درود و احترام؛
طبق حرف هایی که سجاد منیجر سرور، دیروز گفتن ماشین های جدید، اسکین های جدید، جزیره ها، فیکس باگ ها، اگه اشتباه نگم سازکاری نسخه اندروید با همه مدل گوشی ها و کلی چیزای خفن در AG:SAMP قراره داشته باشیم
حالا یه سوالی که یک سری افراد رو واقعا نگران کرده اینه که آیا AG:SAMP روی اندروید ۵ و ۶ و ویندوز ۷ سازگار خواهد بود یا نه؟
@Ali
دوستان آمدم بهتون یاد بدم چطور با اندروید بزرگ یا رنگی بنویسید؛
اول از سه نقطه داخل مرورگر این گزینه رو فعال کنید:
بعد از اون حالا از گزینه A میتونید رنگ مطالب رو عوض کنید و از گزینه اندازه میتونید اندازه متن رو تغییر بدید؛
سمت راست گزینه A سه تا گزینه هست میتونید از اونجا تنظیم کنید که مطلبی مینویسید از کدام طرف شروع بشه؛
این پست ۴۵ واکنش بگیره، آموزش فعال کردن ۲ اکانت با اندروید براتون می زارم.
Pegassi Infernus برای اولینبار در بازی Grand Theft Auto III که در سال ۲۰۰۱ عرضه شده، معرفی شد. این خودروی دوست داشتنی در بسیاری از نسخههای سری جی تی ای مانند GTA: Vice City نیز حضور داشته و حالا دیدار مجددا با آن در بازی جی تی ای وی، قطعا هیجانانگیز است. خبر خوب این است که شما میتوانید این خودرو را در بخش آفلاین این بازی نیز پیدا کنید و اگر خوش شانس باشید، میتوانید آن را در خیابانهای لوس سانتوس بیابید.
طبق تصویری که به دست ما رسیده امروز پلیر ها تصمیم گرفتن به عملکرد امیدرضا شهردار شهر اعتراض کنند.
دغدغه مردم قیمت و مالیات ها و حقوق کم فکشن ها بود. دغدغه اصلی این بود که چرا به فکر شغل تراک نیستید که تروریست ها میان اونجا مردم بیگناه رو میترکونن. شعار مردم: دل های ما خونیه - امیدرضا نالنگی خونیه
مردم گفتند امیدرضا رسیدگی نکنه به رئیس جمهور اعتراض میکنیم.
درود دوستان.
پیشنهاد بنده اینه که HQ جدید به سرور اضافه بشه. کلی کلن لول 4 و 5 بدون اچکیو موندن و اچکیو گیر نمیاد. اچکیو هایی هم که برای فروش هستن قیمت ناعادلانه و خیلی بالایی دارن. لطفاً پیگیری کنید تشکر