لاقل اکانتتو از چیت انبن میکردی بعد تاپیک میزاشتی که جلو همه ضایع نشی
بعدشم ما هروقت دوست داریم میزنیم هروقت دوست نداریم نمیزنیم
مورد اخر بازم هم میگم هروقت در حد OR رسیدید تاپیک بزارید
داش من نمیخوایم تاپیک مردم هاید شه ولی ادبتو نگه دار
۲ از روی فشارتون که نمیتونین از ما وال بگیرین چاره ایی جز کذاشتن تاپیک ندارید
۳ اونی که تاپیک رو گذاشته هروقت سطح لول یا گانری داشت تاپیک بزاره
۴ لطفا و خواهش میکنم هروقت به جای OR رسیدید تاپیک بزارید ممنون
- موضوع:نوار امضا
- عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند)
- نوشته روی عکس:Demise
- توضیحات بیشتر:رنگ اسم سیاب و سفید متحرک باشه
و دور ور ایم و سیاه و سفید هم متحرک باشه
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شما:
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید:
• توضیحات:بدون اینکه اخطار /M بده که مشت نزنید پانیش کرد
• شاهد ها:-
• مدرک/عکس یا فیلم:
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل:-
• توضیحات:درود ۲ ۳ سوال ازم پرسید که جواب دادم گفت اشتباهه درخواست مدرک تست از ایشوم دارم
• مدارک (فیلم یا عکس): گزارش تست NR
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شما:
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید:
• توضیحات:دادن وانتد Runinig در کمتر از ۱۰ ثانیه و مدرک از ایشون بگیرین
• شاهد ها:
• مدرک/عکس یا فیلم: