رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

DeL

عضو
  • تعداد ارسال ها

    162
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط DeL

  1. والا تو بانکه گوهه بزرگی نمیتونم بخورم باهاش
  2. واقعا خیلی پول میگیرن بنده قبلا با اکانت مولتیام راب میزدم و بعد پولو رو pay میدادم به اکانت اصلی و حداقل ۱۰۰K فیکس میموند اما الان که راب میزنم حدود 70k pay میدم و واقعا ۳۰k برای یه وانتد کیل زیاده قبلا ۸k بود
  3. DeL

    گزارش اعضا

    یکم به چت ها دقت کن این جواب خوبی نیست
  4. DeL

    Bad plate - Sultan

    بررسی
  5. DeL

    چند سالته؟؟!

    +
  6. DeL

    اولین بن

    اینا که طبیعی عه رو مولتیم میرفتم cnn اد میزدم سوپر for sell ۲تا وارن گرفتم منظورم اینه که مثل بعضیا فینگلیشمون ریده نبود
  7. DeL

    عکس پروفایل

    اقا یه سوال چرا وقتی روی پروفایل @Ali کلیک میکنیم اینقدر عکسش واضح و قابل رویت هست اما پروفایل های ما اینقدر خراب و کوچیک؟
  8. DeL

    دوست دخترتو تگش کن.

    بتمن: سینگل سپایدرمن: سینگل من: سینگل قهرمان ها همیشه تنهان
  9. DeL

    اولین بن

    اشتباه زیاد کردم ولی هیچوقت بخاطر Bad /Ad وارن نگرفتم
  10. DeL

    پراید کنسله اسا

    اعاارم توویقوتا هم کجع
  11. DeL

    Bad plate - Sultan

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: _______________ • توضیحات: اگه وسایل نقلیه این اقا چک بکنید با همچین چیزی مواجه میشید • مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/uploads/afe617_26Screenshot-۲۰۲۶۰۶۱۷-۲۱۱۲۱۱-Chrome.jpg
  12. DeL

    درخواست رفع محرومیت (Unban)

    • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • توضیحات: آقا من ۸ماه پیش مایک بن شدم و reason رو یه 0 زدن ولی خب درست یادم نیست چرا مایک بن شدم بیاین مایک منو باز کنین ناموسا پسر خوبی شدم
  13. DeL

    گرون ترین یا خفن ترین خونه

    چن کا گلد ازت گرفتن خدایی عجب چیزیه یه بار پریدم توش نتونستم بیام بیرون Rec دادم
  14. DeL

    ارساکیا یا مهد پسرای دختر نما

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣+
  15. DeL

    اخلاق خارج از زندگی - fati12fati

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: -------------- • توضیحات: در مدارک مشخصه • مدارک (فیلم یا عکس): Click
  16. 🤣🤣😂😂 دادا ازینا پول در نمیاد اصله پول تو کارته ددیه که اونم به ما نمیرسه 🤣🤣🤣🤣🤣دهنت سرویس
  17. DeL

    محتوای خوابم راجب آرساکیا گیم

    عزیز مود رو میفرستی برام
  18. DeL

    درخواست گرافیکی - HUD Android

    خیلی ممنون همونی شد که میخواستم +بسته شود
  19. اره داداش همینطوره
  20. بچه بدیم ازیت فازا زیاد داشتیم الان پریده ۴۰۵ خخخ
  21. DeL

    با ارزش ترین Biz or Sbiz

    فقط پینتبال
  22. فقط کاراکتر Free
  23. DeL

    درخواست گرافیکی - HUD Android

    @ElmiraKamrani58 @NalenGi
  24. DeL

    درخواست گرافیکی - HUD Android

    @NalenGi
  25. DeL

    درخواست گرافیکی - HUD Android

    ایا نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی): https://uploadkon.ir/uploads/e6fd08_26InShot-۲۰۲۶۰۶۰۸-۱۸۲۴۵۸۱۶۹.png - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله یکم خشن و شیطانی طراحی کنید - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله یک × رنگه قرمز وسط یک دایره سیاه - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها): بله!! - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟ بله !، https://uploadkon.ir/uploads/464e08_26InShot-۲۰۲۶۰۶۰۸-۱۸۲۰۵۷۴۰۵.png - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید فونت ارائه دهید): https://uploadkon.ir/uploads/e6fd08_26InShot-۲۰۲۶۰۶۰۸-۱۸۲۴۵۸۱۶۹.png - آیا نماد های اسلحه های بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید): بله تغییرات زیاد انجام نشه فقط همه اسلحه ها به رنگه زرد در بیاد @NalenGi از شما میخوام که هاد تایین شده رو شما برای بنده طراحی کنید با تشکر.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...