تاغسی
شما جزو اون باند دسته متوسط تاکسی هستید که باید منتظر FP80 باشید!/!/!/!/!/!/! (منظورم Mafia هست فروم اصلاح میکنه)
داره تلاش میکنه سابش کنی
نامردا چند به ۱ میوفتید بچه رو ول کنید😡😡
ناو های زیرکش بر ما در نواحی HQ TAXI مستقر شده اند و به توافق نرسیم آنها را محاصره کرده و نمیگذاریم دختر ها اکتیویتی بزنند.
خواهیم دید چه خواهد شد!
منم ببر😭
@Syd دست به کار شو🤣
بیام بدودمت؟
ما به فکر هم نباشیم پس کی باشه
آقای @Mehrdad خودت پیگیری کن خودمون پیگیری کنیم نصف تاکسی FP80 میشن از ما گفتن بود
داش اینارو ولش رو پروفایلت کراش زدم
بیا خوش میگذره
واکنششو دوست دارم ببینم😂
👌😂
فقط نمیدونم چرا ما ۲ ماه تاکسی بودیم هیچ دختری بلد نبود الان همشون بلد شدن
دعای خِیر
بنازم کاملاً صحیح
آقا این مطلب جنبه شوخی داشت دعوا درست نکنید
بعدشم خود شما دخترا خوب میدونید یک سری هَوَل چقدر واسه دخترا پارتی بازی میکنن
🤣🤣🤣
دختر توش همچی هست😂
درود به شما عزیزان؛
طبق گزارش های مردمی اعضای اقلیت تاکسی درایور (پسر ها) از وقتی که لیدر جدید به این اقلیت پیوسته، تعداد دختران این اقلیت از ۳ نفر به نزدیک ۱۰ نفر افزایش یافته است؛
چیزی که پسر هایی که خواهان پیوستن به اقلیت تاکسی هستند رو به شدت نگران کرده و آنها میگویند از پسر ها سخت تست میگیره و دنبال بهونه هست تا آنها را رجکت کند.
همچنین بعضی از پسر های باهوش و زرنگ اکانت مولتی خود که میخوان به اقلیت تاکسی بیاورند اسم دخترانه میزارن تا لیدر با آنها دوست شود و پارتی بازی کند.
طبق یک گزارش مردمی دیگر از اعضای اقلیت تاکسی درایور لیدر فعلی این اقلیت، وقتی پسر ها ایشون رو تگ میکنند یا با واژه «بله» جواب میدهد، یا پس از ۱ دقیقه با همین واژه جواب میدهد، یا کلاً جواب نمیدهد؛
در حالی که وقتی یک دختر ایشون رو تگ میکنه در کمتر از ۵ ثانیه ایشون با واژه «جان» جواب آنها را میدهد و تا حالا دیده نشده جواب دختر ها را ندهد.
و یا اکثر اوقات برای پسر ها وقت صحبت ندارد و با آنها بد صحبت میکند.
مورد بعدی اینکه اصلاً کل این دختر هایی که به فکشن آورده، به قوانین تسلط کامل ندارند و تند و تند در حال سوتی دادن هستند.
ایشون یک باند دسته متوسطیی در اقلیت تاکسی راه انداختهاند و این باند هر هفته گسترش میابد.
بنده به نمایندگی بسیاری از پسران که نگران اقلیت تاکسی هستند مراجعه کردم و لذا از دشمنان خودم که پی در پی در حال شکایت در فروم هستند و یک تفریح به حساب میاد براشون (اسم نمیبرم خودتون میدونید) در پیام شخصی فروم به بنده مراجعه کنند تا یک جلسه فوری برگزار کنیم و به اقلیت تاکسی مراجعه کنیم.
وَ بِلوالِدَینِ اِحسانا
#حامی_پسران_باشیم
#مرگ_بر_مفسد_فِلاَرض