Darton111
عضو-
تعداد ارسال ها
34 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
نوع محتوا
نمایه ها
تالارهای گفتگو
ثبت نام ها
فروشگاه
وبلاگها
تقویم
تمامی مطالب نوشته شده توسط Darton111
-
- عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ به دلیل اینکه تایم ندارم و تو فکشن زیاد ممبر ها از هم دیگر شکایت می کنن - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: عالی هستن هم محمود جان و هم حسن جان خیلی عالی آن عملکرد خوبی هم دارن.
-
عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ندارم • توضیحات: سلام بنده فکشن صبح اینوایت شدم و شغل غیر قانونی بود و نمی دونستم متریال دا م و جناب امپراتور و کمان به بنده بدون اینکه بگن شغلتو عوض کن یا متریال هاتو بنداز به بنده ۳ یا ۴ تا ای وی دادن • مدارک (فیلم یا عکس): چک ucp
- 3 پاسخ
-
- 4
-
-
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: سلام تو قوانین دسته ملایم موجود هست استفاده از زبان ناپسند در کنار همکاران و سایز بازیکنان برابر فکشن وارن هست مانند: خر،الاغ،احمق،کودن،نوب و ......... • شاهد ها: ندارم • مدرک/عکس یا فیلم:
-
عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش کنید: • توضیحات: سلام و درود بر حسن و محمود جان. آقای @TheTRex از آقای امیر حبس شکایت کردن و جناب سید محمد اومد گفت شکایتتو پس بگیر ایشون گفت نمی گیرم و سید محمد شروع به تحدید کرد و گفت بد جوری زیرتو می کشم از اف پی نمی ترسی بیا پیشم و فلانو و ...... شاهد ها: @TheTRex مدرک فیلم یا عکس:
-
سلام و درود محیط کاربری بنده: روزی از روزها شهری وجود داشت به نام لوس سانتوس و ۳ تا جاسوس وجود داشت که.... به شهر های لوس سانتوس و ۲ شهر دیگر پخش شده بودند......... و یکی به شهر لاس سانتوس اومده بود روز اول رفت و یه عکس از قسمت بررسی اطلاعات عکس گرفت...... و روز بعدی از قسمتی که اطلاعات رو چسبونده بودند عکس گرفت و یه عکس دیگر نیز از قسمت جای اسلحه ها عکس گرفت.... و این جاسوس فعک می کرد می توانست به آسانی اطلاعات جمع کند ولی در آخر فدرال های سرور این جاسوس رو گرفتن......
-
@NalenGi اگر میشه با یه آپلود کن دیگه اپلود کنید.
-
عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل:- • توضیحات: بنده در حالی که هیچ فحاشی نکردم بن زدن • مدارک (فیلم یا عکس):ucp
-
@NalenGi اگه میشه یکم زود تر رسیدگی کنید
-
پنجه بوکس
-
@NalenGi @Haadi @OghYanooS برای بنده این هاد رو بسازید متشکرم.
-
آیا نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی): خیر - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): کوچک شود - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): ضربدر به رنگ ابی - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها) : به سلیقه گرافیست - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟ عکس پنجه باشد - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید فونت ارائه دهید): بله یک فونت خوب باشد - آیا نماد های اسلحه های بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): شاتگان به صلیقه ی گرافیست - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله یه چیز ساده باشه
-
با تشکر از @AmirBerLyN که برای بنده یک هاد فرستاند و @NalenGi عزیز می خوام این تاپیک بسته شه هاد ام درست نکنید اگر بعدن لازم شد تیکت میدم متشکرم بسته شود.
-
دوست گرامی @NalenGi هاد بنده رو بسازید و ارسال کنید لطفا.
-
کاربران آنلاین در این صفحه 0 کاربر
- هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
