رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Audi

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    132
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Audi

  1. من تا حالا تست ندادم اصلا بچه ها زحمتشو میکشن برام🤓😜
  2. Audi

    استعدادیابی AG

    مورد تاییده چون @GHIYAM تدوین گر بود ❤️
  3. Audi

    بی (ادب) ترین (پسر) ارساکیا کیه؟

    بی ادب ترین شخص Akoma 🤣
  4. Audi

    Truck قدیم یا جدید؟

    از نظر من تراک جدید بهتره چون در بچه ها انگیزه ایجاد کرده تا سمتش برن و اسکیل تراک رو بالا ببرن همین خودش توی گیم تفاوت ایجاد میکنه و گیم رو تا حدودی از حالت یکنواختی دور میکنه
  5. Audi

    بهترین کیه؟

    عشق فقط همینا @Deni Nightowl Pantomim Faraz_afk Soghot Nikaso @AliExpert
  6. Audi

    slap چه جور ادمیه

    فقط میتونم بگم یه گانر خیلی خفن و یه انسان منظبط من به شخصه احترام زیادی براش قائلم هر جا هست موفق باشه🤍
  7. Audi

    بهترین بازی از نظر شما

    Reaident Evil The Forest
  8. Audi

    کتاب مورد علاقه شما چیه؟؟

    چقدر سوال زیبایی پرسیدی خدایی،هیچی قشنگتر از کتاب خوندن نیست. من علاقه خیلی زیادی به آثار ( جان رونالد روئل تالکین ) دارم. نویسنده معروف رمان تاریخی ارباب حلقه ها تقریبا تمام آثار این نویسنده مشهور رو خوندم. بازگشت پادشاه یاران حلقه دو برج سیلماریلیون هابیت سرزمین میانه ماجراهای تام بامبادیل سقوط گوندولین فرزندان هورین قصه های ناتمام راورندوم درخت و برگ تابلوی نیگل
  9. The Walking Dead The Lord Of Rings See Spartacus Vikings Vikings Valhalla Rome Barbarians The Last Kingdom Breaking Bad From Carnaval Street
  10. Audi

    بدترین موسیقی که خوشت نمیاد؟

    هایده😁 مهستی😁 جواد یساری😁
  11. Audi

    رپر مورد علاقتون کیه ؟❤️‍🩹🤩

    Topak❤️‍🔥
  12. Audi

    خواننده مورد علاقه تو چیه ؟

    2Pak Mehdi Jahani
  13. Audi

    بهترین ماشین کم قیمت

    از بین ماشینهای ارزون و اقتصادی من Sadler رو انتخاب میکنم چون خدایی قدرت بدنه خیلی بالایی داره و دیر آتیش میگیره
  14. Audi

    بنز یا Supergt؟

    با احترام به نظر بقیه دوستان بنز خیلی از سوپر جی تی سر تره
  15. Audi

    اولین ماشینی که خریدی چی بود

    infernus
  16. سپاس از راهنماییتون
  17. Audi

    نظرتون درباره kamyab چیه؟

    بنده 4 سال پیش باهاشون برخورد داشتم و بسیار انسان قابل احترامیه. هر جا هست براش ارزوی موفقیت میکنم
  18. البته که اعتبار برتر از دارایی هستش چه توی دنیای واقعی چه توی ارساکیاگیم بارز ترین نمونه هم میشه به @Sajjad اشاره کرد این شخص توی سرور به کلمه شخصیت و فرهنگ، جامه عمل پوشانده. تمام دارایی سجاد،اخلاق و رفتار حرفه ای هست که داره. هر جا هست موفق و سربلند باشه
  19. هر هفته به تورین یا مادرید سفر میکردم برای تماشای بازی فوتبال تیمهای محبوبم رئال مادرید یوونتوس
  20. Audi

    بهترین رفیقت رو تگ کن

    @Deni
  21. تو نوشتی که اصلا به اینکه دختره رل داره یا نه توجه نکن و اگه وقت بیشتری رو براش بذاری مطمان باش سمت تو سوق پیدا میکنه. دختری که رل داره و رل اون دختر صبح تا شب سرکار میره و شب خسته میاد خونه با پسری که صبح تا شب توی گیم پلی میده و هیچ کار دیگه ای نداره خیلی فرق میکنه. مطمان باش دخترا هم اینجوری نیستن که اگه کسی براشون وقت بیشتری بذاره اونم توی بازی، پس از رل خودشون زده بشن و برن سمت اون پسر. ضمنا اگه دختری میگه رل دارم یا اگه ادم خودش متوجه بشه که فلان دختر رل داره ،بنظرم باید احترام به این رابطه بذاره و الکی بدو بدو نکنه. یکم وجدان و شرافت هم چیز خوبیه که خیلیا ندارن
  22. Audi

    فروش اکانت و نیک نیم

    درود نیک نیم arown قیمت میگی؟
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...