رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Show

عضو
  • تعداد ارسال ها

    98
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Show

  1. داش از ته دلم برات آرزوی موفقیت میکنم و میگم لیدریت مبارکه دوست داشتنی💙

    1. Abolfaazl

      Abolfaazl

      چاکرم دادا، انشالله شما هم توی تمامی مراحل زندیگت موفق باشی❤️🌺

  2. Show

    عمل کرده اشتباه/Poker

    عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: درود بنده از دسته ویژه به مدت ۶ ماه ساسپند بودم ولی هنوز تایم ساسپند تموم نشده بود و من پست گذاشتم توی دسته ویژه و ایشون تایید کردن و اینکه من نمیخوام تست بدم چون مجازات داره هنوز از تایم ساسپند نگذشته توی مدارک میتونید ببینید • مدارک (فیلم یا عکس):
  3. Show

    با تاخیر مبارکه انشالله سرپرست ادمین ها❤️

    1. MooN

      MooN

      مرسی عزیزم🩶

  4. Show

    عملکرد اشتباه / Skuil

    عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: درود بنده از دسته ویژه به مدت ۶ ماه ساسپند بودم ولی هنوز تایم ساسپند تموم نشده بود و من پست گذاشتم توی دسته ویژه و ایشون تایید کردن و اینکه من نمیخوام تست بدم چون مجازات داره هنوز از تایم ساسپند نگذشته توی مدارک میتونید ببینید • مدارک (فیلم یا عکس):
  5. Show

    عملکرد اشتباه / Youni

    عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: درود بنده از دسته ویژه به مدت ۶ ماه ساسپند بودم ولی هنوز تایم ساسپند تموم نشده بود و من پست گذاشتم توی دسته ویژه و ایشون تایید کردن و اینکه من نمیخوام تست بدم چون مجازات داره هنوز از تایم ساسپند نگذشته توی مدارک میتونید ببینید • مدارک (فیلم یا عکس): در صورت تایید شکایت لیدر محترم هیچ مجازاتی نشود فقط تست گیری از من نشه.
  6. Show

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: ticket بی دلیل و Ms بی دلیل • شاهد ها: - • مدرک/عکس یا فیلم: @ConQuestt مدارک برای لیدر محترم ارسال گردید.
  7. Show

    Point

    درود؛ درخواست شما رد شد. تاپیک بسته است.
  8. Show

    Point

    تو خواب میسپرم دست بچها صندلی داغ واست درست کنن😂
  9. Show

    Point

    ادمین بازی یا لیدر بازی هم حال میده ها😂
  10. Show

    Point

    درود؛ تاپیک تا اطلاع ثانوی بسته میباشد.
  11. Show

    سو استفاده (relog/) Ryder

    لطفا پیگیری بشه تا از بازی بای نداده😂
  12. Show

    بهترین کیه؟

    سجاد اجازه داد که بگم وگرنه بدون اجازش هیچکاری نکردم🙃😂
  13. باسلام عزیز من این مورد رو زود تر از شما گزارش دادم با آرزوی موفقیت.
  14. Show

    Point

    @Skill درود؛ پول به حساب شما واریز شد با آرزوی موفقیت.
  15. Show

    Point

    درود؛ درخواست شما تایید شد. شما دارای 200 Point با مبلغ 150,000$ هستید تا واریزی پول صبور باشید.. بدرود.
  16. Show

    Point

    @Legendary پول به حساب شما واریز شد. درود؛ @Tommy پول به حساب شما واریز شد.
  17. Show

    وقتی رفیقت ایونت گذاشته

    😂😂
  18. Show

    RePatch

    ژالبعه
  19. Show

    Blue-Night

    عالی
  20. @Mohny @AmirMahdi @Sajjad
  21. Show

    (اسکریپت) عدم بروز call/

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: درود شما وقتی که به شماره خودتون کال میدید اینو میگه The number you have dialed is busy right now, please again leater یعنی شماره اشغال است ولی نباید اینو بگه باید اینو بگه .You cannot contact yourself - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): نیاز نیست در صورت نیاز داشتن بگویید - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): به خودمون وقتی کال میدیم نباید بگه The number you have dialed is busy right now, please again leater باید بگه .You cannot contact yourself
  22. - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: درود از دستور Faction/ استفاده کنید و می‌بینید که فکشن مدیک باز هست برای همیشه ولی اگر nucp ببینید می‌بینید که فکشن بسته است - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): کلا همیشه نوشته Open و هیچ وقت Closed نمیشه
  23. - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: درود وارد Nucp بشوید و کسی که دارای دوچرخه هست رو ببینید اونجا نوشته تعداد بیمه همتون میدونید دوچرخه نیاز به بیمه نداره ولی اونجا نوشته تعداد بیمه ۵/۵ همیشه هم همینه چه بترکه چه نترکه - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): آن باگ را برطرف کنید
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...