از نظر من تراک جدید بهتره
چون در بچه ها انگیزه ایجاد کرده تا سمتش برن و اسکیل تراک رو بالا ببرن
همین خودش توی گیم تفاوت ایجاد میکنه
و گیم رو تا حدودی از حالت یکنواختی دور میکنه
چقدر سوال زیبایی پرسیدی خدایی،هیچی قشنگتر از کتاب خوندن نیست.
من علاقه خیلی زیادی به آثار ( جان رونالد روئل تالکین ) دارم.
نویسنده معروف رمان تاریخی ارباب حلقه ها
تقریبا تمام آثار این نویسنده مشهور رو خوندم.
بازگشت پادشاه
یاران حلقه
دو برج
سیلماریلیون
هابیت
سرزمین میانه
ماجراهای تام بامبادیل
سقوط گوندولین
فرزندان هورین
قصه های ناتمام
راورندوم
درخت و برگ
تابلوی نیگل
البته که اعتبار برتر از دارایی هستش
چه توی دنیای واقعی
چه توی ارساکیاگیم
بارز ترین نمونه هم میشه به @Sajjad اشاره کرد
این شخص توی سرور به کلمه شخصیت و فرهنگ،
جامه عمل پوشانده.
تمام دارایی سجاد،اخلاق و رفتار حرفه ای هست که داره.
هر جا هست موفق و سربلند باشه
تو نوشتی که اصلا به اینکه دختره رل داره یا نه توجه نکن و اگه وقت بیشتری رو براش بذاری مطمان باش سمت تو سوق پیدا میکنه.
دختری که رل داره و رل اون دختر صبح تا شب سرکار میره و شب خسته میاد خونه با پسری که صبح تا شب توی گیم پلی میده و هیچ کار دیگه ای نداره خیلی فرق میکنه.
مطمان باش دخترا هم اینجوری نیستن که اگه کسی براشون وقت بیشتری بذاره اونم توی بازی،
پس از رل خودشون زده بشن و برن سمت اون پسر.
ضمنا اگه دختری میگه رل دارم یا اگه ادم خودش متوجه بشه که فلان دختر رل داره ،بنظرم باید احترام به این رابطه بذاره و الکی بدو بدو نکنه.
یکم وجدان و شرافت هم چیز خوبیه که خیلیا ندارن