من فقط یه لیدر رو میشناسم و اونم @AliExpert بود که الان
به لطف تلاشهای شبانه روزی که داشته ادمین شده و براش بهترین هارو آرزو میکنم.
لیدر بد هم نداریم بنظرم
چون همه دارن وظیفشون رو انجام میدن
بی انصافیه که یه لیدر رو بخاطر سوالات سختی که میپرسه
بهش صفت بد بدیم
عمده ترین دلیلش یکنواختی بازی هست
چندین و چند ساله که نه ماشین جدید و نه اسکین جدید و ....
به بازی اضافه شده.
میدونم آرسا کیا سرور خاصیه و من خودم با وجود این یکنواختی، 8 ساله که دارم پلی میدم چون توی این سرور به جزئیات توجه خاصی شده و تمام اسکینها و چیزای دیگه از نوع بهترینشه.چون یه تیم قوی پشت این پروژه هست.اما علی رغم همه اینها باید به این موضوع توجه بشه که همه پلیرها
بیصبرانه منتظر سوپرایز های جدید هستن و لایق این هستن که بهترینهارو براشون رقم بزنید
اگه این چند نفر ازم بخوان قطعا بهشون پول قرض میدم و اصلا هم برام مهم نیست که بخوان بهم برگردونن یا نه
Deni
Bendis
Faraz_afk
Pantomim
Soghot
Thugs
Nightowl