داش من نمیخوایم تاپیک مردم هاید شه ولی ادبتو نگه دار
۲ از روی فشارتون که نمیتونین از ما وال بگیرین چاره ایی جز کذاشتن تاپیک ندارید
۳ اونی که تاپیک رو گذاشته هروقت سطح لول یا گانری داشت تاپیک بزاره
۴ لطفا و خواهش میکنم هروقت به جای OR رسیدید تاپیک بزارید ممنون
- موضوع:نوار امضا
- عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند)
- نوشته روی عکس:Demise
- توضیحات بیشتر:رنگ اسم سیاب و سفید متحرک باشه
و دور ور ایم و سیاه و سفید هم متحرک باشه
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شما:
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید:
• توضیحات:بدون اینکه اخطار /M بده که مشت نزنید پانیش کرد
• شاهد ها:-
• مدرک/عکس یا فیلم:
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل:-
• توضیحات:درود ۲ ۳ سوال ازم پرسید که جواب دادم گفت اشتباهه درخواست مدرک تست از ایشوم دارم
• مدارک (فیلم یا عکس): گزارش تست NR
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شما:
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید:
• توضیحات:دادن وانتد Runinig در کمتر از ۱۰ ثانیه و مدرک از ایشون بگیرین
• شاهد ها:
• مدرک/عکس یا فیلم: