رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

NightFury

عضو
  • تعداد ارسال ها

    460
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط NightFury

  1. - موضوع:پروفایل - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) - نوشته روی عکس: Vampiers - توضیحات بیشتر: نوشته سیاه باشه و و چند تا ادم تو عکس هست چهرشون معلوم نباشه و سیاه تنشون باشه و مثل رطوبت هم عکس باشه منتظر شما هستم
  2. NightFury

    War Video - Crips

    عالی بود پسر قوی
  3. NightFury

    درخواست استعفاء

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ تاکسی حال نمیده - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: علی @Syd یکی از بهترین لیدر هاست واقعات با اینکه زود میرم ولی لیدر خیلی خوبیه
  4. NightFury

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات:فحاشی شدت بالا • شاهد ها:- • مدرک/عکس یا فیلم:
  5. NightFury

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات:1- فحاشی به صورت مخفف 2- ticket بی دلیل • شاهد ها:- • مدرک/عکس یا فیلم:
  6. NightFury

    (ویکی) باگ شغل دلال اسلحه

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: با سلام و درود وقتی که شما سکیل ۴ دلال اسلحه باشید از سکیل ۴ تا ۵ باید ۲۰۰ تا بار برسونی و /Materials Deliver بزنی اما در ویکی زده که برای سکیل ۴ تا ۵ باید ۱۰۰ تا / Materials Deliver بزنی و این نوع باگ محسوب میشه - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): 1- سکیل ۴ متریال بشید و میبینید باید ۲۰۰ بار /Materials Deliver بزنی تا سکیل ۵ 2- برید ویکی و شغل دلال اسلحه 3- قسمت مهارت شغل
  7. NightFury

    (ویکی) باگ شغل وکیل

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ:با سلام و درود شما وقتی که از ادمین زندانی میشید در واقع تا وقتی که از تایم ajail شما به اتمام برسد انفرادی هستید و وقتی که انفرادی هستید نمیتونید برید باشگاه زندان یا از زندان فرار کنید و داخل انفرادی حبس هستید شما نمی توانید بازیکنی که توسط ادمین زندانی شده است را آزاد کنید. در واقع این اصتلاح باید در ویکی حذف بشه چرا چون انفرادی هستید و این اصتلاح در واقع به صورت اضافه و بی کاربرد مونده و فقط جا در ویکی گرفته - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم):در صورت نیاز ارسال میشه - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): 1- توسط ادمین زندانی بشیدو میبینید شما انفرادی هستید و نمیتوانید برید جایی به غیر از انفرادی 2- برید ویکی و قسمت شغل وکیل 3- تو شغل:وکیل نوشته رو میبینید به خط سفید و دورو ورش قرمزه نوشته اولی
  8. NightFury

    (ویکی) باگ شغل وکیل

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: با سلام و درود شما وقتی که سکیل ۵ شغل وکیل باشی میتونی هرچقدر تا ۱۰۰۰ bail میتونی حمل کنی ولی در ویکی قسمت مهارت گفته سطح مهارت ۵، تعداد مجوز قابل حمل ۵ یعنی بیشتر ۵ تا نمیشه مثل اینکه مهارت ۱ باشی و بیشتر ۱ نمیتونی حمل کنی این درسته ولی برای مهارت ۵ نیاز به بهبود دارد - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم):در صورت نیاز ارسال میشه - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): 1- سکیل ۵ وکیل باشید و میتونید از پلیس بیشتر از ۵ تا مجوز حمل کنی 2- برید ویکی قسمت وکیل 3- قسمت مهارت نوشته سطح مهارت و تعداد مجوز قابل حمل
  9. NightFury

    (ویکی) باگ Cnn

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ:با سلام و درود در ویکی قسمت cnn که برید نوشته اگر بازیکن برای وسیله نقلیه،خانه و... آگهی ثبت کرده باشد، بعد از فروش آن وسیله یا آیتم، آگهیِ مربوطه به طور خودکار حذف میشود. ولی در واقع اگر برید ad متریال بزارین و بعدن بفروشین همون تبلیغ در cnn میمونه و باید شما دستی حذفش کنین - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم):در صورت لزوم ارسال میشه - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): 1- برید همه ی متریال های خود را برای فروش بگذارید 2- بعد برید همه ی متریال های خود را بفروشید 3- بعد برید تو ad از طریق موبایل یا cnn و میبینید هنوز تبلیغ شما وجود دارد 4- این گزارش ویکی هست نه اسکریپت بازی
  10. NightFury

    (ویکی) باگ رستوران

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: با سلام و درود اگر شما برید ویکی و قسمت رستوران برید گفته در ارساکیا ۱ رستوران وجود دارد و مکان یا شناسه City hall می باشد و لی در واقع ارساکیا ۲تا داره یکی تو تو شهر Los Santos هست و دیگری در San feirro می باشد - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم):در صورت لزوم ارسال میشه - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): 1- برید ویکی و قیمت رستوران 2- تو کلمه اول نوشته ارساکیا ۱ رستوران دارد 3- برید گیم و مپ رو کلیک کنین البته بیرون هوس یا بیز باشید و میبیند یکی در شهر Ls و یکی در شهر SF هست
  11. NightFury

    (سکریپت) باگ /Eat

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ:با سلام و درود اگر شما به قسمت فست فود در ویکی برید زده اگر از دستور /eat استفاده کنید ۱۰% به جون شما اضاف میشه ولی در واقع شما اگر برید Muscle up کنین و برید eat بزنین بجای مثلن ۱۵ تا اضاف بشه ۱۰ تا اضاف میشه به جون شما حالا یا اسکریپت بازی هست و ویکی یکی از اینا باید اصلاح بشه - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم):- - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): توضیح داده شد
  12. NightFury

    (ویکی) باگ Crew

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ:درود وقتی ویکی قسمت Crew برید زده با /V میتونید با اعضای Crew صحبت کنید ولی در واقع باید از /V cc استفاده کنیم - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم):در صورت نیاز ارسال میشه - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): 1- به ویکی برید 2- قسمت Crew برید 3- بعد برید قسمت صحبت کردن بین اعضای Crew پایین اخر صفحه
  13. NightFury

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات:ticket بی دلیل و take کردن Licenses بی دلیل • شاهد ها:- • مدرک/عکس یا فیلم:
  14. NightFury

    Tp بی دلیل | Mr.Hunter

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل:- • توضیحات:داشتم با دوچرخه خودم به Airport sf میرفتم که با دوچرخه منو Tp داد پیش خودش و بعد من باک داد و دوچرخه پیشش موند • مدارک (فیلم یا عکس):
  15. هروقت تونستی تو OR بیای بهت میگم
  16. فعلن برو پول بده برات PD پاس کنن
  17. نه به قول خودت QaTel که ادعا میکنی مال خودته ولی نه مال رفیقته اینم Belad خریدیش
  18. فقط همینو که بلدی واقعان شاهکاره😂
  19. ابول ضایعش نکن دیگه ابروش میره بدبخت
  20. دیگه داری گندتر از خودت حرف میزنی الانم میگم OR تو رگمه جلو همه هیچ ترسی هم ندارم چون مثل شما برا tohi برا R5 نمیم.....م
  21. اندروید که نمیشه با شاتگان زد پسر خوب بعدشم با اکانت چیت زدت میخوای بیای😂😂😂
  22. وای خندم میگیره یادته EverNext ۲بار با M4 جلو Naaji اینا با Bll ترف داشتین زدمت بعد ۲روز بعدش اومدی دوباره باهام M4 بعدشم خوردی بعد کالت میدم جواب نمیدی هروقت تونستی بزنی حرف بزن بچه جون
  23. تا دیروز واسه پول وال گریه میکردی الان واسه من عمو جون نکن اوکی نمیتونستی جایگاهتو تو کلن حفظ کنی نیا اینجا گنده گنده حرف نزن
  24. لاقل اکانتتو از چیت انبن میکردی بعد تاپیک میزاشتی که جلو همه ضایع نشی بعدشم ما هروقت دوست داریم میزنیم هروقت دوست نداریم نمیزنیم مورد اخر بازم‌ هم میگم هروقت در حد OR رسیدید تاپیک بزارید
  25. هرچی که فکر کنی شیر پاکتی هم باشیم ولی بازم از ما که میخورید جوجه تا دیروز گریه میکردی واسه پرمیشن و رنک ۴ الان واسه ما شدی شیر؟
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...