رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Audi

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    132
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Audi

  1. وقتی حوصلم سر میره واسه اسکینم Toys میذارم 🤓
  2. Audi

    Cnn جدید یا قدیم؟

    جدید✅
  3. Audi

    بهترین ( Admin ) ارساکیاگیم کیه ؟ ✨

    @Mehrdad
  4. برای خرید و فروش وسیله نقلیه یا خونه و بیزینس روزا زمان مناسبیه اما برای دور دور و لذت بردن از گیم فقط شبا
  5. Audi

    خاطرات کلاهبرداری

    تا حالا توی گیم کلاهبرداری نکردم وجدانم بهم اجازه نمیده رشته پرستاری هستم بیشتر دوس دارم کمک کنم به بقیه تا اینکه ازشون کلاهبرداری کنم
  6. Audi

    اولین بنزتو لول چند خریدب؟

    کلا هیچوقت نتونستم با بنز کنار بیام اصلا باهاش حال نمیکنم
  7. Audi

    معرفی یک نوب

    @Daddy
  8. Audi

    مسی یا رونالدو ؟ 🤓

    Ronaldo
  9. Audi

    بهترین فکشنی که رفتی چیه؟

    فکشن تاکسی چون @AliExpert لیدر فکشن بود و اون زمان تاکسی از محبوبیت زیادی برخوردار بود
  10. Audi

    بهترین cmd در ارساکیا چیست

    Bieh/ Lay3/ Sellcarto/
  11. این عید که اسمش عید نبود نوروز سیاه بود این همه آدم کشته شدن ، شهید شدن خونواده ها عزادار شدن امیدوارم دیگه هیچوقت اینجوری نشه تسلیت به همه 🖤
  12. Audi

    دوست گانرت رو تگ کن❤️

    @Deni
  13. Audi

    بهترین گانر گیم(بازی) کیه؟

    با اختلاف این دوتا بهترینن توی سرور 😘 @Slap @Deni
  14. Audi

    بهترین لیدر و بد ترین

    من فقط یه لیدر رو میشناسم و اونم @AliExpert بود که الان به لطف تلاشهای شبانه روزی که داشته ادمین شده و براش بهترین هارو آرزو میکنم. لیدر بد هم نداریم بنظرم چون همه دارن وظیفشون رو انجام میدن بی انصافیه که یه لیدر رو بخاطر سوالات سختی که میپرسه بهش صفت بد بدیم
  15. Audi

    چرا پلیرها کم شدن

    عمده ترین دلیلش یکنواختی بازی هست چندین و چند ساله که نه ماشین جدید و نه اسکین جدید و .... به بازی اضافه شده. میدونم آرسا کیا سرور خاصیه و من خودم با وجود این یکنواختی، 8 ساله که دارم پلی میدم چون توی این سرور به جزئیات توجه خاصی شده و تمام اسکینها و چیزای دیگه از نوع بهترینشه.چون یه تیم قوی پشت این پروژه هست.اما علی رغم همه اینها باید به این موضوع توجه بشه که همه پلیرها بیصبرانه منتظر سوپرایز های جدید هستن و لایق این هستن که بهترینهارو براشون رقم بزنید
  16. Audi

    اولینreport/که دادی برای چی بود

    مضمون اولین ریپورتم این بود که : گیر کرده بودم توی بیز Spray کنار ساحل ادمین اومد Respawn داد و مشکل حل شد
  17. میفروشم با پولش Rep میخرم 🤓
  18. Audi

    Runner Rob

    چند بار رانر بودم اما همیشه هاسترای عزیز زحمت کشیدن TP دادن😜 واس همین تا حالا پیش نیومده getcp بزنم و اینا 😁
  19. با اختلاف Comet بهترین ماشینی هست که دارمش
  20. اولین ماشین : اینفرنوس آخرین ماشین : کامت
  21. Audi

    سوسک

    🤨🥺🥶
  22. اگه این چند نفر ازم بخوان قطعا بهشون پول قرض میدم و اصلا هم برام مهم نیست که بخوان بهم برگردونن یا نه Deni Bendis Faraz_afk Pantomim Soghot Thugs Nightowl
  23. Audi

    200mil برای پلیرا

    200 میل رو بین 4 تا از دوستام تقسیم میکنم تا هر کدومش یه حالی ببرن
  24. Audi

    نتا وصل شد.

    خداروشکر که الحمد لله وگرنه والا بخدا 😬
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...