رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

NalenGi

گرافیست
  • تعداد ارسال ها

    1177
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره NalenGi

  • تاریخ تولد 06/20/2026

آخرین بازدید کنندگان نمایه

6978 بازدید کننده نمایه

دستاورد های NalenGi

  1. پولاتونو گرفت و اختلاس کرد
  2. NalenGi

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ 2026/6/23 و 2026/6/25 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ شاید فراموش کنم تمرینات این هفته رو بیام در صورت حضور رد بشه مرسی
  3. سلام حوضه کاری بنده HUD اندرویده فقط
  4. چند مورد پک صدای گانی که خواستید رو فرستادم پیویتون
  5. NalenGi

    Paramedic یا News

    از نظر اکتیویتی و پول اینا بخوای مقایسه کنی اره نیوز ریپوتر بهتره (که البته اونم هر روز عکس جدید آپلود کردن بدبختی داره) ولی خب مدیک واسه عشق و حال و لذت بردن از بازی بهتره (مخصوصا رنک ۳ به بعد که فایر تراک دستت میاد میتونی بری مردم آزاری خیلی حال میده😂) همچنین وقتی @DoNaLd لیدری/ساب میگیره فکشن پر دختر میشه یهویی 😂😂🗿 مشکل NR اینه خسته کنندس همش تو ون باشی و علاوه بر اون اکانت مولتی هم نمیتونی فکشن دیگه ای داشته باشی
  6. لینک؟ نمی‌دونم فرمتش باید اینطوری باشه در کل : https://up.20script.ir/file/f835-font1.png
  7. NalenGi

    Best Friend

    نِ دادا کلب آن نمکنم خیله پل مده
  8. NalenGi

    Frisk - بی ادبی

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: جی‌بی‌شو فیل کردم بی ادبی کرد(نیکش عوض شده) • مدارک (فیلم یا عکس):
  9. NalenGi

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 19-06-2026 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟زوال عقل گرفتم ممکنه این دفعه هم فراموش کنم بیام متینگ افپی شم(در صورت حضور رد شود).
  10. سلام، وقت بخیر؛ این فونت و راداری که فرستاید اسکرین شات هستند و فرمت مناسب ایمپورت کردن تو اچ یو دی رو ندارن و بنده هم دقیقاً این مدلی رو ندارم متاسفانه(یه فونت دارم یکمی شبیه اینه ولی کامل مثل خودش نیست اگه خواستید نمونه بفرستم ببینید)
  11. درود بر شما @TheTRex ؛ به درخواست گرافیکی شما مجدداً توسط گرافیست عزیز رسیدگی شد اگر راضی بودید یا نیاز به اصلاح داشت نهایتاً تا ۴۸ ساعت آینده در همین تاپیک اعلام کنید در غیر این صورت به دلیل عدم دریافت پاسخ تاپیکتون بسته میشه موفق و سرافراز باشید
  12. NalenGi

    گپ

    ماوظ (همونی موزی که قبلا امضام بود کپشنش نوشته بود رشد کنه بره ... خیلیا)
  13. NalenGi

    حاجی ان‌جی بهتره یا فدرال؟

    مرسی از وقتی که گذاشتید خیلی بررسی جالبی بود
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...