رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Rehi

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    814
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Rehi

  1. Rehi

    سلبریتی کراشت اسمش چیه ؟

    😬💀
  2. Rehi

    نظرتون راجب DayiamiR یا Feramarz

    برو دومی
  3. Rehi

    اقلیت تاکسی یا مدرسه دخترانه؟

    باید به حسین یه گوشمالی بدیم😂
  4. Rehi

    میزان کراش بودن من😂😂

    داش ریشاشو دیدی
  5. Rehi

    نظرتون راجب DayiamiR یا Feramarz

    Uploadkon.ir Up.20Script.ir
  6. تاکسی❌ مهد کودک✅
  7. Rehi

    اخطار فروم بی دلیل | FaceLess

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: من کجا به کسی فحاشی کردم که بابتش اخطار دریافت کردم؟ داخل اخطار هم ذکر نشده بود دقیقاً کجا فحاشی کردم. • مدارک (فیلم یا عکس): Staff-Note بگیرید ازش
  8. Rehi

    اذیت کردن هلپر ایونت

    ذاتِ /Ekick
  9. Rehi

    میزان کراش بودن من😂😂

    منِ پسر چطور به کراش بودن تو نمره بدم ولی قیافه ۸/۱۰ داری
  10. Rehi

    با مرام ترین فرد سرور؟

    عه سی‌سی تو هم هستی
  11. Rehi

    سلبریتی کراشت اسمش چیه ؟

    از پروفایلم معلومه
  12. Rehi

    اقلیت تاکسی یا مدرسه دخترانه؟

    شما جزو اون گروه ما.فیایی هستید
  13. 3 انقدر نابود شدیم پوست کلفتیما
  14. Rehi

    Best Friend

    عشق منی
  15. درود لطفاً ریکورد یا اسکرین شات بفرستید. هاد ها همه تست شده هستن و کار میکنند، فقط نسخه اولی سنگینه و روی گوشی های مدل پایین سخت کار می‌کنه. احتمالاً شما در روند نصب هاد دچار اشتباه شدید یا مشکل از موبایل شماست.
  16. درود و احترام ؛ بنده 5 Hud آماده از قبل دارم و برای شما ارسال میکنم.
  17. Rehi

    بی حیایی | NothingLeft

    @NothingLeft از یه لیدر این کارا بعیده سنگین باش😂
  18. Rehi

    اقلیت تاکسی یا مدرسه دخترانه؟

    پول میدی تغییر جنسیت بدم؟ نه مدیک با دژمن مذاکره نوموکونیم 🤣🤣🤣🤣 میخواستم حمله کنیم نه نیا میخواستم اچ‌کیو تاکسی محاصره زمینی کنیم هعی لو بدش هواست به نفوذی های ارسالی ما باشه😉 چنج نیک‌نیم بده به Parisaa راحت میشه راهتون نمی‌ده 🤣🤣 پشت کن🤣
  19. سل بکشم پایینه 💔
  20. جز این حرف دیگه می‌زدی شک میکردم
  21. Rehi

    آه کشیدن اعضای پلیس

    😐
  22. درود عزیز؛ میتوانید با سرچ کردن در گوگل یا جست و جو در پیام رسان ها به راحتی آب خوردن ماد مورد نظر خودتون رو پیدا کنید. توجه کنید ماد استاندارد ماشینی که جای او قرار میدید باشه.
  23. درود عزیز اول شما با برنامه {ZArchiver} یا مدیریت فایل گوشی خودتون فایل Txd داخل Hud رو استخراج میکنید؛ بعدم همون فایل Txd که استخراج شده رو در مسیر: Android > Data > ir.arsacia.sa > Files > Txdb > کپی میکنید؛ حالا یه ارور میاد که می‌نویسه «این فایل از قبل وجود دارد» شما یه تیک اونجا داره میزنید و گزینه کپی رو میزنید و تمام.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...