویدادها و رقابت‌های یک‌به‌یک در دستور کار قرار دارد.

    ایردراپ همستر کامبت

    برنامه ایردراپ همستر کامبت شامل چهار مرحله است: مذاکره با صرافی‌ها، همکاری با مارکت میکرها، انجام همکاری‌های کلیدی با سایر مجموعه‌ها و تهیه لیستی از تسک‌ها برای شرکت در ایردراپ. سه مرحله نخست به اتمام رسیده و تنها مرحله نهایی یعنی تهیه لیست تسک‌ها باقی مانده است. انتظار می‌رود به‌زودی ایردراپ همستر کمبات برگزار شود.

    اگرچه تاریخ دقیق ایردراپ همستر کامبت هنوز اعلام نشده است، اما به‌نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد این رویداد باشیم. جزئیاتی مانند نحوه توزیع توکن، قیمت هر واحد و شیوه برداشت و فروش آن نیز هنوز مشخص نیست.

    سؤالات متداول

    ارز همستر کامبت چیست؟

    توکن همستر کمبات هنوز منتشر نشده است و این بازی در فاز اولیه است. نام نهایی توکن آن پس از انتشار در بلاک چین تون مشخص می‌شود، اما به احتمال زیاد همان همستر (Hamster) باشد.

    قیمت ارز همستر کمبات چقدر است؟

    بازی همستر کمبات هنوز در فاز اولیه است و انتشار توکن آن انجام نشده است. سکه‌های این بازی هنوز هیچ قیمتی ندارند، اما پس از انتشار در بلاک چین تون قیمت آن در بازار مشخص می‌شود.

    آیا همستر کامبت در آیفون هم قابل اجرا است؟

    بله، بازی همستر کامبت یک مینی اپلیکیشن تلگرامی است و در بستر وب تلگرام اجرا می‌شود. هر گوشی، از جمله آیفون، که امکان اجرای تلگرام را داشته باشد، بازی همستر کمبات را هم می‌تواند اجرا کند.

    سخن پایانی

    همستر کمبات یکی از بازی‌های کلیکی تلگرامی است که این روزها توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. با وجود ابهامات پیرامون تاریخ دقیق ایردراپ، می‌توان با انجام این بازی ساده و تسک‌های مرتبط با آن، شانس کسب درآمد احتمالی در آینده را داشت. به محض انتشار اطلاعات تکمیلی درباره ایردراپ همستر کامبت، آنها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

    بنظرم  درامد های مطمئن تر و راحت تری هم وجود داره مثل پنل های پیامکی
    الان سایت های معتبر زیادی هست ک پنل پیامک رایگان میدن نمایندگیشون هم رایگانه کافیه شما زیر مجموعه بگیری تا ابد از خرید زیرمجموعت پورسانت میاد ب حسابت بدون کار بدون تلاش  عملا پول مفته

  2. با سلام.
    کاملا با پیشنهاد شما مخالف هستم.


    زمانی که FTP  میشه و شما در /d از مدیک درخواست کمک میکنید 
    حضور اقلیت امداد گر در /D   بیهوده است؟

    منظور از سرقت که توسط شما بکار برده شده ه حضور fbi میتونه الزامی باشه فقط در مورد ROB میتونه صدق کنه
    و زمانی که یک تیم در حال انجام سرقت از بانک هستند یقینا میدونند که کاپ میاد و میریزه روی سرشون 
    این وسط اقلیت امدادگر دقیقا چکارس؟!
    فوقش شما بخاید بگید که توی بانک LV سرقت در حال انجامه  
    چه تاثیری به حال کسی که توی بانک داره سرقت میکنه داره؟!
    کسی که داره سرقت میکنه وقت داره که بیاد آیا گوشیشو جواب بده یه اقلیت مدیک زنگ بزنه بهش بگه تو تو بانکی پلیس جلو بانکه؟?

     

    زمانی که Bank Robbery شروع نشده :
    شما تا حالا مگه دیدید که یکی از اعضای اقلیت امدادگر خبر چینی کنه؟!   اگر اینظوریه با مدرک صحبت کنید و یک اقلیت را زیر سوال نبرید
    شخصی که در حال سرقت از بانک هست با اگاهی کامل که هر لحظه تمامی پلیس ها حمله میکنن توی بانک  این کارو میکنه پس گفتن یا نگفتن چیزی تاثیری به حال اون نداره


    حضور مدیک در /D   برای خود اقلیت های دپارتمان مفید و مهم هست و باید از این اقلیت تشکر بشه
    زمانی که شما میرید توی یک خونه ته sf  که ftp هست و شما هر کسو بکشید پول میگیرید و مدیک این همه راه میاد و بهتون heal میده
    مدیک هیچ کارس؟!


    در ضمن دقت کنید
    دپارتمان آتش نشانی هم جزئی از مدیک هست و یقینا در آپدیت های بعدی سرور شاید به اضطرار کاپ ها مجبور شوند از این اقلیت درخواست کمک کنند.

  3. در 4 ساعت قبل، AriaGh گفته است:

    با سلام و درود

    این اشتباه از سابلیدر بنده بوده و بنده نقشی نداشتم در اخراج شما اما با این حال در صورت رضایت شما نسبت به پاک کردن  FP های شما اقدام نمایم


    سلام.
    من توی پست شکایت قبلیم که پاک شد و هنوز دلیلشو نمیدونم و منتظرم تا مسئولی که پست من و حذف کرده بیاد و توی همین پست جواب بده
    @Ali  منتظر این هستم...

    بنده ذکر کرده بودم که اشتباه توسط ساب لیدر انجام شد و من نمیخام لیدر مجازات بشه 
    فقط میخام که FP های اشتباهی من پاک شن

     

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    سلام.
    مشکل حل شد
    من دیگه شکایتی از  aria.gh    ندارم
    کیک fp80  من برای abuse کردن من بوده که ساب لیدر کیک کرده

    پست را ببندید یا حذف کنید
    ممنون
     

  4. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Maethe.png

    • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Aria.Gh.png
     

    • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: 

    • توضیحات: با سلام.
    بنده یک بار پشت شکایت ارسال کردم ولی حذف شده 
    در ابتدا دلیل حذف شدن پست شکایت اولم را میخام به چه دیللی پست من حذف شده و show نشده؟!
    و مورد بعد
    من بیشتر از 14 روز در اقلیت حضور داشتم و رنک 2 بودم 
    و در خواست استعفا از اقلیت گذاشتم باید fp10 میشدم fp80 شدم 
    رسیدگی کنید fp های اضافی را پاک کنید
    ممنون

     

    • مدارک (فیلم یا عکس): 
    http://agsa.arsacia.ir/factions/logs/Paramedic
    http://agsa.arsacia.ir/players/faction/Maethe

    https://forum.arsacia.ir/topic/1226-درخواست-استعفاء/?do=findComment&comment=112433

  5. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: Maethe.png

    - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله

    - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ دیگه بازی نمی کنم

    - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: مدیریت خوبی داشت - اذیت نمیکرد - رای شهرداری هم بهش دادم لیاقت داره

  6. سلام

    Yoast 

    تنها یک راهنماست!

    نسخه های قبل خیلی بهتر بودن و مداوم با اپدیت این افزونه از کارایی های آن در حال کم شدنه 

    نسخه پرمیوم برای کسی که میخاد استفاده کنه داشتنش واجب هست

    بهترین نسخه , اگر اشتباه نکنم نسخه ۶ یا ۷ هست

    حتما xml داشته باشید یا از افزونه های دیگر برای داشتن feed تمیز و بهینه شده استفاده کنید

     

    در کل Yoast با اپدیت های جدیدش خیلی ضعیف.شده

     

    • دوست دارم که 1
  7. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

    Maethe.png
    • سن واقعی: 16
    • اسم واقعی: مائده
    • در 30 کلمه خود را توصیف کنید: 

    چو به خنده بازیابم اثر دهان تنگش
    صدف گهر نماید شکر عقیق رنگش

    بکنند رخ به ناخن بگزند لب به دندان
    همه ساحران بابل ز دو چشم شوخ و شنگش

    • روزانه چقدر بازی می کنید؟ 6 ساعت
    • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): کل روز هستم 
    • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید:  مدرسه
    • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل 30 کلمه):  رنگ اسمش قشنگه . تاحالا دسته متوسط نبودم میخام ببینم چطور یه.  ازار و اذیت دوست دارم
    • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ نمیدونم خودمم 
    • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ 28 بار

  8. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

    Maethe.png
    • سن واقعی: 16
    • اسم واقعی: مائده
    • در 30 کلمه خود را توصیف کنید: 

    چو به خنده بازیابم اثر دهان تنگش
    صدف گهر نماید شکر عقیق رنگش

    بکنند رخ به ناخن بگزند لب به دندان
    همه ساحران بابل ز دو چشم شوخ و شنگش

    • روزانه چقدر بازی می کنید؟ 6 ساعت
    • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): کل روز هستم 
    • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید:  مدرسه
    • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل 30 کلمه):  رنگ اسمش قشنگه . تاحالا دسته متوسط نبودم میخام ببینم چطور یه.  ازار و اذیت دوست دارم
    • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ نمیدونم خودمم 
    • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ 28 بار

  9. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

    Maethe.png


    • سن واقعی: 16
    • اسم واقعی: مائده
    • در 30 کلمه خود را توصیف کنید: 

    چو به خنده بازیابم اثر دهان تنگش
    صدف گهر نماید شکر عقیق رنگش

    بکنند رخ به ناخن بگزند لب به دندان
    همه ساحران بابل ز دو چشم شوخ و شنگش

    • روزانه چقدر بازی می کنید؟ 6 ساعت
    • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): بعد از مدرسه
    • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید:  مدرسه
    • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل 30 کلمه):  اقلیت جالبی هست و من دوستش دارم و کارش هم آسونه و هم جذابه شیرینه همه چی هست
    • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ علاقه به این اقلیت 
    • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ 28 بار

  10. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Maethe.png
    • سن واقعی: 16
    • اسم واقعی: مائده
    • در 30 کلمه خود را توصیف کنید: 

    چو به خنده بازیابم اثر دهان تنگش
    صدف گهر نماید شکر عقیق رنگش

    بکنند رخ به ناخن بگزند لب به دندان
    همه ساحران بابل ز دو چشم شوخ و شنگش

    • روزانه چقدر بازی می کنید؟ 6 ساعت
    • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): بعد از مدرسه
    • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید:  مدرسه
    • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل 30 کلمه):  اقلیت جالبی هست و من دوستش دارم و کارش هم آسونه و هم جذابه شیرینه همه چی هست
    • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ علاقه به این اقلیت و تجربه
    • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ 28 بار

    • مرسی 1
  11. در 20 دقیقه قبل، CyClone گفته است:

     

    با سلام و درود

    یه نظر دارم اما گرونه.

    میتونیم به جا هاست، وب سرور را بندازیم.

    سلام.
    راه اندازی وب سایت از طریق وب سرور هایی مثل اپاچی ، انجین ایکس ، لایت اسپد
    نیاز به داشتن تخصص داره
    و همچنین هزینه های بسیارزیادی بابت سرور و. . . باید پرداخته بشه
    و گاها وب سرور ها خودشون نیاز به پرداخت دارن مثل لایت اسپید 
    کانفیگ و راه اندازی بسیار سختی دارن 
    و به شخصی نیاز داره که بتونه 24 ساعته بررسی های لازمه (مانیتورینگ) انجام بده ولی برای افراد مبتدی و کسایی که نمیخان هزینه کنن و بدون هزینه بهترین سرویس رو داشته باشن هاست رایگان باز هم بهترین هست.
    چون یک تیم قدرتمند چندین نفره که متخصص هستند تمامی امور فنی را رایگان انجام میدن ? 
    بجای پول خرج کردن برای وب سرور و هاست که یه وبلاگ یا سایت شخصی راه اندازی کنیم میتونیم بجاش هاست رایگان استفاده کنیم و با پولامون توی بازی گولد بخریم و لذتشو ببریم ?


    نظر خوبی بود / ممنون بابت نظر خوبت / 

    • دوست دارم که 1
  12. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Maethe.png
    • سن واقعی: 16
    • اسم واقعی: مائده
    • در 30 کلمه خود را توصیف کنید: 

    چو به خنده بازیابم اثر دهان تنگش
    صدف گهر نماید شکر عقیق رنگش

    بکنند رخ به ناخن بگزند لب به دندان
    همه ساحران بابل ز دو چشم شوخ و شنگش

    • روزانه چقدر بازی می کنید؟ 2 ساعت
    • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): بعد از مدرسه
    • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید:  مدرسه
    • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل 30 کلمه):  اقلیت جالبی هست و من دوستش دارم و کارش هم آسونه و هم جذابه شیرینه همه چی هست
    • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ علاقه به این اقلیت و تجربه
    • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ 1 بار

  13. در در ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ در 21:12، ali34khakibash گفته است:

    چه کاریه این همه کار وقتی میتونی با سرویس دهنده وبلاگ یک وبلاگ حرفه ای درست کنی

    سلام
    مزایا و برتری نسبت به وبلاگ : 

    1- هرزمان بخواهید میتونید بکاپ بگیرید و منتقل کنید به جای دیگه . 
    2- داشتن ایمیل اختصاصی
    3- داشتن امکانات و دسترسی های بیشتر 
    4- داشتن بینهایت فضا برای اپلود فایل ها و تصاویر
    5- حرفه ای بودن 
    6- اپن سورس بودن
    7- قابلیت استفاده از میلیون ها افزونه (امکانات) و قالب

    در صورتی که شما اگر در وبلاگ دهی ها اکانت داشته باشید هیچ وقت نمیتونید بکاپ تهیه کنید یا مطالبتونو انتقال بدید به یک وبلاگ دیگر و ...

    در در ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ در 22:30، Smart گفته است:

    عاااالی دمت گرم

     

     

    از سایت ایرانی Webzi هم میشه سایت درست کرد

     

    رایگان هست

     سلام
    وبزی هم سایت خوبیه ولی پولیه و دسترسی ها محدود تره 
    ولی با روشی که توی نوشته ذکر شده دسترسی های خیلی خیلی خیلی بیشتری دارید و کسی دیگه بالاسرتون نیست که محدودیت بذاره و کاملا رایگانه . خیلی بهتره 
    من روی سایت های مختلفی تحقیق کردم تا به این نتیجه رسیدم که یکی از بهترین ها همین هست که اموزش را باهاش تهیه کردم

    ممنون بابت پیشنهاد خوبتون 
     

     

    در در ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ در 18:51، FBI گفته است:

    عزیز این در مورد ساخت یک وبلاگه که تحت یک شرکت اداره میشه اگر شما موضوعی رو در مورد ساخت وبسایت میزاشتید بهتر بود چون با خیلی چیزا که در موردشون نمیدونستیم واسمون آشکار میشه برای مثال نوشتن وب با HTML و CSS که خیلی لذت بخشه که میشه تو Notepad معمولی ویندوز هم شروع کرد.

    با سلام
    دقیقا مطلبی که ارائه دادم شامل اینه :
    وردپرس یک بلاگ ساز هست که عمده سایت های معروف ایران هم با این سیستم ساخته شدن پس اصولا یک سایت ساز هم هست و آموزشی که ذکر شد آموزش ساختن سایت هم میشه گفت که هست.  ولی برای شروع و کار مبتدی و حتی کار حرفه ای خیلی خوب هست.
    چشم من آموزش های خیلی بهتر و بیشتری را اگر وقت کنم مینویسم که شامل طراحی وب با HTML , PHP , JS , CSS و ... باشه 
    نظر خیلی خوبی دادید ممنون.
     

     

    در در ۱۳۹۸/۹/۱۴ در 02:40، FBI گفته است:

     

    راست میگه شما وقتی یک وبسایت پایه ندارید هاست به چه دردتون میخوره؟؟

    سلام.
    شروع داشتن یک سایت و ... با داشتن یک فضا (هاست) شروع میشه 
    زمانی که نداشته باشیم که نمیتونیم سایتمونو بسازیم  (جز توی فضای آفلاین کامپیوتر) و زمانی که رایگان هست فضای جهانی ، چرا از فضای افلاین استفاده کنیم
    من قبلا خودم توی کامپیوتر شخصی خودم با زمپ انجام میدادم بعد هاست میخریدم و بارگذاری میکردم ولی از روزی که با هاست های رایگان اشنا شدم 
    ترجیح میدم کارم از اول تحت وب باشه 
    هم راحت ترم و هم مشکلات دیتابیسی به وجود نمیاد.
     

     

    در در ۱۳۹۸/۹/۷ در 21:09، CyClone گفته است:

    عزیز من زمانی که شما یک وبسایت پایه و دامنه ندارید هاست ماخاید چیکار؟!!

    میشه بگید؟

    هاست میسازیم برای ساختن یک وب سایت?
    اگر اموزش بهتری دارید یا کار جالب و جذاب تر   
    بنویسید تا هم من و هم بقیه بتونیم ازش استفاده کنیم
    من تجربه خودمو نوشتم و امیدوارم تونسته باشم مطلبی را بنویسم که بقیه تونسته باشن ازش استفاده کنند

    از نظرات همگی ممنونم

    • مرسی 1
  14. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: Maethe.png

    - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله

    - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟  نداشتن وقت.

    - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید:  ?? 

  15. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Maethe.png

    • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: .Sauron.png

    • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: 

    • توضیحات: سلام ایشون پشت سر هم اسپم میکنن 
    6 بار اسپم داد sry  باعث میشه من هنگ کنم یهو

    • مدارک (فیلم یا عکس): 

    تصویر 1

     

    تصویر 2

  16. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Maethe.png

    • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: .Sauron.png

    • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: 

    • توضیحات: سلام با تفنگ ماشینمو میترکونه

    • مدارک (فیلم یا عکس): 

    تصویر 1
     

    تصویر 2

×
×
  • اضافه کردن...